Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρεται χαιρεταιιι!
Παρατηρώ τις τελευταίες μέρες στο astra j 1.4 T 140hp μου πως αν ανεβάσω απότομα στροφές στην 2-3-4 ταχύτητα με το που πιάσει 3,500 rpm αρχίζει το γκάζι και κάνει πάυσεις,κενα ... δεν ξέρω πως να το ονομάσω. Βλεπω και το στροφόμετρο να τρεμοπαίζει σε εκείνο το σημειο και νιώθω και το γκαζι επίσης , όπως και όλο το αυτοκίνητο. Μην φανταστείτε κανένα σοβαρό τράνταγμα αλλά είναι αρκετά αισθητό , σαν χαζοκόφτες θα έλεγε κανεις.
Να προσθέσω οτι την ίδια μέρα που το παρατήρησα πρώτη φορά μου έβγαλε και κίτρινο λαμπάκι ( code 95 : service airbags ) το οποίο δεν νομίζω να σχετίζεται και πολυ αλλα ισως και να σχετίζεται τελικα 
Τελος, να πω πως λίγες μέρες πριν εμφανιστεί παραλίγο να μου μείνει απο βενζίνη ( εβαλα 57 λίτρα ενω χωράω 60) .
Γενικά ανέκαθεν έκανα φουλαρίσματα πριν καν ανάψει λαμπακι, σε shell με vpower ,αλλα δεν τα υπολόγισα καλα και fullara σε μια avin με απλή γιατι δεν θα έφτανα σπιτι.
Λετε να φταίει η βενζίνη ; να εχει παρει κανενα σκουπίδι επειδη οριακά αδειασε? παίζει να είναι και μηχανολογικο? 
Ευχαριστω εκ των προτέρων!

Επεξ/σία από Ace Of Spades
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Ace Of Spades είπε

Χαίρεται χαιρεταιιι!
Παρατηρώ τις τελευταίες μέρες στο astra j 1.4 T 140hp μου πως αν ανεβάσω απότομα στροφές στην 2-3-4 ταχύτητα με το που πιάσει 3,500 rpm αρχίζει το γκάζι και κάνει πάυσεις,κενα ... δεν ξέρω πως να το ονομάσω. Βλεπω και το στροφόμετρο να τρεμοπαίζει σε εκείνο το σημειο και νιώθω και το γκαζι επίσης , όπως και όλο το αυτοκίνητο. Μην φανταστείτε κανένα σοβαρό τράνταγμα αλλά είναι αρκετά αισθητό , σαν χαζοκόφτες θα έλεγε κανεις.
Να προσθέσω οτι την ίδια μέρα που το παρατήρησα πρώτη φορά μου έβγαλε και κίτρινο λαμπάκι ( code 95 : service airbags ) το οποίο δεν νομίζω να σχετίζεται και πολυ αλλα ισως και να σχετίζεται τελικα 
Τελος, να πω πως λίγες μέρες πριν εμφανιστεί παραλίγο να μου μείνει απο βενζίνη ( εβαλα 57 λίτρα ενω χωράω 60) .
Γενικά ανέκαθεν έκανα φουλαρίσματα πριν καν ανάψει λαμπακι, σε shell με vpower ,αλλα δεν τα υπολόγισα καλα και fullara σε μια avin με απλή γιατι δεν θα έφτανα σπιτι.
Λετε να φταίει η βενζίνη ; να εχει παρει κανενα σκουπίδι επειδη οριακά αδειασε? παίζει να είναι και μηχανολογικο? 
Ευχαριστω εκ των προτέρων!

Εγώ θα κοίταζα και τόν αισθητήρα Maf . Βέβαια υπάρχει ειδικό καθαριστικό της Liqui Moly μόνο για αισθητήρες Maf .

Για πολλαπλασιαστή κάνε το εξής τέστ . Βγάλτο σε ίσιωμα πήγαινε με 5η ταχύτητα ~2000 στροφές και πάτησε τέρμα γκάζι για επιτάχυνση, εάν κάνει διακοπές είναι ρεύματα. Καλό είναι να αλλάξεις όλους τους πολλαπλασιαστές  εάν όντως έχουν θέμα.

Επιπλέον τι μπαταρία πόσο καιρό τήν έχεις επάνω ; 

Δημοσ.

Δεν αποκλείεται να φταίει η βενζίνη παντως. Αμέσως επόμενη πιθανότητα να είναι πολλαπλασιαστές αλλά μπορεί όπως ειπώθηκε να είναι εως και τουρμπίνα (βγάζουν αυτό το θέμα τα συγκεκριμενα οπελ κ τα insignia λίγο πριν τις 200000 χλμ συνήθως)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να διαπιστώσεις αν ειναι ρεύματα (κυριως πολλαπλασιαστής-καλώδια) θα κάνεις ενα πείραμα , Είτε οπως είπε ο μελέτης είτε θα κανεις το αλλο: οπως πας με 2α θα ανεβάσεις σε 3η πιο γρηγορα να έχεις 1200-1800 στροφες και θα πατήσεις ΤΕΡΜΑ το γκάζι. Αν παρητηρήσεις δισταγμο ειναι απο εκεί. To ίδιο θέμα ειχα απο μαπα βενζινη η οποία τον έστειλε το πολλαπλασιαστή μετα απο 2-3 μερες. 

Τη βενζίνη μπορεις να την καταλάβεις γενικα οτι ΔΕΝ τραβάει το όχημα και οτι δεν εχει νευρο. Σε κάθε περίπτωση ψάξτο λίγο για να εχεις μια άποψη. Ο μάφ μπορεί να φανεί αν εχει κάτι μονο με obd τεστερ και κυρίως παλμογράφο να δεις τα spikes στην γραφική.

Γιαυτό προτείνω και εγώ και άλλοι να υπάρχει σε καθε αμάξι ενα obd tester

https://www.researchgate.net/publication/336861522_OBD-II_sensor_diagnostics_for_monitoring_vehicle_operation_and_consumption

Επεξ/σία από Ribopaido
Δημοσ.

Αν δεν έχεις ξανά βάλει από εκεί κάνε ένα google search με την διεύθυνση να δεις αξιολογήσεις κτλ

Δεν νομίζω να είναι από βενζίνη γιατί λες μετά από λίγες μέρες. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα φαίνεται.

Δημοσ.

φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει? φιλτρο αερος εχεις αλλαξει? και το κυριοτερο. τα εχεις αλλαξει με τα γνησια? δεν ειναι πλακα. μου εχει συμβει...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, bill999r είπε

Λογικά αντλία βενζίνης... Ίσως θέλει απλά καθάρισμα αλλιώς αλλαγή.

Μπορεί να ελεγχθεί με μέτρηση της πίεσης της αντλίας , να δώσει μια ένδειξη για αρχή η αντλία καυσίμου .

Δημοσ.
Στις 25/12/2020 στις 6:51 ΜΜ, xsterg είπε

φιλτρο αερος εχεις αλλαξει?

Φίλτρο αέρα απλά δε θα τραβούσε στις υψηλές ,δε νομίζω να τρεμόπαιζε

Στις 25/12/2020 στις 6:51 ΜΜ, xsterg είπε

φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει?

Αυτό ίσως , πάντως μου είχε τύχει σε μάπα βενζίνη αλλά το έκανε σε όλες τις στροφές

Δημοσ.

p1300 ειναι ο κωδικός παιδια... τυχαία απώλεια σπινθήρα . το ψαχνουμε ακόμα . θα ενημερώσω αν βρεθεί κάτι ακόμη . 
Το βενζινάδικο οντως έχει καλές κριτηκές αλλα μου κάνει εντύπωση που συνέβει κατευθείαν μετα από φουλάρισμα εκεί.


 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ace Of Spades είπε

p1300 ειναι ο κωδικός παιδια... τυχαία απώλεια σπινθήρα . το ψαχνουμε ακόμα . θα ενημερώσω αν βρεθεί κάτι ακόμη . 
Το βενζινάδικο οντως έχει καλές κριτηκές αλλα μου κάνει εντύπωση που συνέβει κατευθείαν μετα από φουλάρισμα εκεί.


 

Μπουζοκαλώδια;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...