Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αν έβγαιναν και δικαιολογούσαν την απόφαση δεν θα γινόταν τίποτα, δεν υπήρχαν ειδικές συνθήκες στη πίστα και το ξέρουμε όλοι όσοι βλέπαμε.

Πρεπει να κανεις πλακα:


22.jpg.092ad17200592b46d404af7cd8b3c6ac.jpg

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, M4tR1x είπε

Στα hard ειδικά έχουν με διαφορά περισσότερη ζωή

Χαοτικά μεγάλη. Δείτε τους πρώτους αγώνες της σεζόν, και μετά τι ακολούθησε. It's a miracle.

Επεξ/σία από ~mxls~
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα ξεκινησαν μετα το baku. Τα νεα πιο ακαμπτα πισω ελαστικα αλλα και οι νεες οδηγιες για το πως αποθηκευονται και χρησιμοποιουνται τα ελαστικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλώνεστε στο να μειώνετε τον έναν οδηγό ή τον άλλο και αντίστοιχα αυτούς που τους υποστηρίζουν. Μείνετε στα γεγονότα. Σήμερα στην αρχή είχαμε καθαρότατο divebombing του Ολλανδού, ο Άγγλος πως την γλίτωσε δεν παίζει να κατάλαβε...Στο τέλος έκαναν τον κανονισμό κωλόχαρτο, το πέταξαν στην τουαλέτα και τράβηξαν και το καζανάκι. Τα υπόλοιπα είναι μπλα μπλα μπλα μπλα...

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που έπεσαν οι παλμοί, ας γράψω την ταπεινή μου άποψη για τα σημερινά.

Οι λόγοι που η Φόρμουλα 1 έχει αποκτήσει τόσο αφοσιωμένο κοινό, για μένα είναι δύο: πρώτον, επειδή προσφέρει θέαμα σε υψηλές ταχύτητες ανάμεσα σε μονοθέσια που έχουν στοιχίσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για να αναπτυχθούν, και δεύτερον, επειδή όσο και αν μερικές ομάδες έχουν συγκριτικά περισσότερους πόρους από άλλες στο αναπτύξουν το μονοθέσιό τους, μέσα στην πίστα ισχύουν οι ίδιοι κανονισμοί για όλους, από τον πρώτο στο γκρίντ έως τον εικοστό, και είναι όλοι υποχρεωμένοι να τους τηρούν. Δυστυχώς φέτος αυτό έχει δεχθεί πλήγμα, καθώς σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς είδαμε να γίνονται επιλεκτικές εφαρμογές των κανονισμών, εις βάρος και των δύο διεκδικητών του τίτλου.

Στον σημερινό αγώνα, είχαμε δύο σημαντικές αποφάσεις που έκριναν σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα.

Η πρώτη, στην προσπέραση του Χάμιλτον στον Φερστάππεν περνώντας εκτός πίστας, οι κριτές έβγαλαν πολύ γρήγορα πόρισμα πως ο Χάμιλτον δεν χρειάζεται να δώσει πίσω τη θέση με το σκεπτικό πως ο Φερστάππεν πήρε ήδη πίσω το πλεονέκτημα που έχασε. Όμως μέσα από τα τηλεοπτικά πλάνα, φαίνεται πως ο Χάμιλτον αλλάζει πορεία και επιταχύνει αμέσως μετά την έξοδο και η διαφορά με τον Φερστάππεν ανοίγει. Υπάρχουν δύο στοιχεία εδώ που μπορεί να έλαβαν υπόψιν, η πορεία του μονοθεσίου του Φερστάππεν πριν την επαφή, που πήγαινε προς το κομμάτι εκτός πίστας και όχι προς το apex (δείτε στη φώτο θέση τιμονιού και τροχών), και να έχουν δει άμεσα τα στοιχεία τηλεμετρίας και να εκτίμησαν πως ο Φερστάππεν επιβραδύνει μετά την προσπέραση, με σκοπό προφανώς να πλησιάσει ο Πέρεζ και να πιέσει αφού δώσει πίσω τη θέση ο Χάμιλτον. Όμως παρά το γεγονός πως δεν έδωσε χώρο στον Χάμιλτον, ο τελευταίος φαίνεται να αλλάζει απότομα πορεία και να γίνεται αιτία της επαφής, χωρίς την οποία θα είχε περάσει ο Φερστάππεν, οπότε πιστεύω πως τελικά, θα έπρεπε να δωθεί οδηγία να δώσει τη θέση πίσω. Δεν γίνεται στο αμέσως προηγούμενο Γκράν Πρι, σε παρόμοιο περιστατικό που δεν υπήρχε καν επαφή να δίνεται εντολή για αλλαγή θέσεων, και εδώ να βγάζουν απόφαση σε λιγότερο από μισό γύρο χρόνο πως δεν απαιτείται action.

Αλλά και πάλι, ακόμα μιλάμε για επιλεκτική εφαρμογή κανονισμών που βλέπαμε όλη τη σεζόν φέτος, οπότε δεν είναι κάτι διαφορετικό. Στην δεύτερη περίπτωση όμως, γίνεται κάτι που όσο θυμάμαι δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην σύγχρονη F1, και αυτό είναι η παραποίηση ενός κανονισμού για να εξυπηρετεί τα δρόμενα στην πίστα. Στην επίμαχη απόφαση των τελευταίων γύρων λοιπόν, αποφασίζεται να προσπεράσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας ορισμένα μονοθέσια που έχουν δεχτεί γύρο, και να εκκινήσει ο αγώνας πριν ολοκληρωθεί ο γύρος των συγκεκριμένων μονοθεσίων και να έρθουν πίσω από τα προπορευόμενα μονοθέσια. Εδώ λοιπόν ο κανονισμός εφαρμόζεται λανθασμένα και κατά το δοκούν, καθώς

α) δεν προσπέρασαν όλα τα μονοθέσια που είχαν δεχτεί γύρο

β) θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί ένας γύρος στην πίστα αφού μπει μέσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να υπάρχει επανεκκίνηση του αγώνα.

Καλώς λοιπόν κάνει ένσταση η Μερσεντές, καθώς αν τηρούταν ο κανονισμός, ο αγώνας θα είχε τερματίσει πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι, αλλά το γεγονός είναι πως αν είχε τηρηθεί ο κανονισμός ακριβώς όπως έχει αποτυπωθεί, είτε αφήνοντας όλα τα μονοθέσια να προσπεράσουν είτε μην αφήνοντας κανένα, το αποτέλεσμα δεν θα είχε αλλοιωθεί. 

Να πω επίσης πως πιστεύω πως η Μερσεντές δεν έχει κάνει κάποιο λάθος στρατηγικής σήμερα. Αν έβαζαν μέσα τον Χάμιλτον ως πρωτοπόρο στο VSC, απλά η Ρέντ Μπούλ δεν θα έβαζε κανένα από τα δύο μονοθέσια στα πιτ, και θα έπρεπε μετά να προσπεράσει και τους δύο στην πίστα. Αν τον έβαζαν μέσα στο κανονικό SC, δεν θα έμπαινε ο Φερστάππεν και, υπό συνθήκες σύμφωνα με τους κανονισμούς, θα τερμάτιζε πρώτος πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Που να φανταστούν πως θα δωθεί από τον αλυτάρχη παράτυπη ερμηνεία στον κανονισμό, που θα έθετε τον Χάμιλτον σε μειονεκτική θέση;

Ας κέρδιζε ο Φερστάππεν, αλλά ας κέρδιζε καθαρά και όχι επειδή οι κανονισμοί του αθλήματος δεν ακολουθήθηκαν. Κάθε επιχείρημα τύπου "ναι αλλά στο παρελθόν υπήρχαν κι άλλες παρατυπίες", απλά δείχνουν πόσο έχει ξεφύγει το άθλημα από την αρχική του κατεύθυνση, και πόσο έχει γύρει επικίνδυνα προς την ποιότητα θεάματος του Indycar / NASCAR που έχει σαφώς διαφορετικό κοινό.

Μπράβο στον Φερστάππεν για την κατάκτηση, ελπίζω του χρόνου να δούμε πιο καθαρούς αγώνες και λιγότερη αστάθεια και ασάφεια από πλευράς αγωνοδικών και FIA.  

max.png

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Protest filed by Mercedes-AMG Petronas F1 Team against Car number 33, driven by Max Verstappen (Red Bull Racing Honda)

Stewards Decision: The Protest is dismissed

 

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Abu Dhabi Grand Prix - Decision - Mercedes Protest Art. 48.8.pdf

To πρώτο Protest για προσπέραση πίσω απο SC έπεσε στο κενό -εννοείται-. Τα υπόλοιπα μάλλον πάνε για τις επόμενες ημέρες

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω κάτι να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει. Όταν ένας οδηγός κάνει dive-bombing, μπορεί ο αμυνόμενος να κερδίσει 20-30 μέτρα κόβοντας την πίστα ενώ ουσιαστικά στρίβουν μαζί? Γιατί άκουσα από τον Massi ότι το πλεονέκτημα που κέρδισε ο Ham ήταν μικρό και το έδωσε πίσω, κάτι που δεν αντιλήφθηκα αν έγινε. Κέρδισε πολλά μέτρα με το κόψιμο της πίστας, υπάρχει κανονισμός που το προβλέπει αυτό?

Ειλικρινής  ερώτηση και όχι ειρωνική.

Επεξ/σία από golden33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dimoskoutr είπε

Αναλώνεστε στο να μειώνετε τον έναν οδηγό ή τον άλλο και αντίστοιχα αυτούς που τους υποστηρίζουν. Μείνετε στα γεγονότα. Σήμερα στην αρχή είχαμε καθαρότατο divebombing του Ολλανδού, ο Άγγλος πως την γλίτωσε δεν παίζει να κατάλαβε...Στο τέλος έκαναν τον κανονισμό κωλόχαρτο, το πέταξαν στην τουαλέτα και τράβηξαν και το καζανάκι. Τα υπόλοιπα είναι μπλα μπλα μπλα μπλα...

Ρε μάστορα, ακόμα και οι casters που είναι μέχρι κόκκαλο fans του Χάμιλτον είπαν ότι εκεί έπρεπε να δώσει πίσω την θέση στον Μαξ ο Χάμιλτον. Ήταν divebomb; Ήταν. Οι stewards είπαν ότι το πλεονέκτημα που πήρε ο Χάμιλτον το έδωσε πίσω στον Μαξ κόβοντας λίγο και κρατώντας το κενό όσο ήταν.

Αυτά είναι π@πες, στο Apex ο Μαξ ήταν μπροστά, είχε δικαίωμα να είναι μπροστά μετά την στροφή. Οι stewards ήταν υπέρ του Μαξ αλλά η απόφαση ήταν γτπ γιατί έκριναν ότι το πλεονέκτημα δόθηκε πίσω ενώ αυτό δεν έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...