Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει αλλάξει κάτι η Merc ή ο Hamilton για να κερδίσει χθες.

Πιτ στοπ στην διάρκεια του αγώνα δεν γινόταν γιατί θα πέρναγε μπροστά ο Ολλανδός.

Πιτ στοπ στην αρχή του SC στο τέλος δεν γινόταν γιατί είχε περάσει την είσοδο, ενώ σε μετέπειτα γύρο του SC υπήρχε εμφανές κίνδυνος για να τελειώσει ο αγώνας πίσω απο αυτό.

Ίσως το πιο σωστό/δίκαιο να ήταν κόκκινη σημαία και άσε να παιξουν και οι 2 με φρέσκα ελαστικά 1-2 γύρους(?)

Κάποιος με περισσότερη εμπειρία να μου εξηγήσει αν κάνω κάπου λάθος όντας νέος στο άθλημα. 😅

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το οτι ο τοτο ο χαμ και η mercedes απειχαν απο press conference social (8ο κατασκευαστων κλπ) εχει να κανει και με το γεγονος οτι πλεον θα το παει δικαστικως και εχει προσλαβει και εναν πολυ δυνατο δικηγορο. στα ματια μου λοιπον ειναι εντολη δικηγορου η μη εμφανιση. εξαλλου ο χαμ δεν ειχε θεμα να δωσει το χερι του στον μαξ οταν βγηκαν απο τα μονοθεσια.

Για μενα η merc δεν το εχασε στους 5 τελευταιους γυρους . To εχασε οταν πηγε να καλυψει τον μαξ βγαζοντας υπερβολικα γρηγορα τα medium του και το εχασαν δευτερη φορα στο VSC οταν με μπολικους γυρους εμπρος τους δεν κανανε πιτστοπ . Και να βγαιναν πισω απο τον max ειχαν το πιο γρηγορο μονοθεσιο και θα τον περνουσαν σε μια ευθεια ή θα τον ωθουσαν να κανει μαλακια και να παρει ποινη.

ΥΓ massi go home. κριτες απο τα Lidl go home. τα κανατε μανταρα φετος. του χρονου που τα μονοθεσια θα ειναι πιο κοντα απο ποτε και θα μπαινουν 2-2 στις στροφες τι θα κανετε? υπερωριες? Fia σφιξε τα λουρια απο την αρχη. οχι στη μεση της σεζον. οι κανονισμοι θελουν αλλαγη και ενημερωση εδω και τωρα . μην πω απο χθες. διωξτε το drs. διωξτε το safety car. red flag παντου και οχι αλλαγες ελαστικων. δεν θελετενα το πειτε red flag? πειτε το orange, silver, rainbow flag.
ΥΓ2 του χρονου οποιος πηγαινει σε gp θα φευγει με 4-5 αναμνηστικα carbon για σουβενιρ
 

4 λεπτά πριν, FireKiller είπε

Πάντως δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει αλλάξει κάτι η Merc ή ο Hamilton για να κερδίσει χθες.

Πιτ στοπ στην διάρκεια του αγώνα δεν γινόταν γιατί θα πέρναγε μπροστά ο Ολλανδός.

Πιτ στοπ στην αρχή του SC στο τέλος δεν γινόταν γιατί είχε περάσει την είσοδο, ενώ σε μετέπειτα γύρο του SC υπήρχε εμφανές κίνδυνος για να τελειώσει ο αγώνας πίσω απο αυτό.

Ίσως το πιο σωστό/δίκαιο να ήταν κόκκινη σημαία και άσε να παιξουν και οι 2 με φρέσκα ελαστικά 1-2 γύρους(?)

Κάποιος με περισσότερη εμπειρία να μου εξηγήσει αν κάνω κάπου λάθος όντας νέος στο άθλημα. 😅

τακτικα και εχοντας βεβαια εικονα του τι εγινε μπορει να πει κανεις οτι
α) η merc βλεποντας οτι ο max δεν εχει ρυθμο ΔΕΝ επρεπε να βαλει τον σερ για αλλαγη τοσο νωρις (πραγμα που τις εκοψε επιλογες μετα).
β) αφου το VSC εγινε με επαρκεις γυρους να απομενουν επρεπε να μην φοβηθουν, να κανουν και αυτοι Pitstop και να ειναι με πολυ πιο φρεσκα ελαστικα. Αυτο θα καλυπτε μετα καθε περιπτωση ακομα και 2οι να βγαινανε απο το VSC.


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Ναι, δεν εμφανίστηκε καθόλου στην συνέντευξη μετά τον αγώνα. Αυτό δεν είναι προσβολή για το άθλημα και τους συναθλητές του? Παιδιάστικες συμπεριφορές "μου φάγαν το μπιφτέκι μου"

https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1535098/Lewis-Hamilton-skips-press-conference-Max-Verstappen-reacts-Mercedes-protest

Tο οτι ειναι GOAT φανηκε στο ποντιουμ. Το ποντιουμ μενει στην ιστορια, εκτος αν εσυ αναμνησεις απο παλιους αγωνες εχεις απο τα press conference και οχι απο τα ποντιουμ, οποτε πασο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, FireKiller είπε

Πάντως δεν βλέπω πως θα μπορούσε να έχει αλλάξει κάτι η Merc ή ο Hamilton για να κερδίσει χθες.

Πιτ στοπ στην διάρκεια του αγώνα δεν γινόταν γιατί θα πέρναγε μπροστά ο Ολλανδός.

Πιτ στοπ στην αρχή του SC στο τέλος δεν γινόταν γιατί είχε περάσει την είσοδο, ενώ σε μετέπειτα γύρο του SC υπήρχε εμφανές κίνδυνος για να τελειώσει ο αγώνας πίσω απο αυτό.

Ίσως το πιο σωστό/δίκαιο να ήταν κόκκινη σημαία και άσε να παιξουν και οι 2 με φρέσκα ελαστικά 1-2 γύρους(?)

Κάποιος με περισσότερη εμπειρία να μου εξηγήσει αν κάνω κάπου λάθος όντας νέος στο άθλημα. 😅

Σωστα τα λες.
Οπως ειπαμε, τα SC ειναι λοτταρια και μπορει να ευνοησουν τον 1ο, τον 2ο ή τον 10ο.

Εδω ο τυχερος ηταν ο Μαξ και ο ατυχος ο Χαμ. Η Merc δεν μπορουσε να κανει τιποτα, ηλπιζε απλα οτι δυσκολα θα προλαβουν να καθαρισουν την πιστα ΚΑΙ να αφησουν τα lapped μονοθεσια να προσπερασουν ΚΑΙ μετα απο ενα γυρο να εμπαινε μεσα το SC.
O Massi ομως ηθελε να γινουν και τα 2(που ειναι εναντια στους κανονισμους) για να εχουμε racing. 
Πιο δικαιο/σωστο ακουγεται να υπηρχε κοκκινη σημαια.

Να εχουμε υποψη μας πως αν το ατυχημα γινοταν:
α) ενα γυρο πιο πριν, τοτε θα μπορουσαν μια χαρα να γινοντουσαν unlapped τα μονοθεσια και το SC να εμπαινε κανονικα 1 γυρο αργοτερα, να εμενε ενας racing γυρος και να κερδιζε ο Μαξ χωρις τις διαμαρτυριες, γιατι θα ειχαν ακολουθηθει οι κανονισμοι.
β) ενα γυρο πιο μετα, δεν θα υπηρχε καν η δυνατοτητα για racing laps και θα ηταν πρωταθλητης ο Χαμ

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ghostrider είπε

αφου το VSC εγινε με επαρκεις γυρους να απομενουν επρεπε να μην φοβηθουν, να κανουν και αυτοι Pitstop και να ειναι με πολυ πιο φρεσκα ελαστικα. Αυτο θα καλυπτε μετα καθε περιπτωση ακομα και 2οι να βγαινανε απο το VSC.

Δεν νομιζω πως η Merc είχε σκοπο να βγάλει αυτοκίνητο πίσω απο τον Max. Όσο πιο γρήγοροι και να ήταν το καθαρο προσπέρασμα με τον Max μπροστά θα ηταν 1/10, το DNF ακόμα και διπλό, τους έβγαζε πάλι χαμένους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, ghostrider είπε

το οτι ο τοτο ο χαμ και η mercedes απειχαν απο press conference social (8ο κατασκευαστων κλπ) εχει να κανει και με το γεγονος οτι πλεον θα το παει δικαστικως και εχει προσλαβει και εναν πολυ δυνατο δικηγορο. στα ματια μου λοιπον ειναι εντολη δικηγορου η μη εμφανιση. εξαλλου ο χαμ δεν ειχε θεμα να δωσει το χερι του στον μαξ οταν βγηκαν απο τα μονοθεσια.

Για μενα η merc δεν το εχασε στους 5 τελευταιους γυρους . To εχασε οταν πηγε να καλυψει τον μαξ βγαζοντας υπερβολικα γρηγορα τα medium του και το εχασαν δευτερη φορα στο VSC οταν με μπολικους γυρους εμπρος τους δεν κανανε πιτστοπ . Και να βγαιναν πισω απο τον max ειχαν το πιο γρηγορο μονοθεσιο και θα τον περνουσαν σε μια ευθεια ή θα τον ωθουσαν να κανει μαλακια και να παρει ποινη.

ΥΓ massi go home. κριτες απο τα Lidl go home. τα κανατε μανταρα φετος. του χρονου που τα μονοθεσια θα ειναι πιο κοντα απο ποτε και θα μπαινουν 2-2 στις στροφες τι θα κανετε? υπερωριες? Fia σφιξε τα λουρια απο την αρχη. οχι στη μεση της σεζον. οι κανονισμοι θελουν αλλαγη και ενημερωση εδω και τωρα . μην πω απο χθες. διωξτε το drs. διωξτε το safety car. red flag παντου και οχι αλλαγες ελαστικων. δεν θελετενα το πειτε red flag? πειτε το orange, silver, rainbow flag.
ΥΓ2 του χρονου οποιος πηγαινει σε gp θα φευγει με 4-5 αναμνηστικα carbon για σουβενιρ
 

τακτικα και εχοντας βεβαια εικονα του τι εγινε μπορει να πει κανεις οτι
α) η merc βλεποντας οτι ο max δεν εχει ρυθμο ΔΕΝ επρεπε να βαλει τον σερ για αλλαγη τοσο νωρις (πραγμα που τις εκοψε επιλογες μετα).
β) αφου το VSC εγινε με επαρκεις γυρους να απομενουν επρεπε να μην φοβηθουν, να κανουν και αυτοι Pitstop και να ειναι με πολυ πιο φρεσκα ελαστικα. Αυτο θα καλυπτε μετα καθε περιπτωση ακομα και 2οι να βγαινανε απο το VSC.


 

Διαφωνω απολυτα. Η μερσεντες δεν εκανε τιποτα λαθος οσον αφορα την στρατηγικη. Τα εκανε ολα ολοσωστα. Εννοειται και οτι δεν θες να δωσεις track position σε μια πιστα που ειναι δυσκολες γενικα οι προσπερασει ειδικα δε οταν ο οδηγος μπροστα παιζει για το πρωταθλημα και ειναι μπροστα στην βαθμολογια αρα θα παιξει ακραια αμυνα εκτος κανονισμων χωρις να τον νοιαζει και πιθανο διπλο dnf οπως ειχε κανει και στους προηγουμενους αγωνες.

Καλα κανανε και αλλαξε ελαστικα μετα απο ενα γυρο του μαξ. Ειπαμε οταν εισαι μπροστα και πιο γρηγορος δεν χρειαζεται να παρεις ρισκο και να πας σε διαφορετικη στρατηγικη απο τον αντιπαλο. Χτιζεις gap και αντιδρας σε οτι κανει ο αντιπαλος σου. End of story. 

Το χασανε γιατι δεν ακολουθηθηκαν οι κανονες του safety car. Δεν χρειαζεται συζητηση απλως ολοι κανουμε τωρα οτι δεν μας νοιαζει επειδη το πηρε ο μαξ. Ομως αυτο θα ξαναγινει να ειστε σιγουροι αφου οι φανσ το επιτρεψανε. Δεν ξερω αν θα μας καλο αρεσει την επομενη φορα ομως.

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nabuko είπε

κλαψ λυγμ και δηθενιά

Αντικειμενικα πραγματα, οχι αστεια🤣

Οπως ξαναειπα, το χειριστηκε καλυτερα απο το 99.99% του πληθυσμου. 

Προσωπικα αν με 5 γυρους πριν το τελος ημουν 17 δευτερα μπροστα και γινοταν αυτο το τσιρκο δεν ξερω αν θα τερματιζα καν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειχε βγει κοκκινη σημαια θα ειχαν αποφευχθει ολα !

Το αρθρο 15 δινει δικαιωμα στον race director να αποσυρει το safety car οταν εκεινος το κρινει ασφαλες να γινει...

Αρα για το οτι επρεπε να μπει το sfc μεσα στον επομενο γυρο , εχουμε απαντηση... Το οτι 3 overlapped cars δεν περασαν μπροστα, διαβασα οτι ηταν ηδη στο τελος του Line οποτε δεν υπηρχε λογος να προσπερασουν και να ξαναπανε στο τελος του line

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, george200-13 είπε

Διαφωνω απολυτα. Η μερσεντες δεν εκανε τιποτα λαθος οσον αφορα την στρατηγικη. Τα εκανε ολα ολοσωστα. Εννοειται και οτι δεν θες να δωσεις track position σε μια πιστα που ειναι δυσκολες γενικα οι προσπερασει ειδικα δε οταν ο οδηγος μπροστα παιζει για το πρωταθλημα και ειναι μπροστα στην βαθμολογια αρα θα παιξει ακραια αμυνα εκτος κανονισμος οπως ειχε κανει και στους προηγουμενους αγωνες.

Καλα κανανε και αλλαξε ελαστικα μετα απο ενα γυρο του μαξ. Ειπαμε οταν εισαι μπροστα και πιο γρηγορος δεν χρειαζεται να παρεις ρισκο και να πας σε διαφορετικη στρατηγικη απ οτον αντιπαλος. Χτιζεις gap και αντιδρας σε οτι κανει ο αντιπαλος σου. End of story.

Το χασανε γιατι δεν ακολουθηθηκαν οι κανονες του safety car. Δεν χρειαζεται συζητηση απλως ολοι κανουμε τωρα οτι δεν μας νοιαζει επειδη το πηρε ο μαξ. Ομως αυτο θα ξαναγινει να ειστε σιγουροι αφου οι φανσ το επιτρεψανε. Δεν ξερω αν θα μας καλο αρεσει την επομενη φορα ομως.

Φαντάσου τις καμένες Mercedes παγκοσμίως, σε περίπτωση που αυτό το σενάριο έπαιζε απο την ανάποδη 😂😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν νομιζω πως η Merc είχε σκοπο να βγάλει αυτοκίνητο πίσω απο τον Max. Όσο πιο γρήγοροι και να ήταν το καθαρο προσπέρασμα με τον Max μπροστά θα ηταν 1/10, το DNF ακόμα και διπλό, τους έβγαζε πάλι χαμένους.

Ακριβως.

Ειδαμε αλλωστε πως ο Περεζ με χειροτερη γομα ελαστικων και πολυ πιο ταλαιπωρημενα μπορεσε και εμποδιζε τον Χαμ.
Η RB αλλωστε ειχε και υψηλοτερη τελικη που την βοηθαγε στην αμυνα στις ευθειες.

Αν ο Περεζ κρατησε ετσι τον Χαμ, ο Μαξ με σωστη γομα ελαστικων, λιγοτερο ταλαιπωρημενη και οντας Μαξ, συν το πλεονεκτημα του διπλου DNF, θα ειχε πιο ευκολα τον Χαμ.

Δεν χρειαζοταν να κανει κατι τετοιο ο Χαμ απο την στιγμη που μενοντας εξω εκανε μια ανετη βολτα και θα κερδιζε τον αγωνα με 10s διαφορα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alexis-9 είπε

Αν ειχε βγει κοκκινη σημαια θα ειχαν αποφευχθει ολα !

Το αρθρο 15 δινει δικαιωμα στον race director να αποσυρει το safety car οταν εκεινος το κρινει ασφαλες να γινει...

Αρα για το οτι επρεπε να μπει το sfc μεσα στον επομενο γυρο , εχουμε απαντηση... Το οτι 3 overlapped cars δεν περασαν μπροστα, διαβασα οτι ηταν ηδη στο τελος του Line οποτε δεν υπηρχε λογος να προσπερασουν και να ξαναπανε στο τελος του line

Το δεν υπήρχε λόγος το λέει ο Massi. Ο Sainz που τα είχε στη μάπα γιατι να μην έχει λόγο για τη νίκη; Μπορεί να πίεζε, να έκαναν συγκρουόμενα οι μπροστά και να κέρδιζε αυτός; 

Ξαναλέω ΣΟΟΥ θέλαμε, σόου παρέδωσαν, παρότι τώρα μπορεί να μη σας αρέσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ghostrider είπε

το οτι ο τοτο ο χαμ και η mercedes απειχαν απο press conference social (8ο κατασκευαστων κλπ) εχει να κανει και με το γεγονος οτι πλεον θα το παει δικαστικως και εχει προσλαβει και εναν πολυ δυνατο δικηγορο. στα ματια μου λοιπον ειναι εντολη δικηγορου η μη εμφανιση. εξαλλου ο χαμ δεν ειχε θεμα να δωσει το χερι του στον μαξ οταν βγηκαν απο τα μονοθεσια.

Για μενα η merc δεν το εχασε στους 5 τελευταιους γυρους . To εχασε οταν πηγε να καλυψει τον μαξ βγαζοντας υπερβολικα γρηγορα τα medium του και το εχασαν δευτερη φορα στο VSC οταν με μπολικους γυρους εμπρος τους δεν κανανε πιτστοπ . Και να βγαιναν πισω απο τον max ειχαν το πιο γρηγορο μονοθεσιο και θα τον περνουσαν σε μια ευθεια ή θα τον ωθουσαν να κανει μαλακια και να παρει ποινη.

ΥΓ massi go home. κριτες απο τα Lidl go home. τα κανατε μανταρα φετος. του χρονου που τα μονοθεσια θα ειναι πιο κοντα απο ποτε και θα μπαινουν 2-2 στις στροφες τι θα κανετε? υπερωριες? Fia σφιξε τα λουρια απο την αρχη. οχι στη μεση της σεζον. οι κανονισμοι θελουν αλλαγη και ενημερωση εδω και τωρα . μην πω απο χθες. διωξτε το drs. διωξτε το safety car. red flag παντου και οχι αλλαγες ελαστικων. δεν θελετενα το πειτε red flag? πειτε το orange, silver, rainbow flag.
ΥΓ2 του χρονου οποιος πηγαινει σε gp θα φευγει με 4-5 αναμνηστικα carbon για σουβενιρ
 

τακτικα και εχοντας βεβαια εικονα του τι εγινε μπορει να πει κανεις οτι
α) η merc βλεποντας οτι ο max δεν εχει ρυθμο ΔΕΝ επρεπε να βαλει τον σερ για αλλαγη τοσο νωρις (πραγμα που τις εκοψε επιλογες μετα).
β) αφου το VSC εγινε με επαρκεις γυρους να απομενουν επρεπε να μην φοβηθουν, να κανουν και αυτοι Pitstop και να ειναι με πολυ πιο φρεσκα ελαστικα. Αυτο θα καλυπτε μετα καθε περιπτωση ακομα και 2οι να βγαινανε απο το VSC.


 

Καλα της βγηκε ο αγωνας χθες.Γι αυτο που λες προφαμως φοβηθηκαν το DNF και αφου ειχαν το ρυθμο να το παρουμ καθαρα δεν ηθελαν να μπλεξουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...