Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Gkount είπε

Τον Δεκέμβριο το έκανα βιαστικά.. (τι σκεφτόμουν πραγματικά..καθόλου ενημερωμένος) άρα είναι φρέσκο…

 

Σε ευχαριστω πολύ φίλε sndev… άρα το 1000αρικο δεν το γλιτώνουμε θα το δώσουμε.. να μάθουμε να είμαστε ενημερωμένοι ..

Και εγώ αυτονομήθηκα τον Νοέμβριο και 1/12/21 ξεκίνησε η τιμολόγηση.

Ο εγκαταστάτης ήθελε να με γράψει Φυσικό Αέριο αλλά εγώ του είπα θα πάω ΔΕΗ και δεν είπε κάτι...

Μέχρι τώρα έχω κάψει 1000κυβικά... Από 1/12 21-22 βαθμούς μέσα στο σπίτι 24*7 με εξαίρεση το βράδυ 19.

140τμ, 7+2 σώματα, ρετιρέ ταράτσα χαλάνδρι του 1980 σπίτι...

Λέβητας με αντιστάθμιση και νομίζω ότι το έχω σωστά ρυθμισμένο.

Με ΔΕΗ και επιδότηση θα βγει 0.01 η KWh... 1000*11=11.000KWh για 4 μήνες χοντρά * 0,01 = 110€ + έξοδα μεταφοράς 50... αντε βαριά 200€ υπολογίζω.

αν ήμουν στην πολυκατοικία κεντρική ΦΑ θα είχα πληρώσει μέχρι σήμερα ~220+180+200 για 4 ώρες την ημέρα μέχρι και Ιανουάριο (για 3-4 ώρες κάθε μέρα) + το ρεύμα για κλιματιστικά ...

Μια χαρά μου φαίνεται...

 

 

Επεξ/σία από stazzy1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

ανήκω στους πελάτες της Ζενιθ που είχαμε πρόγραμμα GAS HOME FIX και μας το άλλαξαν αυτόματα σε GAS HOME EASY. Έχω διαβάσει το τόπικ από εκεί που προτείνετε και θα ήθελα να μου πείτε αν το παρακάτω κείμενο είναι κομπλέ για να υποβάλλω το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού. (προφανώς είναι μια συρραφή όσων διάβασα. Δεν έχω ξανακάνει παρόμοια διαδικασία όποτε οποιαδήποτε βοήθεια είναι θεμιτή!)

 

Αμφισβητώ τον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 για τους παρακατώ λόγους:

1) Η σύμβαση με την εταιρεία έληγε στις 12/12/21. Ενημερώθηκα ότι θα ανανεωθεί αυτομάτως στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 26/10/21. Στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 φαίνεται ότι το πρόγραμμα από GAS HOME FIX άλλαξε σε GAS HOME EASY.

Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα για τροποποίηση όρων και τιμών μέχρι και 12/6/22 (δηλαδή με την πάροδο 6 μηνών).

  • Γιατί έγινε αλλαγή γενικών όρων στο πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε 12/12/21 ;

2) Στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 02/03/22 αναφέρεται πρώτη φορά η ενημέρωση τροποποίησης ορών σύμβασης προμήθειας

Σύμφωνα με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 174842/ΦΕΚ Β 1969/1.6.2018:

Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χωριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν.

Δεν υπήρχε ειδοποιηση 30 μέρες πριν την εφαρμογή της αναπροσαρμογής.

Θεωρώ ότι η αναπροσαρμογή TTF είναι πλασματική και αποτελεί έμμεσο τρόπο αύξησης του "Περιθωρίου Εμπορίας".

Αιτούμαι:

  • την χρέωση μόνο των αναγραφόμενων τιμών του προγράμματος και επιστροφή των επιπλέον χρεώσεων και να φύγω αζημίως.

  • το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! ☺️

Επεξ/σία από katdal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, katdal είπε

Καλησπέρα σας,

ανήκω στους πελάτες της Ζενιθ που είχαμε πρόγραμμα GAS HOME FIX και μας το άλλαξαν αυτόματα σε GAS HOME EASY. Έχω διαβάσει το τόπικ από εκεί που προτείνετε και θα ήθελα να μου πείτε αν το παρακάτω κείμενο είναι κομπλέ για να υποβάλλω το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού. (προφανώς είναι μια συρραφή όσων διάβασα. Δεν έχω ξανακάνει παρόμοια διαδικασία όποτε οποιαδήποτε βοήθεια είναι θεμιτή!)

το έχεις πάρει λίγο λάθος το θέμα 😁

Δυστυχώς η νομοθεσία δε γράφει κάτι πιο συγκεκριμένο για την ανανέωση . (θα το ξανακοιτάξω)

Ανέβασε 2 screenshot μέσα σε spoiler , την ειδοποίηση και τι γράφει η σύμβασή σου (το fix) για την ανανέωση

Επίσης πες αν σου στείλανε το συμβόλαιο με το easy

Όσο για το κείμενο

22 λεπτά πριν, katdal είπε

  το κόστος προμήθειας της εταιρίας αυτών των μηνών ωστε να φανεί αν αντικατοπτρίζει το πραγματικό κόστος ή είναι έμμεσος τρόπος αύξησης του κέρδους προμήθειας.

αυτό το αναφέρουμε στη ΡΑΕ μόνο σε προγράμματα που τιμολογούν βασει TTF και καπάκι βάζουν ρήτρα αναπροσαρμογής .

Βέβαια για πες και πόση ήταν η ρήτρα σε €/kw με την ευκαιρία

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ekrepali είπε

443.jpg.2569c0935a6dbaf6b5ae8442db4c5ce7.jpg

Πολιτική ορθής χρήσης 13000kw ανά έτος για την έκπτωση 20%... όταν είσαι πελάτης δε παίζει ρόλο πότε θα τις κάψεις πχ μπορείς να κάψεις 13000kw το χειμώνα και το καλοκαίρι να μη κάψεις τίποτα.

Όταν φύγεις όμως θα γίνει αναλογία 1083kw / μήνα. Παράδειγμα αν είσαι πελάτης 4 μήνες κι έχεις κάψει 6000kw, θα δικαιούσαι έκπτωση για 4x1083kw και τις υπόλοιπες 1668kw θα τις πληρώσεις στην αρχική τιμή.

Γραφει πουθενα ότι η έκπτωση είναι αναλογική ? Δεν μπορεί να στηριχτεί πουθενά αυτο αν δεν υπάρχει γραπτώς. Γι αυτο και υπάρχει η ρήτρα αποχώρησης. Αλλιως κι εγω το παίζω βλακας και δεν την πληρώνω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις ανατιμήσεις δεν ξέρεις από πού να το πιάσεις, όλοι αυξήσεις έχουν κάνει. Και που πήγα ξανά ΔΕΗ προκοπή δεν είδα... Λέω να πάω protergia τώρα τουλάχιστον εκεί βρήκα καλύτερα πακέτα για ρεύμα και για αέριο

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, S90 είπε

Καλησπέρα. Η ΔΕΗ στο GAShomeControl me 0,050 σταθερη χρεωση, αναφερει καπου περίπτωση να αλλαξει η χρεωση με ρητρα μετα το 6μηνο ?

Ο νομος το αναφερει και ισχυει για ολους τους παροχους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, S90 είπε

Καλησπέρα. Η ΔΕΗ στο GAShomeControl me 0,050 σταθερη χρεωση, αναφερει καπου περίπτωση να αλλαξει η χρεωση με ρητρα μετα το 6μηνο ?

Όχι αλλά μπορεί εκ του νόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsaltinho είπε

Γραφει πουθενα ότι η έκπτωση είναι αναλογική ? Δεν μπορεί να στηριχτεί πουθενά αυτο αν δεν υπάρχει γραπτώς. Γι αυτο και υπάρχει η ρήτρα αποχώρησης. Αλλιως κι εγω το παίζω βλακας και δεν την πληρώνω!

Στο ξαναλέω πάλι μήπως και το καταλάβεις... αν είσαι πελάτης όλο το 12μηνο, δεν τους νοιάζει πότε θα κάψεις τις 13000kw. Παίρνεις έκπτωση από τη 1η κιλοβατώρα μόλις ξεκινήσει η σύμβαση, και μόλις τις ξεπεράσεις χρεώνεσαι στην αρχική τιμή.

Αν είσαι πελάτης 4 μήνες, τότε δικαιούσαι έκπτωση για 4μηνο και όχι για 12μηνο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να υπολογιστεί αυτό παρά αναλογικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Στο ξαναλέω πάλι μήπως και το καταλάβεις... αν είσαι πελάτης όλο το 12μηνο, δεν τους νοιάζει πότε θα κάψεις τις 13000kw. Παίρνεις έκπτωση από τη 1η κιλοβατώρα μόλις ξεκινήσει η σύμβαση, και μόλις τις ξεπεράσεις χρεώνεσαι στην αρχική τιμή.

Αν είσαι πελάτης 4 μήνες, τότε δικαιούσαι έκπτωση για 4μηνο και όχι για 12μηνο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να υπολογιστεί αυτό παρά αναλογικά.

 

Εχω καταλαβει τι λες, αλλα δεν εχει καμια βαση και δεν μπορει να στηριχτει πουθενα.

Αλλιως δεν υπαρχει λογος ύπαρξης ρητρας προωρης αποχωρησης.

Σου παραθέτω τους όρους συμβολαιου ( παραγραφος 9.2)  που αναφερει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι καμια αλλη αξιωση δεν έχει πέρα απο την αποζημίωση :

 

Η καταγγελία της Σύμβασης από τον Πελάτη ουδεμία συνέπεια, οικονομική ή άλλης φύσεως επιφέρει σε βάρος του Πελάτη,
με εξαίρεση την περίπτωση που η Σύμβαση Προμήθειας περιλαμβάνει ειδικούς όρους σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο ισχύος και την
οφειλόμενη αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη, ή από τον Προμηθευτή αποκλειστικά λόγω υπερημερίας του
Πελάτη ως προς την εξόφληση οφειλών του, πριν την παρέλευση του ελάχιστου χρόνου. Σε κάθε περίπτωση, ο Προμηθευτής δεν
δικαιούται αποζημίωση αν η σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή
για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνωστοποίηση της τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας, ακόμα και αν η εν λόγω
καταγγελία λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του ελάχιστου χρόνου ισχύος της Σύμβασης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, EnergosPolitis είπε

Με τις ανατιμήσεις δεν ξέρεις από πού να το πιάσεις, όλοι αυξήσεις έχουν κάνει. Και που πήγα ξανά ΔΕΗ προκοπή δεν είδα... Λέω να πάω protergia τώρα τουλάχιστον εκεί βρήκα καλύτερα πακέτα για ρεύμα και για αέριο

Για ενημερωσε μας ποια ειναι αυτα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια!!

Ειναι κανενας αλλος που εκανε μεταβαση σε δεη αεριο μεσα στον δεκεμβριο και δεν εχει λαβει ακομη λογαριασμο?

Απο 15 δεκεμβριου και ακομη τπτ...

Τι μετρησεις εστειλα στην εδα,στην δεη τπτ αυτοι...

Λογαριασμος γιοκ.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για σύνδεση με ΔΕΗ γίνεται και τηλεφωνικά με courier ή θέλει οπωσδήποτε ραντεβού σε κατάστημα με φυσική παρουσία; Μεσω ίντερνετ δεν βρήκα κάτι για να υποβάλλω αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...