stazzy1978 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Gkount είπε Τον Δεκέμβριο το έκανα βιαστικά.. (τι σκεφτόμουν πραγματικά..καθόλου ενημερωμένος) άρα είναι φρέσκο… Σε ευχαριστω πολύ φίλε sndev… άρα το 1000αρικο δεν το γλιτώνουμε θα το δώσουμε.. να μάθουμε να είμαστε ενημερωμένοι .. Και εγώ αυτονομήθηκα τον Νοέμβριο και 1/12/21 ξεκίνησε η τιμολόγηση. Ο εγκαταστάτης ήθελε να με γράψει Φυσικό Αέριο αλλά εγώ του είπα θα πάω ΔΕΗ και δεν είπε κάτι... Μέχρι τώρα έχω κάψει 1000κυβικά... Από 1/12 21-22 βαθμούς μέσα στο σπίτι 24*7 με εξαίρεση το βράδυ 19. 140τμ, 7+2 σώματα, ρετιρέ ταράτσα χαλάνδρι του 1980 σπίτι... Λέβητας με αντιστάθμιση και νομίζω ότι το έχω σωστά ρυθμισμένο. Με ΔΕΗ και επιδότηση θα βγει 0.01 η KWh... 1000*11=11.000KWh για 4 μήνες χοντρά * 0,01 = 110€ + έξοδα μεταφοράς 50... αντε βαριά 200€ υπολογίζω. αν ήμουν στην πολυκατοικία κεντρική ΦΑ θα είχα πληρώσει μέχρι σήμερα ~220+180+200 για 4 ώρες την ημέρα μέχρι και Ιανουάριο (για 3-4 ώρες κάθε μέρα) + το ρεύμα για κλιματιστικά ... Μια χαρά μου φαίνεται... Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από stazzy1978
PCEXPERT2012 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Ήρθε σε κανέναν λογαριασμός δεη αέριο Φεβρουαρίου? Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από PCEXPERT2012
katdal Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, ανήκω στους πελάτες της Ζενιθ που είχαμε πρόγραμμα GAS HOME FIX και μας το άλλαξαν αυτόματα σε GAS HOME EASY. Έχω διαβάσει το τόπικ από εκεί που προτείνετε και θα ήθελα να μου πείτε αν το παρακάτω κείμενο είναι κομπλέ για να υποβάλλω το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού. (προφανώς είναι μια συρραφή όσων διάβασα. Δεν έχω ξανακάνει παρόμοια διαδικασία όποτε οποιαδήποτε βοήθεια είναι θεμιτή!) Αμφισβητώ τον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 για τους παρακατώ λόγους: 1) Η σύμβαση με την εταιρεία έληγε στις 12/12/21. Ενημερώθηκα ότι θα ανανεωθεί αυτομάτως στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 26/10/21. Στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 φαίνεται ότι το πρόγραμμα από GAS HOME FIX άλλαξε σε GAS HOME EASY. Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα για τροποποίηση όρων και τιμών μέχρι και 12/6/22 (δηλαδή με την πάροδο 6 μηνών). Γιατί έγινε αλλαγή γενικών όρων στο πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε 12/12/21 ; 2) Στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 αναφέρεται πρώτη φορά η ενημέρωση τροποποίησης ορών σύμβασης προμήθειας Σύμφωνα με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 174842/ΦΕΚ Β 1969/1.6.2018: Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χωριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν. Δεν υπήρχε ειδοποιηση 30 μέρες πριν την εφαρμογή της αναπροσαρμογής. Θεωρώ ότι η αναπροσαρμογή TTF είναι πλασματική και αποτελεί έμμεσο τρόπο αύξησης του "Περιθωρίου Εμπορίας". Αιτούμαι: την χρέωση μόνο των αναγραφόμενων τιμών του προγράμματος και επιστροφή των επιπλέον χρεώσεων και να φύγω αζημίως. το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! ☺️ Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από katdal
korakios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, katdal είπε Καλησπέρα σας, ανήκω στους πελάτες της Ζενιθ που είχαμε πρόγραμμα GAS HOME FIX και μας το άλλαξαν αυτόματα σε GAS HOME EASY. Έχω διαβάσει το τόπικ από εκεί που προτείνετε και θα ήθελα να μου πείτε αν το παρακάτω κείμενο είναι κομπλέ για να υποβάλλω το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού. (προφανώς είναι μια συρραφή όσων διάβασα. Δεν έχω ξανακάνει παρόμοια διαδικασία όποτε οποιαδήποτε βοήθεια είναι θεμιτή!) το έχεις πάρει λίγο λάθος το θέμα 😁 Δυστυχώς η νομοθεσία δε γράφει κάτι πιο συγκεκριμένο για την ανανέωση . (θα το ξανακοιτάξω) Ανέβασε 2 screenshot μέσα σε spoiler , την ειδοποίηση και τι γράφει η σύμβασή σου (το fix) για την ανανέωση Επίσης πες αν σου στείλανε το συμβόλαιο με το easy Όσο για το κείμενο 22 λεπτά πριν, katdal είπε το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας. αυτό το αναφέρουμε στη ΡΑΕ μόνο σε προγράμματα που τιμολογούν βασει TTF και καπάκι βάζουν ρήτρα αναπροσαρμογής . Βέβαια για πες και πόση ήταν η ρήτρα σε €/kw με την ευκαιρία Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από korakios
ekrepali Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, korakios είπε λίγο ακραίο να το εφαρμόσουν αναλογικά , ικανοί βέβαια είναι Το έχω δει να γίνεται σε προηγούμενες σελίδες. 1
tsaltinho Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 15 ώρες πριν, ekrepali είπε Πολιτική ορθής χρήσης 13000kw ανά έτος για την έκπτωση 20%... όταν είσαι πελάτης δε παίζει ρόλο πότε θα τις κάψεις πχ μπορείς να κάψεις 13000kw το χειμώνα και το καλοκαίρι να μη κάψεις τίποτα. Όταν φύγεις όμως θα γίνει αναλογία 1083kw / μήνα. Παράδειγμα αν είσαι πελάτης 4 μήνες κι έχεις κάψει 6000kw, θα δικαιούσαι έκπτωση για 4x1083kw και τις υπόλοιπες 1668kw θα τις πληρώσεις στην αρχική τιμή. Γραφει πουθενα ότι η έκπτωση είναι αναλογική ? Δεν μπορεί να στηριχτεί πουθενά αυτο αν δεν υπάρχει γραπτώς. Γι αυτο και υπάρχει η ρήτρα αποχώρησης. Αλλιως κι εγω το παίζω βλακας και δεν την πληρώνω!
EnergosPolitis Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Με τις ανατιμήσεις δεν ξέρεις από πού να το πιάσεις, όλοι αυξήσεις έχουν κάνει. Και που πήγα ξανά ΔΕΗ προκοπή δεν είδα... Λέω να πάω protergia τώρα τουλάχιστον εκεί βρήκα καλύτερα πακέτα για ρεύμα και για αέριο 3
S90 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα. Η ΔΕΗ στο GAShomeControl me 0,050 σταθερη χρεωση, αναφερει καπου περίπτωση να αλλαξει η χρεωση με ρητρα μετα το 6μηνο ?
tsaltinho Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, S90 είπε Καλησπέρα. Η ΔΕΗ στο GAShomeControl me 0,050 σταθερη χρεωση, αναφερει καπου περίπτωση να αλλαξει η χρεωση με ρητρα μετα το 6μηνο ? Ο νομος το αναφερει και ισχυει για ολους τους παροχους. 1
george595 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 6 λεπτά πριν, S90 είπε Καλησπέρα. Η ΔΕΗ στο GAShomeControl me 0,050 σταθερη χρεωση, αναφερει καπου περίπτωση να αλλαξει η χρεωση με ρητρα μετα το 6μηνο ? Όχι αλλά μπορεί εκ του νόμου.
ekrepali Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, tsaltinho είπε Γραφει πουθενα ότι η έκπτωση είναι αναλογική ? Δεν μπορεί να στηριχτεί πουθενά αυτο αν δεν υπάρχει γραπτώς. Γι αυτο και υπάρχει η ρήτρα αποχώρησης. Αλλιως κι εγω το παίζω βλακας και δεν την πληρώνω! Στο ξαναλέω πάλι μήπως και το καταλάβεις... αν είσαι πελάτης όλο το 12μηνο, δεν τους νοιάζει πότε θα κάψεις τις 13000kw. Παίρνεις έκπτωση από τη 1η κιλοβατώρα μόλις ξεκινήσει η σύμβαση, και μόλις τις ξεπεράσεις χρεώνεσαι στην αρχική τιμή. Αν είσαι πελάτης 4 μήνες, τότε δικαιούσαι έκπτωση για 4μηνο και όχι για 12μηνο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να υπολογιστεί αυτό παρά αναλογικά.
tsaltinho Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 7 λεπτά πριν, ekrepali είπε Στο ξαναλέω πάλι μήπως και το καταλάβεις... αν είσαι πελάτης όλο το 12μηνο, δεν τους νοιάζει πότε θα κάψεις τις 13000kw. Παίρνεις έκπτωση από τη 1η κιλοβατώρα μόλις ξεκινήσει η σύμβαση, και μόλις τις ξεπεράσεις χρεώνεσαι στην αρχική τιμή. Αν είσαι πελάτης 4 μήνες, τότε δικαιούσαι έκπτωση για 4μηνο και όχι για 12μηνο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να υπολογιστεί αυτό παρά αναλογικά. Εχω καταλαβει τι λες, αλλα δεν εχει καμια βαση και δεν μπορει να στηριχτει πουθενα. Αλλιως δεν υπαρχει λογος ύπαρξης ρητρας προωρης αποχωρησης. Σου παραθέτω τους όρους συμβολαιου ( παραγραφος 9.2) που αναφερει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι καμια αλλη αξιωση δεν έχει πέρα απο την αποζημίωση : Η καταγγελία της Σύμβασης από τον Πελάτη ουδεμία συνέπεια, οικονομική ή άλλης φύσεως επιφέρει σε βάρος του Πελάτη, με εξαίρεση την περίπτωση που η Σύμβαση Προμήθειας περιλαμβάνει ειδικούς όρους σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο ισχύος και την οφειλόμενη αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη, ή από τον Προμηθευτή αποκλειστικά λόγω υπερημερίας του Πελάτη ως προς την εξόφληση οφειλών του, πριν την παρέλευση του ελάχιστου χρόνου. Σε κάθε περίπτωση, ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνωστοποίηση της τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας, ακόμα και αν η εν λόγω καταγγελία λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του ελάχιστου χρόνου ισχύος της Σύμβασης.
HERTHAN Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, EnergosPolitis είπε Με τις ανατιμήσεις δεν ξέρεις από πού να το πιάσεις, όλοι αυξήσεις έχουν κάνει. Και που πήγα ξανά ΔΕΗ προκοπή δεν είδα... Λέω να πάω protergia τώρα τουλάχιστον εκεί βρήκα καλύτερα πακέτα για ρεύμα και για αέριο Για ενημερωσε μας ποια ειναι αυτα? 1
johnnyman Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Καλησπερα παιδια!! Ειναι κανενας αλλος που εκανε μεταβαση σε δεη αεριο μεσα στον δεκεμβριο και δεν εχει λαβει ακομη λογαριασμο? Απο 15 δεκεμβριου και ακομη τπτ... Τι μετρησεις εστειλα στην εδα,στην δεη τπτ αυτοι... Λογαριασμος γιοκ..... 2
citiz Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Για σύνδεση με ΔΕΗ γίνεται και τηλεφωνικά με courier ή θέλει οπωσδήποτε ραντεβού σε κατάστημα με φυσική παρουσία; Μεσω ίντερνετ δεν βρήκα κάτι για να υποβάλλω αίτηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις