Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/2/2022 στις 8:10 ΠΜ, drunkdonkey είπε

Πρώτος λογαριασμός από gas control με αλλαγή παρόχου κάπου Σεπτέμβρη- Οκτώβριο.

insomni1.png

insomni2.png

Αν προσέξεις το πεδίο "Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις" είναι τελείως λάθος, όπως και σε μένα. Δεν γίνεται να είναι μόνο 10,04 και οι αθροιστές του όλοι να έχουν θετικό πρόσημο. Ο αθροιστής "Αναστολή Χρέωσης για το διάστημα" υπάρχει δύο φορές και αναφέρεται στο ίδιο χρονικό διάστημα και έχει άλλη τιμή! Και δεν ξέρω την σημασία του! Τα κάναν και σε εμένα αυτά τα λάθη, αλλά στον λογαριασμό μου Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου ήταν σωστός.

Επεξ/σία από Krusty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, vagos789 είπε

Παιδια σε γενικες γραμμες ειναι χασιμο χρονου αυτα με τις καταγγελιες

Απλα αλλαξτε παροχο αν και εφοσον εχετε βρει κατι πολυ καλυτερο που πιστευετε οτι δεν θα σας αλλαξει το τιμολογιο συντομα,φυσικα παιρνετε ενα ρισκο να σας κυνηγαει ο παλιος παροχος με τηλεφωνα,δικαστικους επιμελητες κτλ

 

δεν νομιζω να ειναι χασιμο χρονου.

Απο τη στιγμη που η ΡΑΕ εχει βγαλει κανονες προμηθειας ενεργειας και δεν τους τηρουν οι παροχοι ,καλο θα ειναι να τους κυνηγησουμε και λιγο μπας και συνετιστουν.

Εκτος και αν ειναι συνεννοημενοι μεταξυ τους ΡΑΕ και παροχοι και κερδιζουν χρονο εσκεμενα...για να αποφυγουν αγωγες...

εγω παντως ακομα περιμενω βοηθεια απο καποιον που ασχολειται με το ζητημα.

Σημερα μου απαντησε η nrg με ενα κατεβατο για ttf και οτι καλυπτονται σε καποια εδαφια του συμβολαιου.

Δεν καταλαβαινω πως να τους αντιμετωπισω γιατι δεν ξερω πως λειτουργει το ttf και η χρεωση αναπροσαρμογης...στη δεη ηταν ευκολοτερη η κατανοηση απο θεμα καταγγελιας,την οποια και δεν γλιτωσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Manolo7 είπε

σε ολους εκδοθηκε λογαριασμος για ιανουαριο φεβρουαριο απο δεη? δεν νομιζω να ειναι θεμα μετρησης γιατι στον προηγουμενο λογαριασμο ελεγε οτι γινεται τηλεμετρηση 😆

Εγώ επέλεξα να μου έρχεται ηλεκτρονικά από το ebill και τον πήρα σήμερα με SMS, άσχετα από πότε λένε ότι εκδόθηκε (22/03/2022).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε σήμερα ο δεύτερος λογαριασμός από home gas control (στα 0,02€/kwh). Η κατανάλωση έτσι κι αλλιώς ήταν μικρή και πάλι και τα ποσά ανάξια λόγου. Έμεινα όμως να αναρωτιέμαι. Πώς είναι δυνατόν να συζητάμε ότι υπάρχουν τέτοιες χαοτικές διαφορές στις χρεώσεις; Όχι μόνο ανάμεσα σε διαφορετικούς παρόχους, αλλά ακόμα και ανάμεσα στον ίδιο. Εάν δεις τις χρεώσεις του προγράμματος της ΔΕΗ που δεν έχει σταθερή τιμή, βλέπεις ότι είναι στο διπλάσιο και παραπάνω από το σταθερό. Και αναρωτιέσαι. Το ίδιο αέριο δεν ψωνίζουν; Στην ίδια τιμή δεν το ψωνίζουν; Πώς είναι δυνατόν να σου βγάζουν διαφορετικά προγράμματα και, κυρίως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα προγράμματα που δεν δικαιολογούνται από πουθενά; Εντάξει η ελεύθερη αγορά, εντάξει ο καπιταλισμός, εντάξει η μεσολάβηση κινδύνου και η επιδίωξη κέρδους, εντάξει ότι ο κάθε καταναλωτής πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς, εντάξει όλα. Γιατί θα πρέπει ο άλλος όμως να γνωρίζει υποχρεωτικά με λεπτομέρειες από το κάθε τι για να μην πληρώνει τον κούκο αηδόνι για το ίδιο ακριβώς πράγμα και γιατί θα πρέπει να μπαίνουν "βασικά αγαθά" σε πλαίσιο λειτουργίας χρηματιστηριακής αγοράς; Δεν ξέρω, με έπιασαν οι αναπάντητες αναζητήσεις μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, marmagia είπε

Σε εμένα με τηλεμετρηση αναφέρει την μέτρηση στις 28/2 ως επιτόπια και ορίζει ως επόμενη ημερομηνία καταμέτρησης 31/1. Εσένα ποτέ σου λέει επόμενη μέτρηση ο προηγούμενος λογαριασμός; 

τελευταιος λογαριασμος που εκδοθηκε ηταν 9/2 και ελεγε επομενη καταμετρηση 16/1 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Έμεινα όμως να αναρωτιέμαι. Πώς είναι δυνατόν να συζητάμε ότι υπάρχουν τέτοιες χαοτικές διαφορές στις χρεώσεις;

Θα στο εξηγήσω με ένα απλό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι η ΔΕΗ έχει μόνο 9 πελάτες και ο κάθε πελάτης καταναλώνει 1 kwh. Η ΔΕΗ αγοράζει την κιλοβατώρα 10 λεπτά, άρα για τις 9 κιλοβατώρες χρεώθηκε 90 λεπτά. Ο ένας πελάτης έχει συμβόλαιο με 2 λεπτά, δύο πελάτες έχουν συμβόλαιο με 5 λεπτά και οι υπόλοιποι έξι έχουν κυμαινόμενο. Η ΔΕΗ για να μην μπει μέσα πρέπει να εισπράξει 90 λεπτά (για λόγους ευκολίας υποθέτουμε ότι δεν θα βγάλει περιθώριο κέρδους)άρα οι υπόλοιποι έξι πελάτες με το κυμαινόμενο θα πληρώσουν την κιλοβατώρα 13 λεπτά. Στην ουσία τη δική σου κιλοβατώρα κατά το μεγαλύτερο μέρος την πληρώνει κάποιος άλλος πελάτης με κυμαινόμενο.

Ελπίζω να κατάλαβες γιατί υπάρχουν αυτές οι χαοτικές διάφορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω την βοήθεια σας... 

αρχές Φεβρουαρίου τελειωνε το συμβόλαιο που είχα στην ζενίθ και για ρεύμα και για αέριο. ενημέρωσα από πριν την ζενίθ ότι δεν θέλω να κάνω ανανέωση και μου απάντησαν καταφατικά. ενώ με το ρεύμα μου έστειλαν τελικό λογαριασμό τον οποίο πλήρωσα και η μετάβαση μου στο ρεύμα της ΔΕΗ έγινε κανονικά, με το αέριο δεν έγινε αυτό ίσως λόγω της καθυστέρησης ενεργοποίηση του συμβολαίου μου από την ΔΕΗ με αποτέλεσμα να μου έρθει νέος λογαριασμός αερίου από την ζενιθ. αυτό σημαίνει λογικά ότι η ζενίθ μου έκανε ανανέωση συμβολαίου; και εάν ναι θα χρειαστεί να πληρώσω ρήτρα αποχώρησης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

 Πώς είναι δυνατόν να σου βγάζουν διαφορετικά προγράμματα και, κυρίως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα προγράμματα που δεν δικαιολογούνται από πουθενά;

Κι εγώ την ίδια ερώτηση είχα κάνει. Όπως το είπες ήταν χρηματιστηριακό. Η απάντηση που πήρα από ένα καλό μέλος εδώ ήταν ότι η μεγάλη ΔΕΗ πρόλαβε ή και προέβλεψε σωστά και πήρε πολλές μονάδες αερίου χρηματιστηριακά τον Σεπτέμβριο περίπου και μας κάλυψε. Έτσι δεν θα ξαναγίνει αυτό τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται και θα ισχύσει τότε κάπως λιγότερο η ανάλυση που έκανε το μέλος vali.

Και εγώ ήμουν της φιλοσοφίας όλοι το ίδιο είναι και με θολό marketing απλώς ξεγελάνε τον κόσμο να αλλάζουν εταιρείες, μέχρι που μου άνοιξαν τα μάτια οι αναλύσεις εδώ και την γλίτωσα και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι διάφορες εταιρείες χρεώνουν αναπροσαρμογή TTF χωρίς καν να φανερώνουν τον τρόπο υπολογισμού. Ρίχνουν ένα ποσό 450€ χωρίς καν να εμφανίζουν την ανάλυση. 

Αν ερχόταν σε μένα τέτοια χρέωση δεν θα το άφηνα έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Μου ήρθε σήμερα ο δεύτερος λογαριασμός από home gas control (στα 0,02€/kwh). Η κατανάλωση έτσι κι αλλιώς ήταν μικρή και πάλι και τα ποσά ανάξια λόγου. Έμεινα όμως να αναρωτιέμαι. Πώς είναι δυνατόν να συζητάμε ότι υπάρχουν τέτοιες χαοτικές διαφορές στις χρεώσεις; Όχι μόνο ανάμεσα σε διαφορετικούς παρόχους, αλλά ακόμα και ανάμεσα στον ίδιο. Εάν δεις τις χρεώσεις του προγράμματος της ΔΕΗ που δεν έχει σταθερή τιμή, βλέπεις ότι είναι στο διπλάσιο και παραπάνω από το σταθερό. Και αναρωτιέσαι. Το ίδιο αέριο δεν ψωνίζουν; Στην ίδια τιμή δεν το ψωνίζουν; Πώς είναι δυνατόν να σου βγάζουν διαφορετικά προγράμματα και, κυρίως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα προγράμματα που δεν δικαιολογούνται από πουθενά; Εντάξει η ελεύθερη αγορά, εντάξει ο καπιταλισμός, εντάξει η μεσολάβηση κινδύνου και η επιδίωξη κέρδους, εντάξει ότι ο κάθε καταναλωτής πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς, εντάξει όλα. Γιατί θα πρέπει ο άλλος όμως να γνωρίζει υποχρεωτικά με λεπτομέρειες από το κάθε τι για να μην πληρώνει τον κούκο αηδόνι για το ίδιο ακριβώς πράγμα και γιατί θα πρέπει να μπαίνουν "βασικά αγαθά" σε πλαίσιο λειτουργίας χρηματιστηριακής αγοράς; Δεν ξέρω, με έπιασαν οι αναπάντητες αναζητήσεις μου.

Η ΔΕΗ είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα. Για τα θερμικά (με αέριο) εργοστάσιά της.

Πίσω είναι ο Μυτιληναίος.

Η διαφορά των δύο είναι η εξής:

Η ΔΕΗ έχει κτίσει θέσεις αγοράς αερίου πολύ νωρίς, γιατί ξέρει ότι την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας θα την διαθέσει, ανεβοκατεβάζοντας τα λιγνιτικά και τα νερά.

Ο Μυτιληναίος δεν ξέρει πότε θα γίνουν εκλογές και ποιος θα βγεί (μιλώντας για ένα χρόνο μπροστά και περισσότερο) και πιθανώς φοβάται ότι το τεράστιο εργοστάσιο με αέριο που έφτιαξε στην Βοιωτία, δίπλα στην κατανάλωση (Αττική) και ετοιμάζεται να το εγκαινιάσει, (με πρωθυπουργική και πάλι παρουσία φαντάζομαι), θα δουλέψει ή θα το «φάνε» (για κάποια χρόνια) τα λιγνιτικά. (μια παρένθεση εδώ: ο Μυτιληναίος στην αρχή του χειμώνα, πριν από οποιοδήποτε πόλεμο, σε ενημέρωση των επενδυτών, παραπονιόταν ότι στην ελλάδα δεν υπάρχει η κουλτούρα του «σταθερού τιμολογίου» στους λογαριασμούς ενέργειας και άρα γιαυτό δεν έκτισε θέσεις προμήθειας).

Για την ΔΕΗ και τον Μυτιληναίο, το λιανοπούλι, όλοι εμείς δηλαδή που χρησιμοποιούμε το αέριο για θέρμανση, είμαστε μια παρανυχίδα (και πολύ λέω).

Γιατί οι διαφορές στις τιμές της παρανυχίδας;

(Πέρα από την όποια κερδοσκοπία)

Η ΔΕΗ έχει ήδη ψωνίσει, και αν θες σταθερό τιμολόγιο, δεν έχει πρόβλημα για την ασυναγώνιστη τιμή. (σε κάνει πελάτη της και οι έρευνες δείχνουν ότι, δεν θα είσαι συνέχεια στο internet να ψάχνεις τιμές ανταγωνιστών όταν τα πράγματα κάποια στιγμή ομαλοποιηθούν). Αν δεν θές σταθερό, πέτα αετό, δική σου η ευθύνη!

Ο Μυτιληναίος όμως επειδή ψωνίζει βλέποντας κοντόφθαλμα την ζήτηση, αυτή την περίοδο κάνει υπομονή και βασίζεται στους ανημέρωτους!

Με το συμπάθιο και με καλή πρόθεση….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/3/2022 στις 2:36 ΜΜ, Uberalles_gr είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήδη το έκανα και περιμένω.....

Αύριο έχω κλείσει και ραντεβού σε ΔΕΗ για να φύγω και ότι γίνει

Ευχαριστώ,
Βασίλης.

Σε συνέχεια της καταγγελίας μου, σήμερα μου απάντησαν το παρακάτω

Spoiler

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ - PROTERGIA

31 Μαρ 2022 06:56:36

Αξιότιμε κύριε XXXXX, Σε συνέχεια της απάντησής σας και καθώς ο προμηθευτής ενέργειας είναι αρμόδιος για την απάντηση στο αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 14/3 σας έχει αποσταλεί η σχετική απάντηση αναφορικά με τη χρέωση της ρήτρας αναπροσαρμογής και τον τρόπο ενημέρωσης σας από πλευράς μας. Με εκτίμηση.

Τι κουλή απάντηση είναι αυτή; Τι να απαντήσω;

Βάζω τι είχα στείλει εγώ στις 14/3
 

Spoiler

Στην απάντησή σας δεν αναφέρθηκε ο λόγος που δεν έγινε η απαραίτητη παρουσίαση με παραδείγματα κατανοητά ώστε να αντιληφθώ το πραγματικό μέγεθος της αύξησης του λογαριασμού πριν τη χρέωση . (αυτά ορίζει η νομοθεσία) Δεν θα συνέχιζα στο πρόγραμμα αν γνώριζα οτι έπρεπε να κάνω μαθηματικές πράξεις για την ορθότητα και επαλήθευση του λογαριασμού Για το "η εταιρεία μας σας έχει ενημερώσει σύμφωνα με τα οριζόμενα στη Σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία" που αναφέρατε , είναι κάτι το οποίο θα αποφασίσει η αρμόδια αρχή και όχι εσείς φυσικά. Παρακαλώ τη ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ,όπως και να εξετάσει το πραγματικό κόστος αγοράς αερίου της εταιρίας ώστε να εξακριβωθεί αν η επιπλέον αύξηση είναι ουσιαστικά αύξηση στο περιθώριο κέρδος και όχι στο κόστος προμήθειας όπως ισχυρίζεται η εταιρία Ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω παιδια εκανα αιτηση να παω στην Δεη τοσο στο αεριο οσο κ στο ρευμα...μετα απο μολις 1½ μηνα στην protergia...βεβαια θα χραωθω το πεναλτι αποχωρησης...υπαρχει τροπος να το γλιτωσω αν διαμαρτυρηθω για τις χρεωσεις της ρητρας αναπροσαρμογης για την οποια δεν ενημερωθηκα κ κατανοησα ότι ανεβαζει την τελικη τιμη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα θα ήθελα παρακαλώ την βοήθεια σας γιατί διάβασα τόσες σελίδες και θέλω μια σαφή απάντηση τι μπορώ να κάνω για να γλιτώσω αυτόν τον λογαριασμό που έχει ρήτρα 636€.Η μάνα μου πήγε έκανε διακανονισμό γιατί δεν ήξερε να ασχοληθεί αλλά αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του είμαι ευγνώμων. 🙏

20220331_155825.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...