Giannis80x Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, korakios είπε Απόκρυψη περιεχομένων ναι εννοείς πριν λίγα χρόνια και όντως ήταν χαζή κίνηση , τώρα η Ρωσία ήθελε 100% κυμαινόμενο και "καταφέραμε" με 80% ... Ε ναι. Kαι εμεις αν ημασταν η αντιστοιχη εταιρεια σιγα μην αλλαζαμε την συμβαση παντα οπως θελει ο πελατης. Δυστυχως οταν την χασουρα την πληρωνει αλλος αποφασιζουν οι ηγετες μας με μεγαλη ευκολια. Παντως επειδη γνωριζω και απο αντλιες θερμοτητας,μην νομιζετε πως πληρωνουμε αρκετα πιο πολλα. Ετσι μπακαλιστικα θα πω πως ενα σπιτι με αντλια καιει παραπανω σε ρευμα περιπου 100-150 ευρω τον μηνα. Αν βαλεις οτι μια αντλια παιζει απο πεντε χιλιαρικα και πανω(μιλαω για ενα καλο μηχανημα)και ενα λεβητακι εχει 1000-1500,στους 5 μηνες θερμανσης ας πουμε οτι εμεις καιμε 500 ευρω παραπανω συνολικα. Για να κανεις αποσβεση λοιπον την διαφορα τιμης θες σχεδον 10 χρονια. Ε μετα θα στα δωσει η αντλια στο χερι και θα θες παλι το ταλιρακι. Ενω εμεις με ενα χιλιαρικο αλλαζουμε λεβητα. Συγνωμη για το off topic της αντλιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marmagia Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 6 hours ago, johnnyman said: Εδωσα σημερα μετρηση στο site της εδα απλα αντι για 11110 εβαλα 1111. Θα εχω θεμα λες? Με μπερδεψε το παραδειγμα τους που ελεγε να βαλω τα 4 ψηφια Τους εστειλα και φωτο απο τον μετρητη σε mail εδα και δεη. Δεν θέλω να σε φρικάρω αλλά επέμεινε με αυτό. Δε θες να ξέρεις τι τραβάω στη δευτερη παροχή που η ΕΔΑ άλλαξε το μετρητή η φυσικό αεριο περιμένει μέτρηση πχ 2182 και της πέρασα αυτή που βλέπω πχ 60. Δε με είχε ενημερώσει κανείς για αλλαγή μετρητή ούτε η σελίδα τους έλεγε προηγούμενη μέτρηση. Η ΕΔΑ λέει ναι ναι το ξέρουν ότι αλλάξαμε μετρητή, η φυσικό αεριο δεν εκδοθεί λογαριασμούς, και είμαστε γενικά ένας μύλος 1 βδομάδα τώρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george595 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλημέρα παιδιά, καταρχάς κάνετε τρομερή δουλειά με συμβουλές και σας ευχαριστώ για τα όσα διάβασα παραπάνω. Έχω συμβόλαιο Φυσικού Αερίου στην Elpedison από 01/12/2020 (Double Energy - Gas Home Fix) διάρκειας 2 ετών. Προχθές ανακάλυψα ότι υπήρχε όρος στο συμβόλαιο ότι από 01/12/2021 (2ος χρόνος) αλλάζει η χρέωση και γυρνάει σε flex. Πρακτικά, από 01/12 χρεώνομαι με 0,095 περίπου η kwh. (υπήρχε η δυνατότητα στο συμβόλαιο μέσα στο Νοέμβριο να ζητήσω μη ανανέωση του 2ου χρόνου) Σε όλες τις τηλεφωνικές συνομιλίες δεν μου το είχε αναφέρει κανείς, ούτε στην αρχική συνομιλία. Μάλιστα, τέλος Οκτωβρίου 21 κάλεσα την εξυπηρέτηση και μου επιβεβαίωσαν τηλεφωνικά ότι θα έχω σταθερή 0,0315€ μέχρι τη λήξη του συμβολαίου (01/12/2022), πράγμα που εννοείται δεν έγινε. Έστειλα email στην Elpedison ζητώντας αντίγραφο της τηλεφωνικής συνομιλίας. Επίσης, δεν είχα καμία ειδοποίηση σε λογαριασμό περί της αλλαγής αυτής. Μπορώ να κερδίσω κάτι κάνοντας καταγγελία στη ΡΑΕ? Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2022 από george595 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, george595 είπε Μπορώ να κερδίσω κάτι κάνοντας καταγγελία στη ΡΑΕ? τζάμπα είναι , δε χάνεις και τίποτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george595 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 35 λεπτά πριν, korakios είπε τζάμπα είναι , δε χάνεις και τίποτα οκ Έχουμε εικόνα αν η ΡΑΕ γενικώς διευθετεί τα αιτήματα με ρυθμούς χελώνας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, george595 είπε οκ Έχουμε εικόνα αν η ΡΑΕ γενικώς διευθετεί τα αιτήματα με ρυθμούς χελώνας; η χελώνα είναι πιο γρήγορη , το βάζεις στο χρονοντούλαπο και το ξεχνάς μέχρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrGerol Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα παιδιά, στον τελευταίο λογαριασμό φυσικού αερίου (εκκαθαριστικός, για την περίοδο 19/11/21-19/01/22) από τη zenith παρατήρησα ότι μου αλλάξανε την κατηγορία τιμολόγησης απο Gas Home Fix σε Gas Home Easy (η οποία περιλαμβάνει και μια "αναπροσαρμογή ttf"). Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση (πχ λήξη προγράμματος και να με βάλανε σε άλλο πρόγραμμα) πίσω απο αυτό ή να αρχίσω να σηκώνω τηλέφωνα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george595 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, MrGerol είπε Καλησπέρα παιδιά, στον τελευταίο λογαριασμό φυσικού αερίου (εκκαθαριστικός, για την περίοδο 19/11/21-19/01/22) από τη zenith παρατήρησα ότι μου αλλάξανε την κατηγορία τιμολόγησης απο Gas Home Fix σε Gas Home Easy (η οποία περιλαμβάνει και μια "αναπροσαρμογή ttf"). Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση (πχ λήξη προγράμματος και να με βάλανε σε άλλο πρόγραμμα) πίσω απο αυτό ή να αρχίσω να σηκώνω τηλέφωνα; Δες στο συμβόλαιό σου αν προβλεπόταν αυτή η αλλαγή από όταν υπέγραψες ή αν στην πέρασαν σαν σημείωση σε προηγούμενο λογαριασμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
golden33 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Από ότι είδα και λίγο πιο πίσω το ότι μας ήρθε λογαριασμός από Ζενίθ σχεδόν μηδενικός (σε εμένα ήρθε 3€) είναι λογικό? Τόσο έπρεπε να έρθει ή θα μας σφάξουν τον επόμενο μήνα? Στο Gas Fix είμαι. Βλέπω όμως ο φίλος από πάνω του αλλάξανε το πρόγραμμα. Εγώ δεν μπορώ να δω ακόμα το λογαριασμό γιατί είχε πρόβλημα το site τους και ακόμα δεν μου έχει έρθει σπίτι ο λογαριασμός. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2022 από golden33 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, MrGerol είπε ή να αρχίσω να σηκώνω τηλέφωνα; τα τηλέφωνα δεν ειναι τίποτα , μην τα χρησιμοποιείς καν , μόνο μέσω email 2 λεπτά πριν, MrGerol είπε Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση άγνωστο , πες - ημερομηνία υπογρφής - ποιο πρόγραμμα είχες - διάρκεια και 2 λεπτά πριν, george595 είπε σημείωση σε προηγούμενο λογαριασμό. 2 λεπτά πριν, golden33 είπε Εγώ δεν μπορώ να δω ακόμα το λογαριασμό γιατί είχε πρόβλημα το site τους δοκίμασε μέσω app σε κινητό 2 λεπτά πριν, golden33 είπε Στο Gas Fix είμαι. αν είσαι πρόσφατα στο 6μηνο δεν έχεις λόγο ανησυχίας, παρακολουθείς για ειδοποιήσεις στο λογαριασμό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrGerol Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, george595 είπε Δες στο συμβόλαιό σου αν προβλεπόταν αυτή η αλλαγή από όταν υπέγραψες ή αν στην πέρασαν σαν σημείωση σε προηγούμενο λογαριασμό. Tώρα είδα οτι σε λογαριασμό που εκδόθηκε 28/9/21 υπάρχει υποσημείωση ότι "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, την 20/11/21 λήγει η σύμβασή σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο έως 14-09-2020 χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς, ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 ημέρες πριν τη λήξη της." Έχει εκδοθεί ένας ακόμα λογαριασμός στις 28/11 (περίοδος κατανάλωσης 14/5/21-18/11/21) με κατηγορία τιμολόγησης Gas Home Fix. 6 λεπτά πριν, korakios είπε άγνωστο , πες - ημερομηνία υπογρφής - ποιο πρόγραμμα είχες - διάρκεια και -Δεν μπορώ να το εντοπίσω ούτε σε κάποιο λογαριασμό ουτε στο site της myzenith -όλοι οι λογαριασμοί που ήρθαν το 21 έχουν κατηγορία τιμολόγησης το Gas Home Fix, οπότε υποθέτω το Fas Home Fix. Στο myzenith δεν μπορώ να εντοπίσω κάποια σχετική πληροφορία -Δεν μπορώ να το εντοπίσω ούτε σε κάποιο λογαριασμό ουτε στο site της myzenith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, MrGerol είπε η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο έως 14-09-2020 χρόνο δε στέκει, είσαι σίγουρος ? Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2022 από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrGerol Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, korakios είπε δε στέκει, είσαι σίγουρος ? Συγγνώμη, έγινε λάθος στην αντιγραφή. Το σωστό είναι αυτό: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, την 20/11/21 λήγει η σύμβασή σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς, ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 ημέρες πριν τη λήξη της." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
golden33 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, korakios είπε τα τηλέφωνα δεν ειναι τίποτα , μην τα χρησιμοποιείς καν , μόνο μέσω email άγνωστο , πες - ημερομηνία υπογρφής - ποιο πρόγραμμα είχες - διάρκεια και δοκίμασε μέσω app σε κινητό αν είσαι πρόσφατα στο 6μηνο δεν έχεις λόγο ανησυχίας, παρακολουθείς για ειδοποιήσεις στο λογαριασμό Παραθέτω το λογαριασμό γιατί κατάφερα να τον κατεβάσω. Λήγει το Μάρτιο η σύμβαση. Δεν βλέπω ειδοποίηση σχετικά με αλλαγή τιμολόγησης. Ξεκινάω διαδικασίες για το σταθερό της ΔΕΗ? Spoiler Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2022 από golden33 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, golden33 είπε Παραθέτω το λογαριασμό γιατί κατάφερα να τον κατεβάσω. κοίτα να δεις που βάλανε όντως στα φθηνά σταθερά έκπτωση , μπανανία 3 λεπτά πριν, golden33 είπε Ξεκινάω διαδικασίες για το σταθερό της ΔΕΗ? προς το παρών καλά είσαι , εγώ θα ρίσκαρα και θα περίμενα πριν την ανανέωση βέβαια αν πάει απο 0,05 σε πχ 0,08 της ΔΕΗ , άγνωστο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις