Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

μωρε για 1-2 γυρους ναι...σε ρυθμο αγωνα απο τι θυμαμαι δεν μπορουν να τα φερουν στην καταλληλη θερμοκρασια σε γενικες γραμμες.

Η φετινή Μερσεντες φαίνεται να είναι διαφορετική  απο τις προηγούμενες χρονιές: για χρόνια μπορούσε να φερει τα ελαστικα σχετικα ευκολα σε σωστη θερμοκρασία και αυτο φαίνεται να εχει αλλαξει φετος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, haHa είπε

Η φετινή Μερσεντες φαίνεται να είναι διαφορετική  απο τις προηγούμενες χρονιές: για χρόνια μπορούσε να φερει τα ελαστικα σχετικα ευκολα σε σωστη θερμοκρασία και αυτο φαίνεται να εχει αλλαξει φετος.

α) περσι υπηρχε το das. φετος οχι.

β) τα λαστιχα της pirelli για φετος εχουν νεα πιο ενισχυμενη κατασκευη (και ειναι λιγο πιο βαρια)

γ) το σασι θεωρητικά δεν εχει "αλλαξει" (βλ ΥΓ) για φετος. ηδη χωρις το das θα εχει διαφορετική συμπεριφορα με τα περσινα λαστιχα ποσο μαλλον με τα φετινα.

δ) η αεροδυναμικες κατανομες εχουν αλλαξει λογω των κανονισμων που εβαλαν στοχο την μειωση του downforce. (ο ιδιοκτητης της πρωην pink clone νυν σκουροπρασινης merc clone μαλιστα σκεφτοταν μεχρι και μυνηση στη Fia γιατι οι αλλαγες τους επηρεασαν πιο πολυ απο τους αλλους)


ΥΓ1. η merc δεν ειπε που ξοδεψε τα 2 τοκεν εξελιξης που της αντιστοιχουσαν οποτε μπορει να εκαναν αλλαγες στο σασι οι οποιες ομως δεν δειχνουν ορατες με γυμνο ματι.

ΥΓ2. τις αλλαγες τις υπεγραψαν ολες οι ομαδες (και η team sir και η team sir clone) :)

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ghostrider είπε

ΥΓ1. η merc δεν ειπε που ξοδεψε τα 2 τοκεν εξελιξης που της αντιστοιχουσαν οποτε μπορει να εκαναν αλλαγες στο σασι οι οποιες ομως δεν δειχνουν ορατες με γυμνο ματι.

 

Αυτο μου κανει εντυπωση...Ενημερωσε δηλαδη την FIA και τελος? Ειναι νομιμο αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο μου κανει εντυπωση...Ενημερωσε δηλαδη την FIA και τελος? Ειναι νομιμο αυτο?

την FIA την ενημερωσε σιγουρα. τους δημοσιογραφους και της αλλες ομαδες οχι.

ετσι και αλλιως η FIA ξερει τα παντα πλεον για καθε μονοθεσιο μιας και τις στελνουν σχεδια(τα listed parts σιγουρα) αλλα και τα μετραει ανα πασα στιγμη κατα τη διαρκεια καθε GP (τυχαι). Απο φευτος δε εχει το δικαιωμα να διαλεγει τυχαια ενα μονοθεσιο μετα το gp και να το κανει κυριολεκτικα βιδες ελεγχοντας και το παραμικρο μερος του μονοθεσιου αν εινια in spec.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, ghostrider είπε

α) περσι υπηρχε το das. φετος οχι.

β) τα λαστιχα της pirelli για φετος εχουν νεα πιο ενισχυμενη κατασκευη (και ειναι λιγο πιο βαρια)

γ) το σασι θεωρητικά δεν εχει "αλλαξει" (βλ ΥΓ) για φετος. ηδη χωρις το das θα εχει διαφορετική συμπεριφορα με τα περσινα λαστιχα ποσο μαλλον με τα φετινα.

δ) η αεροδυναμικες κατανομες εχουν αλλαξει λογω των κανονισμων που εβαλαν στοχο την μειωση του downforce. (ο ιδιοκτητης της πρωην pink clone νυν σκουροπρασινης merc clone μαλιστα σκεφτοταν μεχρι και μυνηση στη Fia γιατι οι αλλαγες τους επηρεασαν πιο πολυ απο τους αλλους)


ΥΓ1. η merc δεν ειπε που ξοδεψε τα 2 τοκεν εξελιξης που της αντιστοιχουσαν οποτε μπορει να εκαναν αλλαγες στο σασι οι οποιες ομως δεν δειχνουν ορατες με γυμνο ματι.

ΥΓ2. τις αλλαγες τις υπεγραψαν ολες οι ομαδες (και η team sir και η team sir clone) :)

Νομιζω μας διαφευγει το βασικο:
Η Mercedes για χρονια ειχε προβλημα με το overheating των ελαστικων, κυριες σε ζεστες συνθηκες. Εδω το 2017, το 2018, το 2019, το 2020.
Αυτο βεβαια ηταν και το πλεονεκτημα της σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες, οπως και στη βροχη, γιατι μπορουσε να φερει τα ελαστικα πιο γρηγορα σε σωστη θερμοκρασια.

Αυτο φαινεται να εχει αντιστραφει φετος. Και οποιον δεν τον ενδιαφερουν τα conspiracy theories, εδω ενα σχετικο αρθρο για την αλλαγη του φετινου μονοθεσιου της Μερσεντες σε σχεση με τα παλιοτερα οσον αφορα το tyre warm-up:
How Mercedes' biggest strength is its main weakness
 

Αναφορά σε κείμενο

It marks a change in fortune for Mercedes. The team has traditionally fared better in cooler conditions and struggled more in the heat with its recent cars. Now, it has the opposite issue.
"Over the years, we quite often struggle in hot conditions, and cold has been normally good because we've had good tyre warm-up," Bottas said. "We've been really trying to develop the car, but didn't overheat the tyres, but obviously with the negative that if we need to get quickly into the tyres, then maybe some other cars can do it better than us.

Η αλλη πλευρα βεβαια του νομισματος ειναι οτι μπορει να αργει στο να φερει τα ελαστικα στην σωστη θερμοκρασια, αλλα δειχνει οτι μπορει να τα διατηρησει καλυτερα, οποτε βλεπουμε οτι στο τελος του stint ειναι πιο γρηγορη.

Τωρα μαλιστα που οι επομενοι αγωνες ειναι στην Ευρωπη και θα παιζουν υψηλοτερες θερμοκριασιες, τοτε το οποιο θεμα δεν θα πολυφαινεται και πιθανα να αποκτησει το πανω χερι η Mercedes.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαμιλτον πιστευω τωρα θα παει για undercut και long δευτερο stint.

Ο Μαξ θα πρεπει να επιτεθει τωρα με το DRS γιατι προς το τελος του στιντ αναμενουμε τον Χαμιλτον να εχει σε καλυτερη κατασταση τα ελαστικα του.

--------------------------

Διπλο λαθος του Μαξ και βγηκε με πολυ λιγοτερα απο την τελευταια στροφη δινοντας DRS στον Χαμ και χανοντας το DRS απο τον Bottas= προσπεραση για Χαμ.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

imho το εξυπνο απο τον max εινια για μερικους γυρους να κατσει πισω απο τον bottas. να επωφελειτε απο το drs και με το δικο του drs να κραταει πισω τον sir. αυτο βεβαια πριν τον περασει ο sir ... !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...