Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Μου εστειλε κι εμενα μηνυμα η ΔΕΗ στο Viber για την ανανεωση κι οτι αν δεν ανανεωσω με νεα συμβαση δεν θα ισχυουν οι προωθητικες εκπτωσεις(αυτες που δεν υπαρχουν δηλαδη).

Περισσοτερο εντυπωση μου εκανε που η ΔΕΗ ξερει το Viber.:P

 

Ισχυει, κι εγω αυτό έλαβα και ψαχνόμουν ποια είναι αυτή η προωθητική ενέργεια που θα χάσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mouxaxa είπε

Ισχυει, κι εγω αυτό έλαβα και ψαχνόμουν ποια είναι αυτή η προωθητική ενέργεια που θα χάσω

την 24μηνη δέσμευση μάλλον εννοούν 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

την 24μηνη δέσμευση μάλλον εννοούν 😁

Αχχχ. Καλά ήμουν με το 0,05. Κρίμα

Spoiler

Τουλάχιστον έχω το 0,09-0,07 στο ρεύμα για διετία

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έλαβα στο Viber το μήνυμα αυτό:

"Αγαπητέ/ή πελάτη,

Σας υπενθυμίζουμε πως η σύμβασή σας για το προϊόν Φυσικού Αερίου λήγει σύντομα. 

Μετά την λήξη, θα εφαρμοστούν οι χρεώσεις σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους της Σύμβασης και η προωθητική έκπτωση δεν θα ισχύει.

Για να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την *προωθητική έκπτωση* (gift), *ανανεώστε* τη σύμβασή σας:

🏪 σε ένα κατάστημα https://appointment.dei.gr/

☎️ τηλεφωνικά καλώντας ΔΩΡΕΑΝ στο 800-900-1000

(phone) μέσω της υπηρεσίας ‘Call me back’ στην ιστοσελίδα μας"
 

Τώρα που τελειώνει το 0,05€λοιπόν, τι κάνουμε;; Ποιο πρόγραμμα επιλέγουμε;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, topmar είπε

Τώρα που τελειώνει το 0,05€λοιπόν, τι κάνουμε;; Ποιο πρόγραμμα επιλέγουμε;; 

δεν υπάρχει κάτι δυστυχώς , ή μένεις ΔΕΗ αορίστου στο benefit ή αλλάζεις πάροχο και πάλι καμία σχέση με το περσινό καβάντζωμα που κάναμε , δες το excel

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό με την μη εκδοση λογαριασμών τεράστιο αίσχος. Αν δεν είχα το 0,05 μέχρι τις 15 Μαρτιου θα την είχα κανει 100%!! Μιλάμε οι άνθρωποι ειναι κωλοχανείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα μια βοήθεια. Εχω λέβητα αερίου και μέχρι σήμερα καίω υγραέριο με μπουκάλες. Το μήνα χρειάζεται 6 φιάλες επί 55€ η μπουκαλα   συνολο 330€. Στη γειτονιά μου σκάβουν για το φυσικό αέριο. Με συμφέρει να συνδεθώ ή θα χρειαστεί πανω απο 330€ το μήνα για να τη βγάλω. Φαντάζομαι αν συμφέρει θα ναι καλυτερα με Ήρωνα που έχω ήδη το ρευμα σωστά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, superman52 είπε

καλήμερα στην παρέα. 

Με κατανάλωση περίπου  στης 300 με 450 kwωρες των μήνα υπάρχει   κάποια ποιο  οικονομική πρόταση  από το Γ1 της ΔΕΗ ?

πριν σε προλαβει ο κορακιος για αυτο που θες στελνεις σε αυτο το νημα

εδω ειναι για αεριο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eίμαι σε ανάλογη κατάσταση με τους 2-3 προηγούμενους στα μέσα του μήνα λήγει το 12μηνο συμβόλαιο της ΔΕΗ

 

-Πήρα τηλέφωνο  και μου είπαν προκειμένου να ανανεώσω όσο πιο κοντά στο τέλος του συμβολαίου να τηλεφωνήσω για ηχογράφηση\ανανέωση  εκεί γύρω στις 10 του μηνός-

και τα ερώτηματα 

1)Αν το αφήσω να ανανεωθεί αυτόματα με την λήξη

α) πηγαίνω στο ίδιο  myHomeGasBenefit με τις ίδιες ακριβώς χρεώσεις

 απλά χάνω τα 50€ της ανανέωσης

και παράλληλα

- δεν δεσμεύομαι χρονικά (γίνεται η σύμβαση αόριστη δηλαδή μπορώ να αποχωρίσω αζημίως όποια στιγμή θέλω?

-ή δεσμεύομαι για τον ίδιο χρόνο του myHomeGasBenefit 24 μήνες ?

 

2) Αν ανανεώσω όπως μου είπαν τηλεφωνικά στο myHomeGasBenefit 3-4 μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο μου

τότε επειδή σύμφωνα με το προηγούμενο συμβόλαιο

Αναφορά σε κείμενο

Η διάρκεια του Προγράμματος είναι δώδεκα (12) μήνες από τηνημερομηνία ενεργοποίησης της Σύμβασης Προμήθειας.
Ο Πελάτης δεσμεύεται για 12μηνη παραμονή στο πρόγραμμα.
Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης πριν από τη συμπλήρωση της διάρκειας των δώδεκα (12) μηνών, ο Πελάτης
επιβαρύνεται με Τέλος Πρόωρης Αποχώρησης (ΤΠΑ), για το χρονικό διάστημα της συμπλήρωσης των δώδεκα (12) μηνών,
ως εξής:
πριν τη συμπλήρωση 6-μήνου, ΤΠΑ = 80,00 €
πριν τη συμπλήρωση 12-μήνου, ΤΠΑ = 40,00 €

θα θεωρηθεί οτι  λύνω το συμβόλαιο (για να να ανανεώσω έστω και με την ίδια εταιρία την ΔεΗ)  και θα χρεωθώ 40€ για πρόωρη αποχώρηση?

Γιατί αν ισχύει το 2)

Δηλαδή για 50 - 40=10€  αναρρωτιέμαι αν για 10€ αξίζει τον κόπο να προχωρήσω σε 24μηνη δέσμευση για το ίδιο συμβόλαιο ιδίως αν  με την αυτόματη ανανέωση δεν υπάρχει χρονική δέσμευση και μπορώ να αποχωρήσω μελλοντικά αζημίως όποτε θέλω ?

 

 

 

Κερδίστε για όλη τη διάρκεια της σύμβασής σας
Επεξ/σία από Walternet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεκδιήγητος ''Μυτιληνιός'', σε διακοπή παροχής εκτός του πέναλτι χρέωσε 30,96 επικουρικές υπηρεσίες. Τι είναι αυτό;

Ο υπάλληλος της διανομής αερίου που ήρθε για την διακοπή.

Ούτε με ενημέρωσαν ποτέ σχετικά με τέτοια χρέωση, ούτε στο συμβόλαιο υπήρχε και ούτε πρόκειται να το πληρωθούν.

Έπειτα από ερώτημα στην διανομή αερίου, η απάντηση ήταν πως αυτό  το κόστος πάει στον πάροχο. Άλλοι το περνάνε στον καταναλωτή κι άλλοι όχι.

Άθλια εταιρία που με χρέωνε 200€  (φέτος θα ήταν 300) έναντι λογαριασμού  και όταν ερχόταν πιστωτικός εκκαθαριστικός έκαναν 1+ μήνα να μου πιστώσουν την διαφορά σε τραπεζικό λογαριασμό. Αρχικά ήθελαν να τα αφήνω και μέσα!

Ψέμματα πως μπορούσες να κάνεις καταχώριση στο site της διανομής αερίου για να εκδίδουν εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Ουδέποτε έλαβαν υπόψη τις καταχωρίσεις μου.

Χρηματοδότες των παιγνίων των αεριτζήδων παρόχων, οι καταναλωτές.

Επεξ/σία από takislz
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Μου έστειλε η elpedison τελικο λογαριασμό με τελείως "κουλη" ρήτρα αποχώρησης

(το συμβόλαιο έληξε 6/9 , η αίτηση σε νέο πάροχο έγινε 20/9 , η ΕΔΑ βλέπει αλλαγή στο ρολόι την 7/10)

Για την ημερομηνία λήξης του συμβολαιου είχα ενημερωθεί μονο τηλεφωνικα τον Σεπτέμβρη  και δεν έχω κάποιο άλλο αποδεικτικό .

Οι ίδιοι λενε πώς το συμβόλαιο τερματίστηκε , δεν δίνουν άλλα στοιχεία ,  κάνουν το παγώνι και λένε πως η ρήτρα  πρέπει να πληρωθεί.

Κανει τίποτα εδώ η ραε η είμαι ερμαιο?

 

 

Επεξ/σία από mellodos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Walternet είπε

Eίμαι σε ανάλογη κατάσταση με τους 2-3 προηγούμενους στα μέσα του μήνα λήγει το 12μηνο συμβόλαιο της ΔΕΗ

 

-Πήρα τηλέφωνο  και μου είπαν προκειμένου να ανανεώσω όσο πιο κοντά στο τέλος του συμβολαίου να τηλεφωνήσω για ηχογράφηση\ανανέωση  εκεί γύρω στις 10 του μηνός-

και τα ερώτηματα 

1)Αν το αφήσω να ανανεωθεί αυτόματα με την λήξη

α) πηγαίνω στο ίδιο  myHomeGasBenefit με τις ίδιες ακριβώς χρεώσεις

 απλά χάνω τα 50€ της ανανέωσης

και παράλληλα

- δεν δεσμεύομαι χρονικά (γίνεται η σύμβαση αόριστη δηλαδή μπορώ να αποχωρίσω αζημίως όποια στιγμή θέλω?

-ή δεσμεύομαι για τον ίδιο χρόνο του myHomeGasBenefit 24 μήνες ?

 

2) Αν ανανεώσω όπως μου είπαν τηλεφωνικά στο myHomeGasBenefit 3-4 μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο μου

τότε επειδή σύμφωνα με το προηγούμενο συμβόλαιο

θα θεωρηθεί οτι  λύνω το συμβόλαιο (για να να ανανεώσω έστω και με την ίδια εταιρία την ΔεΗ)  και θα χρεωθώ 40€ για πρόωρη αποχώρηση?

Γιατί αν ισχύει το 2)

Δηλαδή για 50 - 40=10€  αναρρωτιέμαι αν για 10€ αξίζει τον κόπο να προχωρήσω σε 24μηνη δέσμευση για το ίδιο συμβόλαιο ιδίως αν  με την αυτόματη ανανέωση δεν υπάρχει χρονική δέσμευση και μπορώ να αποχωρήσω μελλοντικά αζημίως όποτε θέλω ?

 

 

 

Κερδίστε για όλη τη διάρκεια της σύμβασής σας

  

21 ώρες πριν, ekrepali είπε

Προσφατη επικοινωνία με ΔΕΗ, με κάποιον που ξέρει τι του γίνεται:

- Λογαριασμοί θα βγούν 'σύντομα', όχι για τις καταμετρήσεις Νοεμβρίου αλλά για τις παλαιότερες (μάλλον μέχρι Σεπτέμβρη). Του Νοεμβρίου θα τιμολογηθούν λίγο αργότερα, άγνωστο πότε. Όπου υπάρχει καταμέτρηση, θα γίνει επιμερισμός kw βάσει καταμέτρησης, δε θα σπάσουν δηλαδή 8μηνα με ιστορικό προφίλ.

- Επιδότηση ΔΕΠΑ άγνωστο αν ισχύει για σταθερά... εξαρτάται απ'τη διατύπωση του επίσημου εγγράφου που θα λάβουν.

- Για αλλαγή προγράμματος από Control σε Benefit δεν υπάρχει ρήτρα.

- Όταν η σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα, δεν έχει δέσμευση. Όταν υπογράφουμε ανανέωση υπάρχει δέσμευση. Δηλαδή του χρόνου που λήγει το control, ανανεώνεται αυτόματα σε benefit χωρίς δέσμευση και φροντίζουμε η μετάβαση να ολοκληρωθεί μετά τη λήξη control.

---

Σχετικά με τη καθυστερημένη έκδοση λογαριασμών, μήπως να κάνουμε ομαδικό ντου στο MyRAE;

 

1 ώρα πριν, takislz είπε

Ανεκδιήγητος ''Μυτιληνιός'', σε διακοπή παροχής εκτός του πέναλτι χρέωσε 30,96 επικουρικές υπηρεσίες. Τι είναι αυτό;

Ο υπάλληλος της διανομής αερίου που ήρθε για την διακοπή.

Ούτε με ενημέρωσαν ποτέ σχετικά με τέτοια χρέωση, ούτε στο συμβόλαιο υπήρχε και ούτε πρόκειται να το πληρωθούν.

Έπειτα από ερώτημα στην διανομή αερίου, η απάντηση ήταν πως αυτό  το κόστος πάει στον πάροχο. Άλλοι το περνάνε στον καταναλωτή κι άλλοι όχι.

Άθλια εταιρία που με χρέωνε 200€  (φέτος θα ήταν 300) έναντι λογαριασμού  και όταν ερχόταν πιστωτικός εκκαθαριστικός έκαναν 1+ μήνα να μου πιστώσουν την διαφορά σε τραπεζικό λογαριασμό. Αρχικά ήθελαν να τα αφήνω και μέσα!

Ψέμματα πως μπορούσες να κάνεις καταχώριση στο site της διανομής αερίου για να εκδίδουν εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Ουδέποτε έλαβαν υπόψη τις καταχωρίσεις μου.

Χρηματοδότες των παιγνίων των αεριτζήδων παρόχων, οι καταναλωτές.

Έχεις συμφωνήσει σ'αυτές τις χρεώσεις όταν υπέγραφες τη σύνδεση της παροχής στην ΕΔΑ (βλέπε κάτω χρεώσεις για ΕΔΑ ΘΕΣΣ)

https://www.edathess.gr/uphresies/epikourikes/

Οι χρεώσεις αυτές εισπράτονται απ'τον πάροχο και ο πάροχος με τη σειρά του πληρώνει το διαχειριστή.

 

30 λεπτά πριν, mellodos είπε

 Μου έστειλε η elpedison τελικο λογαριασμό με τελείως "κουλη" ρήτρα αποχώρησης

(το συμβόλαιο έληξε 6/9 , η αίτηση σε νέο πάροχο έγινε 20/9 , η ΕΔΑ βλέπει αλλαγή στο ρολόι την 7/10)

Για την ημερομηνία λήξης του συμβολαιου είχα ενημερωθεί μονο τηλεφωνικα τον Σεπτέμβρη  και δεν έχω κάποιο άλλο αποδεικτικό .

Οι ίδιοι λενε πώς το συμβόλαιο τερματίστηκε , δεν δίνουν άλλα στοιχεία ,  κάνουν το παγώνι και λένε πως η ρήτρα  πρέπει να πληρωθεί.

Κανει τίποτα εδώ η ραε η είμαι ερμαιο?

 

 

Σου ανανέωσαν τη σύμβαση αυτόματα και ξεκίνησε νέα δέσμευση (καταχρηστική) με νέο πέναλτυ αποχώρησης. Το έχουμε αναφέρει αναλυτικά στο παρελθόν το πρόβλημα αυτό με την Elpedison, τα ίδια κάνουν και στο ρεύμα. Έπρεπε πριν τη λήξη της σύμβασης να ενημερώσεις ότι μέχρι να γίνει η αλλαγή σε νέο πάροχο επιθυμείς τη παραμονή αορίστου χρόνου στο βασικό τιμοκατάλογο (χωρίς εκπτώσεις).

Τώρα τρέχα γύρευε, προσπάθησε μέσω ΡΑΕ να παλέψεις την καταχρηστικότητα της αυτόματης ανανέωσης με δέσμευση. Γράψε δηλαδή πως σύμφωνα με τους όρους της Elpedison ό,τι και να έκανες... είτε έφευγες νωρίτερα, είτε αργότερα... θα σε χρέωναν πέναλτυ. Θα πάρεις απάντηση κομπόστα από Elpedison, η ΡΑΕ δε πρόκειται να παρέμβει. Δοκίμασε μετά τηλεφωνικώς να πεις στη ΡΑΕ τον πόνο σου.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ffp είπε

Καλημέρα μια βοήθεια. Εχω λέβητα αερίου και μέχρι σήμερα καίω υγραέριο με μπουκάλες. Το μήνα χρειάζεται 6 φιάλες επί 55€ η μπουκαλα   συνολο 330€. Στη γειτονιά μου σκάβουν για το φυσικό αέριο. Με συμφέρει να συνδεθώ ή θα χρειαστεί πανω απο 330€ το μήνα για να τη βγάλω. Φαντάζομαι αν συμφέρει θα ναι καλυτερα με Ήρωνα που έχω ήδη το ρευμα σωστά ;

Γενικα το υγραεριο ειναι πιο φτηνο

Απο την αλλη αν βαλεις εναν συγχρονο αυτονομο λεβητα ισως εχεις εξοικονομηση ενεργειας και φυσικα θα γλυτωσεις τον μπελα με τις μπουκαλες (που πιθανως χρησιμοποιεις ψιλοπαρανομα σε ακαταλληλο χωρο).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...