Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Για το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό μυαλό που δεν σήκωσε ποτέ Παγκόσμιο Κύπελλο.
Για τον αρτίστα Ντένις και την τρίπλα που έσκασε στον Νταμπίζα.
Για την χαμένη ευκαιρία του Ρόμπεν το 2010.
Για τους ποδηλατόδρομους.
Για τα χασισοκέικ.
Για τα νησιά στην Καραϊβική.
Για τον δικό μας τον Νίκολα τον Μαχλά.
Για την εθνική ομάδα Μπέιζμπολ (μην γελάτε, είναι η καλύτερη Ευρωπαϊκή ομάδα).
Για όλους τους Ολλανδούς international djs.
Για τον Βαν Γκογκ (τι γραφει αυτός ρε?).
Για τον Βασιλιά Γουλιέλμο-Αλέξανδρο.
Για τα υπέροχα, εύηχα Ολλανδικά, που ακούγονται λες και έχεις πάθει κράμπα στην γλώσσα.

Μας ενώνουν περισσότερα από όσα μας χώριζουν. Πάμε σαν άλλοτε.

 

O δεξιός θείος έχει μπερδέψει 8 φορές τα λόγια, στο "Max max SuperMax γιο χέι"

 

ONE LAST DANCE ΚΥΡΙΟΙ.

Καλό αγώνα να έχουμε, και του χρόνου να  έχουμε τέτοιο τελικό με Ferrari-Mclaren και τον Lando Norris να το σηκώνει στη μάπα του προδότη, που θα ζητάει συγνώμη που έφυγε έτσι απο την πορτοκαλί αρμάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω να πω ότι όλη η στρατηγική της Red Bull αν πρόκειται για ηθελημένη ή αναγκαστική θα πάει για βρούβες αν μπει - έχουμε σημαίες & Safety Car μετά από 8-9-10 γύρους και πάντα με την προϋπόθεση ότι θα έχει χτίσει διαφορά. Με την μαλακή χθες έδειξε ότι ήταν και στα 3 κομμάτια γρήγορος τώρα σε ρυθμό αγώνα ίδωμεν. Κάτι περισσότερο θα ξέρει το Team της Mercedes από μένα 😋

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Yπαρχει σοβαρη υποψια για sandbagging της Μερσεντας και αν συμβαινει αυτο και δουμε καμια τρελη τελικη στον αγωνα, θα μιλαμε για masterclass tactics.

Παίζει. Φυσικά και κάτι θα έχουν και αυτοί. Η Merc είναι η team to beat. Αυτοί εμφανίζουν κάθε χρόνο ευφάνταστα πράγματα. Αυτοί έχουν το καρπούζι και το μαχαίρι!

Btw για τη Merceda όταν λέμε ότι είναι καλύτερη στις ευθείες γενικά αλλά και ειδικά στα gp που έκανε dominate, δεν εννοούμε απαραίτητα ότι έχει μεγαλύτερη τελική. Είχε πολύ καλύτερη επιτάχυνση σε σχέση με τους άλλους.

Δείτε πως τους κατάπινε στη Βραζιλία στην ευθεία πριν καν φτάσουν στη γραμμή εκκίνησης ή το drag race που έκανε με τον Perez στη Κων/πολη. Που τον άφησε πίσω στην ευθεία και βούτηξε στα φρένα ο  Mr Taco.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, flexpick είπε

Κριτικη κανουμε.Ουτε τους παιρνουμε το τιμονι απο το χερι ουτε δημευση περουσιων.

Γενικα το κοινο δεν ειναι καλο μονο οταν στηριζει το αθλημα για να παρεις εκατομμυρια. Ειναι και οταν σε κριτικαρει και οταν σε πιεζει να αποδωσεις.

 

Αυτο ακριβως.
Αλλο οριακες αμυνες και αλλο "Σε πεταω κατ΄επαναληψη εξω γιατι σε ενδεχομενη επαφη χανεις το πρωταθλημα".
Αλλιως ας τους αφησουν εντελως ανεξελεγκτους να κανουν ο,τι γουσταρουν (αυτο που κανει ο Μαξ δλδ) και σε λιγα gp θα θρηνουμε νεκρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 σε λιγα gp θα θρηνουμε νεκρους.

Drama queen. Θυμίζω ποιος έσκασε με 55g σε τοίχο από χέρι του πολυαγαπημένου σας καραγκιόζη

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MrRush είπε

Drama queen. Θυμίζω ποιος έσκασε με 55g σε τοίχο από χέρι του πολυαγαπημένου σας καραγκιόζη

Αν δεν ήταν το halo ο Μαξ θα τον είχε αποκεφαλίσει στη Μονζα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Άμα ζούσε ο Charlie δεν θα βλέπαμε τέτοιες γελοιότητες..

Ξεχνάτε οτι ο Massi (και οποιος άλλος ήταν στη θέση του) έχει ανάγκη την Redbull. Η Mercedes είχε μετατρέψει το άθλημα σε σούπα. Για τους φαν της mercedes δεν ηταν πρόβλημα και για τους haters "το έκαναν στο παρασκήνιο", λες και δεν μπορούσαν να δουν τη διαφορά της Mercedes στην πίστα, αλλα το πραγματικό πρόβλημα το είχε η FIA που έβλεπε το καλύτερο προϊόν της να γίνεται Bundesliga χωρίς Champions league.

Σας έχω πει οτι κατανοώ 100% τις "μεσάτες" αποφάσεις που παίρνει η FIA, γιατί χωρίς αυτές, ούτε φέτος θα είχαμε πρωτάθλημα. Μπορεί να τις θεωρείτε άδικες, αλλα εγώ από τη στιγμή που δεν είναι ξεδιάντροπες δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Όλα είναι πολιτική, γιατι μιλάμε για εταιρίες ΚΟΛΛΟΣΟΥΣ, που δεν έχουν καμία πρόθεση να πουν "αχ ναι μωρέ, ο μαξ είναι λίγο επιθετικός, δίκιο έχουν", ή "έχετε δίκιο με τα Party Modes είχαμε κινητήρες πυραύλους, αλλα στην πραγματικότητα χωρίς συνεχόμενες αλλαγές στις επιδόσεις κατα τη διάρκεια του αγώνα, δεν έβγαζαν ούτε 3 GP χωρίς να σκάσουν".

Ιδανικά θα ήταν 5 πράγματα στάνταρ, και όλα τα άλλα ορθάνοιχτα, έπρεπε να τους αφήνουν να σκαρφιστούν ΟΤΙ μπορούν για να κερδίσουν, αλλα οικονομικά αυτό δε βγαίνει.. 

7 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Αν δεν ήταν το halo ο Μαξ θα τον είχε αποκεφαλίσει στη Μονζα..

αυτά τα 55G τα ακουω και τα ξανακούω, αλλα έτσι για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, ο fitipaldi εσκασε πάνω σε σταματήμένο αυτοκίνητο ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, και τα G της σύγκρουσης ήταν 72G. Θες να θυμηθούμε ποιος σταμάτησε στη μέση της πίστας για να πέσει ο άλλος πάνω του;

Η να αφήσουμε τα PR των εταιριών να λένε αυτά που τους βολεύουν και να μιλήσουμε σαν άνθρωποι;

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tommy^ είπε

και σε λιγα gp θα θρηνουμε νεκρους.

Νεκρούς έχουμε ήδη τα τελευταία χρόνια απλά είναι σε μικρότερες κατηγορίες.Και δεν ήρθαν από hard racing σκηνικά. Στην f1 τελευταία είχαμε τον γκροζαν που γλύτωσε και στη τελευταία σεζόν το πιο σκληρό ήταν του φερσταπεν όταν χτύπησε με το Χάμιλτον κ έπεσε στον τοίχο. Το καβαλημα δε το μετράω γιατί έχουμε χαλο χρόνια τώρα ,να ήταν πρώτη χρονιά να πω έχετε δίκιο ειδάλλως και του Μαξ πριν μια δεκαετία θα ήταν θάνατος πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, MrRush είπε

Drama queen. Θυμίζω ποιος έσκασε με 55g σε τοίχο από χέρι του πολυαγαπημένου σας καραγκιόζη

Ποιος;

27 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Άμα ζούσε ο Charlie δεν θα βλέπαμε τέτοιες γελοιότητες..

 

Kαλη παραγκα ειχε φτιαξει κι αυτος με Φερραρι τα παλια χρονια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το καβαλημα δε το μετράω γιατί έχουμε χαλο χρόνια τώρα ,να ήταν πρώτη χρονιά να πω έχετε δίκιο ειδάλλως και του Μαξ πριν μια δεκαετία θα ήταν θάνατος πχ.

Ποδοσφαιριφικατιον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, papp0us είπε

αυτά τα 55G τα ακουω και τα ξανακούω, αλλα έτσι για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, ο fitipaldi εσκασε πάνω σε σταματήμένο αυτοκίνητο ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, και τα G της σύγκρουσης ήταν 72G. Θες να θυμηθούμε ποιος σταμάτησε στη μέση της πίστας για να πέσει ο άλλος πάνω του;

Η να αφήσουμε τα PR των εταιριών να λένε αυτά που τους βολεύουν και να μιλήσουμε σαν άνθρωποι;

Το g από μόνα τους δεν λένε πάντα την αλήθεια. Διαφέρει το να πιάσω πίσω από αμάξι από το να πέσω σε τοίχο. Στο ένα η ενέργεια σε κάποιο βαθμό διαχέεται στο μπροστά που μετακινηται και καταστρέφεται ενώ στη δεύτερη περίπτωση είναι βίαιο σταμάτημα ( υπάρχει άνθρωπος που έχει επιβιώσει από 240κατι στα indy να το επαναλάβουμε μήπως;).  Όσο για το brake test το έκανε, δεν το αναιρεί κάνεις αυτό, θα ήθελα να αποδείξεις όμως τη λν απόλυτη βεβαιότητα ότι το έκανε για να πέσει ο Χάμιλτον πάνω του, γιατί αυτό λες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Αν δεν ήταν το halo ο Μαξ θα τον είχε αποκεφαλίσει στη Μονζα..

Το ίδιο και ο χαμ γιατί προσπαθούσε να βγάλει το μονοθέσιο την ώρα που κατέβαινε ο μαξ

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, flexpick είπε

Ποδοσφαιριφικατιον

Πες το όπως σε βολεύει το αφήγημα. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γινόταν αυτό που λες τα τελευταία 8(;) χρόνια που υπάρχει χαλο. Και δεν σχολιάζω την επιθετικότητα του Μαξ εδώ, το αποτέλεσμα που φέρνεις ως δεδομένο σχολιάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...