Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, georgewww είπε

Είμαι 7000 ετών, έχω δει απίστευτες αυτοκρατορίες να πέφτουν.  Η Apple με τον ξιπασμο της θα το φάει το κεφάλι της.  

Εσυ έπαιζες στην ταινία Ο άνθρωπος από τη Γη;

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, ikar6 είπε

Μην το λες... Η Tesla είχε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δούλευε για χρόνια στο κόκκινο. Το ότι τα τελευταία τρίμηνα καταγράφει θετικό πρόσημο δε λέει και πολλά πράγματα για τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου. Με βάση τα νούμερα είναι από τις πιο υπερεκτιμημένες μετοχές του χρηματιστηρίου, τίποτα στους οικονομικούς της δείκτες δε δικαιολογεί τη χρηματιστηριακή της αξία, απλά υπάρχει το hype γιατί αντιπροσωπεύει το καινούριο που θα αποτελέσει (;) το mainstream στο χώρο των μεταφορών και στο χώρο αυτό έχει επίσης σοβαρή υπεροχή σε τεχνογνωσία. 

Από την άλλη, αν η Apple ήθελε σοβαρά να μπει στο χώρο της κατασκευής αυτοκινήτου, είναι ηλίθιο που δεν έκανε την κίνηση τότε. Αδυνατώ όμως να καταλάβω για ποιο λόγο να μπει σε χωράφια με τα οποία δεν έχει απολύτως καμία σχέση. Το ίδιο δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω τι προσπαθεί να κάνει με το Apple TV+

Η Apple κάθεται πάνω σε ένα βουνό με λεφτά τα οποία πρέπει να επενδύσει. Λεφτά που κάθονται δεν αρέσουν στους επενδυτές. Θα υπάρχουν και αστοχίες, το μόνο σίγουρο.

Από την άλλη, ο M1 και η επαναστατική τεχνολογία που εφαρμόζει είναι πραγματικά αυτό που περίμενε κάποιος από μια τέτοια εταιρεία. Αυτό δείχνει ότι έχει τους πόρους για να αλλάξει τα δεδομένα με ότι καταπιαστεί.

Το αυτοκίνητο είναι ίσως το πιο δύσκολο τεχνολογικό προιόν καθώς πρέπει να συνδυαστούν ηλεκτρονικά και μηχανολογικά μέρη, να κινείται με μεγάλες ταχύτητες και να μεταφέρει με ασφάλεια κόσμο. Μια αποτυχία σε αυτό τον τομέα μπορεί να καταστρέψει ακόμα και εταιρείες σαν την Apple. Δεν βιάζεται, το έχει δείξει και είναι πολύ πιθανό να έχει ήδη συνεργασία με κατασκευαστή (που θεωρώ πως σε αυτή την περίπτωση θα ήταν η VW). Έχουν άριστες σχέσεις και η δεύτερη έχει τα εργοστάσια να υποστηρίξει μια τέτοια παραγωγή.

Τα πιο πάνω ίσως και να είναι ο λόγος που αρνήθηκε την συνάντηση με τον Musk ενώ όλοι θεωρούσαν ότι θα συμβεί. Ότι δηλαδή ο σχεδιασμός πλέον τους βγαίνει και αυτό που θα βγάλουν θα κάνει αίσθηση και θα κοντράρει την Tesla και τους υπόλοιπους.

$ 250.000.000.000 + είναι αυτά και προστίθενται 10-20 κάθε χρόνο, κάπου πρέπει να πάνε...

Επεξ/σία από alejsalonica
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Η Apple κάθεται πάνω σε ένα βουνό με λεφτά τα οποία πρέπει να επενδύσει. Λεφτά που κάθονται δεν αρέσουν στους επενδυτές. Θα υπάρχουν και αστοχίες, το μόνο σίγουρο.

Από την άλλη, ο M1 και η επαναστατική τεχνολογία που εφαρμόζει είναι πραγματικά αυτό που περίμενε κάποιος από μια τέτοια εταιρεία. Αυτό δείχνει ότι έχει τους πόρους για να αλλάξει τα δεδομένα με ότι καταπιαστεί.

Το αυτοκίνητο είναι ίσως το πιο δύσκολο τεχνολογικό προιόν καθώς πρέπει να συνδυαστούν ηλεκτρονικά και μηχανολογικά μέρη, να κινείται με μεγάλες ταχύτητες και να μεταφέρει με ασφάλεια κόσμο. Μια αποτυχία σε αυτό τον τομέα μπορεί να καταστρέψει ακόμα και εταιρείες σαν την Apple. Δεν βιάζεται, το έχει δείξει και είναι πολύ πιθανό να έχει ήδη συνεργασία με κατασκευαστή (που θεωρώ πως σε αυτή την περίπτωση θα ήταν η VW). Έχουν άριστες σχέσεις και η δεύτερη έχει τα εργοστάσια να υποστηρίξει μια τέτοια παραγωγή.

Τα πιο πάνω ίσως και να είναι ο λόγος που αρνήθηκε την συνάντηση με τον Musk ενώ όλοι θεωρούσαν ότι θα συμβεί. Ότι δηλαδή ο σχεδιασμός πλέον τους βγαίνει και αυτό που θα βγάλουν θα κάνει αίσθηση και θα κοντράρει την Tesla και τους υπόλοιπους.

$ 250.000.000.000 + είναι αυτά και προστίθενται 10-20 κάθε χρόνο, κάπου πρέπει να πάνε...

Απορώ που βασίζονται όλα αυτά και η σιγουριά που θα καταφέρει. 
Η απλ κυριολεκτικά δεν έχει καμία σχέση με το θέμα OEM για EV.
Μέχρι τώρα, έπειτα από μισή και βάλε δεκαετία από φήμες, δεν έβγαλε τίποτα. Ούτε καν ένα πρωτότυπο ή μια υπηρεσία σχετική με τον χώρο.

Επίσης πως η "επανάσταση" του Μ1 (άλλη μεγάλη κουβέντα) είναι σχετικό με την αυτοκινητοβιομηχανία;
 

Δημοσ.

Το άρθρο, με γενικολογίες και σκόπιμες αοριστίες σαν κουτσομπολιό, προσπαθεί χωρίς να το πετύχει (γιατί προκαλεί χασμουρητά και μόνο...) να μεταγγίσει λίγο από τον αέρα καινοτομίας του Elon Musk και της Tesla στην καιρό τώρα ξεπερασμένη -από τους κινέζους !!- Apple.

Πράγματι, το super stable λειτουργικό της και το βαρύ στο πορτοφόλι κινητό της, ταιριάζει πιά μόνο στους έχοντες μια ...ηλικία και απλώς δεν ενδιαφέρονται για το επικίνδυνα customizable android. Οι νεότεροι και όσοι έχουν μπροστά τους το μέλλον την παλεύουν με το δεύτερο... και απλώς αδιαφορούν για το i-βασίλη...

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, estpany είπε

 

Πράγματι, το super stable λειτουργικό της και το βαρύ στο πορτοφόλι κινητό της, ταιριάζει πιά μόνο στους έχοντες μια ...ηλικία και απλώς δεν ενδιαφέρονται για το επικίνδυνα customizable android. Οι νεότεροι και όσοι έχουν μπροστά τους το μέλλον την παλεύουν με το δεύτερο... και απλώς αδιαφορούν για το i-βασίλη...

Ο ξαδερφος μου που ειναι 20 χρονων   εχει  iphone και η ξαδερφη μου απο το αλλο σοι  που ειναι 22 , πηρε φετος το 12  pro max  σε midnight blue !Αρα μηπως  κανει apply  μονο στις αδειες τσεπες   συμφωνα με την  δικη σου λογικη   ?

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 1
Δημοσ.

και που ειναι το περιεργο. κινηση σωστη απο τον ελον. δε μου φαινεται περιεργο καθως ειναι συνηθης πολιτικη για κολοσσους οπως και η apple οταν ειχε αγορασει το shazam η την microsoft που πηρε στουντιο ετοιμο για τα game της να εχει να παιζει. δυστυχως δεν του βγηκε του φιλου ιλον αλλιως θα βλεπαμε την apple να φτιαχνει και διαστημικα λεωφορεια !

Δημοσ.

Εγώ πιστέυω τον Μασκ. Το πιθανότερο είναι πως ότι πιθανή τεχνολογία υπάρχει σχετικά με την μπαταρίες την έχει δοκιμάσει.

Αν είναι κάτι που δεν έχει δοκιμάσει θα είναι μια τεράστια έκπληξη τύπου κρεμμύδια με ρητίνη ... ωχ ...  150 αμπερ !!!!

Δημοσ.

Εγω περιμενω παντως την ημερα που ολο αυτο θα σκασει σαν μπαλονι. του μιστερ τεσλα εννοω.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, ikar6 είπε

Μην το λες... Η Tesla είχε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δούλευε για χρόνια στο κόκκινο. Το ότι τα τελευταία τρίμηνα καταγράφει θετικό πρόσημο δε λέει και πολλά πράγματα για τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου. Με βάση τα νούμερα είναι από τις πιο υπερεκτιμημένες μετοχές του χρηματιστηρίου, τίποτα στους οικονομικούς της δείκτες δε δικαιολογεί τη χρηματιστηριακή της αξία, απλά υπάρχει το hype γιατί αντιπροσωπεύει το καινούριο που θα αποτελέσει (;) το mainstream στο χώρο των μεταφορών και στο χώρο αυτό έχει επίσης σοβαρή υπεροχή σε τεχνογνωσία. 

Από την άλλη, αν η Apple ήθελε σοβαρά να μπει στο χώρο της κατασκευής αυτοκινήτου, είναι ηλίθιο που δεν έκανε την κίνηση τότε. Αδυνατώ όμως να καταλάβω για ποιο λόγο να μπει σε χωράφια με τα οποία δεν έχει απολύτως καμία σχέση. Το ίδιο δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω τι προσπαθεί να κάνει με το Apple TV+

Οταν σε μερικα χρόνια τα συμβατικά αυτοκίνητα αντικατασταθουν απο τα ηλεκτρικα, η υποθεση αυτοκινητο θα ειναι κυριως υποθεση ηλεκτρολογου μηχανικού και μηχανικού λογισμικού, ενώ η μηχανολογια θα περναει σε δεύτερη μοιρα... Στα πρώτα 2 η Apple είναι πρωτοπόρος παγκοσμίως.

Για μενα ενα από τα πιο τραγικά λαθη στην ιστορία των επιχειρησεων, μου θυμιζει την πώληση της Google στη Yahoo που δεν εγινε ποτε

Επεξ/σία από Antikeimenos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γιατι να βγει τώρα ο Musk  και να κάνει αυτη τη δήλωση τη στιγμή που ανακοινώνεται οτι η Apple ετοιμάζει αυτοκίνητο ? φοβάται τον ανταγωνισμό γιατι οπου μπαίνει η Apple μπαίνει με killer instict ,  δες τι έκανε τη βιομηχανια ρολογιών της Ελβετίας την οποία διέλυσε πουλώντας 10+ εκατομμύρια μονάδες παραπάνω  απο ότι όλα τα brands μαζί ολόκληρης της Ελβετικής βιομηχανίας , οπότε βγαίνει και σου λέει Hellooo  εδώ είμαι παιδιά  μήπως και θέλουν να αγοράσουν την Τεσλα κατι που θα έστελνε τη μετοχή σε γαλαξιακά επίπεδα

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, billdanos είπε

Χμ... Ειναι λοιπόν ξιπασμένη μια εταιρεία που δουλεύει για χρόνια πάνω σε ενα πρότζεκτ και αρνείται σε κάποια φάση μια συνάντηση όταν ένας ανταγωνιστής την πλησιάζει γιατι θέλει να τους εξαγοράσει μιας και μάλλον ...βαρέθηκε!

Α να χαθούν οι άσχετοι που μου θέλουν και iCar... :)

Aξίζει να σημειωθεί ότι η Apple δαπανά 14 δολάρια για έρευνα και ανάπτυξη για κάθε ένα δολάριο που δαπανά για τους ίδιους λόγους η Tesla. Η εταιρεία του Cook δημιουργεί επίσης το μέγεθος ελεύθερων ταμειακών ροών που δημιουργεί η Tesla σε ένα ολόκληρο έτος κάθε 10 ημέρες.

28 λεπτά πριν, ethereum είπε

γιατι να βγει τώρα ο Musk  και να κάνει αυτη τη δήλωση τη στιγμή που ανακοινώνεται οτι η Apple ετοιμάζει αυτοκίνητο ? φοβάται τον ανταγωνισμό γιατι οπου μπαίνει η Apple μπαίνει με killer instict ,  δες τι έκανε τη βιομηχανια ρολογιών της Ελβετίας την οποία διέλυσε πουλώντας 10+ εκατομμύρια μονάδες παραπάνω  απο ότι όλα τα brands μαζί ολόκληρης της Ελβετικής βιομηχανίας , οπότε βγαίνει και σου λέει Hellooo  εδώ είμαι παιδιά  μήπως και θέλουν να αγοράσουν την Τεσλα κατι που θα έστελνε τη μετοχή σε γαλαξιακά επίπεδα

Ακριβώς, εχει το άγχος του ανταγωνισμού κ αυτό φαίνεται, τα μεγέθη μιλανε από μόνα τους δες κ προηγούμενο σχόλιο που κανω συγκρίσεις μεγεθών, για τα λεφτα που δαπανούν οι 2 εταιρίες σε R&D. Αν ο γίγαντας Apple μπει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών, αυτό θα σημαίνει κ το τέλος της Tesla κ αυτό είναι που φοβάται o Musk κ κανει αυτο το απελπισμένο και άστοχο σχόλιο.

Επίσης και λίγη ιστορία εδώ, δεδομένου ότι ο Musk κάποτε χαρακτήρισε την Apple ως "νεκροταφείο" για την απόσπαση υπαλλήλων της Tesla μέσω επαγγελματικών "μετεγγραφών". Αυτό συνέβη λίγα χρόνια προτού ο ίδιος απευθύνει έκκληση στον (με βάση τη λογική Musk) "αρχινεκροθάφτη" Cook.

 

Επεξ/σία από Antikeimenos
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ethereum είπε

δες τι έκανε τη βιομηχανια ρολογιών της Ελβετίας την οποία διέλυσε πουλώντας 10+ εκατομμύρια μονάδες παραπάνω  απο ότι όλα τα brands μαζί ολόκληρης της Ελβετικής βιομηχανίας

άρχισε η apple να κατασκευάζει ρολόγια; δεν έχει διαλυθεί η ελβετική ωρολογοποιία οι πωλήσεις των ελβετικών ρολογιών είναι σχετικά σταθερές για πολλά χρόνια

29 λεπτά πριν, Antikeimenos είπε

Αν ο γίγαντας Apple μπει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών, αυτό θα σημαίνει κ το τέλος της Tesla κ αυτό είναι που φοβάται o Musk κ κανει αυτο το απελπισμένο και άστοχο σχόλιο.

στα υπόλοιπα προϊόντα που κατασκευάζει η apple έχει κυριαρχήσει και έχουν κλείσει οι ανταγωνιστές της;

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nvel είπε

άρχισε η apple να κατασκευάζει ρολόγια; δεν έχει διαλυθεί η ελβετική ωρολογοποιία οι πωλήσεις των ελβετικών ρολογιών είναι σχετικά σταθερές για πολλά χρόνια

στα υπόλοιπα προϊόντα που κατασκευάζει η apple έχει κυριαρχήσει και έχουν κλείσει οι ανταγωνιστές της;

Tα ΤΕSLA είναι prenium ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκεί που θα κινηθεί και η Apple και τα 2 αμερικανιές, οπότε μιλάμε για το ίδιο target group πελατών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...