Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ακριβώς αυτό. Για μένα πρέπει από πριν να το "ξεκαθαρίσουν" στην πλευρά του Max οι αγωνοδίκες το παραπάνω που γράφεις γιατί υπάρχει η περίπτωση να γίνει και τότε θα μιλάμε για σιχαμερή κατάσταση. 

Μην ξεχνας ομως οτι για το ιδιο πραγμα ο Χαμ εφαγε μερικα δευτερολπετα ποινη οποτε φανταζεσαι που θα πατησει η ρεντμπουλ ε; και δεν μπορει να πει κανεις οτι τωρα κρινεται το πρωταθλημα ενω τοτε οχι γιατι αν δεν ειχε βγει εκτος μπορει ηδη να ειχε ληξει το πρωταθλημα !

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ghostrider είπε

δεν θα εχει και βροχη να πει οτι εχασε τα φρενα οπως ο bottas στην ουγγαρία.

αν θες να χάσεις τα φρένα τα χάνεις και σε στεγνό. Και αν γίνει αυτό δεν θα τιμωρηθεί ο MAX, αλλά ο PER ο οποίος έτσι και αλλιώς δεν έχει να χάσει κάτι. Και σιγά μην αποδειχθεί ότι τον έβαλε η ομάδα να πέσει πάνω στον HAM. Ελπίζω φυσικά να μην γίνει κάτι τέτοιο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ioannis__ είπε

Και ο HAM δεν είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνε τόσα πρωταθλήματα αν δεν έτρεχε μόνος του ουσιαστικά τόσα χρόνια. Δεν λέω ότι δεν είναι καλός οδηγός, προς θεού, αλλά με την Φερράρι και MacLaren να κοιμούνται και την red bull να προσπαθεί αλλά να μην μπορεί τα προηγούμενα χρόνια ήταν πιο εύκολο το έργο του.

Ισχύει αυτό σε κάποιον βαθμό (μεγάλο, μικρό ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας). Όταν όμως χρειάστηκε να παλέψει το έκανε με έναν τρόπο που μόνο αυτός έχει. Το πάθος που βγάζει στην ηλικία που είναι παρά τους τίτλους που έχει σε ΑΤΟΜΙΚΟ σπορ είναι που τον βάζουν στην κορυφή. Ναι μετρά η ομάδα - αυτοκίνητο αλλά στην πίστα είναι μόνος του και έχει να διαχειριστεί όλα τα συναισθήματα μόνος του σε αντίθεση με ένα ομαδικό άθλημα πχ ποδόσφαιρο που ένας κορυφαίος έχει την πισινή ε δεν είμαι καλά σήμερα θα με καλύψουν οι υπόλοιποι.

Του βγάζω τέλος το καπέλο ότι παρά τα χρόνια του δεν έφυγε την στιγμή που ήταν στην κορυφή και καλά για να μην νιώσει τις ήττες και την φθορά της εικόνας του αλλά έμεινε να παλέψει με τους νέους και μέχρι στιγμής είναι ακόμα εκεί ψηλά στην κορυφή.

Αθλητές σαν τον Nico Rosberg (πήρα ένα και την κάνω) δεν μου λένε τίποτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπενθυμιζω, οτι το 2008 στο Spa ο Χαμ εφαγε ποινη 25 seconds(χανοντας τη νικη) οταν αφησε τον Κιμι να τον περασει αλλα τον ξαναπερασε πριν την επομενη στροφη. Και μιλαμε για μια περιοδο που δεν υπηρχε το πλεονεκτημα του DRS που εκμεταλλευτηκε χθες ο Μαξ οταν αφηνε τον Χαμ να περασει.

 

spa2008.gif
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Υπενθυμιζω, οτι το 2008 στο ΣΠΑ ο Χαμ εφαγε ποινη 25 seconds(χανοντας τη νικη) οταν αφησε τον Κιμι να τον περασει αλλα τον ξαναπερασε πριν την επομενη στροφη. Και μιλαμε για μια περιοδο που δεν υπηρχε το πλεονεκτημα του DRS που εκμεταλλευτηκε χθες ο Μαξ οταν αφηνε τον Χαμ να περασει.

 

ezgif-7-de1ba4b72494.gif

 

Μην την ψάχνετε με αντίστοιχες στιγμές στο παρελθόν και τις ποινές που μπήκαν τότε. Όλοι το ξέρουμε ότι η υπόθεση F1 πλέον είναι αυτό που βλέπουμε εντός πίστας και η πολιτική που γίνεται από πίσω για τα λεφτά, τηλεθέαση, την αναγκαιότητα ανταγωνισμού κτλ.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 5
Δημοσ.

Εγώ πάντως θεωρώ ότι εκτός απροόπτου (μηχανικό πρόβλημα, crash με άλλον) θα το πάρει ο ΗΑΜ. Όταν πρέπει είναι εκεί σοβαρός για να κάνει τη μεγάλη εμφάνιση, ενώ ο MAX είναι πολύ πιο παρορμητικός.

Δημοσ.

Εγώ είχα πει πριν 2-3 μήνες ότι ο Max δεν είχε δείξει τίποτα και θα δούμε εν ώρα πίεσης τι θα κάνει...

Και πεσατε λιγο να με φάτε :D

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Εγώ πάντως θεωρώ ότι εκτός απροόπτου (μηχανικό πρόβλημα, crash με άλλον) θα το πάρει ο ΗΑΜ. Όταν πρέπει είναι εκεί σοβαρός για να κάνει τη μεγάλη εμφάνιση, ενώ ο MAX είναι πολύ πιο παρορμητικός.

Αυτο.

Ο Μαξ εδω και μερικους αγωνες κανει πολλα λαθη οταν καιει η μπαλα και δεν εχει σοβαροτητα. Εχασε αγωνα και pole λογω λαθους του ενω ειχε μονοθεσιο που ηταν 0.3s πιο γρηγορο.
Εχει συνεχεια επαφες(ή προσπαθεια για επαφες) με δικη του ευθυνη.

Μονο αν σοβαρευτει ή η RB κατεβασει παλι κανα μονοθεσιο 0.3s πιο γρηγορο θα το παρει. Ή βεβαια αν παλι επιδιωξει το διπλο DNF.

 

Αντιθετα, ο Χαμ οδηγει εδω και μερικους αγωνες εξαιρετικα, εκμεταλλευεται τα πολλαπλα λαθη του Μαξ, αποφευγει(οσο μπορει!) τις επαφες που επιδιωκει ο Μαξ και παει για τιτλο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Εγώ πάντως θεωρώ ότι εκτός απροόπτου (μηχανικό πρόβλημα, crash με άλλον) θα το πάρει ο ΗΑΜ. Όταν πρέπει είναι εκεί σοβαρός για να κάνει τη μεγάλη εμφάνιση, ενώ ο MAX είναι πολύ πιο παρορμητικός.

Μην σου πω ότι θα κάνουν και 1 - 2 τα Mercedes και θα το κατακτήσουν πανηγυρικά. Η Red Bull έχασε το παιχνίδι εδώ και πολυυυυυυ καιρό όταν κάθε αλλαγή που υπήρξε ήταν κατά της και δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα.

Δημοσ.

Να τα πω και εγω απ τη μερια μου,βλεπω ποσες σελιδες σχολια,πιο πολυ οπαδισμου.

Μεγαλος φαν ολης της "νεολαιας" του grid.

Υποστηριζω VER γιατι μ αρεσει ο τροπος οδηγησης του,εχει αυτο το ταλεντο που μπορει να τον βλεπεις πχ σε quali πιο αργο απο τον HAM,αλλα παρ ολα αυτα εχει κατι το εξτατικο.

ΟΜΩΣ, στους τελευταιους αγωνες εχει ψιλοχαθει η μπαλα,ο τροπος οδηγησης του VER εγινε πιο επιθετικος απ οσο θεωρειται θεαμα,με πρωτο φαουλ την Ιταλια,δε θα μπω στη διαδικασια να πω αν θα μπορουσε να χε δωσει χωρο η τρελοκοτσιδου.Ηταν εγωιστικο εκει απ τον Μαξ..

Στη Βραζιλια οκ,δε μπορω να πω για κατι συγκλονιστικο,βγηκαν και οι 2 εκτος και συνεχισε ο αγωνας με την εκβαση που ουτως η αλλωσ φαινοταν οτι θα ειχε.Περα απ το κινητηρα του ΧΑΜ που απλα πεταγε,επαιξε ρολο και η εμπειρια του.

Χτες τωρα,

ωραια πιστα για να δεις quali,οταν δεν υπαρχει κινηση.Στο πολιτικο κομματι δε θα ασχοληθω καν,ολοι βλεπουμε τι γινεται με Σαουδικη Αραβια κλπ,το μονο που θα πω ειναι οτι μενουν πιστες εκτος calendar που μπορουν να προσφερουν θεαμα για ολους.

Η ποινη που εφαγε ο ΜΑΞ 5 δευτερα για τη μαλακια που εκανε στη 1η στροφη ημουν 100% συμφωνος,ηταν παλι θυμα του εγωισμου του.

Για το πειρστατικο της επαφης,επειδη ειδα εδω οτι ολοι το μεταφραζουν στο μυαλο τους οπως θελει ο καθενασ και ειναι απλα απολυτοι μ αυτο,εγω θα πω οτι φταινε κ οι δυο,προφανως παιζουν παιχνιδια γιατι κρινεται ο τιτλος,

Για τον εναν θα ειναι παγκοσμιο φαινομενο οι 8 τιτλοι,για τον αλλο θα ειναι ο 1ος του.Χωρις οπαδισμο θα πω οτι ο HAM φαινεται ξεκαθαρα οτι κοβει μαζι με VER εως και το σημειο του πιο αποτομου φρεναρισματος.Για το θεμα χωρου ο χωρος που υπηρχε ηταν απλα υπεραρκετος και οποιος λεει το αντιθετο απλα δε θελει να το παραδεχτει.

Και οι δυο παιξαν πουστικα για να μη παρει ο αλλος DRS,ομως δε μπορει ο 7 φορες παγκοσμιος να βλεπει οτι ο αλλος κοβει και να μη κανει κινηση..Ο χρονος ηταν υπεραρκετος για να αντιδρασει,απ την αλλη θεωρω οτι ο ΜΑΞ περιμενε να περασει ο χαμ και ηταν ετοιμος να στριψει αριστερα για να μπει στο slipstream,δε βαζω καν το μυαλο μου στα σεναρια του στυλ ο χαμ εστριψε για να σκισειτο λαστιχο στον μαξ ή οτι ο μαξ ρισκαρε να χασει λαστιχο κ αεροτομη για να μη τερματισουν και οι δυο.

Με τα δεδομενα που υπαρχουν θεωρω οτι η τιμωρια θα ταν σωστη αν εμπαινε κ για τους 2 (και ασ μην αλλαζε κατι στο αποτελεσμα εννοειται),γιατι αυτη τη στιγμη για την ασυνεννοησια μεταξυ χαμ-μερκ-fia παιρνει ποινη ο αλλος.

Σιγουρα μπορει να το βλεπω πιο ρομαντικα σαν οπαδος του Μαξ,αλλα προσπαθω να ειμαι οσο πιο 50-50 γινεται.Μπορει να ειμαι κ λαθος φυσικα.

Το θεμα του Χαμ ειναι οτι εχει κουρασει το δηθεν χαρακτηρα που πλασαρει,παντα lets go great job team οταν πανε ολα οπως θελει,και οταν δε πανε παντα η ομαδα φταιει(απειρα σεναρια στα τελευταια gp),εδω ηθελε εξηγησεις γιατι εγινε red flag το session.

K απ την αλλη εχεις εναν οδηγο οπως ο Vettel,που αντι να ανεβαζει inspirational quotes στο insta,κανει πραξεις και δε μενει στα λογια(Αγωνας καρτ γυναικων) και αλλα πολλα παραδειγματα τα οποια θεωρω ειναι οι αιτιες για το λογο που τρωει "hate" ο Χαμ. 

  • Like 10
Δημοσ.

Μετα τα χτεσινα εχουμε 2 κυρια συμπερασματα:

1) ο Μαξ εξακολουθει να ειναι βρωμικος μλκς, ο Χαμ κωλοφαρδος και το αμαξι του απο ατσαλι

2) η FIA κανει ο,τι μπορει για οικονομικους λογους ωστε να πανε στον τελευταιο αγωνα με ισοβαθμια ωστε να γινει σφαγη. 

Σε ο,τι αφορα στα 10sec που του ριξανε (για το brake check και τις τιμονιες που εκανε) ειναι πραγματικα αστεια ποινη, οπως αστειες ειναι και οσες του εχουν δωσει μεχρι τωρα (οταν φυσικα του δινουν).

 

  • Like 6
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο.

Ο Μαξ εδω και μερικους αγωνες κανει πολλα λαθη οταν καιει η μπαλα και δεν εχει σοβαροτητα. Εχασε αγωνα και pole λογω λαθους του ενω ειχε μονοθεσιο που ηταν 0.3s πιο γρηγορο.

 

Αν το μονοθεσιο ηταν 0.3 πιο γρηγορο η διαφορα θα ανοιγε με την διαφορετικη γομα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Anubis13 είπε

 

Αν το μονοθεσιο ηταν 0.3 πιο γρηγορο η διαφορα θα ανοιγε με την διαφορετικη γομα.

Για το qualy μιλαω. Στον αγωνα, το race pace ηταν πολυ κοντα και ο Μαξ ηταν με λαθος ελαστικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Confused 2
Δημοσ.

Επισης, οι stewards χαριστηκαν στον ΒΟΤ στο συμβαν με τον Κιμι και στον Περεζ στο συμβαν με τον Λεκλερ.
Ακομα ψαχνω να βρω μια σωστη αποφαση που να πηραν αυτο το 3ημερο! :P

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Επισης, οι stewards χαριστηκαν στον ΒΟΤ στο συμβαν με τον Κιμι και στον Περεζ στο συμβαν με τον Λεκλερ.
Ακομα ψαχνω να βρω μια σωστη αποφαση που να πηραν αυτο το 3ημερο! :P

Ειχε τρικυμια η ερυθρα θαλασσα και τους επιασε.

ΥΓ Για την γιουχα στον ham μαλλον επαιξαν ρολο οι δηλωσεις του για ανθρωπινα δικαιωματα κλπ. Στο twitter υπηρχαν μπολικα παραπονα απο "σαουδαραβικους" λογαριασμούς οτι αν δεν του αρεσει η Σ. αραβια να μην ερθει να τρεξει κλπ.
 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...