Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με τον CEO της Tesla, ο Tim Cook αρνήθηκε ακόμη και να προγραμματίσει μία συνάντηση μαζί του.

Ο Elon Musk κάποια στιγμή στο παρελθόν προσπάθησε να πουλήσει την Tesla στην Apple. Απαντώντας σε ένα tweet σχετικά με το δημοσίευμα του Reuters που αναφέρονταν στις φιλοδοξίες της Apple για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Musk είπε:

Κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων ημερών της ανάπτυξης του Model 3, έφτασα στον Tim Cook για να συζητήσω την πιθανότητα να αποκτήσει η Apple την Tesla (για το 1/10 της αξίας που έχει σήμερα). Αρνήθηκε να με συναντήσει.

Αν και υπήρχαν εδώ και χρόνια φήμες για μία πιθανή πώληση της Tesla στην Apple, είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται σε αυτήν ο ίδιος ο Musk. Συνεχίζοντας, ο Musk αμφισβήτησε επίσης και την ακρίβεια όσων παρουσιάζει το Reuters στη σχετική έκθεσή του. Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο, η Apple αναπτύσσει μία πρωτοποριακή μπαταρία που χρησιμοποιεί σχεδίαση monocell.

Σύμφωνα με τις πηγές του Reuters, η νέα μπαταρία θα δώσει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple μεγαλύτερη αυτονομία από άλλα EV οχήματα. Μάλιστα, μία από τις πηγές περιέγραψε το σχέδιο της Apple ως «το επόμενο επίπεδο». Το Reuters ανέφερε επίσης ότι η Apple εξετάζει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μία χημική ένωση φωσφορικού σιδήρου για να καταστήσει την κατασκευή των κυψελών λιγότερο δαπανηρή.

Ο Musk αναφέρει πώς αν τα παραπάνω είναι αλήθεια, ακούγονται παράξενα. Λέει πως η Tesla ήδη χρησιμοποιεί μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου στα οχήματα που κατασκευάζονται στο Gigafactory της Σαγκάης προσθέτοντας επίσης πως η σχεδίαση monocell είναι ηλεκτροχημικά αδύνατη, καθώς μία τέτοια μπαταρία δεν θα μπορούσε να παράγει αρκετά υψηλή τάση για να χρησιμοποιηθεί.

Ίσως εννοούσαν κύτταρα συνδεδεμένα μεταξύ τους, όπως η δική μας μπαταρία.

Η έκθεση του Reuters ανέφερε επίσης τη δυνατότητα της Apple να προσθέσει αισθητήρες LiDAR στο όχημα, κάτι το οποίο ο Musk είχε χαρακτηρίσει ως «ανόητο έργο». Με άλλα λόγια, είναι ασφαλές να πούμε ότι ο Musk δεν εντυπωσιάζεται από τις φήμες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Είμαι 7000 ετών, έχω δει απίστευτες αυτοκρατορίες να πέφτουν.  Η Apple με τον ξιπασμο της θα το φάει το κεφάλι της.  

Δημοσ.

Τον τρΕλλον Musk τον είχα μέχρι τώρα σε υπόληψη.
Ομως μετά την είδηση πιστεύω οτι είναι ένας τυχερός (που τελικά δεν πούλησε) ηλίθιος (γιατί ήθελε να πουλήσει).

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
20 minutes ago, georgewww said:

Είμαι 7000 ετών, έχω δει απίστευτες αυτοκρατορίες να πέφτουν.  Η Apple με τον ξιπασμο της θα το φάει το κεφάλι της.  

Χμ... Ειναι λοιπόν ξιπασμένη μια εταιρεία που δουλεύει για χρόνια πάνω σε ενα πρότζεκτ και αρνείται σε κάποια φάση μια συνάντηση όταν ένας ανταγωνιστής την πλησιάζει γιατι θέλει να τους εξαγοράσει μιας και μάλλον ...βαρέθηκε!

Α να χαθούν οι άσχετοι που μου θέλουν και iCar... :)

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, eyw είπε

Τον τρΕλλον Musk τον είχα μέχρι τώρα σε υπόληψη.
Ομως μετά την είδηση πιστεύω οτι είναι ένας τυχερός (που τελικά δεν πούλησε) ηλίθιος (γιατί ήθελε να πουλήσει).

Μην το λες... Η Tesla είχε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δούλευε για χρόνια στο κόκκινο. Το ότι τα τελευταία τρίμηνα καταγράφει θετικό πρόσημο δε λέει και πολλά πράγματα για τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου. Με βάση τα νούμερα είναι από τις πιο υπερεκτιμημένες μετοχές του χρηματιστηρίου, τίποτα στους οικονομικούς της δείκτες δε δικαιολογεί τη χρηματιστηριακή της αξία, απλά υπάρχει το hype γιατί αντιπροσωπεύει το καινούριο που θα αποτελέσει (;) το mainstream στο χώρο των μεταφορών και στο χώρο αυτό έχει επίσης σοβαρή υπεροχή σε τεχνογνωσία. 

Από την άλλη, αν η Apple ήθελε σοβαρά να μπει στο χώρο της κατασκευής αυτοκινήτου, είναι ηλίθιο που δεν έκανε την κίνηση τότε. Αδυνατώ όμως να καταλάβω για ποιο λόγο να μπει σε χωράφια με τα οποία δεν έχει απολύτως καμία σχέση. Το ίδιο δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω τι προσπαθεί να κάνει με το Apple TV+

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 minutes ago, ikar6 said:

... Η Tesla είχε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας και δούλευε για χρόνια στο κόκκινο. Το ότι τα τελευταία τρίμηνα καταγράφει θετικό πρόσημο δε λέει και πολλά πράγματα για τη βιωσιμότητά της σε βάθος χρόνου. Με βάση τα νούμερα είναι από τις πιο υπερεκτιμημένες μετοχές του χρηματιστηρίου, τίποτα στους οικονομικούς της δείκτες δε δικαιολογεί τη χρηματιστηριακή της αξία, απλά υπάρχει το hype γιατί αντιπροσωπεύει το καινούριο που θα αποτελέσει (;) το mainstream στο χώρο των μεταφορών και στο χώρο αυτό έχει επίσης σοβαρή υπεροχή σε τεχνογνωσία. ...

ναι είχε και ακόμα έχει και ας έχει πια καθιερωθεί.
Ομως σύμφωνα με διάφορους σε bloomberg, finance-tech youtubers κλπ είναι εξαίρεση, δεν θυμάμαι τον όρο που χρησιμοποίησαν αλλά η (χρηματιστηριακή) αξία της πάει κόντρα σε όλα, είναι φαινόμενο και δεν νοιάζεται κανένας ή δεν πειράζει κανέναν, ούτε την SEC.
Το για πόσο ή ως πότε είναι άλλο θεμα, για ειδικούς και αν το ανακαλύψει κάποιος έγκαιρα.

Η αππλε είχε και έχει λεφτά με όχι με το τσουβάλι αλλά με τα container των 80 m3, τότε έχασε την ευκαιρία να μπει στα BEV και να παίζει και σε άλλη αγορά/τομέα. Κάποια στιγμή κάποια εταιρεία lifestyle και μόδας, πχ κάτι σαν Victoria's Secret, θα αρχίσει να πουλάει κινητά και τότε θα σημάνει η αρχή του τέλους.

Δημοσ.

Που να ηξερε ο Cook οτι η τεσλα θα ανεβει τοσο...

Ειναι σαν το bitcoin που αρχικα εδιναν 10.000 τεμαχια για 2 πιτσες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, eyw είπε

Τον τρΕλλον Musk τον είχα μέχρι τώρα σε υπόληψη.
Ομως μετά την είδηση πιστεύω οτι είναι ένας τυχερός (που τελικά δεν πούλησε) ηλίθιος (γιατί ήθελε να πουλήσει).

Τυχερός είσαι αν σου κάτσει καλός γάμος. Υπερτυχερός είσαι αν σου κάτσει το τζοκερ. Αν η περιουσία σου είναι περίπου 150 δις δολλάρια, η τύχη δεν έχει να κάνει τίποτα. Ο Ελον είναι εξαιρετικά ικανός. Στην χειρότερη αν ήταν πολύ άτυχος στην ζωή, θα ήταν απλά αδικημένος πολυεκατομμυριούχος.

3 ώρες πριν, eyw είπε

Ομως σύμφωνα με διάφορους σε bloomberg, finance-tech youtubers κλπ είναι εξαίρεση, δεν θυμάμαι τον όρο που χρησιμοποίησαν αλλά η (χρηματιστηριακή) αξία της πάει κόντρα σε όλα, είναι φαινόμενο και δεν νοιάζεται κανένας ή δεν πειράζει κανέναν, ούτε την SEC.
Το για πόσο ή ως πότε είναι άλλο θεμα, για ειδικούς και αν το ανακαλύψει κάποιος έγκαιρα.

Η amazon για 15+ χρόνια δεν είχε καν κέρδη, αλλά είχε κάνει τον Bezos δισεκατομμυριούχο απο τα πρώτα χρόνια. Η χρηματιστιακή αξία, ειδικά στις εταιρίες τεχνολογίας έχει να κάνει με τις προσδοκίες των αγοραστών. Αν πολύς κόσμος πιστεύει πως σε 5 χρόνια θα αξίζει +100 δολλάρια, θα αγοράσουν απο τώρα παίρνοντας θέση και περιμένοντας να πιάσει την τιμή στόχο. Όσοι περισσότεροι πιστεύουν ότι τα επόμενα χρόνια θα μεγαλώσει και άλλο η Tesla, τόσο θα ανεβαίνει η τιμή της τώρα.

Αυτό που τρελένει τους "ειδικούς" δημοσιογράφους είναι ότι ο Elon έπεισε τον κόσμο ότι είναι εταιρία τεχνολογίας και όχι αυτοκινητοβιομηχανία, οπότε ο κόσμος την κρίνει για την τεχνολογία που κατέχει και όχι για τον αριθμό των αυτοκινήτον που πουλάει. Αυτό είναι που το bloomberg και άλλοι θεωρούν παραφωνία και εξαίρεση, αλλά τίποτα το επιλήψιμο.

Επεξ/σία από merphi
spelling
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων ημερών της ανάπτυξης του Model 3, έφτασα στον Tim Cook για να συζητήσω την πιθανότητα να αποκτήσει η Apple την Tesla (για το 1/10 της αξίας που έχει σήμερα). Αρνήθηκε να με συναντήσει."

 

Και τί περίμενες Ίλονα αφού πήγες να κλείσεις ραντεβού στο κούπερ κτήριο κρατώντας Android  στο χέρι ?

Έπρεπε να πας να τους πεις ότι στα Tesla από εδώ και πέρα θα ανοίγει η πόρτα τους μόνο με iphone τέτοια θέλουν να ακούν εκεί στη Ρωμαϊκή αρένα του Κουπερτίνο !

Επεξ/σία από Aprile
Δημοσ.

Με βάση παλαιότερα τουήτ, η "αποκάλυψη" είναι μάλλον τρόπος αυτοδιαφήμισης και σούσουρου. 
Έτσι και αλλιώς, έτσι κάνει PR για την tesla. 

Για τις μπαταριές και τα λοιπά, έχει δίκιο. Το άρθρο ήταν σαν ενθουσιώδες μάρκετινγκ όταν αναφερόντανε στο θέμα αυτό.

1 ώρα πριν, Aprile είπε

"Κατά τη διάρκεια των πιο δύσκολων ημερών της ανάπτυξης του Model 3, έφτασα στον Tim Cook για να συζητήσω την πιθανότητα να αποκτήσει η Apple την Tesla (για το 1/10 της αξίας που έχει σήμερα). Αρνήθηκε να με συναντήσει."

 

Και τί περίμενες Ίλονα αφού πήγες να κλείσεις ραντεβού στο κούπερ κτήριο κρατώντας Android  στο χέρι ?

Έπρεπε να πας να τους πεις ότι στα Tesla από εδώ και πέρα θα ανοίγει η πόρτα τους μόνο με iphone τέτοια θέλουν να ακούν εκεί στη Ρωμαϊκή αρένα του Κουπερτίνο !

Έλα μου ντε, τι είχε να τους προσφέρει εκτός από μια στημένη παραγωγή στελεχωμένη με από τα καλύτερα στελέχη στον χώρο, εμπειρία R&D, και τα καλύτερα (τουλάχιστον τότε και μάλλον ακόμη) EV και OEM firmware της αγοράς; :rolleyes:

  • Like 2
Δημοσ.

η apple δεν επενδυει ουτε σεντ αντιθετως εχει τα φασοναδικα της κινας και της ινδιας να παραγουν, επομενως η οποια συζητηση περι εισοδου στο χωρο της αυτοκινησης ειναι για γελια.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...