haHa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, ghostrider είπε τοτε ας μην επαναφεραμε και τα ground effect cars. δεν βλεπω γιατι να μην μπορουσαμε να εφαρμοσουμε κατι που γινοταν παλια στην σημερινη εποχη εφοσον λυνει προβλημα (cost control). Νομιζω οτι το point "οτι αλλαξαν οι εποχες" δεν εγινε κατανοητο. Οτι αλλαξαν οι εποχες δεν εχει να κανει με τα ground effect cars ή πχ με το αν τα μονοθεσια εχουν slick ή οχι ελαστικα. Εχει σχεση με το οτι οι ομαδες ειναι πια κατι κολοσσοι σε σχεση με το παρελθον που αναφερεις ή με την Σκανδιναβια και τους ερασιτεχνικους αγωνες. Γενικοτερα, το βασικο προβλημα που εχει η F1 σημερα ειναι οτι λογω οτι εχουν πλατυνει πολυ τα μονοθεσια και ειναι πολυ ευαισθητα αεροδυναμικα, δεν μπορουν να ακολουθησουν το ενα το αλλο. Με τα νεα μονοθεσια απο του χρονου, ελπιζουμε οτι θα εχει μειωθει το θεμα με την αεροδυναμικη ευαισθησια και θα βλεπουμε περισσοτερες μαχες στην πιστα. 1
greenfan20 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Nabuko είπε Ναι υπάρχει μακρά παράδοση. 9 λεπτά πριν, tommy^ είπε Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι απαξ και μιλησαν με οδηγο θα εχουν μονο 1 πραγμα να πουν: retire the car for safety reasons. Και αν υπάρχει τροπος να σώσουν το μονοθέσιο ρίχνωντας τον ρυθμό; Ή αν ο Νο1 οδηγός θέλει 1 βαθμό για το πρωταθλημα και ειναι 11ος και ο Νο2 ειναι εντος 10αδας; edit: Εδω ακουσαμε τον μηχανικο του Μαζεπιν να του λεει οτι αν δεν δημιουργησει το κενο που πρεπει, θα το κάνει ο ιδιος απο τα πιτ. Ο,τι θέλουν κάνουν. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από greenfan20 1
ghostrider Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, greenfan20 είπε Ή αν ο Νο1 οδηγός θέλει 1 βαθμό για το πρωταθλημα και ειναι 11ος και ο Νο2 ειναι εντος 10αδας; Ειδαμε τα καλα των team orders φετος στο DTM που ξεσπασε σαλος και για την οδηγηση και για το πως με team orders πηρε τελικα μετα κοπων και βασανων η merc.
greenfan20 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, ghostrider είπε Ειδαμε τα καλα των team orders φετος στο DTM που ξεσπασε σαλος και για την οδηγηση και για το πως με team orders πηρε τελικα μετα κοπων και βασανων η merc. Δεν το ειχαν καν υποψη αυτο. Τώρα ειδα τι έγινε. Ε γελοιοτητα. Να σημειωσω οτι ειμαι 100% κατα των τιμ ορντερς. Απλα αυτο που λεω ειναι οτι απαξ και υπαρχει η παραμικρη επικοινωνια μπορουν να υπαρξουν τιμ ορντερς. Π.χ. στην περιπτωση του DTM αντι να αφησουν οι Auer και Buhk τον Götz να περάσει, αν επιτρεποταν μονο η εντολη retire the car for safety reasons, θα ελεγαν στους δυο πρωτους εγκαταλείψτε. 1
haHa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Παντως, πραγματικα το ξεφτυλισαν τελειως στο DTM φετος. 1
ghostrider Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, greenfan20 είπε Δεν το ειχαν καν υποψη αυτο. Τώρα ειδα τι έγινε. Ε γελοιοτητα. Να σημειωσω οτι ειμαι 100% κατα των τιμ ορντερς. Απλα αυτο που λεω ειναι οτι απαξ και υπαρχει η παραμικρη επικοινωνια μπορουν να υπαρξουν τιμ ορντερς. Π.χ. στην περιπτωση του DTM αντι να αφησουν οι Auer και Buhk τον Götz να περάσει, αν επιτρεποταν μονο η εντολη retire the car for safety reasons, θα ελεγαν στους δυο πρωτους εγκαταλείψτε. Αποψη μου δεν θα επρεπε να υπαρχει ουτε αυτο. εσκασε ο κινητηρας τελος. οι εγκεφαλοι των κινητηρων μπορουν να παρεχουν καθε πληροφορια που χρειαζετε στον οδηγο. καλιστα θα μπορουσε ο εγκεφαλος οταν ο κινητηρας βρεθει εκτος παραμετρων καλης λειτουργιας να δινει προτροπη στον οδηγο για retire ανευ παρεμβασης απο τα πιτ. η μονη επικοινωνια που θα μπορουσε να υπαρχει και να ηταν αποδεκτη θα ηταν με spotters της fia για τις σημαιες τα πιθανα ατυχηματα εμπρος κλπ. 1
papp0us Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, ghostrider είπε Αποψη μου δεν θα επρεπε να υπαρχει ουτε αυτο. εσκασε ο κινητηρας τελος. οι εγκεφαλοι των κινητηρων μπορουν να παρεχουν καθε πληροφορια που χρειαζετε στον οδηγο. καλιστα θα μπορουσε ο εγκεφαλος οταν ο κινητηρας βρεθει εκτος παραμετρων καλης λειτουργιας να δινει προτροπη στον οδηγο για retire ανευ παρεμβασης απο τα πιτ. η μονη επικοινωνια που θα μπορουσε να υπαρχει και να ηταν αποδεκτη θα ηταν με spotters της fia για τις σημαιες τα πιθανα ατυχηματα εμπρος κλπ. Καμία προτροπή στον οδηγό. Χάσαμε ακόμα και τις μηχανικές εγκαταλειψεις, λες και οδηγούν όλοι Zastava που δεν σπάνε δε χαλάνε. Δεν μπορώ να βγάλω απο το μυαλό μου τον τρομερό τελευταίο γύρω του Norris (στην Αυστρία νομίζω) που του έδινε ο μηχανικός οδηγίες στροφή στροφή. Δυστυχώς έχουμε φύγει από το οδηγο-κεντρικο μοντέλο κυρίως επειδή τα αυτοκίνητα είναι πλέον ΤΟΣΟ πολύπλοκα και βασίζοντας σε τόσο μεγάλο βαθμό στην αξιοπιστία που ο οδηγός μόνος του δεν μπορεί. ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγός. Βλέπεις νέους οδηγούς, που δεν έρχονται από οδηγοί λεωφορείων, οδηγοί F2 ήταν, και μια ολόκληρη σεζόν δεν μπορούν να ξεμπερδέψουν τις εντολές στο τιμόνι που δίνουν οι μηχανικοί τους. Μπορούν αν θέλουν να το κάνουν το γνωστό καλό ροντέο που ήταν, αλλα πλέον είμαστε στη λογική "η ασφάλεια πάνω απο όλα". Και δεν εννοώ την αυτονόητη ασφάλεια των οδηγών, η οποία θα πρέπει να είναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, αλλα η ασφάλεια των πάντων. Των αυτοκινήτων, τον ομάδων, της διοργάνωσης, των χρημάτων της διαργανώτριας και χιλια δυο ακόμα. Μπορούν να κόψουν την ενδοεπικοινωνία, την απομακρυσμένη πρόσβαση στα αυτοκίνητα, να ανοίξουν πάλι ανεφοδιασμούς, να βάλουν έξτρα εταιρίες ελαστικών, και πολλά ακόμα που θα μπορούσαν να αυξήσουν τον ανταγωνισμό και τις στρατηγικές, αλλα ΟΛΑ αυτά είναι αποτέλεσμα τα της "βελτίωσης για μεγαλύτερη ασφάλεια". Οπότε δεν υπάρχει γυρισμός νομίζω. Δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα πια, πρέπει απλά να το κάνουν πιο ενδιαφέρον. Για τα Team Orders που λέτε, στο υβριδικό σύστημα που ειναι τώρα ειναι αναποφευκτα. Ή θα ειναι ομαδικό το άθλημα , Ή ατομικό. Όσο ειναι ατομικό μεν, αλλα ομαδικό δε, θα έχουμε αυτή τη κατάσταση. Δε γίνεται αλλιώς. 2
sstratos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Να πώ και εγώ τις σκέψεις μου , πάνω στα θέματα που συζητάτε... Καταρχήν οι αποκωδικοποιήσεις των υπόλοιπων αγώνων , και ποιές ομάδες θα νικήσουν/ειναι φαβορί , για εμενα προσωπικά δεν εχουν υπόσταση. Γιατί? παράδειγμα στην Βραζιλία δεν μπορούμε να λέμε οτι οι merc θα κάνουν το 1-2 .. μπορεί να έχουμε κάποια σφήνα στην pole (πχ Norris)... Μπορει τα φερράρι να ειναι ανταγωνιστικά ... μπορεί να έχουμε βροχή στο q3 / sprint ... Μπορεί στο sprint να έχουμε επαφή και να ξεκινήσουν και οι δυο απο το τελος. Δεν υπάρχουν φαβορί για τους τελευταίους αγώνες. Ολα είναι ανοιχτά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει "ο καλυτερος οδηγός" . Για εμένα ειναι και οι δυο ισάξιοι-αυτή τη χρονική στιγμή- Οταν ξεκινησε η σεζόν καλύτερος ήταν ο Σερ. Ειχε και τον αέρα και την εμπειρία. Τωρα είναι αντάξιοι και πραγματικά οι νίκες κρίνονται στις λεπτομέρειες. Στον τελευταίο αγώνα πιστεύω η πρωτη θεση κρίθηκε στην πρώτη στροφή. Εαν ηταν ανάποδα τα πράγματα με τον Σερ μπροστά και τον Μαχ πίσω , δεν πιστεύω οτι θα πέρναγε. Μια ενδιαφέρον διόρθωση στους κανόνες θα ηταν να ανοίγει το drs απο τον πρώτο κιόλας γυρο. Να μην "προλαβαίνουν" να ανοίξουν την διαφορά πάνω απο δευτερόλεπτο. Οσο για τα team orders , δεν πρόκειται να εκλείψουν στο άμεσο μέλλον. Καλώς ή κακώς
tommy^ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, greenfan20 είπε Και αν υπάρχει τροπος να σώσουν το μονοθέσιο ρίχνωντας τον ρυθμό; Ή αν ο Νο1 οδηγός θέλει 1 βαθμό για το πρωταθλημα και ειναι 11ος και ο Νο2 ειναι εντος 10αδας; edit: Εδω ακουσαμε τον μηχανικο του Μαζεπιν να του λεει οτι αν δεν δημιουργησει το κενο που πρεπει, θα το κάνει ο ιδιος απο τα πιτ. Ο,τι θέλουν κάνουν. Ειπαμε. Θα παρουν τα ρισκα τους. Ή δε μιλανε ή μιλανε και λενε να εγκαταλειψουν. Το μονο κακο ειναι τι κανουν σε περιπτωση που π.χ. τα φρενα εχουν θεμα και τιθεται σοβαρο θεμα ασφαλειας του οδηγου. Σε κατι τετοιο και με την τηλεμετρια να τους αδειασει σε μελλοντικο ελεγχο απο FIA, δε θα ρισκαραν τη ζωη του οδηγου πιστευω. Υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις που θελουν σκεψη βεβαια. Το point ειναι οτι οσα λιγοτερα ξερει ο οδηγος για τους γυρω του και για τον ιδιο το ρυθμο του, τοσο πιο πολυ θα συμμετεχει και θα καθοριζει το αποτελεσμα ο ιδιος και η ιδιοσυγκρασια του, οποτε θα ανακατευτει η τραπουλα περισσοτερο. 1
Shyn Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, ~mxls~ είπε ~ Αναφορά σε κείμενο With the cars three-wide, Verstappen was able to take the optimal racing line into Turn 1, leaving both Bottas and Hamilton struggling with less grip. But Vowles did not feel that Verstappen’s line was enough to have led to such a big difference under braking. “Even so the differences in braking should have been a few metres, not perhaps the difference that you saw,” Vowles said. “Ultimately the drivers braked where they thought they could. If you saw Verstappen's comments afterwards, it is quite clear that he was going in there guessing and hoping for the best, and it worked out for him. Λογια του James Vowles. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Shyn 1
haHa Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Chance of rain during qualifying as cool Sao Paulo GP weekend begins Αναφορά σε κείμενο Fluctuations in the weather conditions could prove significant in the title battle. Mercedes’ trackside engineering director Andrew Shovlin believes the cooler the temperatures become, the better things are for his team. “The weather inherently is very unstable there, you can have a 50-degree track one day and it can be a wash-out the next,” he said. “I think if it is a hot circuit, then that’s probably going to move in their direction. A bit of cloud cover may well suit us.” If that proves the case, Mercedes could have the upper hand in qualifying and sprint qualifying but Red Bull may be in a stronger position when it comes to race day. 1
ep1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, haHa είπε Chance of rain during qualifying as cool Sao Paulo GP weekend begins Έχω χάσει επεισόδια; Από πότε τα μερκ βολεύονται στην βροχή; Δεν έχουν γενικά θέμα με ζέσταμα ελαστικών;
Diinekis21 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 F1 introduces ‘Brundle clause’ for bodyguards after MTS incident (motorsport.com) Δε μασάει ο Brundle γατάκια rappers! 1
haHa Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, ep1 είπε Έχω χάσει επεισόδια; Από πότε τα μερκ βολεύονται στην βροχή; Δεν έχουν γενικά θέμα με ζέσταμα ελαστικών; Βροχη δεν πολυβολευονται, για πιο κρυο καιρο μιλαει που τους βολευει. Το θεμα με το ζεσταμα των ελαστικων το ψιλοελυσαν στα μεσα του καλοκαιριου με τις αναβαθμισεις που εφεραν. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2021 από haHa 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις