Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, korakios είπε

στο flex ειμουν και με πηραν και το αλλαξαμε για το home star  (και καλα για ποιο καλα ) εγινε η αλλαγη 27 Ιανουαριου 2022

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, fotisbasm είπε

στο flex ειμουν και με πηραν και το αλλαξαμε για το home star  (και καλα για ποιο καλα ) εγινε η αλλαγη 27 Ιανουαριου 2022

τότε ζητάς και την τηλεφωνική ηχογράφηση της παρουσίασης και αιτήσαι

την επιστροφή του ποσού των επιπλέον χρεώσεων μιας και δεν έγινε ούτε αναφορά αλλά ούτε ενημέρωση με ρεαλιστικά και κατανοητά παραδείγματα των επιπλέον χρεώσεων αναπροσαρμογής πριν υπογράψεις

και την επιστροφή της ρήτρας αποχώρησης η οποία (αποχώρηση) έγινε αναγκαστικά λόγω διαφορετικών χρεώσεων απο αυτές που σου παρουσίασαν

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι για ΔΕΗ gas control. Υπάρχει κάποια ρήτρα που μπορούν να αλλάξουν την τιμή του προγράμματος (δεν εννοώ ρήτρα αναπροσαρμογής); Μπορούν μετά το 6μηνο δηλαδή να πουν αλλάζει το συμβόλαιο και θα σας χρεώνουμε παραπάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Tony316 είπε

Να ρωτήσω κάτι για ΔΕΗ gas control. Υπάρχει κάποια ρήτρα που μπορούν να αλλάξουν την τιμή του προγράμματος (δεν εννοώ ρήτρα αναπροσαρμογής); Μπορούν μετά το 6μηνο δηλαδή να πουν αλλάζει το συμβόλαιο και θα σας χρεώνουμε παραπάνω;

και να γινει πρεπει να σε ενημερωσουν , οποτε και πρατεις εαν κατσεις ή φυγεις , τουλαχιστον ξερεις τι θα πληρωνεις , με την αναπροσαρμογη σε καιει το μεσα σου , το τι θα σου ερθει , και το ανχος αυτα δεν κοστολογουνται , αλλωστε ο χειμωνας σε ενα μηνα εφυγε μεχρι τον Νοεμβριο του 2022 που θα ξεκινησει παλι βλεπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marmagia είπε

Ναι. Στο παλιό ebill το ανέφεραν ως κωδικό εταίρου (μόλις είδα ότι ακόμα έτσι το λένε στο ρεύμα) και δεν είχα δει ότι άλλαξαν το λεκτικό. Άμεσα το λένε τηλεφωνικά χωρίς να έχει εκδοθεί λογαριασμός 

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, macgyver3 είπε

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

Δηλαδη ειμαστε πελατες τους αλλα δεν μας εχουν κωδικο🤔

Πως το καταφερνουν αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, macgyver3 είπε

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

 

9 λεπτά πριν, Giannis80x είπε

Δηλαδη ειμαστε πελατες τους αλλα δεν μας εχουν κωδικο🤔

Πως το καταφερνουν αυτο;

τα ίδια και σε μένα , να στέλνετε συχνά πυκνά να σας επισυνάψουν σε pdf το λογαριασμό όταν εκδωθεί

σε μένα υπήρχε μια χαρά τελικά η καρτέλα μου , σχεδόν με το που μπήκα στη ΔΕΗ , απλά δε μου δίναν κωδικούς

επίσης μην περιμένετε χαρτί , σε μένα είχαν προεπιλεγμένο ηλεκτρονικά μόνο

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

 

τα ίδια και σε μένα , να στέλνετε συχνά πυκνά να σας επισυνάψουν σε pdf το λογαριασμό όταν εκδωθεί

σε μένα υπήρχε μια χαρά τελικά η καρτέλα μου , σχεδόν με το που μπήκα στη ΔΕΗ , απλά δε μου δίναν κωδικούς

επίσης μην περιμένετε χαρτί , σε μένα είχαν προεπιλεγμένο ηλεκτρονικά μόνο

Θα τους ξαναπαρω αυριο να δω τι θα πουν εμενα.

Και θα τους ρωτησω κιολας πως γινεται να ειμαι πελατης τους χωρις να εχω κωδικο πελατη.

Να δουμε τι θα πουν...

Στο ιδιο τηλ 8009001000;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Giannis80x είπε

Θα τους ξαναπαρω αυριο να δω τι θα πουν εμενα.

Και θα τους ρωτησω κιολας πως γινεται να ειμαι πελατης τους χωρις να εχω κωδικο πελατη.

Να δουμε τι θα πουν...

Στο ιδιο τηλ 8009001000;

χρεώνει 4,99€/δευτερόλεπτο ακόμα και αν σε πάρουν , έτσι να το σκέφτεσαι

[email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Marmagia καλησπέρα ναι τα στοιχεία είναι τα ίδια δν άλλαξε κάτι κ.Ζήτησαν να κάνω  διαγραφή κ μετά ξανά εγγραφή.Το θέμα είναι ότι ακόμα περιμένω την διαγραφή…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, macgyver3 said:

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

έχει αλλάξει ο πάροχος; υποθέτω ναι. Ξανά πάρε μέχρι να βρεις υπάλληλο που να μην βαριέται την ζωή του. Το έκανα προσωπικά, και μια χαρά μπορούν να το δουν απλά βαριούνται

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fotisbasm είπε

και να γινει πρεπει να σε ενημερωσουν , οποτε και πρατεις εαν κατσεις ή φυγεις , τουλαχιστον ξερεις τι θα πληρωνεις , με την αναπροσαρμογη σε καιει το μεσα σου , το τι θα σου ερθει , και το ανχος αυτα δεν κοστολογουνται , αλλωστε ο χειμωνας σε ενα μηνα εφυγε μεχρι τον Νοεμβριο του 2022 που θα ξεκινησει παλι βλεπουμε

Ντάξει έτσι είναι καλά αλλά θα πρέπει να πληρώσεις πάλι αν φύγεις πρόωρα. Το θέμα μου τώρα είναι αν αλλάξω στη ΔΕΗ να μπορώ να κάνω διακανονισμό τον τελικό λογαριασμό του ΗΡΩΝ γιατί θα έρθει φουσκωμένος (ρήτρες αναπροσαρμογής + εγγύηση υπολογίζω κοντά 400€). Αλλά σίγουρα θα κερδίσω στο gas control.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...