marmagia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Just now, ekrepali said: Έχει αναφερθεί αυτό: Εμένα πάντως η πλατφόρμα της ΕΔΑ με αφήνει να δώσω ενδείξεις μόνο τις περιόδους που έρχονται ούτως ή άλλως για καταμέτρηση. Το Σεπτέμβριο δε μπόρεσα να δώσω ένδειξη. Οπότε προβλέπω και στην Ελίν να παίρνουμε λογαριασμούς 4 φορές το χρόνο όσοι έχουμε αναλογικό μετρητή. Όσοι έχουν ψηφιακό μετρητή ίσως πιο συχνά. Εμένα με αφήνει έτσι και αλλιώς να δίνω κάθε μήνα γιατί παίρνουν κάθε μήνα μέτρηση με εξαίρεση τον Δεκέμβριο που πέρασε που για άγνωστο λόγο έπαιξαν χαρταετό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
desiro Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Καλησπερα!! Εχει ρωτησει κανεις αν μπορουμε να φυγουμε αζημιως απ το 0,125? Και αν ναι,θελει καποια διαδικασια? Οι πιο πολλοι τι σκεφτεστε να κανετε? Ελιν η μεταβαση στο gas benefit? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, atpanos είπε Δε μας γράφεις το τηλ να πάρουμε και εμείς 😁 Δεν έχει νόημα να στο δώσω... απλά έτυχε η συγκεκριμένη υπάλληλος να αναλάβει την αναφορά και αποδείχτηκα αναρμόδια να μου απαντήσει (προς το παρών). Αν θέλετε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο απ'το τμήμα εξυπηρέτησης, προσπαθήστε να το πράξετε με τον προβλεπόμενο τρόπο https://www.dei.gr/media/d1ochsee/kodikas-diaxeirisis-aitimaton-paraponon-pelaton.pdf Δηλαδή αφού σας απαντήσει ο εκπρόσωπος αόριστα ότι δεν έχουν εκδωθεί λογαριασμοί λόγω αναβάθμισης κλπ... πείτε του ότι δε σας καλύπτει η απάντηση και θέλετε να μιλήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο, όπως ορίζει ο κώδικας διαχείρισης αιτημάτωμ και παραπόνων. Να σας δώσουν δηλαδή το εσωτερικό τηλέφωνο κάποιου προϊσταμένου του τμήματος φυσικού αερίου, τμήματος τιμολόγησης, τμήματος μηχανογράφησης κλπ. Spoiler 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempo Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 19 λεπτά πριν, desiro είπε Καλησπερα!! Εχει ρωτησει κανεις αν μπορουμε να φυγουμε αζημιως απ το 0,125? Και αν ναι,θελει καποια διαδικασια? Οι πιο πολλοι τι σκεφτεστε να κανετε? Ελιν η μεταβαση στο gas benefit? και εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι το κομβικό σημείο: αν δηλαδή έχουμε κάποιον τρόπο (χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία και κυρίως αναμονή) ώστε να φύγουμε αζημίως απο το 0,125 gascontrol. Αν φύγουμε χωρίς ρήτρα έχουμε επιλογές, αν δεν μπορούμε να αποφύγουμε την ρήτρα οδηγούμαστε προς gasbenefit για κάτι πιο οικονομικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Σήμερα όλο το απόγευμα σκεφτομαι περί αερίου. Στην ουσία είμαι μεταξύ ελιν όπως συζητούσαμε στα προηγούμενα ποστ η αοριστου στην δεη με τα γνωστά προβλήματα πλην όμως χαμηλότερο κόστος κιλοβατώρας (πολύ πολύ οριακά, όχι κάτι που θα αλλάξει την απόφαση κάποιου). Εάν κάποιος έχει την πειθαρχία να βάζει λεφτά στην άκρη για να μην του έρθει παπνταχουσα δεν είναι κακή επιλογή και το gas benefit. μπορει πχ τσεκάρει την κατανάλωση στον μετρητή όποτε να έχει εικόνα του κόστους. Αν δεν μπορεί να πειθαρχήσει είναι μονόδρομος να αλλάξει πάροχο με δεδομένο ότι δεν φαίνεται στον ορίζοντα να γίνεται δουλειά με το σύστημα τιμολόγησης του ημιδημοσιου μπακάλικου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, tempo είπε αν δεν μπορούμε να αποφύγουμε την ρήτρα οδηγούμαστε προς gasbenefit για κάτι πιο οικονομικό. H αλλαγή σε benefit όμως θα γίνει στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση (εμένα το Μάρτιο). Δηλαδή για 1 μήνα θα πληρώνεις 0.06 παραπάνω... κόστος που ίσως είναι μεγαλύτερο απ'τη ρήτρα ενός 6μήνου. Η oποία ρήτρα και επιδοτείται 50% απ'το επίδομα θέρμανσης, και αμφισβητείται μετέπειτα λόγω πλημμελούς εκπλήρωσης της σύμβασης - μη έκδοση λογαριασμών βάσει περιοδικότητας - όπως ανέφερε ο κοράκιος. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2023 από ekrepali Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempo Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 20 λεπτά πριν, ekrepali είπε H αλλαγή σε benefit όμως θα γίνει στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση (εμένα το Μάρτιο). αυτό είναι σίγουρο; Το έχεις ρωτήσει (το πιθανότερο) ή μπορούμε να το δούμε κάπου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, desiro είπε Καλησπερα!! Εχει ρωτησει κανεις αν μπορουμε να φυγουμε αζημιως απ το 0,125? Και αν ναι,θελει καποια διαδικασια? Οι πιο πολλοι τι σκεφτεστε να κανετε? Ελιν η μεταβαση στο gas benefit? Εγώ έστειλα αίτημα στη ΔΕΗ , φυσικά το έκανα (και άργησα έπρεπε απο τα Χριστούγεννα) , χωρίς να περιμένω απάντηση , απλά τα παίρνω με τη σειρά προβλεπέ 50 λεπτά πριν, ekrepali είπε Αν θέλετε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο απ'το τμήμα εξυπηρέτησης, προσπαθήστε να το πράξετε με τον προβλεπόμενο τρόπο https://www.dei.gr/media/d1ochsee/kodikas-diaxeirisis-aitimaton-paraponon-pelaton.pdf Δηλαδή αφού σας απαντήσει ο εκπρόσωπος αόριστα ότι δεν έχουν εκδωθεί λογαριασμοί λόγω αναβάθμισης κλπ... πείτε του ότι δε σας καλύπτει η απάντηση και θέλετε να μιλήσετε με κάποιον πιο αρμόδιο, όπως ορίζει ο κώδικας διαχείρισης αιτημάτωμ και παραπόνων. Να σας δώσουν δηλαδή το εσωτερικό τηλέφωνο κάποιου προϊσταμένου του τμήματος φυσικού αερίου, τμήματος τιμολόγησης, τμήματος μηχανογράφησης κλπ. σκέφτομαι να κάνω "παράπονο" μετά τις 10 εργάσιμες αναφέροντας τον αρ. αιτήματος στο myrae , αλλά βλέποντας την ηλεκτρονική διεύθυνση , είναι άλλη, customercaregas@dei.com.gr θα στείλω και εκεί , έχει γούστο να πάρω ticket και να έκανα μλκ που έστειλα στο [email protected] 7 λεπτά πριν, tempo είπε αυτό είναι σίγουρο; Το έχεις ρωτήσει (το πιθανότερο) ή μπορούμε να το δούμε κάπου; 17.3 σε περίπτωση αιτήματος αλλαγής , για αορίστου το θεωρώ άγνωστο το τι θα κάνουν Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2023 από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saris41 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, korakios είπε όχι τον άλλο μήνα αυτόματα , στα άλλα μέλη δεν έχει λήξει , απλά θέλουν για τους δικούς τους λόγους να παραμείνουν ΔΕΗ και να το γυρίσουν στο benefit με ένα αίτημα ________________ όσοι κάνετε μετάβαση πάρτε γραπτώς αν οι 24μήνες ισχύουν απο την αρχή ή όχι ____________________________________________________________ απο Ελίν δέχτηκαν παλιό λογαριασμό Μαΐου ευτυχώς . Φυσικά απο ΔΕΗ περίμενω να κλείσουν οι 10 εργάσιμες για myrae και αν δε δίνουν εκεί βεβαίωση μη οφειλών φεύγει καταγγελία σε ΥΠΕΝ για αθέμιτες πρακτικές Για τη μη εφαρμογή ρήτρας αποχώρησης το σκέφτομαι με ΣτΚ αρχικά και μετά myrae Φαινεται να συμφερει το dual της Ελιν. Ρευμα και αεριο χωρις δεσμευση ειναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, korakios είπε αλλά βλέποντας την ηλεκτρονική διεύθυνση , είναι άλλη, customercaregas@dei.com.gr θα στείλω και εκεί , έχει γούστο να πάρω ticket και να έκανα μλκ που έστειλα στο [email protected] Tα έβαλα στο mail checker και τα δείχνει και τα 2 ενεργά. Αυτό που βγάζει ανενεργό είναι το [email protected] Spoiler Kαι τώρα σκέφτομαι... έχει γούστο να στέλνει σ'αυτό το email η ΕΔΑ τις μετρήσεις. 🤣 Διότι όταν πήρα απάντηση (απ'το metering της ΕΔΑ), προώθησαν τη βεβαίωση στο [email protected] (ανενεργό) και στα [email protected] και [email protected] τα οποία ναι μεν είναι ενεργά αλλά είναι γενικού ενδιαφέροντος και όχι για φυσικό αέριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, ekrepali είπε Kαι τώρα σκέφτομαι... έχει γούστο να στέλνει σ'αυτό το email η ΕΔΑ τις μετρήσεις. 🤣 και μετά απο μήνες θα πει ο IT , λες να φταίει αυτό ? 🤪 15 λεπτά πριν, ekrepali είπε Διότι όταν πήρα απάντηση (απ'το metering της ΕΔΑ), προώθησαν τη βεβαίωση στο [email protected] (ανενεργό) και στα [email protected] και [email protected] τα οποία ναι μεν είναι ενεργά αλλά είναι γενικού ενδιαφέροντος και όχι για φυσικό αέριο. πάντως έστειλα και εκεί πριν λίγο ([email protected]) , δεν ήρθε ticket όπως παλιά , είδα στα παλιά email οτι πάντα ήταν απο [email protected] για αιτήματα που αφορούσαν , μάντεψε , για έκδοση λογαριασμού όταν πρωτοέκανα τη σύνδεση 😂 λες να μην ισχύει το "gas" καθόλου ? ζαβλακώθηκα Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2023 από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 56 λεπτά πριν, korakios είπε ζαβλακώθηκα δίπλα είχε αναφερθεί και το ξέχασα , για επικοινωνία (αν απαντήσουν φυσικά) https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-fysiko-aerio/ πατάτε το "Χρειάζεστε Βοήθεια?" επιλέγετε "Φυσικό Αέριο" και επιλέγετε αίτημα Πχ έκανα αίτημα για "βεβαίωση μη οφειλών" και ήρθε ticket όπως παλιά Αν απαντήσουν άμεσα θα ανοίξω και για "Θέματα ενημέρωσης Οφειλών" Αν δεν απαντάνε , τα κλασσικά όπως πριν @ekrepali 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 3 hours ago, ekrepali said: H αλλαγή σε benefit όμως θα γίνει στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση (εμένα το Μάρτιο). Δηλαδή για 1 μήνα θα πληρώνεις 0.06 παραπάνω... κόστος που ίσως είναι μεγαλύτερο απ'τη ρήτρα ενός 6μήνου. Η oποία ρήτρα και επιδοτείται 50% απ'το επίδομα θέρμανσης, και αμφισβητείται μετέπειτα λόγω πλημμελούς εκπλήρωσης της σύμβασης - μη έκδοση λογαριασμών βάσει περιοδικότητας - όπως ανέφερε ο κοράκιος. Άρα θα περάσει σε αοριστου σε μας με το 0,05 στο τέλος του μήνα; Αν λήγει πχ 9/2 θα βγει και ο Φεβρουάριος με 0,05; Μου ακούγεται πολυκαλο για να είναι αληθινό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 30 λεπτά πριν, korakios είπε δίπλα είχε αναφερθεί και το ξέχασα , για επικοινωνία (αν απαντήσουν φυσικά) https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-fysiko-aerio/ πατάτε το "Χρειάζεστε Βοήθεια?" επιλέγετε "Φυσικό Αέριο" και επιλέγετε αίτημα Πχ έκανα αίτημα για "βεβαίωση μη οφειλών" και ήρθε ticket όπως παλιά Αν απαντήσουν άμεσα θα ανοίξω και για "Θέματα ενημέρωσης Οφειλών" Αν δεν απαντάνε , τα κλασσικά όπως πριν @ekrepali Έρχεται όμως αντίγραφο από αυτό που απέστειλες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 25 minutes ago, ekrepali said: Έρχεται όμως αντίγραφο από αυτό που απέστειλες; Όχι. Μόνο επιβεβαίωση ότι έχεις στείλει κάποιο αίτημα με αριθμό τάδε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις