Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου ήρθε ειδοποίηση οτι εκδόθηκε μέσω ebill που δεν έχω , καλή φάση 😁

έχει 100€ (εγγύηση) +34 ολόκληρα ευρώ? (περίμενα πιστωτικό!!!)

θα περιμένω μέχρι πριν λήξει μπας και μου στείλουν είτε το λογαριασμό είτε να μου δώσουν κωδικούς για ebill

το καλό είναι οτι τουλάχιστον μου στείλαν RF και μπορώ να τον πληρώσω για να μη χάσω τη συνέπεια

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

θα περιμένω μέχρι πριν λήξει μπας και μου στείλουν είτε το λογαριασμό είτε να μου δώσουν κωδικούς για ebill

Κάλεσε τους στο τηλέφωνο και ζήτησε τους τον κωδικό πελάτη που αναγράφεται στον λογαριασμό που εκδόθηκε.

Με αυτόν θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις την εγγραφή στο eBill. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stelakis1914 είπε

Κάλεσε τους στο τηλέφωνο και ζήτησε τους τον κωδικό πελάτη που αναγράφεται στον λογαριασμό που εκδόθηκε.

Με αυτόν θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις την εγγραφή στο eBill. 

τηλ ποτέ , περιμένω email που είχα στείλει Παρασκευή 

μήηηηηηπως ο κωδικός πελάτη είναι το Λογαριασμός Συμβολαίου NGxxxxxxxxxxx ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

μήηηηηηπως ο κωδικός πελάτη είναι το Λογαριασμός Συμβολαίου NGxxxxxxxxxxx ?

Όχι είναι ένας εννιαψήφιος αριθμητικός κωδικός με την ακριβή ονομασία κωδικός πελάτη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, korakios said:

τηλ ποτέ , περιμένω email που είχα στείλει Παρασκευή 

μήηηηηηπως ο κωδικός πελάτη είναι το Λογαριασμός Συμβολαίου NGxxxxxxxxxxx ?

 

Δεν έχουν περιθώρια λάθους στον κωδικό πελάτη. Τι έχεις να χάσεις αν τους τηλεφωνησεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, marmagia είπε

Τι έχεις να χάσεις αν τους τηλεφωνησεις;

ήδη έκανα μια παρέκκλιση απο τον κανόνα (ποτέ τηλέφωνο) όταν έκανα την αίτηση τηλεφωνικά 😁

πάντως μέσω email απαντάνε είτε την ίδια εργάσιμη ή την επόμενη (δεν το περίμενα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

ήδη έκανα μια παρέκκλιση απο τον κανόνα (ποτέ τηλέφωνο) όταν έκανα την αίτηση τηλεφωνικά 😁

πάντως μέσω email απαντάνε είτε την ίδια εργάσιμη ή την επόμενη (δεν το περίμενα)

εγω τηλεφωνο πείρα και μου εδωσαν τον κωδικο πελατη  εκανα εγγραφη στο ebill  και είδα τον λογαριασμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, rose from hell είπε

εγω τηλεφωνο πείρα και μου εδωσαν τον κωδικο πελατη  εκανα εγγραφη στο ebill  και είδα τον λογαριασμο

οκ αλλά είχε βγει ο λογαριασμός , το πρόβλημα ήταν και η μεγάλη καθυστέρηση έκδοσης (χωρίς αυτόν δεν υπήρχε στο σύστημα κωδικός πελάτη με ότι και αν σημαίνει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, korakios said:

οκ αλλά είχε βγει ο λογαριασμός , το πρόβλημα ήταν και η μεγάλη καθυστέρηση έκδοσης (χωρίς αυτόν δεν υπήρχε στο σύστημα κωδικός πελάτη με ότι και αν σημαίνει)

Δεν έχεις ebill από το ρεύμα; Δεν στο εμφανίζει το αεριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, marmagia είπε

Δεν έχεις ebill από το ρεύμα;

φτου-φτου-φτου-φτου , δεν έχω ΔΕΗ στο ρεύμα 😁

λογικά αύριο θα μου δώσουν κωδικούς , όλα καλά , απλά εχω περιέργεια γιατί βγήκε τόσο "ακριβό" με 34€ (αν και η κατανάλωση είναι απο Σεπτέμβριο)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

τηλ ποτέ , περιμένω email που είχα στείλει Παρασκευή 

μήηηηηηπως ο κωδικός πελάτη είναι το Λογαριασμός Συμβολαίου NGxxxxxxxxxxx ?

 

Όταν είχα κάνει την αίτηση σε κατάστημα της ΔΕΗ είχα ζητήσει παράλληλα να μου δημιουργήσουν οι ίδιοι το λογαριασμό ebill. Ωστόσο, ποτέ δεν μου έλαβα το email και το SMS που χρειαζόταν για την ενεργοποίηση. Αυτό που δοκίμασα ήταν να χρησιμοποιήσω ως κωδικό πελάτη τον αριθμό αίτησης παροχής αερίου (αυτός που αναγράφεται στο υπογεγραμμένο συμβόλαιο - ένας πενταψήφιος αν θυμάμαι καλά). Με αυτό κατάφερα να ενεργοποιήσω το ebill. 

Edit: Ως κωδικό πελάτη χρησιμοποίησα τον αριθμό που αναγράφεται στο αποδεικτικό κατάθεσης αίτησης παροχής για αέριο (μου το έδωσαν στο φυσικό κατάστημα).

Επεξ/σία από mousmoulis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mousmoulis είπε

Όταν είχα κάνει την αίτηση σε κατάστημα της ΔΕΗ είχα ζητήσει παράλληλα να μου δημιουργήσουν οι ίδιοι το λογαριασμό ebill.

καλό τιπ για τους υπόλοιπους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα κι εγώ τον πρώτο λογαριασμό αερίου για διάστημα 18/12 - 4/1 με σταθερή χρέωση 0,05. Σύνολο, γύρω στα 22 ευρώ.

Για 18/12 - 31/12 έχουν δώσει έκπτωση ΔΕΠΑ αξίας 0,034/KWh (άρα η τελική τιμή βγαίνει στο 0,016/ΚWh), ενώ για το διάστημα 1/1-4/1 έχουν δώσει πίστωση ταμείου ενεργειακής μετάβασης αξίας 0,02 (άρα η τελική τιμή βγαίνει στο 0,03/KWh). 

Για Ιανουάριο κανονικά δεν έπρεπε να έχει και επιπλέον έκπτωση ΔΕΠΑ = 0,02?

Επίσης, δεν μου πίστωσαν τα 30 ευρώ έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό (παρόλο που προβλέπεται στο συμβόλαιο που υπέγραψα αρχές Δεκεμβρίου). Αντιθέτως, σε συγγενικό λογαριασμό με ίδια ημερομηνία συμβολαίου τα 30 ευρώ πιστώθηκαν.

Νομίζω ότι ρεύμα και αέριο είναι ξεχωριστά. Τέλη Νοέμβρη είχα πάρει 30 ευρω έκπτωση για την ενεργοποίηση του home online στο ρεύμα (όντας ήδη πελάτης ΔΕΗ χωρίς συμβόλαιο). Υπάρχει περίπτωση να μην δίνουν την έκπτωση στο αέριο επειδή ήμουν ήδη πελάτης στο ρεύμα ή επειδή πήρα έκπτωση στο ρεύμα? Στους ειδικούς όρους του myHomeGasControl δεν βλέπω να αναγράφεται κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...