Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω το video με τον ελεγχο οπου βαζουν εναν δισκο 85mm και χωραει οταν είναι ανοιχτο το DRS:

 

 

Η λογικη λεει DSQ, εκτος αν οι κριτες το παιξουν τρελιτσα οπως με τον Leclerc και τα καυσιμα. 

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τι καλυτερο απο το να ξεκινησουν και 2 στο τελος? θα δουμε και γαμω τους αγωνες...

O Max τι φταίει για να φαει αγωνιστικη ποινη; 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
  • Confused 1
  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω το video με τον ελεγχο οπου βαζουν εναν δισκο 85mm και χωραει οταν είναι ανοιχτο το DRS:

 

 

Μόνο με video/φωτογραφίες το ελέγχουν; :blink:

Δημοσ.

Kι αμα ισχυριστει η Μερσεντα οτι η αεροτομη ηταν μια χαρα αλλα την ακουμπησε ο Μαξ και την ξεχειλωσε;; :lol:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, specre είπε

Μόνο με video/φωτογραφίες το ελέγχουν; :blink:

Αυτος με το ασπρο πουκαμισο τραβαει βιντεο. Ο αλλος με το σκουρο πουκαμισο στο δεξι μερος της εικονας βαζει εναν ασπρο δισκο 85mm στο ανοιγμα της πτερυγας και βλεπει αν χωράει. 

Nbr6jNp.png.6c7917b4ceefbede7da9dd1b4dfc51cf.png

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Αυτος με το ασπρο πουκαμισο τραβαει βιντεο. Ο αλλος στο δεξι κομματι της εικονας βαζει εναν ασπρο δισκο 85mm στο ανοιγμα της πτερυγας και βλεπει αν χωράει. 

Έχεις δίκιο. Δεν το πρόσεξα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω το video με τον ελεγχο οπου βαζουν εναν δισκο 85mm και χωραει οταν είναι ανοιχτο το DRS:

 

 

Η λογικη λεει DSQ, εκτος αν οι κριτες το παιξουν τρελιτσα οπως με τον Leclerc και τα καυσιμα. 

O Max τι φταίει για να φαει αγωνιστικη ποινη; 

Δεν εχω διαβασει τους κανονισμους για το breach του Leclerc αλλα δεν ειναι καπως διαφορετικο ?

O Leclerc βρεθηκε με 4.5kg περισσοτερο καυσιμο απο αυτο που ειχε δηλωσει η Ferrari, παρόλα αυτα ηταν εντος του οριου των 110 kg. Η μετρηση της FIA εαν θυμαμαι σωστα εγινε λιγο πριν ξεκινησει ο αγωνας και ηταν μοναδικη (?) γιατι τους πιεζε ο χρονος. Η Ferrari επεμενε οτι εκαναν πολλες μετρησεις πριν τον αγωνα και η ποσοτητα του καυσιμου ηταν αυτη που ειχαν δηλωσει εξαρχης. 

Επεξ/σία από Shyn
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Shyn είπε

Δεν εχω διαβασει τους κανονισμους για το breach του Leclerc αλλα δεν ειναι καπως διαφορετικο ?

O Leclerc βρεθηκε με 4.5kg περισσοτερο καυσιμο απο αυτο που ειχε δηλωσει η Ferrari, παρόλα αυτα ηταν εντος του οριου των 110 kg. Η μετρηση της FIA εαν θυμαμαι σωστα εγινε λιγο πριν ξεκινησει ο αγωνας και ηταν μοναδικη (?) γιατι τους πιεζε ο χρονος. Η Ferrari επεμενε οτι εκαναν πολλες μετρησεις πριν τον αγωνα και η ποσοτητα του καυσιμου ηταν αυτη που ειχαν δηλωσει εξαρχης. 

Τωρα θα παιρνουμε σοβαρα τι ελεγε η Φερραρι για τα καυσιμα και τον κινητηρα της το 2019;

Οτι ελεγαν, το αντιθετο ισχυε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Τωρα θα παιρνουμε σοβαρα τι ελεγε η Φερραρι για τα καυσιμα και τον κινητηρα της το 2019;

Οτι ελεγαν, το αντιθετο ισχυε. 

Συμφωνω μαζι σου αλλα δεν μπορουμε να παμε μ'αυτην την λογικη! Οπως εγινε και στην περιπτωση του Vettel, πραγματοποιησαν ελεγχουν παρα πολλες φορες πριν οριστικοποιησουν την τιμωρια. Δυστυχως κατι τετοιο δεν μπορουσε να ελεγχθει για την Ferrari μετα τον αγωνα μιας και ειχε καταναλωθει το καυσιμο. 

 

Μολις διαβασα οτι ο Τοτο κατηγορει τον παρανομο κινητηρα της Φεραρι για την "πτωση" της αποδοσης του κινητηρα της Mercedes φετος...

Αναφορά σε κείμενο

However, team boss Toto Wolff thinks the current difficulties are a consequence of Mercedes having over-reached in chasing performance during the 2019 campaign – when Ferrari had a power advantage.

(...)

At the time, Mercedes was upset because it felt that its staff had been pushed to their limits to match the Ferrari performance that it felt had been the result of the Italian team pushing the boundaries of the rules.

Now, Wolff suggests that measures it took back then to play catch up for 2020 are now coming back to haunt it.

“We were pushed very hard in 2019, and came with a power unit in 2020 that was right there, but maybe it stretched us too much,” explained Wolff.

 

 

Επεξ/σία από Shyn
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω το video με τον ελεγχο οπου βαζουν εναν δισκο 85mm και χωραει οταν είναι ανοιχτο το DRS:

 

 

 

Ασάλιωτος και στα όρθια περνάει ο δίσκος μέσα....  ξημέρωσε στην πίστα... αναμένουμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας παρουμε σαν δεδομένο οτι το ανοιγμα του DRS στον Χαμ είναι πραγμστι πανω απο 85mm, οπως ακούγεται και φαίνεται. 

Ασχετα με το τι δικαιολογία θα σκαρφιστουν στην Μερσεντες, θα πρέπει να αλλαχτει η πτερυγα για το sprint και τον αγωνα ωστε να ανοιγει λιγοτερο απο 85mm. 

Δεν μπορω να σκεφτω πως θα γλυτωσει την τιμωρια. Καταλαβαίνω οτι απο εμπορικη αποψη, η Liberty media δεν θα θελει ποινη ωστε να εχει  ενδιαφέρον το πρωταθλημα και οτι επι Ecclestone θα την γλυτων, οπως πχ την γλυτωσε το 1999 στον προτελευταίο αγωνα η Φερράρι για να κριθει το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγωνα:

The farce of the 1999 title decider

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Αν οντως εχει γινει παραβαση και δεν φαει DSQ o Sir, θα μιλαμε για τεραστιο φιασκο.
Δε θεωρω οτι θα του χαριστουν οι κριτες, ομως!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Shyn είπε

Συμφωνω μαζι σου αλλα δεν μπορουμε να παμε μ'αυτην την λογικη! Οπως εγινε και στην περιπτωση του Vettel, πραγματοποιησαν ελεγχουν παρα πολλες φορες πριν οριστικοποιησουν την τιμωρια. Δυστυχως κατι τετοιο δεν μπορουσε να ελεγχθει για την Ferrari μετα τον αγωνα μιας και ειχε καταναλωθει το καυσιμο. 

Δεν υπηρχε θεμα αμφισβητησης το 2019: η Φερράρι ειχε παραπάνω καυσιμο απο το δηλωμενο. 

Το πως γλυτωσε την ποινη ενας θεος ξερει, οπως αντιστοιχα γλυτωσε μεγαλες κυρωσεις για τον κινητηρα της. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...