Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Snoob είπε

Γενικά, είναι προβληματική η κατάσταση.

Το ανέφερα και στο μήνυμά μου νωρίτερα, "εξαρτήσεις που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν".

Λίγες ομάδες, ακόμη λιγότεροι κατασκευαστές κινητήρων, δύο οδηγοί ανά ομάδα κτλ.

Είναι πανάκριβο σπορ, κλειστός ο κύκλος, πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ λύση, όμως:

Χρειάζεται να αποκτήσει αγωνιστικό ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, δεν μπορεί να λέμε "ή τον μπλοκάρουμε στην αρχή ή δεν γίνεται να τον πιάσουμε σε 70 γύρους". Υπάρχει θέμα. Τώρα κάτι προσπαθούν να κάνουν με τα ελαστικά, αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό από μόνο του.

Αγώνας χωρίς προσπεράσματα, αγώνας χωρίς μάχες, και μάλιστα με αυτοκίνητα που τα παρακολουθούν διαρκώς και υπαγορεύουν στους οδηγούς τι να κάνουν.

Συζητείται ότι μέχρι το 2025 θα έχουμε  νέα και μάλιστα μεγάλα ονόματα στο χώρο. Θα ήταν ευχής έργο για το άθλημα.Για να δούμε;;;

https://www.iefimerida.gr/aytokinito/h-porsche-mpainei-sti-formoyla-1

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Porsche Confirms It Is 'Seriously Considering' F1 Return (autoweek.com)

Έχει αναθερμανθεί το ενδιαφέρον για νέους προμηθευτές για από 2026 πλέον.

Είναι επιβεβλημένο με την αποχώρηση της Honda, αν και συνεχίζει το project η RB.

Έχουν καλύτερες πιθανότητες να μπουν νέοι τότε.

Ένα επιχείρημα των τωρινών κατασκευαστών που ήταν κατά των αλλαγών στους κινητήρες ήταν ότι είχαν ήδη επενδύσει τεράστια ποσά για τους τωρινούς κινητήρες. Πλέον με κορωνοιό, salary cap, πάγωμα στις εξελίξεις και χρησιμοποίηση της τωρινής επένδυσης για μεγαλύτερο διάστημα ώστε μειώνεται το λογιστικό τους κόστος ανά χρόνο είναι λιγότερο άκαμπτοι.

9 λεπτά πριν, Alexis-9 είπε

Θελω Williams - BMW,   η Honda να μην μας αφησει επισης ...

Τι πύραυλος ήταν αυτός ο συνδυασμός αρχές 00's!

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Williams-BMW-JPM 💦💦💦

αμα σου βαλω σε βιντεο JPM να παιζει σε Loop το βαφουμε το δωματιο? :P :P παντως ο JPM παραμενει χερας και οδηγαει απο IMSA μεχρι indy μεχρι σημερα.

ΥΓ το προβλημα με τα team orders και τους δορυφορους λυνετε απλα κατα την ταπεινη μου αποψη. Αφαιρεις καθε επικοινωνια με τα πιτ και μειωνεις διαστασεις μονοθεσιων τοσο οσο να μπορουν να κανουν 2 μονοθεσια pitstop ΜΑΖΙ απο ξεχωριστη ομαδα μηχανικων. Καθε ενας τρεχει για την παρτι του και τελος. Ειναι ενα απο τα πραγματα που το indy το ειχε πετυχει απο την αρχη (και παει να το χαλασει δυστηχως). Επισης αν μπορεις σταματας τις αηδιες για τα listed parts και αφηνεις ομαδες να ψωνισουν ολοκληρα μονοθεσια οπως στις αρχες τις F1.

Θα μπορουσε επισης η FIA να οριζει ενα ποσο που οποιος το δωσει να αγοραζει οποιο μονοθεσιο θελει. Εκει λοιπον θα σταματουσαν τα παντα. Το φορματ αυτο ειναι εξαιρετικα δημοφιλες σε σκανδιναυικες χωρες οπου υπαρχουν αγωνες που το αγωνιστικο κοστιζει πχ 1000 ευρω οποτε δεν εχει νοημα να ριξεις παραπανω λεφτα σε αυτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

58 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Συζητείται ότι μέχρι το 2025 θα έχουμε  νέα και μάλιστα μεγάλα ονόματα στο χώρο. Θα ήταν ευχής έργο για το άθλημα.Για να δούμε;;;

https://www.iefimerida.gr/aytokinito/h-porsche-mpainei-sti-formoyla-1

 

55 λεπτά πριν, Alexis-9 είπε

Θελω Williams - BMW,   η Honda να μην μας αφησει επισης ...

 

Για να μπουν νεοι κατασκευαστες και ειδικα η Porsche, θα πρεπει να καταργηθει το MGU-H απο τους κινητηρες. Χωρις αυτην την αλλαγη στους κανονισμους το 2025/2026, δεν προκειται καν να το συζητησει η Porsche. Ειναι κατι που ειχε αναφερθει κι εδω στο φορουμ το 2018.

Ειχε κρατησει την ομαδα που εφταιχνε κινητηρες και turbo(Honeywell/Garrett, ειχα συναδελφους που δουλευαν εκει) για την αγωνιστικη ομαδα της Porsche για το Le Mans ακομα και οταν αποσυρθηκε απο το Le Mans(2017) με την ελπιδα να μπει στην F1 αν αφαιρουσαν το MGU-H.
 

------------------------------

27 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Θα μπορουσε επισης η FIA να οριζει ενα ποσο που οποιος το δωσει να αγοραζει οποιο μονοθεσιο θελει. Εκει λοιπον θα σταματουσαν τα παντα. Το φορματ αυτο ειναι εξαιρετικα δημοφιλες σε σκανδιναυικες χωρες οπου υπαρχουν αγωνες που το αγωνιστικο κοστιζει πχ 1000 ευρω οποτε δεν εχει νοημα να ριξεις παραπανω λεφτα σε αυτο.

Το τι ειναι δημοφιλες στην Σκανδιναβια για ...ερασιτεχνικους αγωνες δεν σημαινει οτι θα εχει εφαρμογη στον κοσμο της F1.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Το τι ειναι δημοφιλες στην Σκανδιναβια για ερασιτεχνικους αγωνες δεν εχει καμια εφαρμογη στον κοσμο της F1.

γιατι να μην εχει? η williams ξεκινησε ψωνιζοντας σασι μεχρι να φτιαξει το δικο της, η μαζερατι πουλουσε την 250F, η cooper κλπ κλπ. εχουμε δει ποσες και ποσες αλλαγες κανονισμων και απαγορευσεις. απο τα αυλακωτα λαστιχα μεχρι την απαγορευση της αλλαγης του σχεδιου πανω στο κρανος των πιλοτων, την απαγορευση του διπλου livery της BAT κλπ. Ο ορισμος χρηματικου ποσου για ενα μονοθεσιο δεν ειναι δυσκολος. ισως μαλιστα να επετρεπαν και περισοτερες ελευθεριες οι κανονισμοι σε μια τετοια περιπτωση.

Και πιστευω πως στην πραξη η εφαρμογη πχ ενος ποσου πχ 10εκ. για το μονοθεσιο θα ηταν το απολυτο μετρο για cost control. Απλα οι ιδιες οι ομαδες που φωναζουν για τα κοστη, στην πραξη δεν θελουν να υπαρχει πραγματικο cost control γιατι συμπιεζει το grid (και αρα η πιθανοτητα να χασουν οι "μεγαλες" ομαδες ειναι μεγαλη).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο θεμα των team radios θα μπορουσαν να κανουν το εξης:
Οι ομαδες να μιλανε με τους οδηγους μονο σε περιπτωση που απο τα δεδομενα τους δουν οτι τιθεται θεμα ασφαλειας και το αμαξι εχει σοβαρο θεμα οπότε θα πρεπει να εγκαταλειψει. Αρα μονο για συζητησεις τυπου: retire the car. Γιατι αλλιως θα παιζουν με κωδικοποιημενα μηνυματα.
Το πότε θα αλλαξει ο οδηγος λαστιχα ή τι ρυθμισεις θα κανει απο το τιμονι να ειναι καθαρα δικο του θεμα.
 

Επεξ/σία από tommy^
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ghostrider είπε

γιατι να μην εχει? η williams ξεκινησε ψωνιζοντας σασι μεχρι να φτιαξει το δικο της, η μαζερατι πουλουσε την 250F, η cooper κλπ κλπ. 

Γιατι εχουν αλλαξει οι εποχες απο τοτε(αναφερεις και παραδειγμα του ~1960 που ηταν ουσιαστικα ερασιτεχνικη η F1) οσον αφορα τα μονοθεσια.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Στο θεμα των team radios θα μπορουσαν να κανουν το εξης:
Η ομαδες να μιλανε με τους οδηγους μονο σε περιπτωση που απο τα δεδομενα τους δουν οτι τιθεται θεμα ασφαλειας και το αμαξι εχει σοβαρο θεμα οπότε θα πρεπει να εγκαταλειψει. Αρα μονο για συζητησεις τυπου: retire the car. Γιατι αλλιως θα παιζουν με κωδικοποιημενα μηνυματα.
Το πότε θα αλλαξει ο οδηγος λαστιχα ή τι ρυθμισεις θα κανει απο το τιμονι να ειναι καθαρα δικο του θεμα.
 

Όσο υπάρχει επικοινωνία μεταξύ ομάδας-οδηγού θα υπάρχουν team orders, π.χ. πλησιάζει ο Νο1 οδηγός τον Νο2 οδηγό, λένε στον Νο2 οδηγό ότι πρέπει να ριξει τον ρυθμό του γιατί υπάρχει κινδυνος εγκατάλειψης, περνάει ο Νο1 και μετα ξαναεπικοινωνουν με τον Νο2 και του λενε οτι ολα ειναι και παλι καλα, οδηγα κανονικά.

Τι να λεμε τώρα εδώ έχουμε ακούσει Φερναντο ιζ φαστερ δαν γιου και η FIA τιμώρησε τοτε τη Φερράρι με 100k γιατι δεν ηταν σιγουρη οτι ηταν team orders. Δηλαδη τι θα αποτελουσε team orders ρε FIA; Να του πουν 'Μασσα κανε ακρη να περασει';

Ή κόβεις την ενδοεπικοινωνία τελείως (δεν γίνεται για safety reasons), ή τα αφήνεις όλα ελευθερα (και εχεις Βάλτερι ιτς Τζειμς), ή αφήνεις ενδοεπικοινωνία απαγορευοντας team orders και στην παραμικρη υπονοια ρίχνεις race ban (δείξε μου ποιο ειναι το multi21 mode ρε RB).

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικα θα μου αρεσε πολυ το καθε αυτοκινητο να χρησιμοποιει και διαφορετικη μαρκα ελαστικων ( να δημιουργηθει φυσικα πλαισιο κανονισμων κι εκει ) .. Να δουμε κοντρα Pirelli, Michelin, BS, Metzeler κλπ...

  • Like 6
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Γιατι εχουν αλλαξει οι εποχες απο τοτε(αναφερεις και παραδειγμα του ~1960 που ηταν ουσιαστικα ερασιτεχνικη η F1) οσον αφορα τα μονοθεσια.

τοτε ας μην επαναφεραμε και τα ground effect cars. δεν βλεπω γιατι να μην μπορουσαμε να εφαρμοσουμε κατι που γινοταν παλια στην σημερινη εποχη εφοσον λυνει προβλημα (cost control).

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Όσο υπάρχει επικοινωνία μεταξύ ομάδας-οδηγού θα υπάρχουν team orders, π.χ. πλησιάζει ο Νο1 οδηγός τον Νο2 οδηγό, λένε στον Νο2 οδηγό ότι πρέπει να ριξει τον ρυθμό του γιατί υπάρχει κινδυνος εγκατάλειψης, περνάει ο Νο1 και μετα ξαναεπικοινωνουν με τον Νο2 και του λενε οτι ολα ειναι και παλι καλα, οδηγα κανονικά.

Τι να λεμε τώρα εδώ έχουμε ακούσει Φερναντο ιζ φαστερ δαν γιου και η FIA τιμώρησε τοτε τη Φερράρι με 100k γιατι δεν ηταν σιγουρη οτι ηταν team orders. Δηλαδη τι θα αποτελουσε team orders ρε FIA; Να του πουν 'Μασσα κανε ακρη να περασει';

Ή κόβεις την ενδοεπικοινωνία τελείως (δεν γίνεται για safety reasons), ή τα αφήνεις όλα ελευθερα (και εχεις Βάλτερι ιτς Τζειμς), ή αφήνεις ενδοεπικοινωνία απαγορευοντας team orders και στην παραμικρη υπονοια ρίχνεις race ban (δείξε μου ποιο ειναι το multi21 mode ρε RB).

Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι απαξ και μιλησαν με οδηγο θα εχουν μονο 1 πραγμα να πουν: retire the car for safety reasons.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...