Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Στο αλλο θεμα κυριε κυριλε.😝

Ποιο είναι το άλλο θέμα; Ψησταριά Υγραερίου;

Καλά, πάω.

Επεξ/σία από kirileman
  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μπήκα στο ebill απο περιέργεια και παρατήρησα οτι μου ενεργοποίησαν ηλεκτρονικό λογαριασμό μόνοι τους τον Οκτώβριο , άρα χαρτί δε θα μου ερχόταν ποτέ

Και φυσικά  κατάλαβα οτι ήταν παπάντζες οι απαντήσεις στα email οτι πρώτα έπρεπε να εκδοθεί λογαριασμός για να μου δώσουν κωδικό εταίρου μιας και το ebill ήταν έτοιμο απο τότε

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

μπήκα στο ebill απο περιέργεια και παρατήρησα οτι μου ενεργοποίησαν ηλεκτρονικό λογαριασμό μόνοι τους τον Οκτώβριο , άρα χαρτί δε θα μου ερχόταν ποτέ

Και φυσικά  κατάλαβα οτι ήταν παπάντζες οι απαντήσεις στα email οτι πρώτα έπρεπε να εκδοθεί λογαριασμός για να μου δώσουν κωδικό εταίρου μιας και το ebill ήταν έτοιμο απο τότε

Welcome to club , βέβαια πάλι καλά να λέμε που οι χρεώσεις είναι τέτοιες που δεν αγχωνόμαστε για το πότε θα βγουν οι λογαριασμοί😄😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, korakios είπε

μπορεί λάθος email ,μπορεί λάθος της ΕΔΑ , μπορεί η Προτέργια να έκανε μαμουνιά , μπορεί η ΔΕΗ χαζομάρα

απο ότι κατάλαβες πολλά μπορεί να είναι

επικοινωνείς πρώτα με ΕΔΑ και μαθαίνεις ακριβώς το τι έγινε

μετά τα υπόλοιπα ανάλογα την απάντηση

Τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα με:

Α) Προϊστάμενο ΔΕΗ πόλης: Στείλτε μου email με όλα τα δεδομένα, να το προωθήσω στο αντίστοιχο τμήμα να το ελέγξουμε. Έστειλα.... 

Β) ΔΕΔΑ: Στο σύστημά τους φαίνομαι πελάτης από 17/2 (!!), όταν τους ρώτησα γιατί από 17/2 κι όχι 17/1, αφού έχω δικό τους email για διαδοχή σύνδεσης στις 17/1, δεν ήξερε τι να απαντήσει. 

Γ) PROTERGIA: Στο σύστημά τους δεν υπάρχει αίτηση αλλαγής και τελική καταμέτρηση από ΔΕΔΑ, γιαυτό συνεχίζει η τιμολόγηση και θα συνεχίζει, είπε. 

Δηλαδή, από τον Άννα, στον Καϊάφα, γ@μω το κέρατο τους! 

Έστειλα το παρακάτω email και στους 3 παραπάνω αποδέκτες:

Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σας αποστέλλω το παρόν μήνυμα με το οποίο σας ενημερώνω για τα παρακάτω:

Είμαι πελάτης της εταιρείας Protergia Αέριο και έχω υποβάλλει αίτηση αλλαγής παρόχου - σύμβασης προμήθειας Φυσικού Αερίου με την εταιρεία "ΔΕΗ Αέριο", από τις 14 Δεκεμβρίου 2021, με αριθμό αίτησης 14426.

Έχω λάβει λογαριασμό αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο για το χρονικό διάστημα 01-31 Δεκ 2021 (Αρ. Λογαριασμού 2112013044000000116716) και ο οποίος έχει εξοφληθεί κανονικά και εντός προθεσμίας, στις 15 Φεβ 22 (Κωδικός Συναλλαγής Τράπεζας Πειραιώς: PX220460685966).

Έχω λάβει ενημερωτικό email από την εταιρεία Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) στις 17 11:07 Ιαν 22, με το οποίο ενημερώθηκα επί λέξει με το παρακάτω κείμενο:

"Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έγινε αίτημα αλλαγής χρήστη της σύνδεσής σας.   

Τρέχων Παρόχος: Protergia

Νέος Πάροχος: ΔΕΗ

ΗΚΑΣΠ: 30440000001167

Σας ευχαριστούμε."

Έχω λάβει νέο ενημερωτικό email από την εταιρεία Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ) στις 17 12:47 Ιαν 22, με το οποίο ενημερώθηκα επί λέξει επί λέξει με το παρακάτω κείμενο:

"Αγαπητέ πελάτη, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έγινε διαδοχή της σύνδεσής σας.

Τρέχων Παρόχος: Protergia

Νέος Πάροχος: ΔΕΗ

ΗΚΑΣΠ: 30440000001167

Σας ευχαριστούμε."

Έχω λάβει ξανά λογαριασμό αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο για το χρονικό διάστημα 01-31 Ιαν 2022 (Αρ. Λογαριασμού 2201013044000000116717).

Μετά από τα παραπάνω, παρακαλώ για τα παρακάτω:

Αιτούμαι την επανατιμολόγηση των λογαριασμών Φυσικού Αερίου από την ΔΕΔΔΑ, για το χρονικό διάστημα από 14 Δεκ 21 και εφεξής, από την εταιρεία ΔΕΗ Αέριο, κατόπιν της υπογραφής σύμβασης μαζί της από την ημερομηνία αυτή.

Αιτούμαι την άμεση και αναδρομική αποχώρησή μου από την εταιρεία Protergia Αέριο, από 14 Δεκ 21, ημερομηνία υπογραφής της νέας σύμβασης με την εταιρεία ΔΕΗ Αέριο.

Αιτούμαι την ακύρωση του τελευταίου λογαριασμού αερίου από την εταιρεία Protergia Αέριο, που αφορά το χρονικό διάστημα 01-31 Ιαν 2022 (Αρ. Λογαριασμού 2201013044000000116717) και την επανέκδοσή του ως τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού από την εν λόγω εταιρεία (Protergia Αέριο), αφού συμπεριληφθεί και η επιστροφή της εγγύησης του ποσού των 89€.  

Τέλος, σας γνωρίζω ότι προτίθεμαι να προβώ και σε υποβολή αντίστοιχου αιτήματος για επίλυση των παραπάνω θεμάτων, τόσο στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) όσο και στον Συνήγορο του Καταναλωτή (ΣτΚ).

 

Συνημμένα επισυνάπτονται στο παρόν email, όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αναφέρω στο παρόν μήνυμά μου, όπως παρακάτω:

Αίτηση Σύμβασης Φυσικού Αερίου (ΔΕΗ)

Ενημέρωση Παρόχου Σύνδεσης (ΔΕΔΑ)

Ενημέρωση Προμηθευτή Σύνδεσης (ΔΕΔΑ)

Λογαριασμός Αερίου Δεκ21 (PROTERGIA)

Λογαριασμός Αερίου Ιαν22 (PROTERGIA)

Τα στοιχεία μου για άμεση επικοινωνία είναι τα παρακάτω:

ΧΧΧΨΨΨ ΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΧΧΧΧΧΧ ΧΧ, Σέρρες 

Τηλ: 00 00 0000000

Επεξ/σία από topmar
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, asdafas είπε

Έχω ήδη ebill στην ΔΕΗ και το myhome enter. Έκανα αλλαγή παρόχου από ζενίθ στην ΔΕΗ αλλά δεν μου εμφανίζεται η καρτέλα του αερίου στο ebill. Απ΄ το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ λένε ότι πρέπει να κάνω διαγραφή χρήστη και μετά επανεγγραφή με τον κωδικό εταίρου που έχω. Λέω να μην το ρισκάρω. Ξέρει κανείς τι παίζει;

Bλακείες σου λένε... πρέπει να εμφανιστεί η παροχή του αερίου λίγες μέρες μετά την αλλαγή.  Κι εγώ και o HERTHAN που είχαμε ebill από παλιά δε φτιάξαμε καινούργιο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Κι εγώ και o HERTHAN που είχαμε ebill από παλιά δε φτιάξαμε καινούργιο.

Το επιβεβαιωνω.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, korakios είπε

ναι, αλλάξανε το site , απλά στείλε στο [email protected] ωστέ με το που βγει να στο στείλουν μέσω email

αν καθυστερούν μην το αφήνεις τελευταία στιγμή , δωσε πόνο μέσω myrae

Καλημερα!!

Aυτο μου απαντησαν σημερα....

Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός αερίου. Εκδίδεται μόνο εκκαθαριστικός λογαριασμός ενά μηνά μετά εφόσον η ΕΔΑ μας προσκομίσει τις ενδείξεις.Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ΕΔΑ της περιοχής σας να ενημερωθείτε αν έχει γίνει η καταμέτρηση , καθώς έχει πραγματοποιηθεί ήδη τιμολογήση των λογαριασμών με ημερομηνία έκδοσης 9/2 με τις όποιες ενδείξεις είχαμε από την ΕΔΑ.

• Για Θεσσαλονίκη & Θεσσαλία: 10302 (Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας)
• Για Αττική: 800 1111 330 / 11322 / 2130 882503 – 38 (Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής)
• Για Λοιπή Ελλάδα: 11711
• Για βιομηχανικά δίκτυα: 210 5551666 Δημόσια (Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου)
Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.

Με εκτίμηση,



 

Δημοσ.
12 minutes ago, johnnyman said:

Καλημερα!!

Aυτο μου απαντησαν σημερα....

Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός αερίου. Εκδίδεται μόνο εκκαθαριστικός λογαριασμός ενά μηνά μετά εφόσον η ΕΔΑ μας προσκομίσει τις ενδείξεις.Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ΕΔΑ της περιοχής σας να ενημερωθείτε αν έχει γίνει η καταμέτρηση , καθώς έχει πραγματοποιηθεί ήδη τιμολογήση των λογαριασμών με ημερομηνία έκδοσης 9/2 με τις όποιες ενδείξεις είχαμε από την ΕΔΑ.

• Για Θεσσαλονίκη & Θεσσαλία: 10302 (Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας)
• Για Αττική: 800 1111 330 / 11322 / 2130 882503 – 38 (Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής)
• Για Λοιπή Ελλάδα: 11711
• Για βιομηχανικά δίκτυα: 210 5551666 Δημόσια (Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου)
Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.

Με εκτίμηση,



 

Άρα τα παιδιά μια μέρα εκδίδουν όλους τους λογαριασμούς και αν κάποιος είχε καταμέτρηση μετά την ημερομηνία θα περιμένει δυο μήνες 🤣😂

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, marmagia είπε

Άρα τα παιδιά μια μέρα εκδίδουν όλους τους λογαριασμούς και αν κάποιος είχε καταμέτρηση μετά την ημερομηνία θα περιμένει δυο μήνες 🤣😂

Μιλαμε για πολυ ξυλο πραγματικα.....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, johnnyman said:

Μιλαμε για πολυ ξυλο πραγματικα.....

Και το θέμα έχει συνέχεια. Γιατί δεν ξέρουμε ποσό καιρό χρειάζεται για να τους κοινοποιηθούν οι μετρήσεις. Πχ οι καταμετρήσεις που γίνονται την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα θα προλάβουν να αποτυπωθουν στον αμεσως επόμενο λογαριασμό αν η έκδοση γίνεται 9 κάθε μήνα; Η η ΔΕΗ θέλει και ένα δεκαήμερο να λάβει τις μετρήσεις; Είναι σημαντικος αριθμος πελατών (όλες οι τηλεμετρησεις και όλα τα ωρομετρουμενα σημεία, άκουσα κάπου ότι και οι κοινόχρηστες παροχές είναι τις τελευταίες 5 μέρες κάθε μήνα αλλά δε το ξέρω στα σίγουρα). 

Επεξ/σία από marmagia
Δημοσ.
2 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Καλα αρχισαμε σημερα.

572832902_.PNG.2ab828307a4839a3b0b8ef14615fb15a.PNG

Μια που βλέπω ότι παρακολουθείς συχνά το TTF, εμείς που έχουμε το ΔΕΗ gas control με 0,05, ποσό πρέπει να φτάσει το TTF για να θεωρούμαστε χαμένοι;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...