Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Allison steps away from day-to-day F1 role with Mercedes

 

Αναφορά σε κείμενο

Allison will stand back from day-to-day management of technical operations and take on the newly created role of chief technical officer, working closely with the factories at Brackley and Brixworth.

"I firmly believe that people have a shelf life in senior roles in this sport, and I have chosen to step away from my role as technical director in order to pass on the baton at the right time for the organisation and myself," said Allison in a statement.

"I have enjoyed four and a half wonderful years as technical director, and it has been a special privilege to lead the technical effort of the team in that time."

The 53-year-old Briton arrived at Mercedes in 2017 as a replacement for the departed Paddy Lowe and after a stint with Ferrari, where he had also been technical director.

Allison had left Italy to return home to England following the death of his wife.

"We have known for a while that his time as technical director would be coming to an end this year and I am delighted that we have been able to shape this new role to keep him within our motorsport family," said team boss Toto Wolff.

"He will be an important sparring partner for me in the next years and I know that we still have much to achieve together. We often say that the organisation is a dynamic organism, and that we need to adapt continuously if we want to truly thrive."

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο-πολύ λογική απόφαση, δεν αλλάζει και κάτι ιδιαίτερο.

Γενικότερα η Formula 1 συνδέεται με την Βρετανία, εξάλλου οι περισσότερες ομάδες που συμμετέχουν -και συμμετείχαν κατά το παρελθόν- στο πρωτάθλημα, βρετανικές είναι/ήταν.

 

Ο συγκεκριμένος ΄Πρίγκιπας' ήταν και μέλος στο British Racing Drivers’ Club, επί πολλές δεκαετίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Gulik είπε

Γενικότερα η Formula 1 συνδέεται με την Βρετανία, εξάλλου οι περισσότερες ομάδες που συμμετέχουν -και συμμετείχαν κατά το παρελθόν- στο πρωτάθλημα, βρετανικές είναι/ήταν.

Σωστος.

 

7 στις 10 ομαδες εχουν τα κεντρικα τους σε αποσταση 50 χλμ μεταξυ τους:

image.png.51cf7ffc26c9192eb7960c950ef3b2b9.png


https://www.google.com/maps/@51.1594638,-4.6080125,7.48z/data=!4m3!11m2!2sgxMuDGH1DOA70YQDkpZ3sb83Q5a__Q!3e3

Και αυτος ειναι ενας απο τους λογους που πχ η Φερραρι δυσκολευεται να φερει τοπ προσωπικο: Γιατι πρεπει να αλλαξουν χωρα (συχνα μαζι με την οικογενεια τους), ενω αν αλλαξουν ομαδα εντος Αγγλιας, δεν αλλαζουν καν σπιτι.

 

Εδω και ενα παλιοτερο σχετικο αρθρο:
Britain’s Motorsport Valley – the home of Formula 1

Αναφορά σε κείμενο

With eight teams located within an hour of each other, it also means the best engineers can live in one place. "People can move teams very easily because they don't have to move house and home," added Anderson.

"The downside for the teams, of course, is that while they have access to a wide pool of people, those same people can also be poached. It's tougher for teams like Sauber, who are based in Switzerland, to attract good people because it will involve a massive life change for those involved."

Now almost 3,500 companies associated with motorsport are based in Motorsport Valley, employing around 40,000 people. That represents around 80% of the world's high-performance engineers.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο τις ομαδες, στην ιδια περιοχη ειναι συγκεντρωμενα παρα μα παρα πολλες υπερεξιδικευμενες μικρες εταιριες κατασκευης απο οτι φανταστεις που εχει σχεση γενικα με το motorsport. (πχ εργαστηρια που κολλανε τιτανιο, ειδικες επεξεργασίες Κλπ κλπ). τα motorsport ειναι βαρια βιομηχανια του Ην. Βασιλείου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, haHa είπε

7 στις 10 ομαδες εχουν τα κεντρικα τους σε αποσταση 50 χλμ μεταξυ τους:

https://www.google.com/maps/@51.1594638,-4.6080125,7.48z/data=!4m3!11m2!2sgxMuDGH1DOA70YQDkpZ3sb83Q5a__Q!3e3

.............

 

Κατά τα άλλα η Μercedes είναι γερμανική, η Renault γαλλική και η Red Bull αυστριακή, χαχαχα!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, idefixius είπε

Κατά τα άλλα η Μercedes είναι γερμανική, η Renault γαλλική και η Red Bull αυστριακή, χαχαχα!  

Εχεις δικιο, αλλα ισως η βασικη εξελιξη των κινητηρων απο το " χαρτι" στη πρωτη υλοποιηση να γινεται στα κεντρικα των εταιριων και επειτα να αναλαμβανουν  αυτοι.

ΤΟ λες αυτο βασιζομενος στη συνεντευξη του προεδρου της renault πριν πολλα χρονια οταν ζουσα εξωτερικο(που ηταν και η τελευταια φορα που η renault κυριαρχουσε) που μεσες ακρες ειπε οτι η εταιρεια αποφασισε να μπει στην F1 γιατι οι μηχανικοι του ειπαν οτι βρηκαν "κατι το εξαιρετικο"(για τον κινητηρα).

Τωρα βεβαια εχουν περασει αρκετα χρονια ισως και να μην ειναι ετσι πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, idefixius είπε

Κατά τα άλλα η Μercedes είναι γερμανική, η Renault γαλλική και η Red Bull αυστριακή, χαχαχα!  

Ενδεικτικα: η Mercedes αγορασε την Brawn, που ηταν Honda, που ηταν BAR, που ηταν Tyrell και βρισκοταν στο Brackley, οπου ειναι και τωρα το εργοστασιο(για το μονοθεσιο).
Το εργοστασιο οπου εξελισσεται ο κινητηρας ειναι στο Brixworth(40 χλμ απο το Brackley) και ειναι η παλια Ilmor του Mario Illien.

Η Red Bull αγορασε την Jaguar που πριν ηταν Jackie Stewart Grand Prix και βρισκοταν παντα στο Milton Keynes.

Τα λεφτα βεβαια ερχονται απο τις μαμα εταιρειες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/4/2021 στις 9:46 ΜΜ, idefixius είπε

Κατά τα άλλα η Μercedes είναι γερμανική, η Renault γαλλική και η Red Bull αυστριακή, χαχαχα!  

Η Αγγλία πλέον δεν κατοικείται μόνο από Άγγλους όπως γίνεται σιγά σιγά και σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Πολλοί ξένοι από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης ζουν επενδύουν και εργάζονται εκεί γιατί υπάρχουν καλύτερες συνθήκες.

Γιατί λίγοι Έλληνες ζουν ή έχουν  μεγάλη περιουσία στην Αγγλία; Οι πατρίδες όπως τις ξέραμε πριν 50-100-150 χρόνια έχουν τελειώσει. Όποιος έχει λεφτά ή κάνει κάποιο ιδιαίτερο επάγγελμα πάει εκεί που ζει καλύτερα ή του προσφέρουν περισσότερα.

Ξεχνάς τη μόδα πριν 20-30 χρόνια πολλοί Έλληνες ειδικά Βορειοελλαδίτες συνταξιούχοι να μετακομίζουν μόνιμα οικογενειακώς Βουλγαρία όπου με τη σύνταξή τους μπορούσαν να ζήσουν σαν άρχοντες;;;

Τέρμα το οφτόπιτς  για να δούμε από σήμερα μπορεί η Red bul να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό ώστε να δούμε φέτος ένα κάπως καλύτερο πρωτάθλημα;;;

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To F1 TV αν το βάζεις μήνα μήνα βγαίνει 42 ευρώ συνολικά αν σκεφτούμε ότι ο πρώτος αγώνας ήταν δωρεάν λόγω trial. Ουσιαστικά κάνεις ανανέωση 1 μήνα την ημέρα του Practice 1 και παίρνεις 3 αγώνες στον μήνα ή ακόμη και 4 από το Σεπτέμβρη και μετά. Μόνο ένας μήνας βγαίνει με 2 αγώνες, τότε που είναι η διακοπή του καλοκαιριού. Προσοχή όμως, κάνετε τη μηναία συνδρομή και μετά κατευθείαν ακύρωση ώστε να μην κάνει μόνο του ανανέωση αλλά να κάνετε εσείς την ημέρα του Practice 1 του επόμενου Grand Prix από την ημερομηνία λήξης της τωρινής συνδρομής. Εντάξει θα μου πεις τι 50 τι 42, αλλά αφού υπάρχει η δυνατότητα, γιατί όχι; Και σου φαίνονται και λιγότερα γιατί δεν τα δίνεις μονοκοπανιά :P Κατά τη γνώμη μου μόνο και μόνο για το λόγο του ότι δεν έχει διαφημίσεις αξίζει με χίλια, και μετά βάλε και τον σχολιασμό, τα live δεδομένα, τις onboard κάμερες, δεν είναι τίποτα το 2ευρώ/Grand Prix..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...