Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, cyberguy είπε

το έχει ξεφτιλίσει η ΔΕΗ με τους λογαριασμούς που δεν έχουν εκδοθεί ακόμα. Άραγε η ΡΑΕ θα μπορουσε να πιέσει? σε κάποιους διάβασα έχουν ξεκινήσει να έρχονται αλλα πρέπει να ειναι μικρο ποσοστό

Καλησπέρα 

εγω περιμένω από τον Μάιο μέχρι τώρα….Εκδοθηκε ένας λογαριασμός που αφορούσε 1 μήνα…Είναι για γέλια!

εννοειται ακόμα συνεχίζουν την καραμέλα πως είναι συστημικό κτλ κ πως θα αρχίσουν να εκδιδονται εκαθαριστικοι κ κάποιοι έκτακτοι…

Αντε να δούμε

1 λεπτό πριν, korakios είπε

μπορεί ναι , μπορεί όχι , το μόνο σίγουρο είναι οτι δε πιεστεί η ΔΕΗ αν δεν κάνετε τίποτα .... (για όσους καίγονται για έκδοση)

Καλησπέρα 

έστειλα στην pae αλλά χρειάζεται και γραπτώς απάντηση από την ΔΕΗ (την οποία εγώ δν έχω πάρει ποτε) κ ούτε ασχολούνται γιατί έχω στείλει μειλ κτλ κ δν απαντάνε…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλησπέρα και καλή χρονιά.. είμαι κι εγώ πελάτης της ζενιθ με το συμβόλαιό μου να λήγει σε 15 μέρες.. μέχρι στιγμής την έβγαλα καθαρή κλείνοντας fix τιμή αερίου πέρισυ.. μετά από πολύ διάβασμα στο συγκεκριμένο νήμα και έπειτα από ενδελεχή έλεγχο του excel και των λογαριασμών, διαπίστωσα ότι δεν έχουν γίνει οι σωστές πιστώσεις ΔΕΠΑ και ΤΕΜ για διάφορα χρονικα διαστηματα από το 2021 (είτε πίστωση με μικρότερο ποσό είτε "ξέχασαν" ενα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα).. Τους έστειλα ερώτημα και είμαι σε αναμονή για την απάντηση.

Έπειτα, στον τελευταίο λογαριασμό που αφορούσε διάστημα 10/2022 - 12/2022 δεν πιστώθηκε ούτε ΤΕΜ ούτε ΔΕΠΑ.  Σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της ΖΕΝΙΘ με ενημέρωσε ότι η ΔΕΠΑ πλέον (δεν γνωρίζω από πότε) κάνει έκπτωση μόνο στα κυμαινόμενα και πως το ΤΕΜ δεν δίνει πλέον έκπτωση.  Σε ερώτηση αν ήταν απόφαση της ΖΕΝΙΘ ή του κράτους μου απάντησε ότι είναι του κράτους απόφαση όμως δεν είχε κάποιο επίσημο έγγραφο ή ανακοίνωση   που να το λέει.

Παρακαλώ, αν υπάρχει λογαριασμός από πάροχο εκτός ΖΕΝΙΘ αέριο που έχει φιξ τιμή ας ενημερώσει αν έχουν περαστεί οι εκπτώσεις για ΔΕΠΑ ή ΤΕΜ για το ανάλογο διάστημα.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Bloummy είπε

καλησπέρα και καλή χρονιά.. είμαι κι εγώ πελάτης της ζενιθ με το συμβόλαιό μου να λήγει σε 15 μέρες.. μέχρι στιγμής την έβγαλα καθαρή κλείνοντας fix τιμή αερίου πέρισυ.. μετά από πολύ διάβασμα στο συγκεκριμένο νήμα και έπειτα από ενδελεχή έλεγχο του excel και των λογαριασμών, διαπίστωσα ότι δεν έχουν γίνει οι σωστές πιστώσεις ΔΕΠΑ και ΤΕΜ για διάφορα χρονικα διαστηματα από το 2021 (είτε πίστωση με μικρότερο ποσό είτε "ξέχασαν" ενα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα).. Τους έστειλα ερώτημα και είμαι σε αναμονή για την απάντηση.

Έπειτα, στον τελευταίο λογαριασμό που αφορούσε διάστημα 10/2022 - 12/2022 δεν πιστώθηκε ούτε ΤΕΜ ούτε ΔΕΠΑ.  Σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της ΖΕΝΙΘ με ενημέρωσε ότι η ΔΕΠΑ πλέον (δεν γνωρίζω από πότε) κάνει έκπτωση μόνο στα κυμαινόμενα και πως το ΤΕΜ δεν δίνει πλέον έκπτωση.  Σε ερώτηση αν ήταν απόφαση της ΖΕΝΙΘ ή του κράτους μου απάντησε ότι είναι του κράτους απόφαση όμως δεν είχε κάποιο επίσημο έγγραφο ή ανακοίνωση   που να το λέει.

Παρακαλώ, αν υπάρχει λογαριασμός από πάροχο εκτός ΖΕΝΙΘ αέριο που έχει φιξ τιμή ας ενημερώσει αν έχουν περαστεί οι εκπτώσεις για ΔΕΠΑ ή ΤΕΜ για το ανάλογο διάστημα.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα 

εγω είμαι στην ΔΕΗ με σταθερή μονάδα αεριου κ έχω κρατική επιδότηση κ Δεπα

ενας λογαριασμός ήρθε ενός μήνα αλλά είναι μέσα κ τα 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Bloummy είπε

Σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της ΖΕΝΙΘ με ενημέρωσε ότι η ΔΕΠΑ πλέον (δεν γνωρίζω από πότε) κάνει έκπτωση μόνο στα κυμαινόμενα και πως το ΤΕΜ δεν δίνει πλέον έκπτωση.  Σε ερώτηση αν ήταν απόφαση της ΖΕΝΙΘ ή του κράτους μου απάντησε ότι είναι του κράτους απόφαση όμως δεν είχε κάποιο επίσημο έγγραφο ή ανακοίνωση   που να το λέει.

ζήτα να στα στείλει γραπτώς και θα καταλάβεις

άνοιξε αίτημα στο myrae και αναφέρεις ημερομηνία/ώρα επικοινωνίας , όνομα υπαλλήλου (αν θυμάσαι) το πρόβλημα που έθεσες και το τι σου απάντησαν και ζητάς τις πιστώσεις 

ΦΕΚ για ΔΕΠΑ δεν έχει βγει , αλλά είναι εντολή απο το ΥΠΕΝ (μπανανία)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, cyberguy είπε

το έχει ξεφτιλίσει η ΔΕΗ με τους λογαριασμούς που δεν έχουν εκδοθεί ακόμα. Άραγε η ΡΑΕ θα μπορουσε να πιέσει? σε κάποιους διάβασα έχουν ξεκινήσει να έρχονται αλλα πρέπει να ειναι μικρο ποσοστό

Μια από τα ίδια κι εγώ... Από πέρσι Μάιο έχω να λάβω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, marina8282 είπε

Καλησπέρα 

εγω είμαι στην ΔΕΗ με σταθερή μονάδα αεριου κ έχω κρατική επιδότηση κ Δεπα

ενας λογαριασμός ήρθε ενός μήνα αλλά είναι μέσα κ τα 2

ευχαριστώ! τουλάχιστον να ξέρω αν υπάρχει κάποιος πάροχος που πιστώνει.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά οι άνθρωποι ειναι απαράδεκτοι. Τους πηρα τηλεφωνο για τη μη εκδοση λογιαριασμων και πηγαν να τα ριξουν στην ΔΕΔΑ οτι δεν κανει καταμετρησεις (ειμαι επαρχια σε εμας εδω ειναι η ΔΕΔΑ οχι η ΕΔΑ) και μολις τους αρχισα στα "Η ΔΕΔΑ μου εστειλα ολες τις καταμετρησεις που εχει κανει" το γύρισαν στο "Αναβαθμιζεται το συστημα μας τις επομενες μερες θα εκδοθουν λογιαριασμοι. 

Καραγκιόζηδες ολκής οι άνθρωποι πραγματικά. ΔΕΗ το μεγαλύτερο κωλοχανείο. 

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά απο ότι δείχνει , η Ζενίθ σε άλλους βάζει , σε άλλους δε βάζει , ανάλογα τα κέφια, δανείζομαι το παρακάτω απο το δίπλα φόρουμ

Spoiler

IMG_20221230_175744.jpg.6d179955df094f0e8e6eda511d72ab6e.jpg

 

12 λεπτά πριν, marina8282 είπε

Καλησπέρα 

έστειλα στην pae αλλά χρειάζεται και γραπτώς απάντηση από την ΔΕΗ (την οποία εγώ δν έχω πάρει ποτε) κ ούτε ασχολούνται γιατί έχω στείλει μειλ κτλ κ δν απαντάνε…..

τι εννοείς οτι χρειάζονται γραπτή απάντηση απο ΔΕΗ ?

1 λεπτό πριν, Backpacker είπε

Τους πηρα τηλεφωνο

myrae και εσύ τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλαβα αυτοματοποιημένη απάντηση κομπόστα απ'τη ΡΑΕ στη καταγγελία που έστειλα για τη ΔΕΗ... κλασικά με παραπέμπουν στο MyRAE. Έστειλα πάλι email (υπόψιν του τμήματος προστασίας καταναλωτών)... αυτή τη φορά αντί για "καταγγελία", έγραψα "αίτημα διαμεσολάβησης" και ζήτησα με bold γράμματα να πρωτοκολληθεί. Εννοείται έγραψα ξανά όλα τα στοιχεία μου, αναλυτικά το πρόβλημα και παρέθεσα pdf με επικοινωνίες κλπ.

Θα ενημερώσω τις επόμενες μέρες αν θα πάρω αρ. πρωτοκόλλου ή αν θα κομποστοποιηθεί κι αυτό.

Σε άλλο θέμα πάντως που αφορά το ρεύμα και είχα γράψει "αίτημα κοινοποίησης εγγράφου", πήρα αρ. πρωτοκόλλου (αφού το έστειλα για 2η φορά). Τζάμπα περίμενα ένα ολόκληρο μήνα, τουλάχιστον αυτό πήρε το δρόμο του.

Spoiler

2.jpg.6f02aef080f6647fe440d61d9342fbe0.jpg

Συνεπώς για ό,τι αφορά το αέριο και τη καθυστέρηση λογαριασμών, πρέπει να βρούμε τρόπο να τους αναγκάσουμε να πρωτοκολλήσουν τα αιτήματα μας... γιατί αν στέλνουμε καταγγελίες, παράπονα κλπ... παίρνουμε τη γνωστή απάντηση κομπόστα με παραπομπή στο MyRAE.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Καλά οι άνθρωποι ειναι απαράδεκτοι. Τους πηρα τηλεφωνο για τη μη εκδοση λογιαριασμων και πηγαν να τα ριξουν στην ΔΕΔΑ οτι δεν κανει καταμετρησεις (ειμαι επαρχια σε εμας εδω ειναι η ΔΕΔΑ οχι η ΕΔΑ) και μολις τους αρχισα στα "Η ΔΕΔΑ μου εστειλα ολες τις καταμετρησεις που εχει κανει" το γύρισαν στο "Αναβαθμιζεται το συστημα μας τις επομενες μερες θα εκδοθουν λογιαριασμοι. 

Καραγκιόζηδες ολκής οι άνθρωποι πραγματικά. ΔΕΗ το μεγαλύτερο κωλοχανείο. 

Μια από τα ιδια και εγώ τις προάλλες τις ιδιες βλακιες λένε σε ολους,κυριολεκτικα δεν έχουν ιδεα ποτέ θα εκδώσουν λογαριασμό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έλαβα αυτοματοποιημένη απάντηση κομπόστα απ'τη ΡΑΕ στη καταγγελία που έστειλα για τη ΔΕΗ... κλασικά με παραπέμπουν στο MyRAE. Έστειλα πάλι email (υπόψιν του τμήματος προστασίας καταναλωτών)... αυτή τη φορά αντί για "καταγγελία", έγραψα "αίτημα διαμεσολάβησης" και ζήτησα με bold γράμματα να πρωτοκολληθεί. Εννοείται έγραψα ξανά όλα τα στοιχεία μου, αναλυτικά το πρόβλημα και παρέθεσα pdf με επικοινωνίες κλπ.

Θα ενημερώσω τις επόμενες μέρες αν θα πάρω αρ. πρωτοκόλλου ή αν θα κομποστοποιηθεί κι αυτό.

Σε άλλο θέμα πάντως που αφορά το ρεύμα και είχα γράψει "αίτημα κοινοποίησης εγγράφου", πήρα αρ. πρωτοκόλλου (αφού το έστειλα για 2η φορά). Τζάμπα περίμενα ένα ολόκληρο μήνα, τουλάχιστον αυτό πήρε το δρόμο του.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

2.jpg.6f02aef080f6647fe440d61d9342fbe0.jpg

Συνεπώς για ό,τι αφορά το αέριο και τη καθυστέρηση λογαριασμών, πρέπει να βρούμε τρόπο να τους αναγκάσουμε να πρωτοκολλήσουν τα αιτήματα μας... γιατί αν στέλνουμε καταγγελίες, παράπονα κλπ... παίρνουμε τη γνωστή απάντηση κομπόστα με παραπομπή στο MyRAE.

Κ εγώ αυτήν την απάντηση πήρα κ έστειλα στο myrae αλλά χλωμο το βλέπω μνα πρωτοκολληθεί…Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Bloummy είπε

και τα δύο τιμολόγιο είναι κυμαινόμενα.  αν βρεις κάτι σε φιξ θα σου ήμουν υπόχρεη.. 

δεν υπάρχει fixed δυστυχώς

33 λεπτά πριν, Bloummy είπε

ευχαριστώ! τουλάχιστον να ξέρω αν υπάρχει κάποιος πάροχος που πιστώνει.. 

όλοι πλην η Ζενίθ (βασικά στους μισούς τη δίνει κανονικά την επιδότηση)

21 λεπτά πριν, tollisth είπε

Μια από τα ιδια και εγώ τις προάλλες τις ιδιες βλακιες λένε σε ολους,κυριολεκτικα δεν έχουν ιδεα ποτέ θα εκδώσουν λογαριασμό

 

32 λεπτά πριν, korakios είπε

myrae και εσύ τότε

 

10 λεπτά πριν, marina8282 είπε

Κ εγώ αυτήν την απάντηση πήρα κ έστειλα στο myrae αλλά χλωμο το βλέπω μνα πρωτοκολληθεί…Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;;;

κάνε αρχικά στο myrae και μετά τους ζαλίζεις αν δεν απαντούν στο αίτημα που άνοιξες στην πλατφόρμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μου ήρθε και έντυπος ο φημισμένος ανοιξιάτικος λογαριασμός που εκδόθηκε τον Δεκέμβριο 😛

Παρότι είμαι στο ebill και παραλαμβάνω μόνο ηλεκτρονικούς λογαριασμούς, μου έστειλαν αυτή την φορά και ταχυδρομικά.

Μπορείς να το πεις και ομολογία ενοχής ή ενσυναίσθηση  🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, marina8282 είπε

Κ εγώ αυτήν την απάντηση πήρα κ έστειλα στο myrae αλλά χλωμο το βλέπω μνα πρωτοκολληθεί…Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;;;

Στείλτε email στο [email protected] με τίτλο "Αίτημα διαμεσολάβησης"

Στο κείμενο από κάτω γράψτε:

Υπόψιν του τμήματος προστασίας καταναλωτών

Αίτημα διαμεσολάβησης

(Γράψτε το ιστορικό της επικοινωνίας που είχατε με τη ΔΕΗ, και τον κωδικό αιτήματος στο myRAE.)

(Ζητήστε τη διαμεσολάβηση της ΡΑΕ και την πρωτοκόλληση του αιτήματος)

Όνοματεπώνυμο

ΑΦΜ

ΗΚΑΣΠ

Διεύθυνηση, Πόλη

Τηλέφωνο

email

(Eπισυνάπτετε δικαιολογητικά: Επικοινωνίες με ΔΕΗ, Βεβαίωση μέτρησης από ΕΔΑ, Ταυτότητα)

 

 

Εγώ μόλις έλαβα αρ. πρωτοκόλλου... επιτέλους!

Spoiler

42.jpg.ee2c92b26395e05453fc1cb57c802f83.jpg

Τελικά τίποτα δε γίνεται τζάμπα... απλά χρειάζεται τρόπο και υπομονή.

@korakios Λες να μου απαντήσουν ότι δεν έχουν ακόμα διαμεσολαβητή; 😆

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...