ekrepali Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 9 λεπτά πριν, korakios είπε μήπως υπάρχει κενή απάντηση και το κείμενο είναι συνημμένο ? Νομίζω έχει ξαναγίνει Kι εμένα η ΔΕΗ με PDF απάντησε
mithrid Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, gponiris είπε Παρακαλω σε διακοπη του συμβολαιου μου καθότι σας εχω αποστειλει απο τον Ιανουαριο email προκειμενου να με ενημερωσετε για την ημερομηνια ληξης του ,καθως και την επαναποστολη του σε αρχειο. Ουδεμια απαντηση δεν εχω λαβει μεχρι σημερα. Επισης στον τελευταιο εκκαθαριστικο λογαριασμο που ελαβα εχετε βαλει χρεωση αναπροσαρμογης. Στη συμβαση δεν αναφερεται πουθενα η χρεωση αυτη και παρακαλω σε αφαιρεση του ποσου αυτου,ως παρανομη. το εγραψα σωστα?να το στειλω?
kirileman Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 11 ώρες πριν, gponiris είπε το εγραψα σωστα?να το στειλω? Θα τα πάρει στο κρανίο το αφεντικό. Σου έγραψε πού θα πατήσεις. στ) Σαφή, εύλογα και διαφανή κριτήρια, βάσει των οποίων λαμβάνει χώρα η αναπροσαρμογή των Χρεώ- σεων Προμήθειας. στ) Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνα- τόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρι- σης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών, και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας. ε) Πρέπει να είναι σαφής η χρονική διάρκεια ισχύος των χρεώσεων που συμφωνείται, π.χ. σταθερές χρεώσεις για ένα (1) έτος. Ιδίως για συμβάσεις με διάρκεια πάνω από ένα έτος, πρέπει να περιλαμβάνεται διαφανής με- θοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων, απλή και κατανοητή στον Πελάτη. 2. Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθει- ας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλά- χιστον τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χω- ριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν.
mithrid Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, kirileman είπε Θα τα πάρει στο κρανίο το αφεντικό. Σου έγραψε πού θα πατήσεις. στ) Σαφή, εύλογα και διαφανή κριτήρια, βάσει των οποίων λαμβάνει χώρα η αναπροσαρμογή των Χρεώ- σεων Προμήθειας. στ) Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνα- τόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρι- σης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών, και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας. ε) Πρέπει να είναι σαφής η χρονική διάρκεια ισχύος των χρεώσεων που συμφωνείται, π.χ. σταθερές χρεώσεις για ένα (1) έτος. Ιδίως για συμβάσεις με διάρκεια πάνω από ένα έτος, πρέπει να περιλαμβάνεται διαφανής με- θοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων, απλή και κατανοητή στον Πελάτη. 2. Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθει- ας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλά- χιστον τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χω- ριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν. δηλαδη να επισυναψω το κειμενο αυτο κατω απο το δικο μου?γενικα μπορει καποιος να βοηθησει να το γραψω? Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από gponiris
tzitzikas2 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) καλησπέρα. Βλέπω και οτι: η Ζενιθ έχει σταθερής τιμής πακέτο (για 2 χρόνια) αλλά έχει μια χρέωση: Αρχική Τιμή 0,16993 €/kWh και μετά βάζει κάποιες εκπτώσεις. https://zenith.gr/el/for-the-home/gas/gas-home-fix/ η ΔΕΗ έχει μια χρέωση: 0,05 €/kWh + ΦΠΑ 6% https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ γιατί τόση διαφορά? Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από tzitzikas2
ekrepali Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε καλησπέρα. Βλέπω και οτι: η Ζενιθ έχει σταθερής τιμής πακέτο (για 2 χρόνια) αλλά έχει μια χρέωση: Αρχική Τιμή 0,16993 €/kWh και μετά βάζει κάποιες εκπτώσεις. https://zenith.gr/el/for-the-home/gas/gas-home-fix/ η ΔΕΗ έχει μια χρέωση: 0,05 €/kWh + ΦΠΑ 6% https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ γιατί τόση διαφορά? Η ΔΕΗ αγόρασε πριν το καλοκαίρι μεγάλες ποσότητες φτηνά, πουλάει φτηνά (μέχρι το Σεπτέμβρη μπορούσες να κλείσεις σταθερό με 0.02) Κι η Ζενίθ μέχρι το Σεπτέμβρη είχε σταθερό 0.026, τον Οκτώβρη 0.05, μετά πήγε 0.086 και τώρα 0.16 22 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε ΔΕΗ myHome GasControl Προϊόν με σταθερή τιμή, που απευθύνεται σε οικιακούς πελάτες Φυσικού Αερίου https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ Δεν βρήκα κάπου να γράφουν για δικαίωμα αναπροσαρμογής. Αυτό όντως αν κλείσεις για 12 μήνες, θα έχεις την τρέχουσα τιμή καταλόγου τους, δηλαδή 0,050 (€/kWh) + ΦΠΑ 6%? Σταθερό ναι. Μην ασχολείσαι πλέον με ζενίθ 1
tzitzikas2 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Η Ζενίθ σε αυτό το πρόγραμμα https://zenith.gr/el/for-the-home/gas/gas-home-fix/ γράφει Gas Home Fix Με σταθερή τιμή κάθε μήνα για 2 χρόνια αλλά αν διαβάσεις κάτω Ειδικοί Όροι Προϊόντος & Λοιπές Χρεώσεις γράφει: "Οι χρεώσεις και οι εκπτώσεις αφορούν στο ανταγωνιστικό σκέλος του τιμολογίου, εφόσον δεν ενεργοποιηθεί το δικαίωμα του προμηθευτή για εφαρμογή Αναπροσαρμογής TTF. Ο ακριβής προσδιορισμός αυτής επεξηγείται στους Γενικούς Όρους της Σύμβασης Προμήθειας. Για την Αναπροσαρμογή TTF δείτε περισσότερα εδώ." Το κλειδί είναι η φράση σταθερή τιμή κάθε μήνα, δηλαδή έχει δικαίωμα η εταιρεία να την αναπροσαρμόσει. Εχει κάποιο πρόγραμμα με κλειδωμένη σταθερή τιμή για την διάρκεια του συμβολαίου? Στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome GasControl Προϊόν με σταθερή τιμή, που απευθύνεται σε οικιακούς πελάτες Φυσικού Αερίου https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ ειδικοί όροι: https://www.dei.gr/media/wh1foqg4/myhomegascontrol_0112.pdf Δεν βρήκα κάπου να γράφουν για δικαίωμα αναπροσαρμογής. Αυτό όντως αν κλείσεις για 12 μήνες, θα έχεις την τρέχουσα τιμή καταλόγου τους, δηλαδή 0,050 (€/kWh) + ΦΠΑ 6%? εσείς ποια εταιρεία θα επιλέγατε τώρα? Ευχαριστώ! Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από tzitzikas2
ekechagi Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Κλείνεις συμβόλαιο για Χ χρόνια. Θεωρητικά, τιμολογείσαι βάση συμβολαίου για όλη τη διάρκεια. Πρακτικά, στους 6 μήνες μπορεί να τροποποιηθεί μονομερώς το συμβόλαιο. Δικαιούσαι όμως αποχώρηση χωρίς ρήτρα. Εγγύηση ότι πέραν του εξαμήνου θα ισχύουν αυτά που υπέγραψες δεν σου δίνει κανένας. Η ΔΕΗ φαίνεται να τηρεί τα συμβόλαια πέρα του 6μήνου. Οπότε, πας ΔΕΗ και στο 6μηνο βλέπεις.
tomtsir Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 37 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε Η Ζενίθ σε αυτό το πρόγραμμα https://zenith.gr/el/for-the-home/gas/gas-home-fix/ γράφει Gas Home Fix Με σταθερή τιμή κάθε μήνα για 2 χρόνια αλλά αν διαβάσεις κάτω Ειδικοί Όροι Προϊόντος & Λοιπές Χρεώσεις γράφει: "Οι χρεώσεις και οι εκπτώσεις αφορούν στο ανταγωνιστικό σκέλος του τιμολογίου, εφόσον δεν ενεργοποιηθεί το δικαίωμα του προμηθευτή για εφαρμογή Αναπροσαρμογής TTF. Ο ακριβής προσδιορισμός αυτής επεξηγείται στους Γενικούς Όρους της Σύμβασης Προμήθειας. Για την Αναπροσαρμογή TTF δείτε περισσότερα εδώ." Το κλειδί είναι η φράση σταθερή τιμή κάθε μήνα, δηλαδή έχει δικαίωμα η εταιρεία να την αναπροσαρμόσει. Εχει κάποιο πρόγραμμα με κλειδωμένη σταθερή τιμή για την διάρκεια του συμβολαίου? Στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome GasControl Προϊόν με σταθερή τιμή, που απευθύνεται σε οικιακούς πελάτες Φυσικού Αερίου https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/fysiko-aerio/myhome-gascontrol/ ειδικοί όροι: https://www.dei.gr/media/wh1foqg4/myhomegascontrol_0112.pdf Δεν βρήκα κάπου να γράφουν για δικαίωμα αναπροσαρμογής. Αυτό όντως αν κλείσεις για 12 μήνες, θα έχεις την τρέχουσα τιμή καταλόγου τους, δηλαδή 0,050 (€/kWh) + ΦΠΑ 6%? εσείς ποια εταιρεία θα επιλέγατε τώρα? Ευχαριστώ! Ξεκάθαρα την ΔΕΗ , τι συζητάμε... Σκέψου ότι αν του χρόνου θα γίνεται ο ίδιος χαμός , εσύ θα είσαι εξασφαλησμένος ... 1
tzitzikas2 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Το μόνο θέμα είναι οτι τώρα έβαλαν το κουτί απο την ΕΔΑ και ακόμα είμαι συνδεδεμένος με την κεντρική πετρελαίου. Την εγκατάσταση θα την κάνω κατα το τέλος Μαϊου (έχω 60 ημέρες προθεσμία απο 3/3/2022 που μπήκε το κουτί) και θα πάρω και κανα μήνα παράταση. Τότε θα κάνω και σύμβαση με πάροχο. Να δούμε τι τιμές θα έχει τότε η ΔΕΗ.
Drake27 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 15 ώρες πριν, korakios είπε μήπως υπάρχει κενή απάντηση και το κείμενο είναι συνημμένο ? Νομίζω έχει ξαναγίνει Δεν βλέπω κάτι συνημμενο να υπάρχει μέσα στην αίτηση.
agaviot Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που έχουν ασχοληθεί με το παρόν θέμα και όλα τα υπόλοιπα που αφορούν την ενέργεια και το πως θα γλιτώσουμε ότι μπορούμε από την ακρίβεια των τελευταίων μηνών. Θα ήθελα με εντελώς καλή πρόθεση να προτείνω να μπει καρφίτσα που να αναγράφει σε κάποιον που έχει προβλήματα και ερωτήσεις να διαβάσει συγκεκριμένα ποστ μήπως πάρει και την απάντηση από εκεί και επίσης υπομονή στα παιδιά που ασχολούνται καθημερινά με αυτό καθώς άλλη η ψυχολογία η δίκη τους που κάθε μέρα διαβάζουν τα ίδια και τα ίδια και άλλη του καταναλωτή που μπαίνει μέσα στο άγχος να πάρει απαντήσεις γιατί του ήρθε το ρεύμα η το αέριο 800 και 900€. Όλοι δίκιο έχουμε δεν χρειάζεται να χαλάμε τις καρδιες μας. Και εγώ την πάτησα με το αέριο αρχικά και ακόμα πληρώνω. Ας είμαστε ήρεμοι όλοι και να βρούμε την καλύτερη λύση. Να είστε όλοι καλά.
HERTHAN Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, tzitzikas2 είπε εσείς ποια εταιρεία θα επιλέγατε τώρα? Αν ηταν να κλεισεις σημερα σ'ενα προγραμμα αυτο ειναι το σταθερο της ΔΕΗ(myHome GasControl). Σε 2 μηνες απο τωρα δεν ξερουμε τι θα υπαρχει.Παμε μερα με την μερα γιατι δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει. 53 λεπτά πριν, tomtsir είπε Σκέψου ότι αν του χρόνου θα γίνεται ο ίδιος χαμός , εσύ θα είσαι εξασφαλησμένος ... Αν συνεχιστει να παει ετσι η ιστορια οχι μονο του χρονου δεν θα ειναι εξασφαλησμενος αλλα ουτε σε 6 μηνες απο τωρα. Κανεις μας δεν ειναι εξασφαλισμενος με τις σημερινες τιμες. Η μονη εξασφαλιση που εχουμε ειναι το 6μηνο απο την ημερα που θα υπογραψουμε σ'ενα προγραμμα.Καμια αλλη. 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Κι η Ζενίθ μέχρι το Σεπτέμβρη είχε σταθερό 0.026, τον Οκτώβρη 0.05, μετά πήγε 0.086 και τώρα 0.16 Το βλεπεις και δεν το πιστευεις. Η επομενη προσφορα θα ειναι 0,199.Τσαμπα. 11 λεπτά πριν, agaviot είπε Ας είμαστε ήρεμοι όλοι Παντα ειμαστε ηρεμοι. 1
korakios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 53 λεπτά πριν, Drake27 είπε Δεν βλέπω κάτι συνημμενο να υπάρχει μέσα στην αίτηση. πάρε τηλ στη ΡΑΕ και στείλε και στο info
topmar Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Στις 2/3/2022 στις 7:43 ΜΜ, topmar είπε Τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα με: Α) Προϊστάμενο ΔΕΗ πόλης: Στείλτε μου email με όλα τα δεδομένα, να το προωθήσω στο αντίστοιχο τμήμα να το ελέγξουμε. Έστειλα.... Β) ΔΕΔΑ: Στο σύστημά τους φαίνομαι πελάτης από 17/2 (!!), όταν τους ρώτησα γιατί από 17/2 κι όχι 17/1, αφού έχω δικό τους email για διαδοχή σύνδεσης στις 17/1, δεν ήξερε τι να απαντήσει. Γ) PROTERGIA: Στο σύστημά τους δεν υπάρχει αίτηση αλλαγής και τελική καταμέτρηση από ΔΕΔΑ, γιαυτό συνεχίζει η τιμολόγηση και θα συνεχίζει, είπε. Δηλαδή, από τον Άννα, στον Καϊάφα, γ@μω το κέρατο τους! Έστειλα το παρακάτω email και στους 3 παραπάνω αποδέκτες: Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σας αποστέλλω το παρόν μήνυμα με το οποίο σας ενημερώνω για τα παρακάτω: Είμαι πελάτης της εταιρείας Protergia Αέριο και έχω υποβάλλει αίτηση αλλαγής παρόχου - σύμβασης προμήθειας Φυσικού Αερίου με την εταιρεία "ΔΕΗ Αέριο", από τις 14 Δεκεμβρίου 2021, με αριθμό αίτησης 14426. Έχω λάβει λογαριασμό αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο για το χρονικό διάστημα 01-31 Δεκ 2021 (Αρ. Λογαριασμού 2112013044000000116716) και ο οποίος έχει εξοφληθεί κανονικά και εντός προθεσμίας, στις 15 Φεβ 22 (Κωδικός Συναλλαγής Τράπεζας Πειραιώς: PX220460685966). Έχω λάβει ενημερωτικό email από την εταιρεία Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) στις 17 11:07 Ιαν 22, με το οποίο ενημερώθηκα επί λέξει με το παρακάτω κείμενο: "Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έγινε αίτημα αλλαγής χρήστη της σύνδεσής σας. Τρέχων Παρόχος: Protergia Νέος Πάροχος: ΔΕΗ ΗΚΑΣΠ: 30440000001167 Σας ευχαριστούμε." Έχω λάβει νέο ενημερωτικό email από την εταιρεία Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) στις 17 12:47 Ιαν 22, με το οποίο ενημερώθηκα επί λέξει επί λέξει με το παρακάτω κείμενο: "Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έγινε διαδοχή της σύνδεσής σας. Τρέχων Παρόχος: Protergia Νέος Πάροχος: ΔΕΗ ΗΚΑΣΠ: 30440000001167 Σας ευχαριστούμε." Έχω λάβει ξανά λογαριασμό αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο για το χρονικό διάστημα 01-31 Ιαν 2022 (Αρ. Λογαριασμού 2201013044000000116717). Μετά από τα παραπάνω, παρακαλώ για τα παρακάτω: Αιτούμαι την επανατιμολόγηση των λογαριασμών Φυσικού Αερίου από την ΔΕΔΔΑ, για το χρονικό διάστημα από 14 Δεκ 21 και εφεξής, από την εταιρεία ΔΕΗ Αέριο, κατόπιν της υπογραφής σύμβασης μαζί της από την ημερομηνία αυτή. Αιτούμαι την άμεση και αναδρομική αποχώρησή μου από την εταιρεία Protergia Αέριο, από 14 Δεκ 21, ημερομηνία υπογραφής της νέας σύμβασης με την εταιρεία ΔΕΗ Αέριο. Αιτούμαι την ακύρωση του τελευταίου λογαριασμού αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο, που αφορά το χρονικό διάστημα 01-31 Ιαν 2022 (Αρ. Λογαριασμού 2201013044000000116717) και την επανέκδοσή του ως τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού από την εν λόγω εταιρεία (Protergia Αέριο), αφού συμπεριληφθεί και η επιστροφή της εγγύησης του ποσού των 89€. Τέλος, σας γνωρίζω ότι προτίθεμαι να προβώ και σε υποβολή αντίστοιχου αιτήματος για επίλυση των παραπάνω θεμάτων, τόσο στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) όσο και στον Συνήγορο του Καταναλωτή (ΣτΚ). Συνημμένα επισυνάπτονται στο παρόν email, όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αναφέρω στο παρόν μήνυμά μου, όπως παρακάτω: Αίτηση Σύμβασης Φυσικού Αερίου (ΔΕΗ) Ενημέρωση Παρόχου Σύνδεσης (ΔΕΔΑ) Ενημέρωση Προμηθευτή Σύνδεσης (ΔΕΔΑ) Λογαριασμός Αερίου Δεκ21 (PROTERGIA) Λογαριασμός Αερίου Ιαν22 (PROTERGIA) Τα στοιχεία μου για άμεση επικοινωνία είναι τα παρακάτω: ΧΧΧΨΨΨ ΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧ ΧΧ, Σέρρες Τηλ: 00 00 0000000 Καλησπέρα, ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα μου, σήμερα από την ΔΕΔΑ. Αφού ζήτησε εξηγήσεις από την Protergia, τόσο η ΔΕΔΑ όσο και η ΔΕΗ, εστάλη σήμερα το παρακάτω μήνυμα από ΔΕΔΑ στην Protergia: "Σας προωθώ το μήνυμα του κύριου ΧΧΧΧΧΧ με ΗΚΑΣΠ 304400ΧΧΧΧΧΧΨΨ, τον οποίο έχετε τιμολογήσει για όλο το μήνα (Ιαν. 22) για την ποσότητα 210,346Νm3, ενώ θα έπρεπε για 88,76Nm3 (ποσότητα που αντιστοιχεί 1-17 Ιαν 2022). Η αλλαγή Χρήστη Διανομής από την PROTERGIA στην ΔΕΗ έχει πραγματοποιηθεί από τις 17/01/2022. Σας έχουμε τιμολογήσει ορθά καθώς επίσης έχετε λάβει τις μετρήσεις για το παραπάνω διάστημα. Παρακαλώ για την διόρθωση του τιμολογίου του Ιανουαρίου 2022 του εν θέματι πελάτη." Άμεσα, απάντησε η Protergia, με το παρακάτω μήνυμα: Καλησπέρα σας κα ΧΧΧΧΧ, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες όσον αφορά την τιμολόγηση του ΗΚΑΣΠ 3044000000ΧΧΧΧΧ. Έχει ακυρωθεί το τιμολόγιο με ημερομηνία έκδοσης 25/2/2022 για τον πελάτη και αντίστοιχα θα εκδοθεί στις 25/3/2022 τελικός εκκαθαριστικός . Με εκτίμηση. Δηλαδή, αφού έσφιξαν οι κ@λοι από το μήνυμα μου, θα βγει άκρη και με έναν πρόχειρο υπολογισμό, θα γλιτώσω γύρω στα 225€. Κι αν δεν το έψαχνα; Διπλή τιμολόγηση - χρέωση για το διάστημα 17-31 Ιανουαρίου θα υπήρχε, και από την Protergia (με 0,12€/KWh) και από την ΔΕΗ (με 0,05€/KWh)! Χώρια την συνέχιση της χρέωσης από Protergia, ως πελάτης, που δεν ήμουν πλέον όμως. Αυτά τα ολίγα... Σας ενημερώνω για την συνέχεια... Ευχαριστώ και τον korakios για τις υποδείξεις... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις