Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, diamantis k είπε

Σε σχετική μου ερώτηση στην εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησαν το εξής από την Ήρων:

Spoiler

"Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας, σε συνέχεια του οποίου καθώς και του ερωτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο Ήρων διατηρεί το δικαίωμα να εφαρμόζει διακριτή Αναπροσαρμογή Διακύμανσης Αγοράς Φυσικού Αερίου (Α.Δ.Α.Φ.Α.) είτε στους Έναντι είτε Εκκαθαριστικούς Λογαριασμούς Φυσικού Αερίου.

 

Για την επιπλέον ολοκληρωμένη ενημέρωσή σας επ’ αυτού, σας επισυνάπτουμε τους Γενικούς Όρους που διέπουν τις παροχές φυσικού αερίου. Συγκεκριμένα, η αναφορά στην άνωθι ρήτρα γίνεται στα άρθρα Γ6.3 και Γ6.4 (και υποπεριπτώσεις)."

 

 

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ.pdf 1 MB · 0 downloads

 

πάλι καλά που το λένε . Υπόψιν αυτό ισχύει για το fixed

edit: με πρόλαβε!

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marmagia είπε

 μπα, το τελευταίο μειλ που έλαβα ήταν αυτό που έλεγε. Βέβαια έφυγα διακοπές αλλά απ´οτι μου είπαν δεν ήρθε κανείς να σκάψει/βάλει μετρητή ακόμα 

Αξιότιμε/η  κ./κα. ,

Σε συνέχεια του αιτήματος σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το αίτημά σας για τον ΗΚΑΣΠ ΧΧΧΧΧΧ, έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο και διεκπεραίωση προς την ΕΔΑΑ.

 

Παρακαλούμε σημειώστε ότι σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Αν δεν επικοινωνήσουμε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποια εκκρεμότητα σχετικά με την αίτηση σας και αυτή προχωράει κανονικά.

Εγώ που έχω ήδη ρολόι εδώ και δύο χρόνια και ήθελα απλά αλλαγή παροχου είναι φυσιολογικη αυτή η αναμονή των 20+ μερών; 

Θα παίξει τηλέφωνο σύντομα μου φαίνεται να δούμε που βρισκόμαστε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Mule206 said:

Εγώ που έχω ήδη ρολόι εδώ και δύο χρόνια και ήθελα απλά αλλαγή παροχου είναι φυσιολογικη αυτή η αναμονή των 20+ μερών; 

Θα παίξει τηλέφωνο σύντομα μου φαίνεται να δούμε που βρισκόμαστε.. 

μπα μου φαίνεται μεγάλη αναμονή. Πάρτους ένα τηλέφωνο. Αν δε τους έπαιρνα ακόμα θα περίμενα την απάντηση στην αίτηση για το e contract 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Mule206 είπε

Εγώ που έχω ήδη ρολόι εδώ και δύο χρόνια και ήθελα απλά αλλαγή παροχου είναι φυσιολογικη αυτή η αναμονή των 20+ μερών;

όχι, δυστυχώς απο support πάσχει ο Ηρών αρκετά και μη νομίζεις οτι είναι καμια σοβαρή εταιρία (edit όχι οτι οι υπόλοιπες παίρνουν βραβείο....)

Και εγώ μια απο τα ίδια , σε αναμονή (έστειλα email σήμερα να δω τι παίζει), απλά λόγω ελάχιστης κατανάλωσης τώρα το καλοκαίρι δε βιάζομαι

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marmagia είπε

μπα μου φαίνεται μεγάλη αναμονή. Πάρτους ένα τηλέφωνο. Αν δε τους έπαιρνα ακόμα θα περίμενα την απάντηση στην αίτηση για το e contract 

Μπα Εμένα προχώρησε χωρίς κανένα ζόρι το e contract απλά από τη στιγμή που κατέθεσα μετά από μια μέρα μου έστειλαν ότι προχωράει το αίτημα μου και περιμένουμε έλεγχο από ΕΔΑΑ. Από εκεί και μετά τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Mule206 said:

Μπα Εμένα προχώρησε χωρίς κανένα ζόρι το e contract απλά από τη στιγμή που κατέθεσα μετά από μια μέρα μου έστειλαν ότι προχωράει το αίτημα μου και περιμένουμε έλεγχο από ΕΔΑΑ. Από εκεί και μετά τπτ

Νομίζω δεν χάνεις τίποτα να τους τηλεφωνησεις ενδεχομένως να έχει ολοκληρωθεί και απλά να μην ασχολήθηκαν να σε ενημερώσουν. Μου είχε συμβεί όταν είχα αλλάξει πάροχο ρεύματος. Είχε γίνει η αλλαγή και ούτε με ενημέρωσαν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

όχι, δυστυχώς απο support πάσχει ο Ηρών αρκετά και μη νομίζεις οτι είναι καμια σοβαρή εταιρία

Και εγώ μια απο τα ίδια , σε αναμονή (έστειλα email σήμερα να δω τι παίζει), απλά λόγω ελάχιστης κατανάλωσης τώρα το καλοκαίρι δε βιάζομαι

Καλά και εγώ δε βιάζομαι λόγω καλοκαιριού εννοείται αλλά αποτι φαίνεται θα φτάσει χειμώνας μέχρι γίνει δουλειά.. 😜

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mule206 είπε

Μπα Εμένα προχώρησε χωρίς κανένα ζόρι το e contract απλά από τη στιγμή που κατέθεσα μετά από μια μέρα μου έστειλαν ότι προχωράει το αίτημα μου και περιμένουμε έλεγχο από ΕΔΑΑ. Από εκεί και μετά τπτ

παίζει να έχεις μπει ήδη . Μήπως να πάρεις τηλ ΕΔΔΑ να ρωτήσεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

παίζει να έχεις μπει ήδη . Μήπως να πάρεις τηλ ΕΔΔΑ να ρωτήσεις ?

Παίζει αυτό που λες διότι μετά από κάποιες μέρες με πήραν από την φυσικό αέριο που είμαι τώρα για αντιπροσφορα. 

Θα στείλω πρώτα ένα Mail στο support τους και βλέπω.. Ούτως ή άλλως δε βιάζομαι και εγω

9 λεπτά πριν, korakios είπε

παίζει να έχεις μπει ήδη . Μήπως να πάρεις τηλ ΕΔΔΑ να ρωτήσεις ?

Εντωμεταξύ υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να μην χρεωνομαστε τα μαλιοκεφαλα μας; 

Σε αυτά που έχουν στα Mail τους σε όλα υπάρχει χρέωση. 

Τι είναι αυτό πάλι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Mule206 είπε

Εντωμεταξύ υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να μην χρεωνομαστε τα μαλιοκεφαλα μας; 

Αναφορά σε κείμενο

Κάλεσε στο 18228 ή στο 213 033 3000 Δευτέρα - Παρασκευή 08.00-21.00 και Σάββατο 09:00-17:00 και ένας εκπρόσωπος ΗΡΩΝ θα είναι κοντά σου, για να απαντήσει σε κάθε σου ερώτημα.

https://www.heron.gr/customercare/

5 λεπτά πριν, Mule206 είπε

Παίζει αυτό που λες διότι μετά από κάποιες μέρες με πήραν από την φυσικό αέριο που είμαι τώρα για αντιπροσφορα.

άρα έγινε η μετάβαση ,μην το ψάχνεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Mule206 είπε

Σε αυτά πήρα και υπάρχει χρέωση.. Παίζει να είναι η μοναδική που το κάνει; 

Στο σταθερό ? δηλαδή αν παίρνεις απο σταθερό με απεριόριστες κλήσεις χρεώνεται το 213 033 3000 ?

εντύπωση μου κάνει

Υπάρχει και αυτό πάντως, λογικά είναι για τα κεντρικά 213 00 75 499

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον το άλλαξαν ως προς τους ειδικούς όρους.Εφαρμόζεται και στο flex ρήτρα.

προσφορά-gas-home-flex-και-double-home-flex-open_EContract (1).pdf

Επεξ/σία από diamantis k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Στο σταθερό ? δηλαδή αν παίρνεις απο σταθερό με απεριόριστες κλήσεις χρεώνεται το 213 033 3000 ?

εντύπωση μου κάνει

Υπάρχει και αυτό πάντως, λογικά είναι για τα κεντρικά 213 00 75 499

Ναι είχα ξανακαλεσει στο 3000 από το κινητό που έχω απεριόριστα και υπήρχε χρέωση.. Τεσπα κάλεσα στο 2130075349 και μου απάντησαν ότι περιμένουν απάντηση από  ΕΔΑΑ και αν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους (την ΕΔΑΑ εννοώ) για την εξέλιξη.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, diamantis k είπε

Αυτό σου έστειλαν ?

όντως δεν αναφέρει πουθενά οτι δε θα γίνεται αναπροσαρμογή , αλλά καλό είναι να πάρεις γραπτή απάντηση για το flex συγκεκριμένα μιας και το flex πατά σε προμήθεια της ΔΕΠΑ και η αναπροσαρμογή πατά σε TTF που το κάνει λίγο χαοτικό .

Βέβαια κρίνοντας απο το παρελθόν (για όσους ξέορουν τα ευτράπελα του Ιανουαρίου) δεν τους έχω πολύ εμπιστοσύνη

Πάντως ξεκαθάρισαν και το 45% που φαινόταν στις προηγούμενες αιτήσεις και μάλλον ήταν τυπογραφικό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...