Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, tollisth είπε

Όταν πήγα στην ΔΕΗ τον Μάρτιο επί δύο μήνες δεν ήξεραν ούτε στο κατάστημα ούτε στο τηλεφωνικό κέντρο τι γίνεται με την αίτηση μου δεν προχωρούσε ούτε και είχα κάποια ενημέρωση κάποια στιγμή μου έρχεται λογαριασμός Απριλίου από την ΔΕΗ,δηλαδή η διαδικασία είχε ολοκληρωθεί σε δύο εβδομάδες αλλά για κάποιο λόγο δεν τον έβλεπαν ούτε στο κατάστημα που έκανα την αίτηση ούτε στην εξυπηρέτηση 

Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω μετρητή ακόμα, είναι καινούργια η εγκατάσταση. Σύντομα θα γίνει ο έλεγχος της εσωτερικής εγκατάστασης από την ΕΔΑ θεσσ από μηχανικό τους, όποτε μετά θα πρέπει να μπει μετρητής στο ερμάριο. Για να τοποθετηθεί ο μετρητής θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία στον πάροχο ΔΕΗ με την σύμβαση μου στη ΔΕΗ. Ο μετρητής για να μπει θα πρέπει ο πάροχος να κάνει για λογαριασμό μου σχετικό αίτημα.στην ΕΔΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν έκανα την διαδικασία από το τηλέφωνο (εξυπηρέτηση της ΔΕΗ 8009001000) και όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα. Είχα μηδενικό χρόνο αναμονής. Μάλιστα δεν χρειάζεται να μου στείλουν κούριερ γιατί μπορώ να υπογράψω το νέο συμβόλαιο με την ηλεκτρονική υπογραφή μέσω gov.gr και επίσης πρέπει να τους σαρώσω και την ταυτότητα μου. Διάλεξα το gascontrol.

Τέλος για αρχή του προηγούμενου συμβολαίου μου δεν μου έπιασε την πρώτη μέρα χρέωσης και καταγραφής στις 29/9, αλλά την ημέρα υπογραφής τους συμβολαίου στο κούριερ στις 16/9 και άρα μπορούσα έναν μήνα πριν 16/9/2022 να δώσω εντολή για νέο συμβόλαιο ή αλλαγή εταιρείας.

Χρειάστηκε να έχω μαζί μου στο τηλέφωνο τον ΗΚΑΣΠ, ΑΦΜ, ΔΟΥ, email και αριθμό ταυτότητας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,

 

Μου εχει έρθει ενας λογαριασμός απο φυσικό αεριου που ζητανε την ρητρα λογω προωρης αποχωρησης.

Αυτή η ρητρα υπήρχε οντως στο συμβολαιο, αλλα εχω τις παρακατω αποριες :

 

- Συμφωνα με καποιον νομο, που εχει αναφερθει εδω καπου, απαγορευονται οι συγκεκριμενες ρητρες οταν το συμβολαιο ειναι με κυμαινομενη τιμή.

- Στο συμβολαιο αναφερεται η ρητρα προωρης αποχωρησης ( 90 euro ) αλλα δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ οτι η συγκεκριμενη ρητρα ΔΕΝ περιλαμβανει ΦΠΑ 24% το οποίο έχει χρεωθεί στον λογαριασμό.

Θα ηθελα την αποψη σας για το θεμα, και αν υποχρεουμαι να πληρωσω ολη τη ρητρα, μερος της μονο ή να προχωρησω σε καταγγελια στην ΡΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Krusty είπε

Τέλος για αρχή του προηγούμενου συμβολαίου μου δεν μου έπιασε την πρώτη μέρα χρέωσης και καταγραφής στις 29/9, αλλά την ημέρα υπογραφής τους συμβολαίου στο κούριερ στις 16/9 και άρα μπορούσα έναν μήνα πριν 16/9/2022 να δώσω εντολή για νέο συμβόλαιο ή αλλαγή εταιρείας.

Ελπίδα φωτός για πολλούς , ωστε να προλάβουν το 0,125

που φτάσαμε να τρεχουμε για 0,125

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, kostakiss said:

Μόνο 3 μήνες για την απάντηση σχετικά με τις χρεώσεις του ΦΑ.

 

Αξίζει να απαντήσω κάτι?

iron.png

 

22 hours ago, tempo said:

τι τιμή ΤΤΦΑ σου έχουν επισυνάψει όπως λένε;

αυτο που αναγραφουν υπαρχει και στη συμβαση, αλλα πιστευω ο λογαριασμος εχει κ επιπροσθετες χρεωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, kostakiss είπε

 

αυτο που αναγραφουν υπαρχει και στη συμβαση, αλλα πιστευω ο λογαριασμος εχει κ επιπροσθετες χρεωσεις.

σου έστειλαν κάποιο συνημμένο που να γράφει την ΤΤΦΑ ως τιμή πχ 0,15; κάπου αναφέρουν οτι η τρέχουσα τιμή φυσικού αερίου επισυνάπτεται. Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την τιμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, παρακολουθώ το φόρουμ και εχω βοηθηθεί πολύ. Έχω το ΔΕΗ gas homecontrol με τα 0,02 το οποίο λήγει στις 21/09.

Μίλησα τηλεφωνικά με ΔΕΗ για ανανέωση στις 22/08 και με ενημέρωσε η υπάλληλος οιτ μπορούμε να κάνουμε ανανέωση για να προλάβουμε και το 0,125. Μου έστειλε το σχετικό email όπου απάντησα με σκαναρισμένη ταυτότητα και μια υπεύθυνη δήλωση απο το GOV.

Πριν λίγο με πήρανε από την ΔΕΗ και με ενημέρωσαν οτι δεν μπορεί να γίνει ανανέωση πριν τον Νοέμβριο.

Φυσικά διαμαρτυρήθηκα, επειδή άλλα μου είπανε προχτές οτι θα μπορούσα να προχωρήσω κανονικά, και δεν  μπορώ να δεχτώ αυτό που μου λέει, καθώς δεν ξέρω τον Νοέμβριο τι τιμή θα ισχύει.

Ήταν ανένδοτη, μου είπε οτι μέχρι τον Νοέμβριο θα τιμολογούμαι με την παλιά τιμή που έχω και τότε στην ανανέωση θα μπω στο αντίστοιχο πρόγραμμα που θα έχουν τότε. Της ζήτησα να μου το στείλει με email για να προχωρήσω σε καταγγελία στην ΡΑΕ γιατί δε μου αρέσει καθόλου όλο αυτό.

Λίγο πριν με πάρει μου είχαν έρθει απο τη ΔΕΗ ξανά τα αρχικά email που μου ζητούσαν ταυτότητα και υπέυθυνη δήλωση από GOVκαι απάντησα πάλι εκ νέου όπως και προχθές...

4 λεπτά πριν, tzezanasi είπε

Καλησπέρα, παρακολουθώ το φόρουμ και εχω βοηθηθεί πολύ. Έχω το ΔΕΗ gas homecontrol με τα 0,02 το οποίο λήγει στις 21/09.

Μίλησα τηλεφωνικά με ΔΕΗ για ανανέωση στις 22/08 και με ενημέρωσε η υπάλληλος οιτ μπορούμε να κάνουμε ανανέωση για να προλάβουμε και το 0,125. Μου έστειλε το σχετικό email όπου απάντησα με σκαναρισμένη ταυτότητα και μια υπεύθυνη δήλωση απο το GOV.

Πριν λίγο με πήρανε από την ΔΕΗ και με ενημέρωσαν οτι δεν μπορεί να γίνει ανανέωση πριν τον Νοέμβριο.

Φυσικά διαμαρτυρήθηκα, επειδή άλλα μου είπανε προχτές οτι θα μπορούσα να προχωρήσω κανονικά, και δεν  μπορώ να δεχτώ αυτό που μου λέει, καθώς δεν ξέρω τον Νοέμβριο τι τιμή θα ισχύει.

Ήταν ανένδοτη, μου είπε οτι μέχρι τον Νοέμβριο θα τιμολογούμαι με την παλιά τιμή που έχω και τότε στην ανανέωση θα μπω στο αντίστοιχο πρόγραμμα που θα έχουν τότε. Της ζήτησα να μου το στείλει με email για να προχωρήσω σε καταγγελία στην ΡΑΕ γιατί δε μου αρέσει καθόλου όλο αυτό.

Λίγο πριν με πάρει μου είχαν έρθει απο τη ΔΕΗ ξανά τα αρχικά email που μου ζητούσαν ταυτότητα και υπέυθυνη δήλωση από GOVκαι απάντησα πάλι εκ νέου όπως και προχθές...

και μόλις τώρα μου ήρθε απαντητικο email οτι ακυρώσανε το αίτημα μου:

Αγαπητέ πελάτη,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, το αίτημα σας ακυρώθηκε, για έναν από τους παρακάτω λόγους:

 

 

 

 

 

 

 

1. Δεν κατέστη εφικτή η επικοινωνία μας, για να ενημερωθείτε, κατόπιν του ελέγχου, για την εκκρεμότητα που προέκυψε.

2. Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, δεν λάβαμε τα απαραίτητα δικαιολογητικά, για την εκκρεμότητα που προέκυψε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά, απαντώντας στο παρόν email ή επικοινωνήστε μαζί  τηλεφωνικά χωρίς χρέωση στο 800-900-1000 

 

 

 

 

 

 

 

Σας ευχαριστούμε και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Επεξ/σία από tzezanasi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tempo said:

σου έστειλαν κάποιο συνημμένο που να γράφει την ΤΤΦΑ ως τιμή πχ 0,15; κάπου αναφέρουν οτι η τρέχουσα τιμή φυσικού αερίου επισυνάπτεται. Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε την τιμή...

Ιδού 

spacer.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/8/2022 στις 1:59 ΜΜ, kostakiss είπε

Μόνο 3 μήνες για την απάντηση σχετικά με τις χρεώσεις του ΦΑ.

 

Αξίζει να απαντήσω κάτι?

iron.png

πάτα υποστήριξη (πάνω δεξιά)  --> σχετικά με το αίτημά μου

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tzezanasi είπε

Καλησπέρα, παρακολουθώ το φόρουμ και εχω βοηθηθεί πολύ. Έχω το ΔΕΗ gas homecontrol με τα 0,02 το οποίο λήγει στις 21/09.

Μίλησα τηλεφωνικά με ΔΕΗ για ανανέωση στις 22/08 και με ενημέρωσε η υπάλληλος οιτ μπορούμε να κάνουμε ανανέωση για να προλάβουμε και το 0,125. Μου έστειλε το σχετικό email όπου απάντησα με σκαναρισμένη ταυτότητα και μια υπεύθυνη δήλωση απο το GOV.

Πριν λίγο με πήρανε από την ΔΕΗ και με ενημέρωσαν οτι δεν μπορεί να γίνει ανανέωση πριν τον Νοέμβριο.

Φυσικά διαμαρτυρήθηκα, επειδή άλλα μου είπανε προχτές οτι θα μπορούσα να προχωρήσω κανονικά, και δεν  μπορώ να δεχτώ αυτό που μου λέει, καθώς δεν ξέρω τον Νοέμβριο τι τιμή θα ισχύει.

Ήταν ανένδοτη, μου είπε οτι μέχρι τον Νοέμβριο θα τιμολογούμαι με την παλιά τιμή που έχω και τότε στην ανανέωση θα μπω στο αντίστοιχο πρόγραμμα που θα έχουν τότε. Της ζήτησα να μου το στείλει με email για να προχωρήσω σε καταγγελία στην ΡΑΕ γιατί δε μου αρέσει καθόλου όλο αυτό.

Λίγο πριν με πάρει μου είχαν έρθει απο τη ΔΕΗ ξανά τα αρχικά email που μου ζητούσαν ταυτότητα και υπέυθυνη δήλωση από GOVκαι απάντησα πάλι εκ νέου όπως και προχθές...

και μόλις τώρα μου ήρθε απαντητικο email οτι ακυρώσανε το αίτημα μου:

Αγαπητέ πελάτη,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, το αίτημα σας ακυρώθηκε, για έναν από τους παρακάτω λόγους:

 

 

 

 

 

 

 

1. Δεν κατέστη εφικτή η επικοινωνία μας, για να ενημερωθείτε, κατόπιν του ελέγχου, για την εκκρεμότητα που προέκυψε.

2. Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, δεν λάβαμε τα απαραίτητα δικαιολογητικά, για την εκκρεμότητα που προέκυψε.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά, απαντώντας στο παρόν email ή επικοινωνήστε μαζί  τηλεφωνικά χωρίς χρέωση στο 800-900-1000 

 

 

 

 

 

 

 

Σας ευχαριστούμε και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Φιλε εμενα που το προγραμμα με τα 0,02 ληγει 19/9 ανανεωσα προχθρς σε καταστημα το προγραμμα με το 0,125 μιας κ εχω μπει στον τελευταιο μηνα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2022 στις 11:04 ΠΜ, stelakis1914 είπε

@libertini Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσεις αν σου ζήτησαν όλα αυτά για ανανέωση του συμβολαίου και όχι για σύναψη νέου συμβολαίου με μεταφορά από άλλο πάροχο. 

να σε ποιον ήθελα να απαντήσω!

22 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Καλησπέρα. Αρχές Αυγούστου μου έστειλε την σύμβαση η ΔΕΗ για gas control 1ο συμβόλαιο αερίου, άμεσα τους έστειλα τα δικαιολογητικά και ακόμα παρόλο που έχω κάνει τόσα τηλέφωνα δεν έχουν κάνει τον έλεγχο των δικαιολογητικών. Γιατί τόσο πολύ αργούν? Με διαβεβαίωσαν στο τηλέφωνο ότι την τιμή 0,125 την έχω κατοχυρώσει. Μήπως πρέπει να κλείσω λέτε ραντεβού σε κατάστημα ή να περιμένω να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά η διαδικασία? Ευχαριστώ 

 

10 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε

Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω μετρητή ακόμα, είναι καινούργια η εγκατάσταση. Σύντομα θα γίνει ο έλεγχος της εσωτερικής εγκατάστασης από την ΕΔΑ θεσσ από μηχανικό τους, όποτε μετά θα πρέπει να μπει μετρητής στο ερμάριο. Για να τοποθετηθεί ο μετρητής θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία στον πάροχο ΔΕΗ με την σύμβαση μου στη ΔΕΗ. Ο μετρητής για να μπει θα πρέπει ο πάροχος να κάνει για λογαριασμό μου σχετικό αίτημα.στην ΕΔΑ.

μπέρδεμα με τον μετρητή, θα πρότεινα να πας μια βόλτα και από το κατάστημα της ΔΕΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, desiro είπε

Φιλε εμενα που το προγραμμα με τα 0,02 ληγει 19/9 ανανεωσα προχθρς σε καταστημα το προγραμμα με το 0,125 μιας κ εχω μπει στον τελευταιο μηνα..

Έκλεισα και εγώ ραντεβού να πάω σε κατάστημα. Πραγματικά με εξέπληξε το τηλεφώνημα που έλαβα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, tollisth είπε

Όταν πήγα στην ΔΕΗ τον Μάρτιο επί δύο μήνες δεν ήξεραν ούτε στο κατάστημα ούτε στο τηλεφωνικό κέντρο τι γίνεται με την αίτηση μου δεν προχωρούσε ούτε και είχα κάποια ενημέρωση κάποια στιγμή μου έρχεται λογαριασμός Απριλίου από την ΔΕΗ,δηλαδή η διαδικασία είχε ολοκληρωθεί σε δύο εβδομάδες αλλά για κάποιο λόγο δεν τον έβλεπαν ούτε στο κατάστημα που έκανα την αίτηση ούτε στην εξυπηρέτηση 

Θα μπορούσες να ενημερωθείς απ'την ΕΔΑ...

 

11 ώρες πριν, Krusty είπε

Λοιπόν έκανα την διαδικασία από το τηλέφωνο (εξυπηρέτηση της ΔΕΗ 8009001000) και όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα. Είχα μηδενικό χρόνο αναμονής. Μάλιστα δεν χρειάζεται να μου στείλουν κούριερ γιατί μπορώ να υπογράψω το νέο συμβόλαιο με την ηλεκτρονική υπογραφή μέσω gov.gr και επίσης πρέπει να τους σαρώσω και την ταυτότητα μου. Διάλεξα το gascontrol.

 

Κι εσύ τηλέφωνο; Δε διάβασες αυτά που γράφει ο τζίτζικας;

Κι εμένα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου για κατάστημα.

11 ώρες πριν, tsaltinho είπε

Καλησπερα,

 

Μου εχει έρθει ενας λογαριασμός απο φυσικό αεριου που ζητανε την ρητρα λογω προωρης αποχωρησης.

Αυτή η ρητρα υπήρχε οντως στο συμβολαιο, αλλα εχω τις παρακατω αποριες :

 

- Συμφωνα με καποιον νομο, που εχει αναφερθει εδω καπου, απαγορευονται οι συγκεκριμενες ρητρες οταν το συμβολαιο ειναι με κυμαινομενη τιμή.

- Στο συμβολαιο αναφερεται η ρητρα προωρης αποχωρησης ( 90 euro ) αλλα δεν αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ οτι η συγκεκριμενη ρητρα ΔΕΝ περιλαμβανει ΦΠΑ 24% το οποίο έχει χρεωθεί στον λογαριασμό.

Θα ηθελα την αποψη σας για το θεμα, και αν υποχρεουμαι να πληρωσω ολη τη ρητρα, μερος της μονο ή να προχωρησω σε καταγγελια στην ΡΑΕ

Για ρεύμα υπάρχει σαφής οδηγία της ΡΑΕ ότι δεν ισχύει ρήτρα σε κυμαινόμενα, για ΦΑ δεν υπάρχει τέτοια οδηγία. Επίσης το ΦΑ δίνει 20% έκπτωση στη κιλοβατώρα οπότε μ'αυτή τη δικαιολογία βάζουν ρήτρα αποχώρησης. Και η ΔΕΗ έχει ρήτρα αποχώρησης το Benefit.

Για τον ΦΠΑ γράφει στους ειδικούς όρους ότι μπαίνει επί της συνολικής αξίας πλήν του Ειδικού Τέλους 0.5%... επίσης πάνω απ'το πινακάκι γράφει τη καθαρή αξία παγίου 4.5Ε οπότε είναι "αυτονόητο" ότι όλες οι τιμές είναι προ ΦΠΑ. Αυτό που δεν είναι αυτονόητο και δεν αναγράφεται στους όρους είναι ότι το τέλος αποδέσμευσης έχει 24% ΦΠΑ και όχι 6% (είμαι 99% σίγουρος γι'αυτό, αλλά επαλήθευσε το), οπότε θα σου πρότεινα να εστιάσεις εκεί την αμφισβήτηση σου και να ζητήσεις τη διαφορά του ΦΠΑ. Αλλά γενικώς τη ρήτρα δε νομίζω ότι τη γλυτώνεις, εκτός κι αν κάποιος συμφορουμήτης διαφωνεί κι έχει κάτι άλλο να προτείνει.

Όσο για τη πληρωμή... εγώ πάντα τα πληρώνω όλα εκ των προτέρων κι αν/όταν δικαιώνομαι τα παίρνω πίσω με πιστωτικό λογαριασμό.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...