Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Τα ίδια συζητούσαμε και για το ρεύμα 1 μήνα (επιδότηση για όλους) και τελικά ίσχυε το αυτοννόητο (μόνο κυμαινόμενα).

Με την λογική αυτή όμως @ekrepali άρα και το ΗΡΩΝ Gas Flex θα πάρει επιδότηση(=κυμαινόμενο), ανεξαρτήτως ΔΕΠΑ! 
Γιατί κάποιοι έγραψαν πριν οτι ο ΗΡΩΝ δεν κάνει εκπτώσεις στα προγράμματα του ΦΑ. 
Τί θέλω να πω: οτι δεν μπορούμε προς το παρών να ερμηνεύσουμε τις όποιες εξαγγελίες της Κυβέρνησης μέχρι να δούμε το αποτέλεσμα αυτών στους λογαριασμούς μας. 
Για το ρεύμα ήδη είδαμε οτι τα σταθερά προγράμματα (πχ, myhome online), ΔΕΝ πήραν κρατική έκπτωση/επιδότηση. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

την πατησα

έκανα τελευταια στιγμη 30/9 το προγραμμα στη ΔΕΗ με 0,20

έφυγαν τα χαρτια 17/10 στην ΕΔΑ όπου απορρίφτηκαν λογω διαφορετικου ΑΦΜ

ειχα κανει παλαιοτερα συμβολαιο στην ΕΠΑ (2016) , βαλανε λαθος ΑΦΜ , το άλλαξα μετά  το 2017 (Αεριο Θεσσαλονικησ - Θεσσαλιας), έκανα νεο συμβολαιο  , όλα καλά (ειμαι zenith)

προφανώς η ΕΔΑ είχε το παλαιο λαθος ΑΦΜ και με απέρριψεε

γκαντεμια

μιλησα μαζι τους με προσπαθεια μου ειπαν να στειλω email στην ΕΔΑ και να μιλησω ξανά με ΔΕΗ για επαναπροωθηση του συμβολαιου

έστειλα email στην ΕΔΑ [email protected] για επικαιροποιηση στοιχειων και περιμενω

αυριο μαλλον θα παω στα γραφεια μπας και το σώσω

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, moon1821 είπε

την πατησα

έκανα τελευταια στιγμη 30/9 το προγραμμα στη ΔΕΗ με 0,20

έφυγαν τα χαρτια 17/10 στην ΕΔΑ όπου απορρίφτηκαν λογω διαφορετικου ΑΦΜ

ειχα κανει παλαιοτερα συμβολαιο στην ΕΠΑ (2016) , βαλανε λαθος ΑΦΜ , το άλλαξα μετά  το 2017 (Αεριο Θεσσαλονικησ - Θεσσαλιας), έκανα νεο συμβολαιο  , όλα καλά (ειμαι zenith)

προφανώς η ΕΔΑ είχε το παλαιο λαθος ΑΦΜ και με απέρριψεε

γκαντεμια

μιλησα μαζι τους με προσπαθεια μου ειπαν να στειλω email στην ΕΔΑ και να μιλησω ξανά με ΔΕΗ για επαναπροωθηση του συμβολαιου

έστειλα email στην ΕΔΑ [email protected] για επικαιροποιηση στοιχειων και περιμενω

αυριο μαλλον θα παω στα γραφεια μπας και το σώσω

 

Για τετοια μλκια να μην γινει η δουλεια σου σε πιανει τρελα.

Μακαρι να βρεις ακρη φιλε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, moon1821 είπε

ειχα κανει παλαιοτερα συμβολαιο στην ΕΠΑ (2016) , βαλανε λαθος ΑΦΜ , το άλλαξα μετά  το 2017 (Αεριο Θεσσαλονικησ - Θεσσαλιας), έκανα νεο συμβολαιο  , όλα καλά (ειμαι zenith)

Τωρα καταλαβα

Η παλαια ΕΠΑ 2016 ηταν μια και για παροχη και για διανομη τοτε

μετα δημιουργηθηκε μια ΕΔΑ και πολλές ΕΠΑ , εγω αλλαξα ΑΦΜ στην ΕΠΑ θεσ (μετεπειτα zenth) και παρεμεινε το λαθος ΑΦΜ στην νεα μοναδικη ΕΔΑ θεσ που δεν είχα δοσοληψίες 

μόλις πήγα για αλλαγη  παροχου υπηρξε conflict 

(δεν μου ειπαν τιποτε τοτε ηταν στη διαδικασία σπασίματος) 

ισως φταιω και εγω αλλα δεν επρεπε να ενημερωσει η ΕΠΑ την ΕΔΑ γαι το νεο συμβολαιο? 

αυριο τα νεωτερα

να μαστε καλα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/10/2021 στις 6:16 ΜΜ, stelakis1914 είπε

Κάλεσε τους στο τηλέφωνο και ζήτησε να σου τον στείλουν και μέσω mail. Σε μισή ώρα θα τον έχεις στα χέρια σου.

Δώσε τους επίσης και αριθμό ΙΒΑΝ για την επιστροφή της εγγύησης. 

chat είναι για γενικές πληροφορίες μόνο (του είπα ας το κλείσουν τελείως καλύτερα να μη χάνει χρόνο ο κόσμος)

τηλ δεν απαντάνε

click2call έπιανε παλιά , αλλά ξέχασα , Δευτέρα , απο το πρωί , τώρα με πήραν και κάνανε το κολπάκι που χτυπά , το σηκώνεις ,ακούγεται να χτυπά εσωτερική γραμμή και έκλεισε

Έστειλα στο info , το customercare το εξαφάνισαν απο τη σελίδα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

 

τηλ δεν απαντάνε

2311 223 099 δεν απαντάνε; Ένα φίλο μου που του έκανα αλλαγή από Τ2 σε fix πριν 1 μήνα, απάντησαν γρήγορα.

Εναλλακτικά για εκτύπωση λογαριασμού, επίσκεψη στο κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

2311 223 099 δεν απαντάνε;

μετά τα 20 λεπτά έπεφτε η γραμμή , Δευτέρες έτσι πάντα ήτανε , ίσως και να έτυχε , με click2call πάντως παλιότερα ήταν άμεση η επικοινωνία

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εναλλακτικά για εκτύπωση λογαριασμού, επίσκεψη στο κατάστημα.

θα προτιμήσω email :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, korakios είπε

μετά τα 20 λεπτά έπεφτε η γραμμή , Δευτέρες έτσι πάντα ήτανε , ίσως και να έτυχε , με click2call πάντως παλιότερα ήταν άμεση η επικοινωνία

θα προτιμήσω email :)

Από αυτήν την διεύθυνση έστειλαν αντίγραφο του λογαριασμού σε εμένα. 

 

Επεξ/σία από stelakis1914
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, stelakis1914 είπε

Από αυτήν την διεύθυνση έστειλαν αντίγραφο του λογαριασμού σε εμένα. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

έκανα μια αναζήτηση και το βρήκα στο https://e-ticket.zenith.gr/ το

[email protected] θα στείλω και εκεί

edit βρήκα και παλιότερα email απο το customercare αλλά είμαι επιφυλακτικός αν ισχύει πλέον μιας και όταν έστελνα έπαιρνα πάντα αυτοματοποιημένη απάντηση οτι παραλήφθηκε και τώρα δε μου ήρθε τίποτα

edit2 με πήρανε τηλ (την επόμενη!) , θα το προωθήσουν στο κατάλληλο τμήμα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, moon1821 είπε

ευχαριστω για τις οδηγιες

θα παω πρωτα απο εκεί 

Πήγα ΕΔΑ σήμερα και χωρις πολλα πολλα (τι να πουνε άλλωστε που με είχανε με ξένο ΑΦΜ) αλλάξανε τα στοιχεια.

απλά η αίτηση απορρίφθηκε και παω τωρα ξανά ΔΕΗ για επαναπροωθηση για να γινει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, moon1821 είπε

απλά η αίτηση απορρίφθηκε και παω τωρα ξανά ΔΕΗ για επαναπροωθηση για να γινει 

Μπράβο στη ΔΕΗ - απάντησαν μέσα σε 2 ώρες

"Αγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ολοκληρωθεί το αίτημά σας.
Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.

Με εκτίμηση,

Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ"
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, moon1821 είπε

Πήγα ΕΔΑ σήμερα και χωρις πολλα πολλα (τι να πουνε άλλωστε που με είχανε με ξένο ΑΦΜ) αλλάξανε τα στοιχεια.

απλά η αίτηση απορρίφθηκε και παω τωρα ξανά ΔΕΗ για επαναπροωθηση για να γινει 

Φιλε ειχα αντιμετωπισει ιδιο προβλημα αρχες Σεπτεμβρη....ο λογαριασμος ερχοταν στο ονομα του πατερα μου κ επειδη ειμαι συνιδιοκτητης,ηθελα να το κανω στο ονομα μου για να ελεγχω τις ενεργειες καλυτερα.... απορριφθηκε 2 φορες η αιτηση κ ευλογα ειχα κανει την ιδια ερωτηση σε εναν πολυ ευγενικο υπαλληλο της δεη που με ενημερωσε τηλεφωνικα για το τι χαρτια επρεπε να ξαναστειλω... η απαντηση του ηταν οτι για την προσφορα ισχυει η μερα που εκανα την αιτηση στη δεη,οποτε λογικα δεν θα εχεις θεμα,μιας κ την εκανες 30/9

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...