kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις μου έστειλε η ΔΕΗ την υπογεγραμμένη σύμβαση και τους όρους του προγράμματος. Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά, δεν έχω ξαναδεί.
PCEXPERT2012 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, kirileman είπε Μόλις μου έστειλε η ΔΕΗ την υπογεγραμμένη σύμβαση και τους όρους του προγράμματος. Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά, δεν έχω ξαναδεί. Ποτε υπέγραψες τη σύμβαση με τη ΔΕΗ?
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, PCEXPERT2012 είπε Ποτε υπέγραψες τη σύμβαση με τη ΔΕΗ? 30/11
johnnyman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 44 λεπτά πριν, kirileman είπε Μόλις μου έστειλε η ΔΕΗ την υπογεγραμμένη σύμβαση και τους όρους του προγράμματος. Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά, δεν έχω ξαναδεί. Σε μενα ακομη δεν την εχουν στειλει την συμβαση χαχαχα 1
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 14 λεπτά πριν, johnnyman είπε Σε μενα ακομη δεν την εχουν στειλει την συμβαση χαχαχα Το προλάβαμε, έτσι; 1
ekrepali Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, johnnyman είπε Σε μενα ακομη δεν την εχουν στειλει την συμβαση χαχαχα 3/9 υπέγραψα, 27/9 έγινε η αλλαγή παροχής... ακόμα δεν έχω πάρει σύμβαση. 🤭 Η τιμολόγηση μια χαρά πάντως.
gregko Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Η εμπειρία μου απο την Ζενιθ... Είμαι πελάτης με το πρόγραμμα GAS HOME FIX το οποίο και είχα τα τελευταία χρόνια με χρέωση αρχικής τιμής 0,0325 και με ειδική προσφορά -20% (0,0260). Στον λογαριαμό Ιουνίου αναφέρεται ότι την 18/10/21 λήγει η σύμβαση σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 μέρες πριν τη λήξη της. Για τον λόγο αυτό και κάλεσα στις 30/9/21, και με αφορμή τη λήξη της 24μηνης σύμβασης, για να ενημερωθώ σχετικά και πιθανόν να αλλαξω πάροχο αλλά μετα τις διαβεβαιώσεις της υπαλλήλου ότι αν δεν ανανεώσω στο αέριο και μείνω στο συμβόλαιο που έχω ήδη οι τιμές θα παραμείνουν και μετά την λήξη του συμβολαίου οι ίδιες αν δεν κάνω απολύτος καμία κίνηση παρέμεινα στην εταιρεία. Η κλήση έχει ηχογραφηθεί και απο την ζενίθ και απο εμένα. Τελικά χθές έλαβα τον καινούργιο λογαριασμό αερίου στον οποίο όχι μόνο δεν τηρήθηκαν αυτά που είχαμε συμφωνίσει τηλεφωνικά και για τα οποία είχε δεσμευτεί η υπάλληλος ( παραμονή και μετά τις 18/10 στο GAS HOME FIX με τις ίδιες παλιές τιμές που είχα), αλλά μου έγινε και αλλαγή προγράμματος αυθαίρετα για το διάστηματα μετα τις 18/10 στο πρόγραμμα GAS HOME EASY(κυμαινόμενο) πράγμα το οποίο δεν είχαμε συμφωνίσει ποτέ και ούτε είχα ενημερωθεί σχετικά. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο απο βδομάδα, μέχρι στιγμής άκρη δεν έχω βγάλει και δεν νομίζω να βγάλω κιόλας... Εντομεταξύ δεν ξέρω αν δεσμέυομαι και με συμβόλαιο στο καινούργιο πρόγραμμα που με βαλαν. Τι κινήσεις θα μπορούσα να κανω και τι ελπίδες εχω να δικαιωθώ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 1 hour ago, kirileman said: Μόλις μου έστειλε η ΔΕΗ την υπογεγραμμένη σύμβαση και τους όρους του προγράμματος. Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδιά, δεν έχω ξαναδεί. Εμένα την έστειλε σήμερα 2η φορά. 😛
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, Thresh είπε Εμένα την έστειλε σήμερα 2η φορά. 😛 Μία ίσον καμία.
HERTHAN Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 42 λεπτά πριν, kirileman είπε Το προλάβαμε, έτσι; Iσχυει και μετα τις 30/11. Στις 03/12 που υπεγραψα ισχυε κανονικα.
tomtsir Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 15 λεπτά πριν, gregko είπε Η εμπειρία μου απο την Ζενιθ... Είμαι πελάτης με το πρόγραμμα GAS HOME FIX το οποίο και είχα τα τελευταία χρόνια με χρέωση αρχικής τιμής 0,0325 και με ειδική προσφορά -20% (0,0260). Στον λογαριαμό Ιουνίου αναφέρεται ότι την 18/10/21 λήγει η σύμβαση σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 μέρες πριν τη λήξη της. Για τον λόγο αυτό και κάλεσα στις 30/9/21, και με αφορμή τη λήξη της 24μηνης σύμβασης, για να ενημερωθώ σχετικά και πιθανόν να αλλαξω πάροχο αλλά μετα τις διαβεβαιώσεις της υπαλλήλου ότι αν δεν ανανεώσω στο αέριο και μείνω στο συμβόλαιο που έχω ήδη οι τιμές θα παραμείνουν και μετά την λήξη του συμβολαίου οι ίδιες αν δεν κάνω απολύτος καμία κίνηση παρέμεινα στην εταιρεία. Η κλήση έχει ηχογραφηθεί και απο την ζενίθ και απο εμένα. Τελικά χθές έλαβα τον καινούργιο λογαριασμό αερίου στον οποίο όχι μόνο δεν τηρήθηκαν αυτά που είχαμε συμφωνίσει τηλεφωνικά και για τα οποία είχε δεσμευτεί η υπάλληλος ( παραμονή και μετά τις 18/10 στο GAS HOME FIX με τις ίδιες παλιές τιμές που είχα), αλλά μου έγινε και αλλαγή προγράμματος αυθαίρετα για το διάστηματα μετα τις 18/10 στο πρόγραμμα GAS HOME EASY(κυμαινόμενο) πράγμα το οποίο δεν είχαμε συμφωνίσει ποτέ και ούτε είχα ενημερωθεί σχετικά. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο απο βδομάδα, μέχρι στιγμής άκρη δεν έχω βγάλει και δεν νομίζω να βγάλω κιόλας... Εντομεταξύ δεν ξέρω αν δεσμέυομαι και με συμβόλαιο στο καινούργιο πρόγραμμα που με βαλαν. Τι κινήσεις θα μπορούσα να κανω και τι ελπίδες εχω να δικαιωθώ? Αίτημα στο myRae.gr αναφέρεις τα πάντα ημερομηνία , υπάλληλος και το αίτημα σου να τηρηθεί αυτό που σου είπε η υπάλληλος.
mithrid Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Καλημερα και Χρονια Πολλα, Ηρθε ενας λογαριασμος με μηδενικη σχεδον καταναλωση και μου βαλανε εγγυηση μετα απο 2χρονια. Στην υπογραφη συμβολαιου ειχε μηδενικη ,αλλα επειδη εγινε προσφατη αποχωρηση απο το συμβολαιο με το ρευμα τους χαλασε μαλλον(το ρευμα εγινε μετα απο 1χρονο συμβολαιο δεν εγινε μαζι). Θελω να μου πει καποιος (αν ξερει) αν επιτρεπεται αυτο και να με κατατοπισει σχετικα αν χρειαστει να κανω καταγγελια. Επισης επειδη δεν καταλαβαινω τις μετρησεις θελω να μου πειτε αν βλεπετε τιποτα περιεργο. Ευχαριστω και καλη Χρονια με υγεια και αγαπη
korakios Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, gponiris είπε Επισης επειδη δεν καταλαβαινω τις μετρησεις θελω να μου πειτε αν βλεπετε τιποτα περιεργο. ναι , έχεις ρήτρα αναπροσαρμογής , ποιο πρόγραμμα έχεις και απο ποια εταιρία ? 3 λεπτά πριν, gponiris είπε Στην υπογραφη συμβολαιου ειχε μηδενικη ,αλλα επειδη εγινε προσφατη αποχωρηση απο το συμβολαιο με το ρευμα τους χαλασε μαλλον(το ρευμα εγινε μετα απο 1χρονο συμβολαιο δεν εγινε μαζι). Θελω να μου πει καποιος (αν ξερει) αν επιτρεπεται αυτο και να με κατατοπισει σχετικα αν χρειαστει να κανω καταγγελια. μάλλον σου κάνανε αυτόματη ανανέωση συμβολαίου (παράνομο , ο κώδικας προβλέπει ενημέρωση απο πριν)
kirileman Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, HERTHAN είπε Iσχυει και μετα τις 30/11. Στις 03/12 που υπεγραψα ισχυε κανονικα. Λίγο πιο κάτω γράφει ότι από την προωθητική ενέργεια εξαιρούνται ορισμένα μέλη του insomnia. Θα δω αν σε αναφέρει και θα σου στείλω pm. Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2021 από kirileman
ekrepali Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 35 λεπτά πριν, gregko είπε Η εμπειρία μου απο την Ζενιθ... Είμαι πελάτης με το πρόγραμμα GAS HOME FIX το οποίο και είχα τα τελευταία χρόνια με χρέωση αρχικής τιμής 0,0325 και με ειδική προσφορά -20% (0,0260). Στον λογαριαμό Ιουνίου αναφέρεται ότι την 18/10/21 λήγει η σύμβαση σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 μέρες πριν τη λήξη της. Για τον λόγο αυτό και κάλεσα στις 30/9/21, και με αφορμή τη λήξη της 24μηνης σύμβασης, για να ενημερωθώ σχετικά και πιθανόν να αλλαξω πάροχο αλλά μετα τις διαβεβαιώσεις της υπαλλήλου ότι αν δεν ανανεώσω στο αέριο και μείνω στο συμβόλαιο που έχω ήδη οι τιμές θα παραμείνουν και μετά την λήξη του συμβολαίου οι ίδιες αν δεν κάνω απολύτος καμία κίνηση παρέμεινα στην εταιρεία. Η κλήση έχει ηχογραφηθεί και απο την ζενίθ και απο εμένα. Τελικά χθές έλαβα τον καινούργιο λογαριασμό αερίου στον οποίο όχι μόνο δεν τηρήθηκαν αυτά που είχαμε συμφωνίσει τηλεφωνικά και για τα οποία είχε δεσμευτεί η υπάλληλος ( παραμονή και μετά τις 18/10 στο GAS HOME FIX με τις ίδιες παλιές τιμές που είχα), αλλά μου έγινε και αλλαγή προγράμματος αυθαίρετα για το διάστηματα μετα τις 18/10 στο πρόγραμμα GAS HOME EASY(κυμαινόμενο) πράγμα το οποίο δεν είχαμε συμφωνίσει ποτέ και ούτε είχα ενημερωθεί σχετικά. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο απο βδομάδα, μέχρι στιγμής άκρη δεν έχω βγάλει και δεν νομίζω να βγάλω κιόλας... Εντομεταξύ δεν ξέρω αν δεσμέυομαι και με συμβόλαιο στο καινούργιο πρόγραμμα που με βαλαν. Τι κινήσεις θα μπορούσα να κανω και τι ελπίδες εχω να δικαιωθώ? Έχει βγει μια (χαντακωμένη) ανακοίνωση ότι από 1/10 όταν λήγει το Fix, πάς αυτόματα στο Easy. https://www.zenith.gr/syxnes-erwthseis-promhtheia-fysikou-aerioy Ίσως είχες ειδοποιηθεί 2 μήνες νωρίτερα με ψιλά γράμματα στο λογαριασμό. Βέβαια αν σου είπαν άλλα τηλεφωνικά κι αν όντως υπάρχει ηχογράφηση, είναι δεσμευμένοι να τηρήσουν όσα υποσχέθηκαν μέχρι και την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Από τώρα και μετά μπορούν αν σου πούνε όπα sorry λάθος θα τιμολογείσαι όπως λένε οι αναπροσαρμοσμένοι όροι. Για να κυνηγήσεις τη διόρθωση τιμής από 18/10 μέχρι τώρα, κάνε καταγγελία στο myrae (επέλεξε αμφισβήτηση λογαριασμού). Κλείσε adblock. Βάλε σε 1 PDF το λογαριασμό και τη ταυτότητα σου. Το PDF να είναι κάτω των 3MB, αλλιώς κάνε print σε PDF σε κλίμακα του γκρι. Αν δε γίνεται upload του αρχείου (μαλακίζεται το site), τότε ανέβασε το στο googledrive κάνε και κάνε copy-paste το link (να είναι προσβάσιμο το αρχείο από όποιον έχει το link). Ανέφερε στα σχόλια την ηχογραφημένη συνομιλία (όνομα υπαλλήλου, ημερομηνία, ώρα) και όλες τις λεπτομέρειες. Η δική σου ηχογράφηση να ξέρεις δε γίνεται δεκτή. Από κει και πέρα πρέπει να δεις πιο πρόγραμμα σε συμφέρει. Είτε ΔΕΗ σταθερό 0.05 (Gas Control) είτε ΔΕΗ κυμαινόμενο (GAS Benefit). Πρέπει να ρίξεις τα χαρτιά να δεις πού θα κυμανθεί το ΤΤF του χρόνου, τι ορέξεις θα έχουν οι Ρώσοι, πόσο θα μαλακιστούν οι Ευρωπαίοι κλπ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις