Krusty Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) "Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια του αιτήματος σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος του φακέλου με τα έγγραφα που μας αποστείλλατε. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της ΕΔΑ Παραμένουμε στη διάθεσή σας." Μέσα σε 8 περίπου μέρες από την ΔΕΗ τηλεφωνικό συμβόλαιο μέσωl). Επίσης και τον Σεπτέμβρη παραμένει σταθερή η τιμή στα 0,125 ευρώ/kwh το gascontrol της ΔΕΗ Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2022 από Krusty Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 H Gasprom κλείνει επ'αόριστον τον NordStream... 💣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HERTHAN Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 12 λεπτά πριν, ekrepali είπε H Gasprom κλείνει επ'αόριστον τον NordStream... 💣 Τελεια....απο Δευτερα οι τιμες θα πανε στον Θεο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 19 ώρες πριν, HERTHAN είπε Τελεια....απο Δευτερα οι τιμες θα πανε στον Θεο. Θα πάρεις επιδότηση για αντλία θερμότητας και ηλιακό. Problem solved. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paulpierce89 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά, συγγνώμη για το offtopic αλλά έχω μια ερώτηση που αφορά τη μάνα μου. Το 2019 είχε υπογράψει σύμβαση με ΕΔΑΘΕΣΣ για τη σύνδεση της στο δίκτυο. Λόγω φόρτου εργασίας του εγκαταστατη (!) και αργότερα άλλων προβλημάτων που αντιμετωπισαμε, το θέμα παραβλεφθηκε και δεν έγινε ποτέ εσωτερική εγκατάσταση. Στη σύμβαση που είχε υπογράψει, υπήρχε όρος ότι υποχρεούται να ενεργοποιήσει την εσωτερική σύνδεση μέσα σε 60 μέρες, κάτι το οποίο δεν συνέβη, σε διαφορετική περίπτωση θα επιβαρυνονταν μέχρι και με το 100% των τελών σύνδεσης. Από την πλευρά του διαχειριστή, εξωτερικά από το σπίτι εγκαταστάθηκε κουτί για φυσικό αέριο, αλλά χωρίς μετρητή/ρολόι. Τα προηγούμενα 2 χρόνια είδα ότι υπήρχε έκπτωση 100% στα τέλη σύνδεσης, δηλαδή η σύνδεση γινόταν τσάμπα, και αυτό είχαν πει και στη μητέρα μου το '19, ότι η σύνδεση είναι τσάμπα. Ωστόσο έχω την εντύπωση ότι αυτή η έκπτωση σταμάτησε φέτος το καλοκαίρι, τέλος Ιουνίου. Έλαβε λοιπόν πριν από λίγες μέρες ειδοποίηση από την εταιρία η μητέρα μου ότι θα πρέπει να καταβάλει το πλήρες πόσο των τελών σύνδεσης 1700€ εντός 10 ημερών (εν τω μεταξύ την ειδοποίηση η μητέρα μου και την έλαβε στις 7 μέρες), διαφορετικά θα κινηθούν νομικά για να αποσπάσουν το ποσό. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Καταλαβαίνω ότι υπέγραψε μια σύμβαση στην οποία ήταν όρος η ενεργοποίηση εντός 60 ημερών της εσωτερικής εγκατάστασης, ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση μετρητή στο εξωτερικό κουτί. Με άλλα λόγια δεν ξέρω αν ο Διαχειριστής είναι εντάξει στις δικές του υποχρεώσεις για να ζητάει τώρα που σταμάτησε τις 100% εκπτώσεις τα ρέστα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθεί η πληρωμή αυτών των τελών, ή κινδυνεύουμε και για χειρότερα σε περίπτωση που δεν πληρώσουμε? Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις, απλά είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα (δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με την τοποθέτηση φυσικού αερίου) και μόλις σήμερα πήρα χαμπάρι την κατάσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2022 από paulpierce89 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekechagi Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Έχεις υπογράψει μια σύμβαση. Το ποσό είναι μεγάλο. Μίλα με δικηγόρο, να διαβάσει τη σύμβαση και να σε καθοδηγήσει τι θα κάνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 15 λεπτά πριν, paulpierce89 είπε Καλησπέρα παιδιά, συγγνώμη για το offtopic αλλά έχω μια ερώτηση που αφορά τη μάνα μου. Το 2019 είχε υπογράψει σύμβαση με ΕΔΑΘΕΣΣ για τη σύνδεση της στο δίκτυο. Λόγω φόρτου εργασίας του εγκαταστατη (!) και αργότερα άλλων προβλημάτων που αντιμετωπισαμε, το θέμα παραβλεφθηκε και δεν έγινε ποτέ εσωτερική εγκατάσταση. Στη σύμβαση που είχε υπογράψει, υπήρχε όρος ότι υποχρεούται να ενεργοποιήσει την εσωτερική σύνδεση μέσα σε 60 μέρες, κάτι το οποίο δεν συνέβη, σε διαφορετική περίπτωση θα επιβαρυνονταν μέχρι και με το 100% των τελών σύνδεσης. Από την πλευρά του διαχειριστή, εξωτερικά από το σπίτι εγκαταστάθηκε κουτί για φυσικό αέριο, αλλά χωρίς μετρητή/ρολόι. Τα προηγούμενα 2 χρόνια είδα ότι υπήρχε έκπτωση 100% στα τέλη σύνδεσης, δηλαδή η σύνδεση γινόταν τσάμπα, και αυτό είχαν πει και στη μητέρα μου το '19, ότι η σύνδεση είναι τσάμπα. Ωστόσο έχω την εντύπωση ότι αυτή η έκπτωση σταμάτησε φέτος το καλοκαίρι, τέλος Ιουνίου. Έλαβε λοιπόν πριν από λίγες μέρες ειδοποίηση από την εταιρία η μητέρα μου ότι θα πρέπει να καταβάλει το πλήρες πόσο των τελών σύνδεσης 1700€ εντός 10 ημερών (εν τω μεταξύ την ειδοποίηση η μητέρα μου και την έλαβε στις 7 μέρες), διαφορετικά θα κινηθούν νομικά για να αποσπάσουν το ποσό. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Καταλαβαίνω ότι υπέγραψε μια σύμβαση στην οποία ήταν όρος η ενεργοποίηση εντός 60 ημερών της εσωτερικής εγκατάστασης, ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση μετρητή στο εξωτερικό κουτί. Με άλλα λόγια δεν ξέρω αν ο Διαχειριστής είναι εντάξει στις δικές του υποχρεώσεις για να ζητάει τώρα που σταμάτησε τις 100% εκπτώσεις τα ρέστα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθεί η πληρωμή αυτών των τελών, ή κινδυνεύουμε και για χειρότερα σε περίπτωση που δεν πληρώσουμε? Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις, απλά είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα (δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με την τοποθέτηση φυσικού αερίου) και μόλις σήμερα πήρα χαμπάρι την κατάσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! καλύτερα άνοιξε νέο θέμα ,ρωτήστε δικηγόρο ,δεν θα πάρεις εδώ απαντήσεις παρα μόνο αν τύχει και άλλο μέλος ήταν στη δικιά σου περίπτωση μη σπαμάρουμε το παρών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 49 λεπτά πριν, paulpierce89 είπε Καλησπέρα παιδιά, συγγνώμη για το offtopic αλλά έχω μια ερώτηση που αφορά τη μάνα μου. Το 2019 είχε υπογράψει σύμβαση με ΕΔΑΘΕΣΣ για τη σύνδεση της στο δίκτυο. Λόγω φόρτου εργασίας του εγκαταστατη (!) και αργότερα άλλων προβλημάτων που αντιμετωπισαμε, το θέμα παραβλεφθηκε και δεν έγινε ποτέ εσωτερική εγκατάσταση. Στη σύμβαση που είχε υπογράψει, υπήρχε όρος ότι υποχρεούται να ενεργοποιήσει την εσωτερική σύνδεση μέσα σε 60 μέρες, κάτι το οποίο δεν συνέβη, σε διαφορετική περίπτωση θα επιβαρυνονταν μέχρι και με το 100% των τελών σύνδεσης. Από την πλευρά του διαχειριστή, εξωτερικά από το σπίτι εγκαταστάθηκε κουτί για φυσικό αέριο, αλλά χωρίς μετρητή/ρολόι. Τα προηγούμενα 2 χρόνια είδα ότι υπήρχε έκπτωση 100% στα τέλη σύνδεσης, δηλαδή η σύνδεση γινόταν τσάμπα, και αυτό είχαν πει και στη μητέρα μου το '19, ότι η σύνδεση είναι τσάμπα. Ωστόσο έχω την εντύπωση ότι αυτή η έκπτωση σταμάτησε φέτος το καλοκαίρι, τέλος Ιουνίου. Έλαβε λοιπόν πριν από λίγες μέρες ειδοποίηση από την εταιρία η μητέρα μου ότι θα πρέπει να καταβάλει το πλήρες πόσο των τελών σύνδεσης 1700€ εντός 10 ημερών (εν τω μεταξύ την ειδοποίηση η μητέρα μου και την έλαβε στις 7 μέρες), διαφορετικά θα κινηθούν νομικά για να αποσπάσουν το ποσό. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Καταλαβαίνω ότι υπέγραψε μια σύμβαση στην οποία ήταν όρος η ενεργοποίηση εντός 60 ημερών της εσωτερικής εγκατάστασης, ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση μετρητή στο εξωτερικό κουτί. Με άλλα λόγια δεν ξέρω αν ο Διαχειριστής είναι εντάξει στις δικές του υποχρεώσεις για να ζητάει τώρα που σταμάτησε τις 100% εκπτώσεις τα ρέστα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφευχθεί η πληρωμή αυτών των τελών, ή κινδυνεύουμε και για χειρότερα σε περίπτωση που δεν πληρώσουμε? Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις, απλά είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα (δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με την τοποθέτηση φυσικού αερίου) και μόλις σήμερα πήρα χαμπάρι την κατάσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Ο μετρητής τοποθετείται στο κουτί από την ΕΔΑ και μετά από αίτημα του καταναλωτή σε πάροχο, αφού πρώτα ο καταναλωτής εχει ολοκληρώσει την εσωτερική εγκατάσταση μετά την θεώρηση μελέτης εσωτερικής εγκατάστασης από την ΕΔΑ που έχει καταθέσει ο μηχανικός που έχει επιλέξει ο καταναλωτής. Δηλαδή πρώτα ο ιδιώτης μηχανικός που έχεις.επιλεξει καταθέτει μελέτη στην ΕΔΑ, μετά θεωρείται η μελέτη, κατόπιν προχωράς στην κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης, στην συνέχεια ο επιβλέπων μηχανικός που έχεις επιλέξει υποβάλει την τεχνική έκθεση της εγκατάστασηςμ κατόπιν έρχεται για έλεγχο ελεγκτής μηχανικός της ΕΔΑ και μετά τον θετικό έλεγχο τοποθετούν μετρητή στο ερμάριο αφού πρώτα κανείς σχετικό αίτημα στον πάροχο. Ο διαχειριστής του δικτύου δεν τοποθετεί μετρητή αν δεν γίνουν τα παραπάνω όλα. Συνεπώς ορθώς σου έστειλαν αυτή την επιστολή. Είναι πράγματα μου τα έχεις υπογράψει στην σύμβαση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotisbasm Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, kirileman είπε Θα πάρεις επιδότηση για αντλία θερμότητας και ηλιακό. Problem solved. Απο πετρελαιο πηγα σε πελλετ και τωρα αεριο , ε μονο αντλια μου εμεινε να βαλω 😂 αν και το σωστο (απο θεμα κρατικου χρηματος) αυτο ειναι , επιδοτηση σε αντλια παρα σε ρευμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 12 ώρες πριν, fotisbasm είπε Απο πετρελαιο πηγα σε πελλετ και τωρα αεριο , ε μονο αντλια μου εμεινε να βαλω 😂 αν και το σωστο (απο θεμα κρατικου χρηματος) αυτο ειναι , επιδοτηση σε αντλια παρα σε ρευμα Θα προτιμούσα επιδότηση για μονώσεις και φωτοβολταϊκά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petrox21 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Η ΔΕΗ δε ψηνεται γενικα να βγαζει λογαριασμους? Εχω κανει συμβολαιο απο τελος Δεκέμβρη, και ελαβα ενα λογαριασμο τελος Μαρτιου, και εναν τελος Μαιου (που στειλανε αρχες Ιουνιου ΕΠΙΤΗΔΕΣ για να χασουμε το επιδομα θερμανσης), και απο τοτε δεν εχει ξαναστειλει. Θα τους κυνηγαμε να βγαλουν λογαριασμο? Και ακομα χειροτερα φοβαμαι πραγματα οπως, οταν ληξει η κλειδωμενη τιμη που εχω και παει σε πολυ ακριβοτερη το Γεναρη και εγω μειωσω εντελως την καταναλωση, αυτοι θα ερθουν να μετρησουν οποτε γουσταρουν και να με χρεωσουν αναλογικα με τις νεες τους τιμες? Τι μπορω να κανω για αυτο? Αν εχω βγαλει καποια φωτο το μετρητη γινεται τιποτα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vali Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, petrox21 είπε Η ΔΕΗ δε ψηνεται γενικα να βγαζει λογαριασμους? Εχω κανει συμβολαιο απο τελος Δεκέμβρη, και ελαβα ενα λογαριασμο τελος Μαρτιου, και εναν τελος Μαιου (που στειλανε αρχες Ιουνιου ΕΠΙΤΗΔΕΣ για να χασουμε το επιδομα θερμανσης), και απο τοτε δεν εχει ξαναστειλει. Θα τους κυνηγαμε να βγαλουν λογαριασμο? Και ακομα χειροτερα φοβαμαι πραγματα οπως, οταν ληξει η κλειδωμενη τιμη που εχω και παει σε πολυ ακριβοτερη το Γεναρη και εγω μειωσω εντελως την καταναλωση, αυτοι θα ερθουν να μετρησουν οποτε γουσταρουν και να με χρεωσουν αναλογικα με τις νεες τους τιμες? Τι μπορω να κανω για αυτο? Αν εχω βγαλει καποια φωτο το μετρητη γινεται τιποτα? Την καταμέτρηση δεν την κάνει η ΔΕΗ, την κάνει η ΕΔΑ και δεν έχει να κάνει σε ποιον πάροχο είσαι. Συνήθως την κάνουν τέλος Οκτωβρίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Alexandross1992 είπε το σπιτι εχει φυσικο αεριο (δεν ειχα ποτε) για καλοριφερ θερμοσιφωνα και δεν ξερω σε ποια εταιρεια να κανω αιτηση για ρευμα και φυσικο αεριο μαζι χωρις να πληρωνω τα κερατα μου! Συνδιαστικά προγράμματα δε συμφέρουν... όλοι οι πάροχοι έχουν πλέον ρήτρα αναπροσαρμογής στο αέριο που με τις στρόφιγγες του NordStream κλειστές θα φτάσει στο Θεό. Το μόνο σταθερό πρόγραμμα που έχει μείνει είναι το Gas Control της ΔΕΗ με 0.125Ε/KWH (τιμή 6πλάσια συγκριτικά με πέρυσι). Αυτό θεωρείται "φτηνό" φέτος. https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ 1 ώρα πριν, Alexandross1992 είπε οικονομικη και πιο βιωσιμη λυση σε εταιρεια και τι περιπου να περιμενω σε λογαριασμους ως ενα ατομο? Οικονομική και βιώσιμη λύση για θέρμανση είναι οι κουβέρτες. Άμα κάψεις αέριο μ'αυτές τις τιμές, κάηκες. Το ζεστό νερό δε καταναλώνει πολύ. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2022 από ekrepali Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kokyriakidis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Εγώ θα σας πώ μια άλλη ιστορία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ μηπως και μου πειτε τι να πω στο ατομο που εχει το θέμα. Είχε την Χ εταιρία αερίου στο παλιό σπίτι, στο όνομα του πατέρα της. Αποφάσισε να μετακομίσει, πέρσι το καλοκαίρι του 2021, σε νέο σπίτι και να βάλει αέριο με την ίδια εταιρία, στο όνομα της αδερφής της που θα έμενε μαζί της. Έγινε διακοπή απο το παλιό σπίτι. Όλα καλά. Έκανε τον Σεπτέμβρη του 2021 αίτηση "Αίτημα Επανενεργοποίησης Σημείου Παράδοσης Φυσικού Αερίου" που φαίνεται να ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Από τότε δεν έχει λάβει ΚΑΝΕΝΑΝ λογαριασμό. Κάνει σήμερα λογαριασμμό χρήστη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρίας, μήπως και είχε ενεργοποιηθεί κάποια υπηρεσία που δίνει μόνο ηλεκτρονικά τον λογαριασμμό, και βλέπει ότι ΔΕΝ υπάρχει ενεργή σύμβαση. Ενώ αυτή έχει ζεστό νερό για μπάνιο κτλ όταν ανοίγει τον λέβητα. Ιδού το ερώτημα: Τι κάνει έτσι ώστε να μην μπλέξει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, ekrepali είπε Συνδιαστικά προγράμματα δε συμφέρουν... όλοι οι πάροχοι έχουν πλέον ρήτρα αναπροσαρμογής στο αέριο που με τις στρόφιγγες του NordStream κλειστές θα φτάσει στο Θεό. Το μόνο σταθερό πρόγραμμα που έχει μείνει είναι το Gas Control της ΔΕΗ με 0.125Ε/KWH (τιμή 6πλάσια συγκριτικά με πέρυσι). Αυτό θεωρείται "φτηνό" φέτος. https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ Οικονομική και βιώσιμη λύση για θέρμανση είναι οι κουβέρτες. Άμα κάψεις αέριο μ'αυτές τις τιμές, κάηκες. Το ζεστό νερό δε καταναλώνει πολύ. Το ζεστό νερό καταναλωνει πολύ. Αν δεις τα εγχειρίδια των λεβήτων θα δεις σε όλα ότι η ονομαστική ισχύς στο ζεστό νερό χρήσης είναι μεγαλύτερο από αυτή της θέρμανσης. Απλά δεν το λειτουργούμε πολύ ώρα. Καλό είναι το ζεστό νερό του λέβητα να το έχουμε.ρυθμισμενο χαμηλά σε θερμοκρασία, περίπου 40-45οC max Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις