Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παρόλο που προσωπικά πιστεύω ότι κανείς δεν φτάνει την ωμή ταχύτητα του μαξ, κανείς μας δεν ξέρει τι θα γινόταν αν μαξ και χαμ ήταν στο ίδιο αμάξι. Αλλά και στο ίδιο να ήταν, ποιο θα ήταν αυτό; Άλλος βολεύεται στο ένα, άλλος στο άλλο. Και τέλος δεν αρκεί μόνο η ταχύτητα για να κερδίζεις αγώνες. Θέλει ψυχραιμία, αντοχή, αντανακλαστικά, ταχύτητα, ωριμότητα. Για αυτό κρατιέται ψηλά ο χαμ. Ίσως δεν έχει την ωμή ταχύτητα του μαξ, αλλά έχει το συνολικό πακέτο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PSYHAS είπε

Πιστευω οτι και οι δυο πηραν τις θεσεις που τους βολεύουν. Ο Φερστ γιατι ετσι εχει την ευκαιρια να ειναι μπροστα απο την αρχη και θα προσπαθήσει να χτίσει διαφορα, έχοντας ως ατού τον καλο ρυθμό αγωνα,τα εξαιρετικά πιτ στοπ της RBI’s ενω υπαρχει κι ο Τσέκο εκει κοντα να πιέσει (δεν νομιζω..). Θα βολεψει κι ενα safety εκει γυρω στο τελος ζωης των μαλακών..Απο την αλλη,ο Χαμ δεν θα χρειαστει να πιεστει στην εκκίνηση και να ρισκάρει καποια σύγκρουση , απλα θα κρατηθει σχετικα κοντα στον Μαξ,θα παει οσο πιο μακρια με τα μεσαία κ μετα σκληρά και τελος. Thanks for the magnificent car and team and Val, κλπ,κλπ.

Οσον αφορα τα μονοθέσια, παραδοσιακά η RB φτιάχνει μονοθέσια  με άριστη αεροδυναμική ελεω Andrian Newy, που στρίβουν καλυτερα απο καθε άλλο ( θυμηθείτε τον προηγουμενο αγωνα που στην συστοιχία στροφών ο Φερστ ξεμάκραινε ανετα και μετα στις γρήγορες ευθείες τον έφτανε ο Χαμ), αλλα υστερούν στον κινητήρα σε σχεση με την Mercedes. Φετος φαινεται οτι η RB εχει πλησιάσει αρκετα,μαλιστα σε αρκετους αγωνες φαινοταν ναναι και πιο γρηγορη που σε συνδυασμό με το αδιαμφισβήτητο ταλεντο του Ολλανδού τον εκαναν φαβορί για τον τιτλο. Απο Βραζιλία κ μετα, με τον πουσαρισμενο κινητήρα των Γερμανών αλλα και το πείσμα του πρωταθλητή ,η κατασταση αντιστράφηκε. 
Τελος, θεωρω οτι δεν θα εχουμε δράματα σαν τον τελευταιο αγωνα. Mind games παίζονται κι ο Φερστ ως πιο νεαρός κι άπειρος στον πρωταθλητισμό ηταν πιο ευκολο να πιεστει. Ουτε ο Σενα,ουτε ο Σουμι,μεταξυ αλλων, άφηναν να τους περασουν χωρις ¨αιμα¨. Το ιδιο κάνει κι ο Φερστ. Και δεν ειμαι οπαδός του, προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ ο Χαμ οδηγικα καθαρα,ομως βλεπω πολλα χρονια F1 και δεν ειναι καταστασεις που δεν εχω ξαναδει. 

Δε μπορεί να φύγει στο ηλιοβασίλεμα ο Max. Τα S θα πέφτουν από τον 6-7 γύρο. Άμα πιέσει και τα λιώσει πιο νωρίς, θα έρθει και game over πιο νωρίς. Πιστεύω θα παρατείνει το stint όσο μπορεί. Εκτός και αν κάνουν έξτρα pit και πάνε κομμάτια όλο το gp.

Στα pit-stops άλλαξαν οι κανονισμοί με ελάχιστο πλαφόν μεσούσης της χρονιάς. 

Και η Κων/πολη  παρόμοια φάση με Βραζιλία ήταν.

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Θα τον δούμε από Μάρτιο τον νέο, όσον αφορά τα μονοθέσια, καλύτερο στις ευθείες η mercedes καλύτερη στις στροφές η red Bull? @haHa @Diinekis21@liakinen έτσι δεν είναι?

Σε άλλα νέα οι στοιχηματικες εταιρίες δίνουν 1.8 τον Ham και 2.0 τον Ver.

Πραγματι, δινουν για φαβορι τον Χαμ, αλλα δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει.
Κοιταξα το FP της Παρασκευης και ο Μαξ ηταν απο τους λιγους που εβγαλε 15+ γυρους με τα soft. Δεν φαινεται οτι τα μαλακα θα ειναι σημαντικο μειονεκτημα για την RB.

Επισης, η RB ειναι πιο γρηγορη στις ευθειες , ακομα και ο Perez ειχε +5km/h απο Ham/Bottas:image.png.1fae95a0193f2703d9804d77f81bf401.png

 

Ο Χαμ λοιπον αν τυχει και ειναι κοντα, εκτος απο την λογικα aggressive αμυνα του Μαξ, θα εχει και χαμηλοτερη τελικη.


Προσωπικα, βλεπω τον Μαξ να ανοιγει την διαφορα και ο Χαμ να μην καταφερει να κανει ουτε μια προσπαθεια για προσπεραση. Η RB εχει καλυτερο pace.

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Γιατί αμφιβάλλεις  ότι η Merc είναι μακράν καλύτερο μονοθέσιο από τη redbul και αν δεν ήταν ο Μαξ θα υπήρχε άλλος οδηγός στη Φόρμουλα 1 που θα οδηγούσε τη Redbul του Μαξ και θα κοντράριζε στα ίσια το Χάμιλτον για την πρώτη θέση;;;

Η RB ειναι ενα μονοθεσιο που πηρε 10 pole εναντι 9 pole της Mercedes και σε αυτα τα 9 περιλαμβανονται Imola, Mexico, Saudi, οπου η RB ηταν πιο γρηγορη και απλα οι οδηγοι της εκαναν οδηγικα λαθη στον τελευταιο γρηγορο γυρο τους στο Q3, ενω ηταν ανετα σε χρονο pole πριν το λαθος τους .

Το σκορ χωρις τα οδηγικα λαθη θα ηταν 13-6 σε pole. Και φυσικα δεν συμπεριλαμβανουνε Μονακο και Baku που η Ferrari πηρε pole, αλλα η RB ηταν μακραν πιο γρηγορη στον αγωνα.

Τελος, ο Perez ειναι ενας οδηγος που εχει average starting position 7.1, ενω ο Gasly με .. Alpha Tauri εχει 7.0.
Δεν αποτελει κανενα κριτηριο/μετρο συγκρισης.

Γενικοτερα:
αν δεν ήταν ο Μαξ δεν θα υπήρχε άλλος οδηγός(ισως ο Λεκλερκ) στη Φόρμουλα 1 που θα οδηγούσε τη Redbull του Μαξ και θα κοντράριζε στα ίσια το Χάμιλτον για την πρώτη θέση και αντιστροφα: 
αν δεν ήταν ο Χαμ δεν θα υπήρχε άλλος οδηγός(ισως ο Λεκλερκ) στη Φόρμουλα 1 που θα οδηγούσε τη Μερσεντες του Χαμ  και θα κοντράριζε στα ίσια το Μαξ για την πρώτη θέση.

Και οι 2 τους κανουν εξαιρετικο πρωταθλημα. Ειμαστε τυχεροι που απολαυσαμε τετοιο πρωταθλημα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, haHa είπε

Πραγματι, δινουν για φαβορι τον Χαμ, αλλα δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει.
Κοιταξα το FP της Παρασκευης και ο Μαξ ηταν απο τους λιγους που εβγαλε 15+ γυρους με τα soft. Δεν φαινεται οτι τα μαλακα θα ειναι σημαντικο μειονεκτημα για την RB.

Επισης, η RB ειναι πιο γρηγορη στις ευθειες , ακομα και ο Perez ειχε +5km/h απο Ham/Bottas:image.png.1fae95a0193f2703d9804d77f81bf401.png

 

Ο Χαμ λοιπον αν τυχει και ειναι κοντα, εκτος απο την λογικα aggressive αμυνα του Μαξ, θα εχει και χαμηλοτερη τελικη.


Προσωπικα, βλεπω τον Μαξ να ανοιγει την διαφορα και ο Χαμ να μην καταφερει να κανει ουτε μια προσπαθεια για προσπεραση. Η RB εχει καλυτερο pace.

Δίνουν φαβορι τον Χαμιλτον γιατι:

1ο Η FIA εχει ξεκαθαρίσει οτι αν πέσει ο ένας επάνω στον αλλον θα υπάρχουν ποινες οπότε ο Φερστάπεν ξεχνάει τα συγκρουόμενα

2ο Ο Χαμιλτον πάντα κάνει καλύτερη διαχείριση ελαστικων και θα κάνει 1 pitstop. Ο Φερστάπεν αναγκαστικά 2 γιατι με 1 δεν μπορεί να ειναι ανταγωνιστικός

3ο Ο Χάμιλτον μπορει να πιέσει τον κινητήρα όσο πάει γιατι ειναι ο 3ος αγώνας με αυτον τον κινητήρα. Του Φερστάπεν αν δεν κανω λάθος πρέπει να ειναι ο 6-7ος αγώνας.

4ο Αλλο το setup για κατατακτήριες και άλλο για τον αγώνα. Ο Φερστάπεν στους τελευταίους αγώνες εχει setup κατατακτήριων με αποτέλεσμα να υστερεί στον αγώνα. Αυτο έχει και σήμερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι οι  RBR έχουν καλύτερη τελική από Μερσεντα στα Q με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Μερσεντα μάλλον δεν ζόρισε μοτέρ στα Q και στον αγώνα θα έχουν υψηλότερη τελική.

Εκτός κι αν έβαλαν πολύ φτερό για τις στροφές και έχασαν πολύ στην ευθεία που δεν το νομίζω. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Δίνουν φαβορι τον Χαμιλτον γιατι:

1ο Η FIA εχει ξεκαθαρίσει οτι αν πέσει ο ένας επάνω στον αλλον θα υπάρχουν ποινες οπότε ο Φερστάπεν ξεχνάει τα συγκρουόμενα

2ο Ο Χαμιλτον πάντα κάνει καλύτερη διαχείριση ελαστικων και θα κάνει 1 pitstop. Ο Φερστάπεν αναγκαστικά 2 γιατι με 1 δεν μπορεί να ειναι ανταγωνιστικός

3ο Ο Χάμιλτον μπορει να πιέσει τον κινητήρα όσο πάει γιατι ειναι ο 3ος αγώνας με αυτον τον κινητήρα. Του Φερστάπεν αν δεν κανω λάθος πρέπει να ειναι ο 6-7ος αγώνας.

4ο Αλλο το setup για κατατακτήριες και άλλο για τον αγώνα. Ο Φερστάπεν στους τελευταίους αγώνες εχει setup κατατακτήριων με αποτέλεσμα να υστερεί στον αγώνα. Αυτο έχει και σήμερα.

1. Αστεία προειδοποίηση. Αν στουκαρουν με υπαιτιότητα κάποιου δεν θα γυρίσουν να αφαιρέσουν βαθμούς. 
2. Ο καιρός θα ειναι σύμμαχος και θα κάνει 1 πιτστοπ 

3. Περισσότεροι αγώνες καλύτερα στρωμένος κινητήρας. Θα αντέχει περισσότερο στα κόκκινα

4.όλος ο αγώνας θα ειναι σε ρυθμό κατατακτήριων για Μαξ. Όταν χρειάζεται το κάνει

5. Τι? Δεν έχεις 5ο λόγο? Τέτοιοι είστε, τα βάζεται λίγο λίγο για να μας μπερδεύεται.

  • Like 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί δεν έδωσε tow ο Bottas. Κάτι παίζει..

Γιατι το tow δεν εδινε σχεδον τιποτα(για αυτο δεν το εκανε αλλη ομαδα), φαίνεται αλλωστε και απο τις τελικες. 

Υπενθυμίζω οτι ο Μαξ στον 2ο γυρο του στο Q3 ηταν χωρίς tow και ηταν πιο γρηγορος απο τον γυρο με tow, απλα εκανε λαθος στο sector 3 και εγκατελειψε τον γυρο. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Η RB εχει καλυτερο pace.

Απο Βραζιλια και μετα δεν ειχε ποτε καλυτερο pace στον αγωνα. Γι αυτο ο Μαξ αρχιζε τις αμυνες θανατου. Γιατι δε μπορουσε να ακολουθησει στα ισα.

Και οσο για τις τελικες δεν θα ξαφνιαστω αν η Μερσεντες εκανε sandbagging στο τελευταιο quali πριν τον αγωνα της χρονιας.

Γνωμη μου, και λογω god mode νεας pu και λογω διαχειρησης ελαστικων απο Χαμ δυσκολα τα πραγματα για rb.

Τελος, γνωστη στοιχηματικη δινει πιο πιθανο να υπαρξη ΕΝΑ safety car παρα κανενα.

 

Επεξ/σία από flexpick
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, flexpick είπε

Τελος, γνωστη στοιχηματικη δινει πιο πιθανο να υπαρξη ΕΝΑ safety car παρα κανενα.

Σενάριο..... Κανει πιτ στοπ ο Φερστάπεν... περνάνε καποιοι γυροι, ετοιμαζετε για πιτ στοπ ο Χάμιλτον. Εκεινη την στιγμή στουκάρει το ποκεμον και βγαίνει το SC.... Μετα απο λίγο παθαίνει εγκεφαλικό ο Δρ. Βλάκας........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...