Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, afelis είπε

Φυσικό αέριο απο 1-11-2021 εως και 21-1-2022 ηρθε λογαριασμός 330 ευρώ, μόνιμα στους 23 βαθμούς 24/7 περιοχή χαλάνδρι τα 710 ευρώ ειναι απίστευτο ποσό μήπως ειναι τετράμηνος λογαριασμος;

Ειναι διπλοκατοικια οποτε ειναι σαν 2 σπιτια αλλα και παλι 360 ευρω για ενα μηνα για λιγες ωρες τη μερα, ειναι απιστευτο ποσο… παω για αιτηση επιτοπου ΔΕΗ.

Εκανα στο site μια "αίτηση" αλλά τελικά αυτό είναι μόνο αίτημα επικοινωνίας, οπότε δεν βλέπω να προλαβαίνω σήμερα.. Να δούμε από αύριο τι θα αλλάξει στο πρόγραμμα. Ελπίζω το πολύ πολύ να αφαιρέσουν την δωρεάν εγγύηση και τα 30 ευρώ έκπτωση και να κρατήσουν το 0,05...

 

_-EDIT-_

Το πρόγραμμα της ΔΕΗ έχει πάρει παράταση μέχρι 28/2 όπως με ενημέρωσαν μόλις τηλεφωνικά

Επεξ/σία από MerNion
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, cyberguy είπε

@korakios ποιος πιστευεις οτι ειναι ο πιο ευκολος τροπος να ακυρωσω την προτεργια (υπέγραψα 10 ιανουαρίου) και να βάλω ΔΕΗ?

απο τη στιγμή που

16 ώρες πριν, cyberguy είπε

εκανα αίτηση ήδη για ΔΕΗ gas control. Ευχαριστώ

δε χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή με είχαν ρωτήσει αρκετοί συνφορουμιτες για την τηλεμετρηση αντί ν τους στέλνω προσωπικό μήνυμα καταχρώμαι τον χώρο και το αναφέρω εδώ. Λαμβάνω σήμερα γραπτά την απάντηση της ΕΔΑ ότι "Στην εγκατάσταση σας έχει τοποθετηθεί Smart meter της Fiorentini και δεν είναι εφικτή η εγκατάσταση συσκευής τηλεμέτρησης.Οι μετρητές επικοινωνούν καθημερινά με την πλατφόρμα μας και μας στέλνουν και την ένδειξη τους."

Φυσικά αυτό είναι το ανάποδο απο όσα έλεγαν τηλεφωνικά. Με τα πολλά τους ξανά τηλεφώνησα απαιτώντας να τσεκάρουν το αρχείο τους και να μου εξηγήσουν τι τελικά ισχύει. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ως και οι μετρητες αυτής της χώρας είναι "φεεεεεετα". Μου εξήγησαν ότι όντως στέλνει μετρήσεις αυτόματα ο μετρητής απομακρυσμένα την τελευταία μέρα του εκάστοτε  μήνα. ΟΜΩΣ δεν ξέρουμε αν θα στέλνει κάθε μήνα. Μπορεί να στέλνει κάθε μήνα, μπορεί να στέλνει στο τέλος των μονών μηνών η στο τέλος των ζυγών μηνών. Γενικά δε ξέρουμε ακόμα ποτέ , αλλά να ξαναπάρω σε 1-2 μέρες να δούμε τι γίνεται. Ήμαρτον! 
στο δια ταύτα ετοιμάζω καταγγελία στην ΡΑΕ για την συχνότητα μετρήσεων και έκδοσης λογαριασμών από των φυσικό αεριο. Θεωρω απίστευτο ο τελευταίος λογαριασμός να έχει εκδοθεί μέσα Νοεμβρίου και να είναι εκκαθαριστικός της περιόδου 9/6-23/7. Δηλαδή έκτοτε μέτρηση δεν έχουμε; Κοροϊδευόμαστε;;;

Επεξ/σία από marmagia
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω στην protergia στον λογαριασμό έχει και χρέωση αναπροσαρμογής!!

Στη ΔΕΗ με σταθερή τιμή 0,05€ /kWh έχει και εκεί χρέωση αναπροσαρμογής; μάλλον όχι έτσι ;

 

οπότε από ότι βλέπω συμφέρει να πάω στο σταθερό της ΔΕΗ, τι λέτε και εσείς; με βάση τις καταναλώσεις μου

image.png.a2362fc68e1a7dca4b9ecc5273b4eeca.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, panosvo είπε

οπότε από ότι βλέπω συμφέρει να πάω στο σταθερό της ΔΕΗ, τι λέτε και εσείς; με βάση τις καταναλώσεις μου

ε, ναι και κάνεις αμφισβήτηση της ρήτρας φυσικά ,ζητώντας και την τηλεφωνική ηχογράφηση της παρουσίας του προγράμματος που σου κάνανε

μπορεί όμως να το έγραφε όπως και σε άλλους στο λογαριασμό (περίπου Οκτώβριο) ,σαν ειδοποίηση οτι θα εφαρμοστεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, panosvo είπε

λογαριασμό που εκδόθηκε στις 29/11/20221

έπρεπε να είχες φύγει ,

αν σου βάλουν ρήτρα αποχώρησης ζητάς πίστωση μέσω ΡΑΕ μιας και ο σύνδεσμος που αναφέρει δε λειτουργεί

επίσης μπορείς να το τραβήξεις αναφέροντας οτι δεν περίμενες να είναι τόσο μεγάλη η χρέωση μιας και ο σύνδεσμος δε λειτουργούσε και δε μπορούσες να δεις ο ίδιος την τεράστια επίπτωση στο λογαριασμό σου και υπέθετες οτι θα εφαρμοστεί όταν ανοίξει ο σύνδεσμος (edit για επιστροφή της ρήτρας αναπροσαρμογής)

λίγο ακραίο 😁, αλλά το αναφέρω σαν επιλογή μιας και μας ριμάξανε

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, panosvo είπε

Οπότε για αυτό που λες για την ρήτρα αποχώρησης θα πρέπει να απευθυνθώ στο My.rae , όταν με χρεώσουν τότε θα κάνω το αίτημα από ότι κατάλαβα

ναι

μπορείς και τώρα να στείλεις αμφισβήτηση στην εταιρία ζητώντας εξήγηση γιατί είναι τόσο πολύ η ρήτρα , γιατί το λινκ δε λειτουργούσε ωστε να το υπολογίσεις και αιτείσαι επιστροφή της ρήτρας και να φύγεις αζημίως

ίσως σου προτείνουν να φύγεις αζημίως σα "συμβιβασμό"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης δεν το είχα προσέξει στον λογαριασμό ότι έβαλαν ρήτρα.

Κάτι ακόμη η ΔΕΗ έχει συνδυαστικό πρόγραμμα αέριο και ρεύμα?

Αμφισβήτηση την στέλνω απευθείας στην εταιρεία ή μέσω του my.rae ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panosvo είπε

Αμφισβήτηση την στέλνω απευθείας στην εταιρεία

στην εταιρία μπας και απαντήσουν σύντομα , θα δεις στο site της , στα "χρήσιμα έγγραφα"

2 λεπτά πριν, panosvo είπε

Κάτι ακόμη η ΔΕΗ έχει συνδυαστικό πρόγραμμα αέριο και ρεύμα?

όχι και κανόνας είναι ποτέ double σε καμία εταιρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marmagia είπε

Επειδή με είχαν ρωτήσει αρκετοί συνφορουμιτες για την τηλεμετρηση αντί ν τους στέλνω προσωπικό μήνυμα καταχρώμαι τον χώρο και το αναφέρω εδώ. Λαμβάνω σήμερα γραπτά την απάντηση της ΕΔΑ ότι "Στην εγκατάσταση σας έχει τοποθετηθεί Smart meter της Fiorentini και δεν είναι εφικτή η εγκατάσταση συσκευής τηλεμέτρησης.Οι μετρητές επικοινωνούν καθημερινά με την πλατφόρμα μας και μας στέλνουν και την ένδειξη τους."

Δεν έχω παρακολουθήση από την αρχή το θέμα, και δεν εχω φυσικό αέριο (ακομα). Αλλά μήπως γνωρίζεις πως συνδέονται με το κέντρο για να στείλουν τις μετρήσεις. Συνήθως χρειάζεται σιμ καρτα με data (gsm) για να μπορεί να μεταδόσει τα δεδομένα. Σου έχουν πει τεχνικά πως γίνεται? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, userAnon said:

Δεν έχω παρακολουθήση από την αρχή το θέμα, και δεν εχω φυσικό αέριο (ακομα). Αλλά μήπως γνωρίζεις πως συνδέονται με το κέντρο για να στείλουν τις μετρήσεις. Συνήθως χρειάζεται σιμ καρτα με data (gsm) για να μπορεί να μεταδόσει τα δεδομένα. Σου έχουν πει τεχνικά πως γίνεται? 

Θεωρητικά μπαίνει μια συσκευή μέσα στο ερμάριο του μετρητή που στέλνει την μέτρηση μέσω gprs. Εντούτοις εμένα τώρα μου είπαν ότι οι νέοι μετρητες το έχουν ενσωματωμένο. Αν τους πιστεύω; Όχι και τόσο. Ο καθένας λέει το δικό του. Αλλά επειδή έχω ζήσει αρκετά χρόνια στο εξωτερικό, είμαι και περίεργο και παράλογο τρενο, όταν λέμε Α πρέπει να είναι Α, από την στιγμή που μου έστειλαν γραπτά ότι είναι smart meter και στέλνει ενδείξεις αυτόματα, εάν δεν στέλνονται εκκαθαρίστηκες ενδείξεις σε μηνιαία βάση όπως προβλέπεται από τον κώδικα προμήθειας θα κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με καλέσανε από τη ΔΕΗ και μου είπαν ότι η αλλαγή γίνεται μεταξύ παρόχων, προχωράω κανονικά με την αίτηση και αφήνω την αμφισβήτηση και την καταγγελία rae στον Ηρωνα να εκκρεμουν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, korakios είπε

στην εταιρία μπας και απαντήσουν σύντομα , θα δεις στο site της , στα "χρήσιμα έγγραφα"

Οκ το βρήκα το έγγραφο, τους γράφω αυτά που λέγαμε:

"Στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 25/01/2022 περιλαμβάνεται χρέωση αναπροσαρμογής 139,33€. Θεωρώ το νούμερο πολύ υψηλό. Δεν μπόρεσα να ελέγξω την χρέωση που θα έχω από τον σύνδεσμο που συμπεριλάβατε στον λογαριασμό τις 29/11/2021, διότι τις φορές που προσπάθησε να τον ανοίξω αυτός δεν ανταποκρινόταν.

Παρακαλώ την επιστροφή της ρήτρας των 139,33€."

Να πω κάτι ακόμη τι γνώμη έχετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...