NickTheMeat Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, ekrepali είπε Δε θυμάμαι ποιος είχε αναφέρει ότι ο πάροχος του (ΗΡΩΝ?) αντί να μοιράσει αναλογικά τη κατανάλωση, έβαλε το μεγαλύτερο μέρος στους χειμερινούς μήνες... Βρήκα αυτή την απόφαση της ΡΑΕ που εξηγεί με ποιο τρόπο σπάει η κατανάλωση ανάλογα με το ιστορικό των προηγούμενων 2 ετών https://www.edathess.gr/uploads/file/68a4a5a4a4fc44f9ab2b87503bc70f0a/ΑΠΟΦΑΣΗ_ΡΑΕ_ΥΠʼ_ΑΡΙΘΜ._125_2018.pdf Μ'αλλα λόγια υπάρχει περίπτωση ειδικά φέτος που δεν έγιναν μετρήσεις το Σεπτέμβριο... να φάμε ένα καμπυλωτό αγκούρι με τιμές Οκτωβρίου-Νοεμβρίου; Δηλαδή αν κάψαμε πχ 1000kw το τελευταίο 6μηνο, να μας βάλουν πχ 300kw το καλοκαίρι και 700kw για Οκτώβρη-Νοέμβρη (παράδειγμα). Ειδικά για φέτος που φτάσαμε Νοέμβρη και κυκλοφορούμε με τα κοντομάνικα και δεν έχουμε κάψει θέρμανση, θα είναι άδικο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω με ποια λογική δεν υπάρχει κατηγορία μόνο για θέρμανση και ζεστό νερό χρήσης και εξισώσουν τον καταμερισμό των καταναλώσεων με την κατηγορία των καταναλωτών μου χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο και για μαγείρεμα. Το μισό χρόνο που δεν υπάρχει θέρμανση, οι καταναλωτές με ΦΑ στο μαγείρεμα έχουν προφανώς διαφορετική κατανάλωση απο ένα καταναλωτή που χρησιμοποιεί μόνο ζεστό νερό χρήσης πόσο μάλλον αν υπάρχει και ηλιακός.... Τους θερινούς μήνες μου χρέωσαν μηναία κατανάλωση 300-350 kwh επειδή έχω υψηλή κατανάλωση τους μήνες θέρμανσης και καταμερίζουν το μήνα με συντελεστές επί της συνολικής κατανάλωσης του έτους.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, teot είπε Από πέρυσι σταματήσαν την καταμέτρηση του Σεπτέμβρη. Nαι έχεις δίκιο... πέρυσι οι περισσότεροι τη γλυτώσαμε λόγω αλλαγής παρόχου και έκτακτης καταμέτρησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blindeart13 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) "Άνοιξε γιαγιά από τη ΔΕΗ είμαστε...." (ίσως άσχετο με τη ροή αλλά σχετικό με την αμπαλοσύνη της ΔΕΗ στο φυσικό αέριο...) Αίτηση 5/9 σε κατάστημα ΔΕΗ για αλλαγή ονόματος/νέο συμβόλαιο (από 0,021 προς 0,125).. Μετά δεν ασχολήθηκα καν για το τι γίνεται... Το παλιό συμβόλαιο έληγε στις 26/10..... και μετά από 2 μήνες, προθχές είχαμε αυτό... η εξατομικευμένη, άμεση εξυπηρέτηση πελατών σε άλλο επίπεδο... Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2022 από blindeart13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akiskar123 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Παντως παιδια σε εμενα εμφανιζεται κανονικα κ το αεριο και δεν εκανα καμια κινηση απο μερους μου.απο μονο του το συστημα επελεξε να μου ερχεται με mail ο λογαριασμος ηλεκτρονικα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosbt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, akiskar123 είπε Παντως παιδια σε εμενα εμφανιζεται κανονικα κ το αεριο και δεν εκανα καμια κινηση απο μερους μου.απο μονο του το συστημα επελεξε να μου ερχεται με mail ο λογαριασμος ηλεκτρονικα! απο ποτε ειχες κανει αιτημα για αεριο φιλε μου ? εγω απο 31-09-22 ακομα δε εχει φανει.. εγω εχα κανει και ρευμα και γραφτηκα με το ρευμα πρωτα που φανηκε αμεσως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 9 minutes ago, nikosbt said: απο ποτε ειχες κανει αιτημα για αεριο φιλε μου ? εγω απο 31-09-22 ακομα δε εχει φανει.. εγω εχα κανει και ρευμα και γραφτηκα με το ρευμα πρωτα που φανηκε αμεσως Ούτε εμένα εμφανίστηκε η παροχή που μετέφερα σε ΔΕΗ 29/9 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akiskar123 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, nikosbt είπε απο ποτε ειχες κανει αιτημα για αεριο φιλε μου ? εγω απο 31-09-22 ακομα δε εχει φανει.. εγω εχα κανει και ρευμα και γραφτηκα με το ρευμα πρωτα που φανηκε αμεσως Το ρευμα το εκανα περυσι τετοια περιοδο, οσο για το αεριο απο την ζενιθ εφυγα εντελως(τελικος λογαριασμος) κ πηγα στην ΔΕΗ στις 15/9 εχει καμια εβδομαδα που ηρθαν κ πηραν μετρηση ωστοσο δεν εχει ερθει ακομα λογαριασμος αλλα εκαψα περιπου 8m3 δηλαδη τιποτα...μονο το ζεστο νερο για μπανιο. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2022 από akiskar123 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosbt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 10 λεπτά πριν, akiskar123 είπε Το ρευμα το εκανα περυσι τετοια περιοδο, οσο για το αεριο απο την ζενιθ εφυγα εντελως(τελικος λογαριασμος) κ πηγα στην ΔΕΗ στις 15/9 εχει καμια εβδομαδα που ηρθαν κ πηραν μετρηση ωστοσο δεν εχει ερθει ακομα λογαριασμος αλλα εκαψα περιπου 8m3 δηλαδη τιποτα...μονο το ζεστο νερο για μπανιο. ισως σιγα σιγα εμφανιστει σε ολους .. συστημα ειναι αυτο παει σιγα σιγα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
waveparticle Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Μετά την αλλαγή από το περσινό control στο Benefit, στο e-bill δεν μου βγάζει πλέον τους παλαιότερους λογαριασμούς αερίου (δηλαδή του control). Ξέρετε γιατί συμβαίνει? Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2022 από waveparticle Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, blindeart13 είπε και μετά από 2 μήνες, προθχές είχαμε αυτό... μετά απο 5 εργάσιμες πρέπει να παίρνετε την ΕΔΑ αν πήρε αίτημα εκπροσώπησης 9 λεπτά πριν, waveparticle είπε Μετά την αλλαγή από το περσινό control στο Benefit, στο e-bill δεν μου βγάζει πλέον τους παλαιότερους λογαριασμούς αερίου (δηλαδή του control). Ξέρετε γιατί συμβαίνει? ναι , έχει κλατάρει , μη δίνεις σημασία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasispet Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Μετά από 7 ολόκληρους μήνες εδέησε η ΖΕΝΙΘ να απαντήσει στην αμφισβήτηση λογαριασμών που της είχα στείλει καθώς και στην αναφορά μου στο myRAE. Κάνοντας μια σύντομη περίληψη : έληξε η σύμβαση που είχα και αφορούσε το πρόγραμμα GAS HOME FIX το Δεκέμβριο του 21(το οποίο προφανώς δεν θυμόμουν οτι λήγει τότε) και χωρίς καμία ενημέρωση απο την ΖΕΝΙΘ (η ΖΕΝΙΘ θεωρεί ενημέρωση κάτι ψιλά γράμματα στον προηγούμενο λογαριασμό) αρχίσαν να με χρεώνουν με το πρόγραμμα GAS HOME EASY το οποίο ήταν με ρήτρα αναπροσαρμογής, για αυτο τον λόγο έκανα αμφισβήτηση λογαριασμών, αίτημα στο myRAE και αναφορά στον ΣτΚ. Περιληπτικά η απάντηση της ΖΕΝΙΘ ήταν οι οροί της μεταξύ μας σύμβασης (του σταθερού προγράμματος) ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η ρήτρα TTF και οτι ο υπολογισμός του TTF που αφορούσε τους λογαριασμούς μου ήταν σωστός. Ανεβάζω και την απάντηση του ΣτΚ ο οποιος τους παραπέμπει σε μια παλιότερη σύσταση του για επιστροφή της μισής ρήτρας. Ετοίμασα μια νέα επιστολή προς την ΖΕΝΙΘ και το myRAE και θα ήθελα την γνώμη ειδικά των εμπειρότερων σε αυτά τα ζητήματα γιατί και την προηγούμενη φόρα ήταν πολύτιμη : " Με την από 11.10.2022 επιστολή σας (επισυνάπτεται) απαντήσατε στο αίτημα μου στο myRAE με αριθμό myRAE 5066 καθώς και στην αμφισβήτηση λογαριασμών που υπέβαλα προς εσάς απευθείας. Η απάντηση σας κρίνεται το λιγότερο μη ικανοποιητική. Έχετε επισυνάψει τους ειδικούς όρους της σύμβασης από τους οποίους εμφανώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά για χρέωση προμήθειας με τον τρόπο που περιγράφεται στην επιστολή σας καθώς επίσης ούτε στους Γ.Ο.Σ.Π. που είναι μέρος της σύμβασης (η οποία επισυνάπτεται). Κατόπιν τούτου ξεκινήσατε να με χρεώνεται καταυτόν τον τρόπο τον οποίο αγνοούσα, δεν είχα συναινέσει με κανένα τρόπο και δεν αποτελούσε μέρος της μεταξύ μας σύμβασης χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση μεταβάλλοντας ξαφνικά υπερβολικά προς το χειρότερο το ύψος της επιβάρυνσης μου για την προμήθεια φ.α. . Για αυτό τον λόγω αμφισβήτησα εγγράφως μέσω δικού σας εντύπου , αιτήματος προς το myRAE και αναφορά προς τον ΣτΚ τις χρεώσεις των αναφερόμενων λογαριασμών (…) καθώς τώρα και του τελικού λογαριασμού (…) που εκδώσατε και ακολουθησε όλων των ανωτέρω ενεργειών μου και ζήτησα την πίστωση όλων των επιπλέον χρεώσεων στην παροχή φ.α. που γίνονται με τρόπο που δεν είχα ενημερωθεί. Όπως ανέφερα εκτός από τις αναφορές μου προς την ΖΕΝΙΘ και του αιτήματος προς το myRAE προχώρησα και σε αναφορά προς τον ΣτΚ του οποίου τις προς εσάς κοινοποιημένες συστάσεις επισυνάπτω και οι οποίες σας καλούν για τουλάχιστον κατά το ήμισυ μείωση των συγκεκριμένων χρεώσεων παροχής φ.α.. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι στην αναφερόμενη επιστολή σας κάνετε λόγω για ανεξόφλητη οφειλή μου προς την ΖΕΝΙΘ η οποία να τονίσω ότι ήταν υπόλοιπο διακανονισμού των οφειλών μου που τηρήθηκε κανονικά από μέρος μου και έχει εξοφληθεί ολοσχερώς, η ανάγκη για αυτόν τον διακανονισμό προέκυψε από την υπέρογκη χρέωση μου για την προμήθεια φ.α. στους επίμαχους λογαριασμούς. Κατόπιν όλων των παραπάνω ζητώ να προχωρήσετε άμεσα στην διευθέτηση του συγκεκριμένου ζητήματος και να προβείτε σε πίστωση των επιπλέον χρεώσεων." Συγνώμη για το σεντόνι myRAE ΑΠΑΝΤΗΣΗ (1).pdf Συσταση Αεριο.pdf Επιστολη Αεριο.pdf Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2022 από thanasispet 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos789 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Σημερινα σχολια απο bloomberg energy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 40 λεπτά πριν, thanasispet είπε Μετά από 7 ολόκληρους μήνες εδέησε η ΖΕΝΙΘ να απαντήσει στην αμφισβήτηση λογαριασμών που της είχα στείλει καθώς και στην αναφορά μου στο myRAE. Κάνοντας μια σύντομη περίληψη : έληξε η σύμβαση που είχα και αφορούσε το πρόγραμμα GAS HOME FIX το Δεκέμβριο του 21(το οποίο προφανώς δεν θυμόμουν οτι λήγει τότε) και χωρίς καμία ενημέρωση απο την ΖΕΝΙΘ (η ΖΕΝΙΘ θεωρεί ενημέρωση κάτι ψιλά γράμματα στον προηγούμενο λογαριασμό) αρχίσαν να με χρεώνουν με το πρόγραμμα GAS HOME EASY το οποίο ήταν με ρήτρα αναπροσαρμογής, για αυτο τον λόγο έκανα αμφισβήτηση λογαριασμών, αίτημα στο myRAE και αναφορά στον ΣτΚ. Περιληπτικά η απάντηση της ΖΕΝΙΘ ήταν οι οροί της μεταξύ μας σύμβασης (του σταθερού προγράμματος) ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η ρήτρα TTF και οτι ο υπολογισμός του TTF που αφορούσε τους λογαριασμούς μου ήταν σωστός. Ανεβάζω και την απάντηση του ΣτΚ ο οποιος τους παραπέμπει σε μια παλιότερη σύσταση του για επιστροφή της μισής ρήτρας. Ετοίμασα μια νέα επιστολή προς την ΖΕΝΙΘ και το myRAE και θα ήθελα την γνώμη ειδικά των εμπειρότερων σε αυτά τα ζητήματα γιατί και την προηγούμενη φόρα ήταν πολύτιμη : " Με την από 11.10.2022 επιστολή σας (επισυνάπτεται) απαντήσατε στο αίτημα μου στο myRAE με αριθμό myRAE 5066 καθώς και στην αμφισβήτηση λογαριασμών που υπέβαλα προς εσάς απευθείας. Η απάντηση σας κρίνεται το λιγότερο μη ικανοποιητική. Έχετε επισυνάψει τους ειδικούς όρους της σύμβασης από τους οποίους εμφανώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά για χρέωση προμήθειας με τον τρόπο που περιγράφεται στην επιστολή σας καθώς επίσης ούτε στους Γ.Ο.Σ.Π. που είναι μέρος της σύμβασης (η οποία επισυνάπτεται). Κατόπιν τούτου ξεκινήσατε να με χρεώνεται καταυτόν τον τρόπο τον οποίο αγνοούσα, δεν είχα συναινέσει με κανένα τρόπο και δεν αποτελούσε μέρος της μεταξύ μας σύμβασης χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση μεταβάλλοντας ξαφνικά υπερβολικά προς το χειρότερο το ύψος της επιβάρυνσης μου για την προμήθεια φ.α. . Για αυτό τον λόγω αμφισβήτησα εγγράφως μέσω δικού σας εντύπου , αιτήματος προς το myRAE και αναφορά προς τον ΣτΚ τις χρεώσεις των αναφερόμενων λογαριασμών (…) καθώς τώρα και του τελικού λογαριασμού (…) που εκδώσατε και ακολουθησε όλων των ανωτέρω ενεργειών μου και ζήτησα την πίστωση όλων των επιπλέον χρεώσεων στην παροχή φ.α. που γίνονται με τρόπο που δεν είχα ενημερωθεί. Όπως ανέφερα εκτός από τις αναφορές μου προς την ΖΕΝΙΘ και του αιτήματος προς το myRAE προχώρησα και σε αναφορά προς τον ΣτΚ του οποίου τις προς εσάς κοινοποιημένες συστάσεις επισυνάπτω και οι οποίες σας καλούν για τουλάχιστον κατά το ήμισυ μείωση των συγκεκριμένων χρεώσεων παροχής φ.α.. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι στην αναφερόμενη επιστολή σας κάνετε λόγω για ανεξόφλητη οφειλή μου προς την ΖΕΝΙΘ η οποία να τονίσω ότι ήταν υπόλοιπο διακανονισμού των οφειλών μου που τηρήθηκε κανονικά από μέρος μου και έχει εξοφληθεί ολοσχερώς, η ανάγκη για αυτόν τον διακανονισμό προέκυψε από την υπέρογκη χρέωση μου για την προμήθεια φ.α. στους επίμαχους λογαριασμούς. Κατόπιν όλων των παραπάνω ζητώ να προχωρήσετε άμεσα στην διευθέτηση του συγκεκριμένου ζητήματος και να προβείτε σε πίστωση των επιπλέον χρεώσεων." Συγνώμη για το σεντόνι myRAE ΑΠΑΝΤΗΣΗ (1).pdf 543.88 kB · 1 download Συσταση Αεριο.pdf 209.9 kB · 0 downloads Επιστολη Αεριο.pdf 156.7 kB · 0 downloads το στέλνεις μέσω myrae και αν δεν απαντήσουν σε 10 εργάσιμες πατάς "υποστήριξη --> σχετικά με το αίτημά μου" ανα μέρα γενικά μη το αφήνετε στο αυτόματο γιατί η ΡΑΕ τον παίζει στο τέλος του κειμένου γράψε ,παρακαλώ την άμεση διαμεσολάβηση της ΡΑΕ όπως ορίζει και η πλατφόρμα myrae μετά σπας τα τηλ στη ΡΑΕ και αν δεν πάλι , Συνήγορος του Πολίτη κατα ΡΑΕ ώστε να παρέμβει ________________________ Επίσης με την ευκαιρία δες αν πήρες όλες τις επιδοτήσεις ΤΕΜ και ΔΕΠΑ (έχω το ιστορικό στο φύλλο με φυσικό αέριο του excel , κάτω χαμηλά) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CMOS_Z Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, thanasispet είπε Μετά από 7 ολόκληρους μήνες εδέησε η ΖΕΝΙΘ να απαντήσει στην αμφισβήτηση λογαριασμών που της είχα στείλει καθώς και στην αναφορά μου στο myRAE. Κάνοντας μια σύντομη περίληψη : έληξε η σύμβαση που είχα και αφορούσε το πρόγραμμα GAS HOME FIX το Δεκέμβριο του 21(το οποίο προφανώς δεν θυμόμουν οτι λήγει τότε) και χωρίς καμία ενημέρωση απο την ΖΕΝΙΘ (η ΖΕΝΙΘ θεωρεί ενημέρωση κάτι ψιλά γράμματα στον προηγούμενο λογαριασμό) αρχίσαν να με χρεώνουν με το πρόγραμμα GAS HOME EASY το οποίο ήταν με ρήτρα αναπροσαρμογής, για αυτο τον λόγο έκανα αμφισβήτηση λογαριασμών, αίτημα στο myRAE και αναφορά στον ΣτΚ. Περιληπτικά η απάντηση της ΖΕΝΙΘ ήταν οι οροί της μεταξύ μας σύμβασης (του σταθερού προγράμματος) ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η ρήτρα TTF και οτι ο υπολογισμός του TTF που αφορούσε τους λογαριασμούς μου ήταν σωστός. Ανεβάζω και την απάντηση του ΣτΚ ο οποιος τους παραπέμπει σε μια παλιότερη σύσταση του για επιστροφή της μισής ρήτρας. Ετοίμασα μια νέα επιστολή προς την ΖΕΝΙΘ και το myRAE και θα ήθελα την γνώμη ειδικά των εμπειρότερων σε αυτά τα ζητήματα γιατί και την προηγούμενη φόρα ήταν πολύτιμη : " Με την από 11.10.2022 επιστολή σας (επισυνάπτεται) απαντήσατε στο αίτημα μου στο myRAE με αριθμό myRAE 5066 καθώς και στην αμφισβήτηση λογαριασμών που υπέβαλα προς εσάς απευθείας. Η απάντηση σας κρίνεται το λιγότερο μη ικανοποιητική. Έχετε επισυνάψει τους ειδικούς όρους της σύμβασης από τους οποίους εμφανώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά για χρέωση προμήθειας με τον τρόπο που περιγράφεται στην επιστολή σας καθώς επίσης ούτε στους Γ.Ο.Σ.Π. που είναι μέρος της σύμβασης (η οποία επισυνάπτεται). Κατόπιν τούτου ξεκινήσατε να με χρεώνεται καταυτόν τον τρόπο τον οποίο αγνοούσα, δεν είχα συναινέσει με κανένα τρόπο και δεν αποτελούσε μέρος της μεταξύ μας σύμβασης χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση μεταβάλλοντας ξαφνικά υπερβολικά προς το χειρότερο το ύψος της επιβάρυνσης μου για την προμήθεια φ.α. . Για αυτό τον λόγω αμφισβήτησα εγγράφως μέσω δικού σας εντύπου , αιτήματος προς το myRAE και αναφορά προς τον ΣτΚ τις χρεώσεις των αναφερόμενων λογαριασμών (…) καθώς τώρα και του τελικού λογαριασμού (…) που εκδώσατε και ακολουθησε όλων των ανωτέρω ενεργειών μου και ζήτησα την πίστωση όλων των επιπλέον χρεώσεων στην παροχή φ.α. που γίνονται με τρόπο που δεν είχα ενημερωθεί. Όπως ανέφερα εκτός από τις αναφορές μου προς την ΖΕΝΙΘ και του αιτήματος προς το myRAE προχώρησα και σε αναφορά προς τον ΣτΚ του οποίου τις προς εσάς κοινοποιημένες συστάσεις επισυνάπτω και οι οποίες σας καλούν για τουλάχιστον κατά το ήμισυ μείωση των συγκεκριμένων χρεώσεων παροχής φ.α.. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι στην αναφερόμενη επιστολή σας κάνετε λόγω για ανεξόφλητη οφειλή μου προς την ΖΕΝΙΘ η οποία να τονίσω ότι ήταν υπόλοιπο διακανονισμού των οφειλών μου που τηρήθηκε κανονικά από μέρος μου και έχει εξοφληθεί ολοσχερώς, η ανάγκη για αυτόν τον διακανονισμό προέκυψε από την υπέρογκη χρέωση μου για την προμήθεια φ.α. στους επίμαχους λογαριασμούς. Κατόπιν όλων των παραπάνω ζητώ να προχωρήσετε άμεσα στην διευθέτηση του συγκεκριμένου ζητήματος και να προβείτε σε πίστωση των επιπλέον χρεώσεων." Συγνώμη για το σεντόνι myRAE ΑΠΑΝΤΗΣΗ (1).pdf 543.88 kB · 3 downloads Συσταση Αεριο.pdf 209.9 kB · 2 downloads Επιστολη Αεριο.pdf 156.7 kB · 2 downloads Σε καταγγελία που έχω κάνει, πρίν περίπου 9 μήνες, μέσω του ΣτΚ για τον πάροχο αερίου ΖΕΝΙΘ σχετικά με ρήτρα TTF, και ρήτρα αποχώρησης που με χρέωσαν μετά από αμφισβήτηση και μη ξεκάθαρη ανάλυση χρεώσεων, βγήκε πόρισμα - σύσταση πριν 2 εβδομάδες στην οποία προτείνει προς την ΖΕΝΙΘ να μειώσει στο ήμισυ της αξίας των χρεώσεων της ρήτρας και διαγραφή της χρέωσης ρήτρας αποχώρησης. Έχει 15 ημέρες να απαντήσει εγγράφως εάν συμφωνεί με την συμβιβαστική αυτή λύση. Δεν έχω κάποιο νεότερο από τότε, τώρα που έχω το πόρισμα - σύσταση απο ΣτΚ θα προχωρήσω και σε αναφορά στην ΡΑΕ. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2022 από CMOS_Z Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε Δεν έχω κάποιο νεότερο από τότε, τώρα που έχω το πόρισμα - σύσταση απο ΣτΚ θα προχωρήσω και σε αναφορά στην ΡΑΕ. μα γιατί ? 9 μήνες πέρασαν ,περίμενε κάποια χρόνια 😛 ναι προχώρα μέσω myrae και μη το αφήνεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις