Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά, ελπίζω να είστε καλά! 

Επειδή έχω χαωθεί τελείως, θα ήθελα τη βοήθειά σας: τον Ιούλιο λήγει δυστυχώς το συμβόλαιο που ειχα δεη με τιμή 0,027/KW.

Βλέπω ότι τώρα έχει πάει 0,125!!!!

Τι προτείνετε να κάνω? Πάω σε κάποιον άλλο παροχο? Αν μείνω δεη και δεν υπογράψω συμβόλαιο, τι παίζει?

Σας ευχαριστώ πολύ και καλό μας κουράγιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, vins είπε

Καλημέρα παιδιά, ελπίζω να είστε καλά! 

Επειδή έχω χαωθεί τελείως, θα ήθελα τη βοήθειά σας: τον Ιούλιο λήγει δυστυχώς το συμβόλαιο που ειχα δεη με τιμή 0,027/KW.

Βλέπω ότι τώρα έχει πάει 0,125!!!!

Τι προτείνετε να κάνω? Πάω σε κάποιον άλλο παροχο? Αν μείνω δεη και δεν υπογράψω συμβόλαιο, τι παίζει?

Σας ευχαριστώ πολύ και καλό μας κουράγιο...

Δε σε συμφέρει να υπογράψεις ακριβό σταθερό... πας αναγκαστικά σε κυμαινόμενο και κάνεις το σταυρό σου να πέσουν οι τιμές. Ούτως ή άλλως με 0.10+ το παίρνεις απόφαση ότι δε θα ανάψεις καλοριφέρ το χειμώνα, κι ότι θα το χρησιμοποιείς μόνο για ζεστό νερό.

Οι καλύτερες επιλογές είναι:

- ΔΕΗ GAS Benefit (2 χρόνια)

- HΡΩΝ FX (αορίστου)

Της ΔΕΗ είναι ελάχιστα φτηνότερο.

Πάμε τώρα στα δύσκολα και τον περίεργους όρου 5.3 και 17.3.

4.jpg.e662491722891d4a26500becaef8dd2b.jpg

image.png.e3e60e1f0a7d28e62f48ddb26e8792b3.png

(Στείλε email στο [email protected])

Tίτλος: Ερωτήσεις σχετικά με λήξη σύμβασης / πιθανή αλλαγή προγράμματος ή αποχώρηση

(Στο email γράφεις...)

Όνομα:....... , ΑΦΜ:......., ΑΔΤ:.......

Κωδικός Πελάτη:......., Λογαριασμός Συμβολαίου:.......

ΗΚΑΣΠ:.......

Η σύμβαση μου στο πρόγραμμα Gas Control λήγει στις (xx/07/22) ***

(Ο χρόνος ξεκινάει απ'την ημερομηνία εκπροσώπησης, όχι την ημερομηνία υπογραφής).

Θα ήθελα να μου δώσετε μερικές διευκρινίσεις σχετικά με τους όρους 5.3 και 17.3 της σύμβασης:

1) Σε περίπτωση που θέλω μετά τη λήξη της σύμβασης να πάω στο πρόγραμμα Benefit:

- Πότε θα μπει το νέο τιμολόγιο σε ισχύ; Άμεσα όταν υπογράψω; 30 μέρες μετά την υπογραφή ή την επόμενη προγραμματισμένη ημερομηνία λήψης ενδείξεων, δηλαδή τον Νοέμβριο;

- Αν αργήσει το πρόγραμμα Benefit να μπει σε ισχύ και το πρόγραμμα Control που είμαι τώρα λήξει, πώς θα τιμολογηθώ στο μεσοδιάστημα;

2) Αν δε δηλώσω εγγράφως τις προθέσεις μου, ο όρος 5.3 λέει ότι σύμβαση ανανεώνεται αυτομάτως σε ετήσια βάση στον βασικό τιμοκατάλογο.

- Ποιος είναι ο βασικός τιμοκατάλογος;

- Αν ανανεωθεί η σύμβαση αυτόματα στον βασικό τιμοκατάλογο, θα μπει σε ισχύ νέο πέναλτυ αποχώρησης;

3) Σε περίπτωση που θέλω να αλλάξω πάροχο με ποιο τρόπο θα μπορέσω να αποχωρήσω αζημίως;

Σύμφωνα με τους ειδικούς όρους που έχω υπογράψει, αν μεταβώ σε άλλο πάροχο πριν τη λήξη του έτους, θα πληρώσω πέναλτυ αποχώρησης 40ευρώ + ΦΠΑ. Αν εξαντλήσω το 1 έτος της σύμβασης μου και θελήσω να φύγω αργότερα, θα μπορέσω να το πράξω αζημίως ή θα έχει ανανεωθεί αυτόματα η σύμβαση για 1 έτος και θα πληρώσω πέναλτυ αποχώρησης 80ευρώ + ΦΠΑ;

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

το έκανα copy-paste να υπάρχει όταν έρθει η ώρα 😁

Eίχα έτοιμο το κατεβατό ερωτήσεων νομίζοντας ότι θα το χρειαστούμε πρώτοι εγώ κι ο @Thresh 😄

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από έμενα, μόλις πέρασε ένα εξάμηνο από τότε που υπέγραψα με την ΖΕΝΙΘ για ΦΑ και χωρίς καθυστέρηση ημέρας με ενημέρωσαν για την τροποποίηση του τιμολογίου μου από σταθερό σε κυμαινόμενο (αναμενόμενο).

Περνάνε μερικές επιλογές από το μυαλό μου.

1. Παραμένω στην ΖΕΝΙΘ με ότι επιπλέον χρεώσεις αυτό συνεπάγεται

2. Αλλάζω παροχο άμεσα 

3. Καθώς πρόκειται το σπίτι να μείνει πρακτικά ακατοίκητο από τον Ιούλιο έως τον Οκτώμβριο διακόπτω άπλα την παροχή με ελπίδα να κλείσω κάποιο σταθερό τιμολόγιο το φθινόπωρο ώστε να με καλύψει τους χειμερινούς μήνες

Τι προτείνεται να κάνω? αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή είμαι ευπρόσδεκτος να την ακούσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
19 minutes ago, ekrepali said:

Eίχα έτοιμο το κατεβατό ερωτήσεων νομίζοντας ότι θα το χρειαστούμε πρώτοι εγώ κι ο @Thresh 😄

Αρχές Σεπτεμβρίου θα στείλω. 

Γενικότερα δεν ξέρω τι θα κάνω "του χρόνου", παίζω στις 23000-25000kwh/σεζόν και το ΦΑ θα πονέσει τρελά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, giorgoskoy είπε

1. Παραμένω στην ΖΕΝΙΘ με ότι επιπλέον χρεώσεις αυτό συνεπάγεται

2. Αλλάζω παροχο άμεσα 

3. Καθώς πρόκειται το σπίτι να μείνει πρακτικά ακατοίκητο από τον Ιούλιο έως τον Οκτώμβριο διακόπτω άπλα την παροχή με ελπίδα να κλείσω κάποιο σταθερό τιμολόγιο το φθινόπωρο ώστε να με καλύψει τους χειμερινούς μήνες

Τι προτείνεται να κάνω? αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή είμαι ευπρόσδεκτος να την ακούσω

καταρχάς κανένας δε μπορεί να μαντέψει το μέλλον

1. αλλά η Ζενίθ μετά απο 6 μήνες μπορεί να κάνει ανατίμηση, βέβαια μπορεί και τότε να είναι ανταγωνιστική η προσφορά

2. Σε κάτι χωρίς δέσμευση φυσικά

3. απο το να πληρώνεις επανασύνδεση και την καθυστέρηση σύνδεσης δε θα το έκανα παρα μόνο αν έπαιρνα απόφαση οτι με τέτοιες τιμές τέλος το ΦΑ

 

Έτσι όπως δείχνει η φάση (άσχημη) θα παρέμενα και αν κάτσει κάτι καλό θα πλήρωνα άμεσα τα ψίχουλα της αποχώρησης μπροστά στο συνολικό κέρδος (κάτι που την πάτησε αρκετός κόσμος περιμένοντας να λήξει το συμβόλαιο χάνοντας καλά προγράμματα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

 

Έτσι όπως δείχνει η φάση (άσχημη) θα παρέμενα και αν κάτσει κάτι καλό θα πλήρωνα άμεσα τα ψίχουλα της αποχώρησης μπροστά στο συνολικό κέρδος (κάτι που την πάτησε αρκετός κόσμος περιμένοντας να λήξει το συμβόλαιο χάνοντας καλά προγράμματα)

Έγινε ευχαριστώ για την συμβουλή

Το καλύτερο σε αυτην την περίπτωση πιστεύω είναι να βγάλει η ΖΕΝΙΘ προς το φθινόπωρο κάποιο σταθερό τιμολόγιο οπου δεν θα χρειαστεί να πληρώσω και κάποια αποχώρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, giorgoskoy είπε

Το καλύτερο σε αυτην την περίπτωση πιστεύω είναι να βγάλει η ΖΕΝΙΘ προς το φθινόπωρο κάποιο σταθερό τιμολόγιο οπου δεν θα χρειαστεί να πληρώσω και κάποια αποχώρηση.

δε νομίζω να μεταπηδήσεις αζημίως σε φθηνότερο πρόγραμμα , αλλά και πάλι βλέπεις τότε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δε σε συμφέρει να υπογράψεις ακριβό σταθερό... πας αναγκαστικά σε κυμαινόμενο και κάνεις το σταυρό σου να πέσουν οι τιμές. Ούτως ή άλλως με 0.10+ το παίρνεις απόφαση ότι δε θα ανάψεις καλοριφέρ το χειμώνα, κι ότι θα το χρησιμοποιείς μόνο για ζεστό νερό.

Οι καλύτερες επιλογές είναι:

- ΔΕΗ GAS Benefit (2 χρόνια)

- HΡΩΝ FX (αορίστου)

Της ΔΕΗ είναι ελάχιστα φτηνότερο.

Πάμε τώρα στα δύσκολα και τον περίεργους όρου 5.3 και 17.3.

4.jpg.e662491722891d4a26500becaef8dd2b.jpg

image.png.e3e60e1f0a7d28e62f48ddb26e8792b3.png

(Στείλε email στο [email protected])

Tίτλος: Ερωτήσεις σχετικά με λήξη σύμβασης / πιθανή αλλαγή προγράμματος ή αποχώρηση

(Στο email γράφεις...)

Όνομα:....... , ΑΦΜ:......., ΑΔΤ:.......

Κωδικός Πελάτη:......., Λογαριασμός Συμβολαίου:.......

ΗΚΑΣΠ:.......

Η σύμβαση μου στο πρόγραμμα Gas Control λήγει στις (xx/07/22) ***

(Ο χρόνος ξεκινάει απ'την ημερομηνία εκπροσώπησης, όχι την ημερομηνία υπογραφής).

Θα ήθελα να μου δώσετε μερικές διευκρινίσεις σχετικά με τους όρους 5.3 και 17.3 της σύμβασης:

1) Σε περίπτωση που θέλω μετά τη λήξη της σύμβασης να πάω στο πρόγραμμα Benefit:

- Πότε θα μπει το νέο τιμολόγιο σε ισχύ; Άμεσα όταν υπογράψω; 30 μέρες μετά την υπογραφή ή την επόμενη προγραμματισμένη ημερομηνία λήψης ενδείξεων, δηλαδή τον Νοέμβριο;

- Αν αργήσει το πρόγραμμα Benefit να μπει σε ισχύ και το πρόγραμμα Control που είμαι τώρα λήξει, πώς θα τιμολογηθώ στο μεσοδιάστημα;

2) Αν δε δηλώσω εγγράφως τις προθέσεις μου, ο όρος 5.3 λέει ότι σύμβαση ανανεώνεται αυτομάτως σε ετήσια βάση στον βασικό τιμοκατάλογο.

- Ποιος είναι ο βασικός τιμοκατάλογος;

- Αν ανανεωθεί η σύμβαση αυτόματα στον βασικό τιμοκατάλογο, θα μπει σε ισχύ νέο πέναλτυ αποχώρησης;

3) Σε περίπτωση που θέλω να αλλάξω πάροχο με ποιο τρόπο θα μπορέσω να αποχωρήσω αζημίως;

Σύμφωνα με τους ειδικούς όρους που έχω υπογράψει, αν μεταβώ σε άλλο πάροχο πριν τη λήξη του έτους, θα πληρώσω πέναλτυ αποχώρησης 40ευρώ + ΦΠΑ. Αν εξαντλήσω το 1 έτος της σύμβασης μου και θελήσω να φύγω αργότερα, θα μπορέσω να το πράξω αζημίως ή θα έχει ανανεωθεί αυτόματα η σύμβαση για 1 έτος και θα πληρώσω πέναλτυ αποχώρησης 80ευρώ + ΦΠΑ;

Αδερφέ ευχαριστώ πολυ για το χρονο που αφιέρωσες για να απαντησεις!

Όταν λες ότι ο χρόνος ξεκινάει από την ημερομηνία εκπροσώπησης, τι εννοείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ekrepali είπε

Eίχα έτοιμο το κατεβατό ερωτήσεων νομίζοντας ότι θα το χρειαστούμε πρώτοι εγώ κι ο @Thresh 😄

Στείλτε το εσείς τον Σεπτέμβριο για να ξέρουμε και εμείς του Δεκεμβρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vins είπε

Αδερφέ ευχαριστώ πολυ για το χρονο που αφιέρωσες για να απαντησεις!

Όταν λες ότι ο χρόνος ξεκινάει από την ημερομηνία εκπροσώπησης, τι εννοείς?

Aς πούμε ότι υπέγραψες 1/7/21 και στον 1ο λογαριασμό που έλαβες γράφει ότι αφορά κατανάλωση 20/7 - 10/9.

Αυτό σημαίνει ότι εκπροσώπηση ξεκίνησε στις 20/7/21 και η σύμβαση λήγει στις 19/7/22.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Aς πούμε ότι υπέγραψες 1/7/21 και στον 1ο λογαριασμό που έλαβες γράφει ότι αφορά κατανάλωση 20/7 - 10/9.

Αυτό σημαίνει ότι εκπροσώπηση ξεκίνησε στις 20/7/21 και η σύμβαση λήγει στις 19/7/22.

Σε ευχαριστώ και πάλι! Καλημέρα εύχομαι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, από τον Μάρτιο έχω στείλει έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού στην Ζενίθ που αφορούσε 2 λογαριασμούς (μάλιστα ο @korakios είχε βοηθήσει αρκετά στο να συντάξω την αμφισβήτηση), ακολούθως είχα κάνει και αίτημα στο myrae (στην σύνταξη του οποίου επίσης βοήθησε ο @korakios) για να λάβω 1,5 μηνά μετά απάντηση απο την Ζενιθ οτι έχουν λάβει το αίτημα μου και το επεξεργάζεται το αρμόδιο τμήμα και όταν είναι έτοιμοι θα μου απαντήσουν. Εννοείται δεν το αποδέχτηκα αυτό και δεν ολοκλήρωσα το αίτημα συμπληρώνοντας με σχόλια άλλες 3 φόρες οτι απαιτώ την άμεση απάντηση τους για την αμφισβήτηση λογαριασμού που τους έχω στείλει. Απάντηση όμως δεν έχω λάβει ακόμα εν΄ψ έχουν περάσει 3 μήνες. Τι άλλο μπορώ να κάνω για να τους πιέσω ώστε να λάβω κάποια απάντηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, thanasispet είπε

Τι άλλο μπορώ να κάνω για να τους πιέσω ώστε να λάβω κάποια απάντηση;

myrae->υποστήριξη

image.png.29a07daa81718b41bab8103699021ab8.png

περιμένεις λίγες μέρες , πλάκωσε τα τηλέφωνα , μετά μάλλον Συνήγορο του Πολίτη κατά ΡΑΕ εκεί που μας έφτασαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...