Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω την εντύπωση ότι μερικοί δεν έχουν ιδέα από F1, βλέπουν πρώτη φορά και κάνουν σαν οπαδοί σε ποδοσφαιρικό αγώνα. Να ξεκινήσω αρχικά από το ήθος και το πώς πήγε απευθείας ο Χάμιλτον να μπει μπράβο στον Μαξ, ενώ στο προηγούμενο αγώνα ο άλλος δεν ήθελε καν να βρεθεί εκεί. Το αφήνω στη άκρη όμως αυτό γιατί είναι νέος και τον καταλαβαίνω γιατί βράζει ενώ ο Χάμιλτον έχει μάθει τόσα χρόνια να κρατάει την ηρεμία και όλη αυτήν την πίεση.

Όσο για τους αγώνες η χρονιά φέτος ήταν η χειρότερη και ταυτόχρονα η καλύτερη. Υπήρχε μονοθέσιο να κοντραρει επιτέλους της Mercedes. Ναι οι αγώνες που χτύπησαν οι RB ήταν δύσκολο για τον Μαξ λόγο απουσίας βαθμών και όλοι έτρεξαν να κράξουν κανένας όμως μετά δεν μίλησε για το συμβάν στην μονζα.

 

Στάτιστικα ο Μαξ φέτος ήταν καλύτερος σε θέμα λαθών από τον Χάμιλτον και είχε και την μια έξτρα νίκη.

Για μένα που βλέπω από όταν ήμουν 7 φόρμουλα φέτος η χρονιά όμως ήταν απογοητευτικη για έναν και μόνο λόγο.Οποιος οδηγός και να το επερνε σήμερα το άξιζε και το έχουν αποδείξει και οι δύο. Το ότι όμως η #FIA και κατεπεκταση ο Michael Masi έκανε όλα αυτά αυτό το έτος με συνεχόμενα λάθη και αποκορύφωμα το σημερινό, έλα και όσοι υποστηρίζουν RB το ξέρετε ότι έκανε πατάτα, είναι πολύ καλό για την εικόνα του σπορ. Τρομερό πρωτάθλημα με ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την  FIA σε σημείο άηδιας. Μπράβο και στους δύο οδηγούς και σίγουρα για τον Μαξ έχει την στόφα πρωταθλητή απλά πρέπει να ωριμάσει λίγο.

 

Για τον Χάμιλτον δεν θα πω κάτι οποίος δεν μπορεί να καταλάβει το ήθος που κουβαλάει αυτός ο άνθρωπος και να αποδευχθεί ότι είναι από τους καλύτερος οδηγούς αυτή την στιγμή και νομίζει ότι είναι απλά το αμάξι μάλλον δεν έχει δει αρκετή η F1 η απλά βλέπει φόρμουλα σαν να βλέπει ποδόσφαιρο.

Αναμενουμε την επόμενη σεζόν με δυνατές όλες τις ομάδες και ελπίζουμε σε μια σωστή επιτροπή χωρίς τον Masi για το καλό όλων των ομάδων.

  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ ένα θα πω.

Από χτες αντί να χαιρόμαστε που έκλεισε μία τέλεια χρονιά για αυτό το άθλημα που εδώ και 10 χρόνια οι φίλαθλοι είχαν χάσει το ενδιαφέρον τους  και ξαφνικά η θέασή του χτύπησε κόκκινο ξιφουλκούμε αν καλώς άφησε 5 αμάξια να περάσουν ενώ έπρεπε να περάσουν 6 και γιατί να μην τερμάτιζαν με το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα για να νικήσει ο Χάμιλτον και αν όλη τη χρονιά ευνοήθηκε περισσότερο ο Μαξ ή ο Χάμιλτον.

Εγώ νομίζω πως αν γινόταν αυτά θα ήταν ακόμη μία ταφόπλακα για αυτό το πολύπαθο άθλημα. Εγώ θα πω μπράβο στη FIA που κατάφερε να το ζωντανέψει με τα όποια λάθη της. Μακάρι του χρόνου να δούμε τη ferari που θέλουμε και αγαπάμε μία δυνατή mclaren και ένα πιο όμορφο θέαμα με τις 18άρες  (για τις ζάντες αναφέρομαι).😉

Όσο για το Χάμιλτον μη σκάτε. Για αυτόν θα ήταν ένας ακόμη τίτλος (το οικονομικό το έχει λύσει προ πολλού) να λέει πως έφτασε τους επτά και έγινε ο Νούμερο 1 για αυτό το παιδί όμως τον 23χρονο  και ταλαντούχο Μαξ ήταν θέμα επιβίωσης. Αν δεν τον έπαιρνε φέτος ενδεχομένως να μην τον έπαιρνε ποτέ στη ζωή του γιατί από του χρόνου σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα. Ας χαρούμε και μεις με τη χαρά αυτού του παιδιού που πάλευε με δύο θηρία  όπως η Merc και ο Χάμιλτον και κατάφερε έστω και με αυτό τον τρόπο να τους κλέψει τον τίτλο. Του άξιζε δεν του τον χάρισε κανείς.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήταν μια χρονιά γεμάτη αίμα, δάκρυα, και ιδρώτα. Καλό Μάρτη τώρα νομίζω(δεν έχω δει καλεντάρι 2022), Καλές γιορτές, Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους, και ετοιμάστε τα πληκτρολόγια σας για την νέα σαιζόν :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα εκλεισε μια συναρπαστικη χρονια με ανατροπες και τρελη τροπη.

Χαιρομαι που μετα απο συνεχομενα borefest πρωταθληματα ειχαμε το φετινο που κριθηκε στην τελευταια πιστα και στον τελευταιο γυρο. 

Ταυτοχρονα λυπαμαι που οι αποφασεις των αγωνοδικων κατα την εξελιξη του πρωταθληματος ηταν (κατ΄ εμε) αρκετα λαθος σε ορισμενες περιπτωσεις (παρωδια και βαθμολογηση SPA, χαδακια σε αντιαθλητικες συμπεριφορες Μαξ). Φανηκε εξοφθαλμα και απροκαλυπτα οτι ολα γινονται για το χρημα.

Δεν μπορεσα να δω το τελος καθως ο μικρος μου μετα την εγκαταλειψη του Κιμι με τραβολογαγε δεξια και αριστερα, ειδα ομως εναν Χαμ που συνεχαρη τον νεο πρωταθλητη.
Κριμα γιατι ενα πρωταθλημα αξιζε ο Χαμ και αυτο το εχασε απο την ατυχια του (επιτελους ατυχος μετα απο τοσες κωλοφαρδιες) αλλα και απο τη σταση των αγωνοδικων τους προηγουμενους αγωνες. Αν επρεπε να ληξει ο αγωνας υπο καθεστως SC ή οχι δεν το ξερω γιατι δεν ημουν 100% στην τηλεοραση εκεινη την ωρα. Αν ειχε καθαρισει η πιστα απο τα ανταλλακτικα του Λατιφι, καλως συνεχιστηκε ο αγωνας. 

Συγχαρητηρια δε θα πω στον Μαξ γιατι δεν τα αξιζει ουτε χαρακτηρας, ουτε σαν οδηγος.

Ακομα και στον τελεταιο αγωνα εκανε λαθη και τον εσωσε για αρχη ο Τσεκο και μετα το VSC και εν τελει το SC. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μετρησα 60 σελιδες περιπου. Απο χθες τοσες διαβασα :P (ακριβως πριν την εναρξη του αγωνα)

Λοιπον, εγω θα πω οτι ο τελευταιος αγωνας(γυρος βασικα) ηταν ο πιο συναρπαστικος. Ηθελα να το παρουν και οι δυο. Εννοω το αξιζαν και οι δυο εφοσον εφτασαν μεχρι εκει. 
Ξεκαθαρα πιο γρηγορος ο Χαμιλτον και ισως αυτος το "αξιζε" περισσοτερο. Αν κρινουμε απο τις επιδοσεις και μονο του αγωνα.
Ενταξει, ισως δεν ηθελαν να σπασουν τα 7 του σουμι, ισως ηθελαν να ανεβει το θεαμα. Δε ξερω τι δε με νοιαζει. Εγω ξερω οτι ενας χρονος εχουν γραφτει 900 σελιδες και παρακολουθουμε με αγωνια, σχολιαζουμε, διαφωνουμε και ειναι ομορφο ολο αυτο.

Παντως παιδια, το οτι εχει πιο γρηγορο μονοθεσιο ο ενας, το οτι αυτη η πιστα ειναι πιο γρηγορη στον αλλον και κανουμε σα να τις μετραμε, ενα θα πω. Οι ανθρωποι ειανι ΦΟΒΕΡΟΙ.
Τι να λεμε τωρα.

Περι φερραρι, μπραβο στον Ισπανο,  για αλλη μια φορα με 123534523 πιτ στοπ καταφεραν και εριξαν το εκλερακι χαμηλα και εχασε και την θεση του απο την κατσαριδα.


Αντε να δουμε του χρονου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@pateras95 δεν πήγε αμέσως να συγχαρεί τον Μαξ. Πρώτα έκλαιγε με τις ώρες στο μονοθέσιο. Όταν βγήκε πήγε να κλαφτει στον πατέρα του ο οποίος του είπε 2 λογάκια και του υπενθύμισε ότι πρέπει να πάει να συγχαρεί και τον Μαξ. Είδαμε το ήθος του χθες επίσης που δεν πήγε στην συνέντευξη τύπου. Και όλα αυτά τα χρόνια στα team radio 

Μια ζωή fake persona ήσουν και θα είσαι. Ο άνθρωπος που πάντα όταν κάτι στράβωνε έκλαιγε και τα έριχνε στην ομάδα του…. όταν λέμε στράβωνε εννοούμε μερικα GP που βγήκε δεύτερος η δεν είχε σωστό pit stop. Καρμα:

Πάντα κάποιος άλλος φταίει:

 

Δείτε τι σημαίνει να έχεις @@:

Και δείτε τι σημαίνει να είσαι ο κλαψας του κλαψαντος:

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα , να πώ και εγώ την γνώμη μου, μετά απο 24 ώρες που καταλαγιάσανε τα πράγματα και "έφυγαν" οι παρωπίδες :)

Η φετινή σεζόν ήταν απο τις ποιο εντυπωσιακές στην φόρμουλα της υβριδικής εποχής. Επιτέλους είδαμε τον πρωτοπόρο να έχει έναν ισάξιο ανταγωνιστή μέσα στην πίστα , και μας χάρισαν επικές μάχες που πολλές φορές μας καθηλώσανε στην τηλεόραση.

Ο Μαξ ήταν καλύτερος στην αρχή της σεζόν , αλλα ο Χαμ είχε τρομερή βελτίωση απο τα μέσα και προς το τέλος. Το ίδιο ισχύει ακριβώς και για τα αυτοκίνητα τους. Τα 2 ατυχηματα σε SILV και Montza τα θεωρώ αγωνιστικά και δεν τα λαμβάνω υπόψην. Στην προηγούμενη πίστα της jedaah γίνανε τέρατα τα οποια περάσανε στο ντούκου λόγο αδυναμίας των κριτών (στο συνολο τους) να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους. Δυστηχώς το ίδιο εγινε κατ εμέ και στον τελευταίο αγώνα. Η αποψη μου ειναι οτι δεν ηθελαν να τελειώσει ετσι το πρωτάθλημα και να βγεί ο πρωταθλητής χωρίς μάχη πισω απο το αυτοκινητο ασφαλείας. Ομως δεν σκεφτήκανε οτι η μάχη ειχε ήδη γίνει και μπροστά ήταν ο Χαμ. Δεν ειμαι υπέρ του ενος ή του άλλου , αλλα θεωρώ οτι χτές τον ρίξανε τον Χαμ....

Οτι εγινε εγινε , η σελίδα γράφτηκε στην ιστορία... Πάμε για τη νέα σεζόν και ελπίζω να παρόμοιες μάχες και για τις πίσω θέσεις με τις νέες αλλαγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, eri77 είπε

Ωστόσο μόνο από θέμα τύχης ο hamilton βρέθηκε να παίζει το πρωτάθλημα μέχρι την τελευταία μέρα.. Στο max λείπουν περίπου 40 βαθμούς από αυτά πού έπρεπε να είχε 

Μηπως θελεις να πεις το αναποδο; Στο Baku ο max εφυγε απο δικο του λαθος, ο χαμιλτον ειχε ατυχια με τους τροχους, οποτε εχασε απο εκει 25 βαθμους στον τελευταιο γυρο. Και στην Ιταλια ο μαξ επεσε πανω στον χαμιλτον, οποτε ξανα εχασε 25 βαθμους, συνολο 50 βαθμους που θα επρεπε να ειχε παραπανω ο χαμιλτον. 

Τωρα αν θεωρεις τυχη που στην Βραζιλια εκανε 10 προσπερασεις στο sprint και αλλες τοσες στον αγωνα, τι να πω.. Αλλο σπορ βλεπουμε.

Δεν νομιζω να ξαναπαιρνει πρωταθλημα ο χαμιλτον. Κριμα και θα εσπαγε ενα ρεκορ που νομιζω μετα δεν θα μπορουσε να το διεκδικήσει κανεις αλλος, μετα τις αλλαγες που θα δουμε απο του χρονου.

Επισης μια απορια. Γιατι λενε οτι η Ferrari του χρονου θα ειναι δυνατη; Εχει σχεδιασει καποιον καλο κινητηρα;

7 ώρες πριν, pateras95 είπε

Για τον Χάμιλτον δεν θα πω κάτι οποίος δεν μπορεί να καταλάβει το ήθος που κουβαλάει αυτός ο άνθρωπος και να αποδευχθεί ότι είναι από τους καλύτερος οδηγούς αυτή την στιγμή και νομίζει ότι είναι απλά το αμάξι μάλλον δεν έχει δει αρκετή η F1 η απλά βλέπει φόρμουλα σαν να βλέπει ποδόσφαιρο.

 

Σιγουρα ειναι και το αμαξι. Αλλα οταν ριχνει στον Μποττας 150+ βαθμους σε καθε σεζον, ε μαλλον ειναι και αρκετα καλος οδηγος.

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εγώ ένα θα πω.

Από χτες αντί να χαιρόμαστε που έκλεισε μία τέλεια χρονιά για αυτό το άθλημα που εδώ και 10 χρόνια οι φίλαθλοι είχαν χάσει το ενδιαφέρον τους  και ξαφνικά η θέασή του χτύπησε κόκκινο ξιφουλκούμε αν καλώς άφησε 5 αμάξια να περάσουν ενώ έπρεπε να περάσουν 6 και γιατί να μην τερμάτιζαν με το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα για να νικήσει ο Χάμιλτον και αν όλη τη χρονιά ευνοήθηκε περισσότερο ο Μαξ ή ο Χάμιλτον.

Εγώ νομίζω πως αν γινόταν αυτά θα ήταν ακόμη μία ταφόπλακα για αυτό το πολύπαθο άθλημα. Εγώ θα πω μπράβο στη FIA που κατάφερε να το ζωντανέψει με τα όποια λάθη της. Μακάρι του χρόνου να δούμε τη ferari που θέλουμε και αγαπάμε μία δυνατή mclaren και ένα πιο όμορφο θέαμα με τις 18άρες  (για τις ζάντες αναφέρομαι).😉

Όσο για το Χάμιλτον μη σκάτε. Για αυτόν θα ήταν ένας ακόμη τίτλος (το οικονομικό το έχει λύσει προ πολλού) να λέει πως έφτασε τους επτά και έγινε ο Νούμερο 1 για αυτό το παιδί όμως τον 23χρονο  και ταλαντούχο Μαξ ήταν θέμα επιβίωσης. Αν δεν τον έπαιρνε φέτος ενδεχομένως να μην τον έπαιρνε ποτέ στη ζωή του γιατί από του χρόνου σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα. Ας χαρούμε και μεις με τη χαρά αυτού του παιδιού που πάλευε με δύο θηρία  όπως η Merc και ο Χάμιλτον και κατάφερε έστω και με αυτό τον τρόπο να τους κλέψει τον τίτλο. Του άξιζε δεν του τον χάρισε κανείς.

Δλδ να κερδιζει αυτος που εχει το ονομα ή ο καλυτερος; Δεν καταλαβαινω τη λογικη.. Ακου ταφοπλακα.. Ενω αυτη η αηδια που ειδαμε εχθες σου αρεσε; 12 δευτερολεπτα μπροστα ηταν ο χαμιλτον και ηθελε 5 γυρους.. Το καταλαβαινεις;

ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΜΑΞ; ΟΣΑ ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΓΙΑ 5 ΖΩΕΣ. ΣΥΝΕΛΘΕ!

Ο ιδιος ο μαξ ειπε οτι δεν εχει λοξα να παρει περισσοτερα πρωταθληματα και ενα του ειναι αρκετο. Ισως κοιταξει να αγωνιστει και σε αλλα αθληματα. Δεν εχουν αρκετοι την υπομονη που εχει ο χαμιλτον. Θα παει 40 σε λιγο. Προσωπικη μου γνωμη, δε νομιζω να ξαναπαρει ο μαξ πρωταθλημα. Θα δειξει.. 

 

Σε ενα μονο θα συμφωνησουμε. Ο ΤΣΕΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΟΣ. ΤΕΛΟΣ.

 

 

** Ακομα και στο silverstone που ειχαν την συγκρουση, παλι ο μαξ εφταιγε.. **

Επεξ/σία από Witcher1st
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pateras95 είπε

Για τον Χάμιλτον δεν θα πω κάτι οποίος δεν μπορεί να καταλάβει το ήθος που κουβαλάει αυτός ο άνθρωπος και να αποδευχθεί ότι είναι από τους καλύτερος οδηγούς αυτή την στιγμή και νομίζει ότι είναι απλά το αμάξι μάλλον δεν έχει δει αρκετή η F1 η απλά βλέπει φόρμουλα σαν να βλέπει ποδόσφαιρο.

Ακριβώς. Και γι' αυτό είναι αυτός ο GOAT και όχι ο Σουμάχερ π.χ., δεν θα δούμε ποτέ τον Χάμιλτον να εμβολίζει άλλο μονοθέσιο για να πάρει πρωτάθλημα, ή να παίζει μπουνίδια με τον δεύτερο οδηγό άλλης ομάδας. Χώρια οι σαχλαμάρες του Black Lives Matter, είναι αυτό που αποκαλούμε ίνδαλμα.

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όσο για το Χάμιλτον μη σκάτε. Για αυτόν θα ήταν ένας ακόμη τίτλος (το οικονομικό το έχει λύσει προ πολλού) να λέει πως έφτασε τους επτά και έγινε ο Νούμερο 1 για αυτό το παιδί όμως τον 23χρονο  και ταλαντούχο Μαξ ήταν θέμα επιβίωσης. Αν δεν τον έπαιρνε φέτος ενδεχομένως να μην τον έπαιρνε ποτέ στη ζωή του γιατί από του χρόνου σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα. Ας χαρούμε και μεις με τη χαρά αυτού του παιδιού που πάλευε με δύο θηρία  όπως η Merc και ο Χάμιλτον και κατάφερε έστω και με αυτό τον τρόπο να τους κλέψει τον τίτλο. Του άξιζε δεν του τον χάρισε κανείς.

Έτσι. Μια βραδιά του Μάξ, όλη η καριέρα του Λιούις 🏆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απομάκρυνση ενός μονοθεσίου φέτος γινόταν κατά μέσο όρο σε 3 γύρους του SC. Γιατί τους πήρε 4,5 γύρους σε αυτό τον αγώνα και για απόσταση το πολύ 10 μέτρων ; Επίσης θα ήταν δίκαιο αν εφαρμοζόταν η αρχική απόφαση να μην πάρουν τα μονοθέσια τις σωστές τους θέσεις ; Θα είχε πέσει το σύμπαν τώρα…. πταίσμα αυτό που τελικά έγινε. Γιατί δεν άφησαν τα μονοθέσια να πάρουν τις σωστές τους θέσεις νωρίτερα ; Πολλά τα λάθη μπροστά σε ένα μικρό λάθος που έγινε στο τέλος. Τα μονοθέσια θα έπρεπε να πάρουν νωρίτερα τις σωστές τους θέσεις η πίστα να ήταν νωρίτερα έτοιμη και να είχαν 2 γύρους να τρέξουν αντί για έναν και να πονέσει περισσότερο ώστε να έχανε και την δεύτερη θέση από τον Sainz. 9 στις 10 αποφάσεις στις φετινές κοκορομαχίες ήταν υπέρ του Χαμιλτον. Θεία δίκη στην ανομία της πιο βρώμικης ομάδας που επι 8 χρόνια έριξε την τηλεθέαση (με τις ευλογίες της Μαφια) στα τάρταρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...