Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, atpanos είπε

Τώρα ανοίγει η ανάλυση; 

Εγώ πάντως δεν έχω λάβει τίποτα από τον Μάιο.

Βλέπω ότι και στο ρεύμα στην ΔΕΗ έχουν γίνει μπάχαλο οι λογαριασμοί.

Λογαριασμός που εκδόθηκε 19/12 (έβλεπες το ποσό) η ανάλυση  εμφανίστηκε 2/1  και 3/1 ήρθε η ειδοποίηση.

Σε αλλο λογαριασμό που εμφανίστηκε το ποσο 2/1 η ανάλυση ακόμη δεν υπάρχει.

Επίσης στα email πια δεν απαντάνε...

Email  στο [email protected]   26/11 επειδη οταν έκανα συμβόλαιο για το myHome GasBenefit  προστέθηκε αυθαίρετα  και χωρίς καμία ενημέρωση  η  "Επείγουσα τεχνική βοήθεια"  δεν πήρα ποτέ  καμία απάντηση

Στην συνέχεια email   στο  '[email protected]'  στις 9/12 ... μέχρι σήμερα καμία απάντηση πέραν του επιβεβαιωτικού λήψης του email....

Τώρα ετοιμάζομαι για συνήγορο του καταναλωτή

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορώ να δω κάπου την περίοδο που ειναι ανοιχτή η καταχώρηση μέτρησης στο site της ΕΔΑ αττικής;

Επίσης είναι διαθέσιμη κάθε μήνα η φόρμα καταχώρησης; γιατι νομίζω και τον Δεκέμβριο είχα την επιλογή.

Το οτι βάζω το ηκασπ και μου βγάζει την τελευταία μέτρηση και το κουτί να συμπληρώσω την νέα λογικά σημαίνει πως είμαι εντός περιόδου, αλλά μέχρι πότε είναι;

Ηρθε επιτέλους και λογαριασμός ΔΕΗ για περίοδο μέχρι 15/5.

Είχα καταχωρήσει ηλεκτρονικά μέτρηση τον Σεπτεμβριο (νομίζω αυτή ειναι η τελευταία που βλέπω στην ΕΔΑ γιατι ειναι μικρή η διαφορά από τον Μαιο) οπότε δεν θα μπορούν να μου βάλουν μεγαλη κατανάλωση μέσα στο καλοκαίρι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, SofoS@ said:

μπορώ να δω κάπου την περίοδο που ειναι ανοιχτή η καταχώρηση μέτρησης στο site της ΕΔΑ αττικής;

Επίσης είναι διαθέσιμη κάθε μήνα η φόρμα καταχώρησης; γιατι νομίζω και τον Δεκέμβριο είχα την επιλογή.

Το οτι βάζω το ηκασπ και μου βγάζει την τελευταία μέτρηση και το κουτί να συμπληρώσω την νέα λογικά σημαίνει πως είμαι εντός περιόδου, αλλά μέχρι πότε είναι;

Ηρθε επιτέλους και λογαριασμός ΔΕΗ για περίοδο μέχρι 15/5.

Είχα καταχωρήσει ηλεκτρονικά μέτρηση τον Σεπτεμβριο (νομίζω αυτή ειναι η τελευταία που βλέπω στην ΕΔΑ γιατι ειναι μικρή η διαφορά από τον Μαιο) οπότε δεν θα μπορούν να μου βάλουν μεγαλη κατανάλωση μέσα στο καλοκαίρι.

 

Για Δεκέμβριο όντως ειχε θέμα. Συνηθίζω παρότι γίνεται τηλεμετρηση να βάζω τον ΗΚΑΣΠ τέλη του μήνα ώστε να σημειώνω μήνα μήνα την ένδειξη και τον Δεκέμβριο δεν με άφηνε καν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, teot είπε

 

Λογαριασμός που εκδόθηκε 19/12 (έβλεπες το ποσό) η ανάλυση  εμφανίστηκε 2/1  και 3/1 ήρθε η ειδοποίηση.

Σε αλλο λογαριασμό που εμφανίστηκε το ποσο 2/1 η ανάλυση ακόμη δεν υπάρχει.

  Παίζει να έχει ειπωθεί καμιά 100ρια φορές... κάνεις δεξί κλίκ στο pdf του παλιού λογαριασμού και αντιγραφή.

Μετά επικόλληση και αλλάζεις την ημερομηνία... πχ αν εκδώθηκε ο λογαριασμός στις 2/1/2023, αλλάζεις το 20221219 σε 20230102

 

7 ώρες πριν, teot είπε

Επίσης στα email πια δεν απαντάνε...

Email  στο [email protected]   26/11 επειδη οταν έκανα συμβόλαιο για το myHome GasBenefit  προστέθηκε αυθαίρετα  και χωρίς καμία ενημέρωση  η  "Επείγουσα τεχνική βοήθεια"  δεν πήρα ποτέ  καμία απάντηση

Στην συνέχεια email   στο  '[email protected]'  στις 9/12 ... μέχρι σήμερα καμία απάντηση πέραν του επιβεβαιωτικού λήψης του email....

Τώρα ετοιμάζομαι για συνήγορο του καταναλωτή

Και θα σε παίξουν μπαλάκι στη ΡΑΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ekrepali είπε

  Παίζει να έχει ειπωθεί καμιά 100ρια φορές... κάνεις δεξί κλίκ στο pdf του παλιού λογαριασμού και αντιγραφή.

Μετά επικόλληση και αλλάζεις την ημερομηνία... πχ αν εκδώθηκε ο λογαριασμός στις 2/1/2023, αλλάζεις το 20221219 σε 20230102

 

Και θα σε παίξουν μπαλάκι στη ΡΑΕ.

Το θέμα δεν είναι τι μπορεί να κάνω εγώ η ένα πολύ μικρό ποσοστό (1%<) των πελατών της ΔΕΗ που ενημερώνεται απο τα διάφορα σχετικά forum, αλλα απο το τί μπάχαλο επικρατεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

Αρχες Σεπτεμβρη και με τα τοτε δεδομενα εκανα αλλαγη παροχου απο ζενιθ σε δεη στο gascontrol. Δεδομενου οτι η τιμη του αεριου εχει πεσει αρκετα αλλα και του γεγονοτος οτι η δεη δεν εχει εκδοσει ακομα λογαριασμο, σκεφτομαι αλλαγη παροχου σε ελιν. Προκειμενου να φυγω ατελως, περιμενω να περασουν 4 μηνες χωρις εκδοση λογαριασμου απο τη δεη. Το θεμα ειναι το εξης : Οι 4 μηνες υπολογιζονται απο την ημερομηνια υπογραφης της συμβασης με τη δεη? Απο την ημερομηνια τελευταιας μετρησης οσο ημουν στη ζενιθ? Η' απο την ημερομηνια εκδοσης τελικου λογαριασμου απο τη ζενιθ? Επισης, ποια ειναι η διαδικασια αποχωρησης? Πηγαινω απευθειας στην ελιν και υπογραφω αλλαγη παροχου ή πρεπει να κανω αιτηση πρωτα στη δεη για λυση του συμβολαιου λογω παραβιασης των ορων απο μεριας της?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, nn1629 είπε

Οι 4 μηνες υπολογιζονται απο την ημερομηνια υπογραφης της συμβασης με τη δεη?

όχι , απο την ημέρα εκπροσώπησης και μιας και η ΔΕΗ δεν έχει εκδώσει λογαριασμό ,ρώτα ΕΔΑ

53 λεπτά πριν, nn1629 είπε

Επισης, ποια ειναι η διαδικασια αποχωρησης? Πηγαινω απευθειας στην ελιν και υπογραφω αλλαγη παροχου

ναι

53 λεπτά πριν, nn1629 είπε

ή πρεπει να κανω αιτηση πρωτα στη δεη για λυση του συμβολαιου λογω παραβιασης των ορων απο μεριας της?

όχι ,

μιας και θα πάρεις την ΕΔΑ πάρε σε email τις ενδείξεις που έχει δώσει στη ΔΕΗ

μετά στείλε email ζητώντας τη μη εφαρμογή της ρήτρας αποχώρησης λόγω μη ποιότητας υπηρεσιών ,μπας και συμφωνήσουν και δεν τρέχεις με myrae . Αν παραδεχτούν οτι έχουν πρόβλημα με το σύστημα ακόμα καλύτερα (και δε θα μπορούν να πουν το παραμύθι με ΕΔΑ και οτι δεν έχουν μέτρηση)

προς το παρών για myrae έχω κρατήσει αυτά

Αναφορά σε κείμενο

 

https://www.e-forosimv.gr/details.asp?ID=49071&cat=54

Άρθρο 37

Τιμολόγηση - Λογαριασμός Κατανάλωσης

1. Η χρέωση του Πελάτη για τις υπηρεσίες που παρέχονται στο πλαίσιο της Σύμβασης Προμήθειας, πραγματοποιείται με την έκδοση και αποστολή Λογαριασμού Κατανάλωσης. Εκτός της χρέωσης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες προμήθειας Φυσικού Αερίου, ο Λογαριασμός Κατανάλωσης περιέχει, επίσης, τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, εφόσον τα ποσά των χρεώσεων αυτών που βαρύνουν τον Πελάτη καταβάλλονται στον αρμόδιο Διαχειριστή ή τρίτους από τον Προμηθευτή του. Η περιοδικότητα έκδοσης λογαριασμών καθορίζεται ως όρος της σύμβασης. Ειδικά για τους Πελάτες με μη ωρομετρούμενο Μετρητή, πρέπει να είναι συμβατή με την περιοδικότητα καταμέτρησης από τον αρμόδιο Διαχειριστή της κατηγορίας Πελατών στην οποία ανήκει ο Πελάτης, ώστε να είναι δυνατή η εκκαθάριση.

 

Άρθρο 29

Ειδικές Ρυθμίσεις Σύμβασης Προμήθειας

5. Ο Λογαριασμός Κατανάλωσης εκδίδεται περιοδικά και ανά τέσσερις (4) μήνες κατά ανώτατο όριο, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σύστημα τιμολόγησης του Προμηθευτή και πρέπει να εκκαθαρίζεται βάσει πιστοποιημένης από τον αρμόδιο Διαχειριστή ένδειξης του Μετρητή.

 

 Άρθρο 18

Περιεχόμενο Σύμβασης Προμήθειας

ιε) Καθορισμό των συνεπειών σε περίπτωση πλημμελούς εκπλήρωσης της Σύμβασης από τον Προμηθευτή, όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης της εσφαλμένης ή καθυστερημένης χρέωσης με ευθύνη του Προμηθευτή, ιδίως με τη μορφή ποινικών ρητρών, αποζημιώσεων και διακανονισμών επιστροφών.

Η ΔΕΗ δεν αναφέρει καν τις συνέπειες που έχει λόγω χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών

 

Απο τη Σύμβαση Προμήθειας της ΔΕΗ:

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3 : Υποχρεώσεις και Δικαιώματα Προμηθευτή
Ο Προμηθευτής δηλώνει και εγγυάται προς τον Πελάτη ότι:
3.1 Έχει συνάψει τις προβλεπόμενες Συμβάσεις με τους Διαχειριστές, τηρεί τους όρους της Άδειάς του, τον Κώδικα Προμήθειας, τον Κώδικα Διαχείρισης
του Εθνικού Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου και τον Κώδικα Διαχείρισης του Εθνικού Συστήματος (Μεταφοράς) Φυσικού Αερίου, όπως εκάστοτε
ισχύουν, καθώς και τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία, ώστε να μπορεί να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από την παρούσα
Σύμβαση, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος αυτής.

 

Άρθρο 17: Τιμολόγια – Λογαριασμοί Κατανάλωσης φυσικού αερίου

17.5 Οι Λογαριασμοί Κατανάλωσης Φυσικού Αερίου εκδίδονται περιοδικά και ανά τέσσερις (4) μήνες κατά ανώτατο όριο, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σύστημα τιμολόγησης του Προμηθευτή και εκκαθαρίζονται βάσει πιστοποιημένης από τον αρμόδιο Διαχειριστή καταμετρούμενης κατανάλωσης. Ο Προμηθευτής έχει τη δυνατότητα να εκδίδει λογαριασμούς Έναντι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις από ιστορικά στοιχεία του Πελάτη που παρέχει ο Διαχειριστής Δικτύου Διανομής, οι οποίοι εκκαθαρίζονται με βάση τα μετρητικά δεδομένα που αποστέλλονται στον Προμηθευτή από τον Διαχειριστή για την αντίστοιχη περίοδο κατανάλωσης.

ούτε έναντι δε δίναν

________________________

φυσικά εσύ προχωράς με την Ελίν , μην περιμένεις απο ΔΕΗ πότε και πως

Το βασικό όμως πρόβλημα είναι οτι ο νέος πάροχος μπορεί να μη δεχτεί παλιό λογαριασμό (ή και καθόλου λογαριασμό σε περιπτώσεις) και στην καλύτερη να θέλει βεβαίωση εκπροσώπησης , την οποία θα πρέπει να δώσει σύντομα η ΔΕΗ (όποτε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

όχι , απο την ημέρα εκπροσώπησης και μιας και η ΔΕΗ δεν έχει εκδώσει λογαριασμό ,ρώτα ΕΔΑ

ναι

όχι ,

μιας και θα πάρεις την ΕΔΑ πάρε σε email τις ενδείξεις που έχει δώσει στη ΔΕΗ

μετά στείλε email ζητώντας τη μη εφαρμογή της ρήτρας αποχώρησης λόγω μη ποιότητας υπηρεσιών ,μπας και συμφωνήσουν και δεν τρέχεις με myrae . Αν παραδεχτούν οτι έχουν πρόβλημα με το σύστημα ακόμα καλύτερα (και δε θα μπορούν να πουν το παραμύθι με ΕΔΑ και οτι δεν έχουν μέτρηση)

προς το παρών για myrae έχω κρατήσει αυτά

Η ΔΕΗ δεν αναφέρει καν τις συνέπειες που έχει λόγω χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών

 

Απο τη Σύμβαση Προμήθειας της ΔΕΗ:

ούτε έναντι δε δίναν

________________________

φυσικά εσύ προχωράς με την Ελίν , μην περιμένεις απο ΔΕΗ πότε και πως

Το βασικό όμως πρόβλημα είναι οτι ο νέος πάροχος μπορεί να μη δεχτεί παλιό λογαριασμό (ή και καθόλου λογαριασμό σε περιπτώσεις) και στην καλύτερη να θέλει βεβαίωση εκπροσώπησης , την οποία θα πρέπει να δώσει σύντομα η ΔΕΗ (όποτε)

Σε ευχαριστω παρα πολυ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, ειμαι κι εγω ενας απο τους πολλους της ΔΕΗ που εχει λαβει λογαριασμο που αφορα μεχρι 6 μηνες πριν, και οχι τους προσφατους κλπ.

Το ερωτημα μου ομως ειναι αλλο. Ειμαι απο αυτους που ειχαν το gascontrol με 0,05. Αυτο το προγραμμα κανονικα εληξε το Δεκεμβρη. Τωρα μπαινοντας στο mydei, στις πληροφοριες, μου αναφερει ακομα ως προιον το myhome gascontrol χωρις καποια ημερομηνια ληξης, ουτε εχω λαβει καποιο γραμμα για τη ληξη της δεσμευσης οπως εγινε στο ρευμα.

Αρα το ερωτημα ειναι, τωρα απο Γεναρη εμενα με τι θα με χρεωνουν (οταν καποτε λαβουμε λογαριασμους)? Με το 0,05? Με την τωρινη τιμη του control (την οποια δε ξερω κιολας)? Θεωρητικα δεν επρεπε να με ριξει στο benefit οπως εγινε στο ρευμα? Τι ισχυει γενικα για τη ληξη δεσμευσης προγραμματων?

Επεξ/σία από petrox21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, petrox21 είπε

 

Αρα το ερωτημα ειναι, τωρα απο Γεναρη εμενα με τι θα με χρεωνουν (οταν καποτε λαβουμε λογαριασμους)? Με το 0,05? Με την τωρινη τιμη του control (την οποια δε ξερω κιολας)? Θεωρητικα δεν επρεπε να με ριξει στο benefit οπως εγινε στο ρευμα? Τι ισχυει γενικα για τη ληξη δεσμευσης προγραμματων?

Έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι άτυπα παρατείνεται το πρόγραμμα με τη τιμή που είχες υπογράψει μέχρι να έρθει να μετρήσει η ΕΔΑ και μετά πας στο νέο πρόγραμμα (προφανώς στο benefit εφόσον δεν υπάρχει πλέον control)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, saxtou junior είπε

Έχει να έρθει λογαριασμός από 4 του μήνα 

 

Η απάντηση τους 

 

και τώρα ;;

1F6113EE-12E5-4B4F-8BDC-1D3E7BD95D6C.jpeg

Περιμένεις δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβαση αν θες καθώς δεν προχώρησαν ώς όφειλαν σε έκδοση λογαριασμού εντός 4 μήνου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Περιμένεις δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

myrae

2 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβαση αν θες

να του κόψουν την παροχή 😁

ποτέ καταγγελία σύμβασης , πάντα ο νέος πάροχος την κάνει για να κάνει εκπροσώπηση

Έστειλα και εγώ email ζητώντας απο τώρα διαβεβαίωση γραπτώς να μη χρεωθεί η ρήτρα αποχώρησης και ζήτησα και βεβαίωση εκπροσώπησης αν τυχών χρειαστεί . Φυσικά τόνισα έντονα να μη κάνουν καμια μλκ και νομίζουν οτι είναι αίτημα αποχώρησης και γίνει καμια καταγγελία σύμβασης

Τέλη του μηνός την κάνω , θα παίξει και παράλληλα και αίτημα μέσω myrae κτλ κτλ , καλά περάσαμε με καλές τιμές  ,αλλά αναγκαίο κακό ήταν ποτέ ξανα ΔΕΗ ελπίζω 😛

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...