Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Πιο πολύ έχασε τη θέση ο Λεκ παρά τον πέρασε ο Νορρις. Μετά είχε καθαρό πεδίο στη δεύτερη θέση.

Σωστο, αλλα το point μου ηταν οτι δεν του κοστισε, οπως δεν κοστισε νομιζω στον Ric. 

Δεν θεωρω οτι αυτο ηταν το πρόβλημα του Περεζ. 

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Αντε δεν μπορώ να περιμένω τον επόμενο αγωνα.

Υ.Γ το σχόλιό μου πιο πάνω αφορά τα πρώτα δύο GP. Ε προφανώς δεν θα κριθεί η δυναμική ενός μονοθεσίου ακόμα.

Προφανώς μιλαμε μονο για τα πρωτα 2 GP. 

Προσωπικα πιστεύω οτι και στην Πορτογαλία η RB θα παρει pole και ισως προς το τέλος του 1ου στιντ να πλησιαζει ο Χάμιλτον λογω καλυτερης διαχείρισης ελαστικων απο τον ιδιο και το μονοθέσιο. 

 

Απο τον 4ο αγωνα, πιστεύω θα παρει περισσότερο τα πανω της η Μερσεντες και ισως σε αυτην την φαση το μονοθέσιο της να εχει μεγαλύτερο ταβάνι για εξελιξη λογω οτι ακόμα και τωρα εχει μια χαρα απόδοση παρολο τα θεματακια που λενε οτι εχουν. Αν τα λυσουν, θα είναι πολυ δυνατο το μονοθέσιο. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Πιο πολύ έχασε τη θέση ο Λεκ παρά τον πέρασε ο Νορρις. Μετά είχε καθαρό πεδίο στη δεύτερη θέση.

Αντε δεν μπορώ να περιμένω τον επόμενο αγωνα.

Υ.Γ το σχόλιό μου πιο πάνω αφορά τα πρώτα δύο GP. Ε προφανώς δεν θα κριθεί η δυναμική ενός μονοθεσίου ακόμα.

παντως πιστευω οτι ηταν λαθος του Νορρις να ανοιξει αποσταση απο τον Λεκ και νατον βγαλει απο ζωνη DRS καθως μετα ηταν ευκολη λεια και οι 2 για τον Χαμ.
Θεωρρω οτι δν θα μπορουσε να περασει τοσο ευκολα 2 μονοθεσια τα οποια ηταν σε χρονους/αποσταση τοσο κοντα.

βλεπε Περεζ που ηταν κολλημενος πισω απο 2 Αλπινε που ειχαν DRS ολη την ωρα. 

Aν το σκεφτοταν σωστα, ο Λεκ δεν ειχε την ταχυτητα να το φτασει κ τελος αγωνα ισως ειχαμε Βερ / Νορ / Λεκ στο βαθρο 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Red Bull is targeting the ‘best talent’ available to join its ambitious Formula 1 engine project, as work began this week on its new state-of-the-art factory at Milton Keynes.
 

Αναφορά σε κείμενο

The team has broken ground on construction of a new facility that will become the centrepiece of its Red Bull Powertrains division.

As Red Bull ramps up efforts ahead of its takeover of the Honda engine project from next year, team boss and powertrain CEO Christian Horner has revealed how it’s not holding back in investment or effort to ensure it becomes a success.

 

With Red Bull having been renowned over the years for producing one of the best chassis, he wants the team to achieve a similar reputation with its engine.

Key to Red Bull’s chassis progress was the luring of tech chief Adrian Newey, and Horner says landing top talent on the engine front is a vital part of his plan too.

“We will be applying exactly the same philosophy that we did to the chassis side,” Horner told Motorsport.com in an exclusive interview.

 

“So the intention, exactly as I did with the chassis, is to make sure we attract the right talent and the best talent.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 λεπτά πριν, haHa είπε

να πουνε στον πανοπουλο να στειλει βιογραφικο και να παρει ολο το ελληνικο τεαμ μαζι του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

παντως πιστευω οτι ηταν λαθος του Νορρις να ανοιξει αποσταση απο τον Λεκ και νατον βγαλει απο ζωνη DRS καθως μετα ηταν ευκολη λεια και οι 2 για τον Χαμ.
Θεωρρω οτι δν θα μπορουσε να περασει τοσο ευκολα 2 μονοθεσια τα οποια ηταν σε χρονους/αποσταση τοσο κοντα.

βλεπε Περεζ που ηταν κολλημενος πισω απο 2 Αλπινε που ειχαν DRS ολη την ωρα. 

Aν το σκεφτοταν σωστα, ο Λεκ δεν ειχε την ταχυτητα να το φτασει κ τελος αγωνα ισως ειχαμε Βερ / Νορ / Λεκ στο βαθρο 

Σωστό ως σκέψη να έχει τον Λεκ ως ανάχωμα για Χαμ, αλλά θα έπρεπε κάθε φορά πριν την ευθεία εκκίνησης να τον έχει μεν σε ζώνη DRS, αλλά όχι κάτω από 8-9 δέκατα ώστε να μη κινδύνευε από τη Φερράρι. Δύσκολο στην πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Σωστό ως σκέψη να έχει τον Λεκ ως ανάχωμα για Χαμ, αλλά θα έπρεπε κάθε φορά πριν την ευθεία εκκίνησης να τον έχει μεν σε ζώνη DRS, αλλά όχι κάτω από 8-9 δέκατα ώστε να μη κινδύνευε από τη Φερράρι. Δύσκολο στην πράξη.

σιγουρα δυσκολο στη πραξη αλλα δεδομενου οτι το αλογακι δν εχει ακομη την ταχυτητα της ΜκΛαρεν, και ο Λεκλερκ φαινοταν οτι δν μπορουσε να απειλησει περισσοτερο, ισως αξιζε σαν σκεψη + εφαρμογη ..
φαινοταν αρκετα δυνατος ο Νορρις και ισως αξιζε ο ρισκο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

σιγουρα δυσκολο στη πραξη αλλα δεδομενου οτι το αλογακι δν εχει ακομη την ταχυτητα της ΜκΛαρεν, και ο Λεκλερκ φαινοταν οτι δν μπορουσε να απειλησει περισσοτερο, ισως αξιζε σαν σκεψη + εφαρμογη ..
φαινοταν αρκετα δυνατος ο Νορρις και ισως αξιζε ο ρισκο

Πιστεύω πως δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό του μιά τέτοια τακτική. Το βάθρο ήταν ήδη εξασφαλισμένο και δεν υπήρχε κάποιο σοβαρό διακύβευμα, όπως π.χ. στον τελευταίο αγώνα του 2016, όπου ο HAM έκοψε ρυθμό έτσι ώστε οι υπόλοιποι να φτάσουν τον ROS και ενδεχομένως να τον περάσουν. Ίσως ήθελε να μετρήσει τις δυνάμεις του, και της McLaren, απέναντι σε έναν πιό ισχυρό αντίπαλο, με πιό ισχυρό μονοθέσιο. Όπως και να' χει, ο NOR πήρε αρκετούς πόντους μετά το τελευταίο GP καθώς μέχρι ενός σημείου έκανε και καλή άμυνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, haHa είπε

Θέλουν έναν ικανό ΜΆΣΤΕΡ της στρατηγικής, που θα ΠΑΙΖΕΙ και mind games στις λέρες της Mercedes; 

Φέτος μπορώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμές με 18άρες ζάντες. Μου κακοφαίνονται οπτικά.

Πάντως θα ήθελα τέτοιες κάμερες στο live. Δίνουν φοβερή αίσθηση της ταχύτητας.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δοκιμές με 18άρες ζάντες. Μου κακοφαίνονται οπτικά.

Πάντως θα ήθελα τέτοιες κάμερες στο live. Δίνουν φοβερή αίσθηση της ταχύτητας.

 

Προφανώς δεν θα είναι έτσι σχεδιασμένα τα μονοθεσια. Της νέα σεζόν λογικά τα νέα θα δείχνουν πιο όμορφα με τις 18αρες πιστεύω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Θέλουν έναν ικανό ΜΆΣΤΕΡ της στρατηγικής, που θα ΠΑΙΖΕΙ και mind games στις λέρες της Mercedes; 

Φέτος μπορώ.

Αργησες και σου την φαγανε την θεση! Μια ημερα αφοτου βρηκαν οι αγγελιες( 😉 ), η red bull πηρε απο την Mercedes τον αρχισχεδιαστη κινητηρων:
Red Bull Powertrains snap up Mercedes engine chief

Αναφορά σε κείμενο

Red Bull Powertrains have announced the appointment of Ben Hodgkinson, Mercedes’ engine chief, as their first technical director.

When Honda confirmed that they would leave Formula 1 at the end of 2021, Red Bull quickly stated their intentions to take over the Honda power units and bring development in-house.

The Austrian outfit succeeded in this mission, and thus created Red Bull Powertrains to supply their works team and AlphaTauri from 2022.

And they have wasted no time in snapping up one of the best minds in the industry from their main rivals Mercedes.

Hodgkinson spent his early years developing engines for the World Rally Championship and Le Mans, before joining Ilmor Racing engines which would later become Mercedes AMG High Performance Powertrains.

Hodgkinson will now though depart his role as Head of Engineering at Mercedes to join Red Bull, their main rivals, and bring his experience to the other side of this battle at the top of Formula 1.

Honda already made great progress over the winter, with their power units seemingly now a serious challenger for Mercedes.

 

“We are delighted to welcome Ben to Red Bull Powertrains as Technical Director,” said Christian Horner, Red Bull team principal.

“He comes to this hugely exciting project as a proven race winner and as an innovator capable of leading a like-minded team of highly skilled engineers.

“When Red Bull announced the creation of Red Bull Powertrains it was also announcing a new phase of the company’s ambition in Formula One – to bring every aspect of car design in-house and to put our destiny in our own hands.

“The ultimate expression of that is the development of a Red Bull power unit to meet the next generation of Formula One engine regulations.

“Ben’s appointment signals our long-term intent and we will support him and his team with every available resource required in order to succeed.”

Hodgkinson has said it was a tough decision to leave Mercedes but the opportunity presented by Red Bull was took good to turn down.

“I’m extremely excited to be joining Red Bull Powertrains as Technical Director,” he said.

“It was not easy to make the decision to leave HPP after almost 20 years but the opportunity to take on such a far-reaching and important project is a great honour.

“Red Bull is a serious player in Formula One and have been our biggest rival in the hybrid era, so I’m looking forward to seeing what we can achieve together in this new phase of the company’s journey.”


Αυτο σχετιζεται και με αυτα που συζηταγαμε προσφατα(οτι ο αρχισχεδιαστης φευγει μετα απο 20 χρονια και παει Red Bull, οπου ειναι μολις 30χλμ πιο περα) :

Στις 14/4/2021 στις 2:38 ΜΜ, haHa είπε

https://www.google.com/maps/@51.1594638,-4.6080125,7.48z/data=!4m3!11m2!2sgxMuDGH1DOA70YQDkpZ3sb83Q5a__Q!3e3
Και αυτος ειναι ενας απο τους λογους που πχ η Φερραρι δυσκολευεται να φερει τοπ προσωπικο: Γιατι πρεπει να αλλαξουν χωρα (συχνα μαζι με την οικογενεια τους), ενω αν αλλαξουν ομαδα εντος Αγγλιας, δεν αλλαζουν καν σπιτι.
Εδω και ενα παλιοτερο σχετικο αρθρο: Britain’s Motorsport Valley – the home of Formula 1

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν, λέμε ΑΝ είχαν εμένα στη RBR, με δεδομένο ότι ο τσέκο ήταν 12ος (είχαμε δει βέβαια ότι ο Κίμι μπορεί να έτρωγε ποινή, οπότε ΈΣΤΩ 11ος στην καλύτερη), και μπροστά δεν ήταν ο Σεμπ αλλά ο Νάντο που δεν χαρίζει θέση υπό πίεση, εγώ στο 61ο γύρο θα τον έφερνα μέσα. Θα έπεφτε στο τέλος προφανώς, με καθαρό πεδίο όμως μπροστά του, και θα είχε 2 γύρους με στεγνή πίστα να πάρει εύκολα τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ταυτόχρονα θα έκλεβα έναν βαθμό από τη Mercedes. Αντί 60-53, τώρα θα έγραφε 59-54, και απόλυτη ισοβαθμία Μαξ/Χαμ.

Σαν Ολυμπιακάκιας βέβαια κυνηγάω βαθμούς με κάθε τρόπο, ο Χόρνερ παραείναι soft.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Αν, λέμε ΑΝ είχαν εμένα στη RBR, με δεδομένο ότι ο τσέκο ήταν 12ος (είχαμε δει βέβαια ότι ο Κίμι μπορεί να έτρωγε ποινή, οπότε ΈΣΤΩ 11ος στην καλύτερη), και μπροστά δεν ήταν ο Σεμπ αλλά ο Νάντο που δεν χαρίζει θέση υπό πίεση, εγώ στο 61ο γύρο θα τον έφερνα μέσα. Θα έπεφτε στο τέλος προφανώς, με καθαρό πεδίο όμως μπροστά του, και θα είχε 2 γύρους με στεγνή πίστα να πάρει εύκολα τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ταυτόχρονα θα έκλεβα έναν βαθμό από τη Mercedes. Αντί 60-53, τώρα θα έγραφε 59-54, και απόλυτη ισοβαθμία Μαξ/Χαμ.

Σαν Ολυμπιακάκιας βέβαια κυνηγάω βαθμούς με κάθε τρόπο, ο Χόρνερ παραείναι soft.

59-53 θα έγραφε στο σενάριο σου.

Δε γράφει ο πόντος του ταχύτερου γύρου για τερματισμό εκτός top10, επίδοξε Ross Brawn. :D

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

59-53 θα έγραφε στο σενάριο σου.

Δε γράφει ο πόντος του ταχύτερου γύρου για τερματισμό εκτός top10, επίδοξε Ross Brawn. :D

ΑΛΗΤΕΊΑ ΑΊΣΧΟΣ 

προσπαθούν με κάθε τρόπο να με πετάξουν εκτός Φ1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...