tommy^ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 19 λεπτά πριν, papoys1 είπε Στο τέλος όμως να κερδίσει ο Μαξ να το ευχαριστηθούμε περισσότερο.😁 Προσωπικα προτιμω να το παρει ο Σερ Κλαψας, παρα το αχωνευτο! Βεβαια, ολοι ξερουμε ποιος ειναι ο πραγματικος πρωταθλητης για μια ακομα χρονια: 1
mandos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, haHa είπε Το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι στον αγωνα που η RB ηταν απιαστη: α) ο Μαξ λεει'' Such a dumb idiot" για τον teammate του που μαλιστα ετρεχε με την σπασμενη πτερυγα του Max για να τον βοηθησει. Το έχεις γράψει ξανά λίγα comments πιο πίσω. Το σχόλιο το είπε για τον Tsunoda και όχι για τον Perez.
haHa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, mandos είπε Το έχεις γράψει ξανά λίγα comments πιο πίσω. Το σχόλιο το είπε για τον Tsunoda και όχι για τον Perez. Ακομα χειρότερα να θεωρει οτι ολοι οι οδηγοι είναι εκει για να τον βοηθανε κλπ. Να εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο, να δινεις την σπασμενη αεροτομη σου στον teammate σου, να βγαινει εκτος πιστας για να μην εμποδισει ο οδηγος από την δορυφορικη ομαδα(που ο Horner/Marko εχει ξεδιαντροπα πει οτι θα τους χρησιμοποιει στρατηγικα εναντιον της Μερσεντες) και εσυ να τον βριζεις γιατι εκανες κακο γυρο. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από haHa
mandos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, haHa είπε Ακομα χειρότερα. Τουλάχιστον δεν είναι teammate του
dafnoula13 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, eri77 είπε τιποτα..απλα τον γλύφει.τον έχει ανάγκη για την μαχη με τον verstappen και ξερει οτι με την κριτικη κάνει τα πράγματα χειρότερα.ελπιζω να σε καλυψα 'H απλώς είπε αυτά που είδαμε όλοι. Όλοι το πρώιμο φρενάρισμα και τον χώρο που άφησε αριστερά ο BOT δεν σχολιάσαμε ? Σωστά ? 1
Alexis-9 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μου αρεσει που ολοι κραζουν τον Μποτας.. Ναι οκ, τα εκανε λιγο utrex με το να αφησει καποιον χωρο στον Μαξ... Αλλα ο Λιουις εχοντας κανει την καλυτερη εκκινηση απο τους 3, θεωρω οτι συμβιβαστηκε στο "να κλεισουμε να μην εχει καμια τυχη ο Μαξ" παρα στο να το παλεψει μονος του οπως κανει σχεδον σε καθε αγωνα ο Ολλανδος
papoys1 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Προσωπικα προτιμω να το παρει ο Σερ Κλαψας, παρα το αχωνευτο! Βεβαια, ολοι ξερουμε ποιος ειναι ο πραγματικος πρωταθλητης για μια ακομα χρονια: οκ αυτός είναι ο πρωταθλητής της καρδιάς μας αλλά στο τέλος βλέπω να μείνεις μόνος που θέλει να το πάρει και πάλι ο κοτσιδάκιας. Τον βαρεθήκαμε στο πρώτο βάθρο οπότε Μαξ έχουμε , Μαξ στηρίζουμε. Τώρα αν στους αγώνες που απέμειναν ο Χάμιλτον καταφέρει να τερματίσει πρώτος ε χαλάλι του. 15 λεπτά πριν, Alexis-9 είπε Μου αρεσει που ολοι κραζουν τον Μποτας.. Ναι οκ, τα εκανε λιγο utrex με το να αφησει καποιον χωρο στον Μαξ... Αλλα ο Λιουις εχοντας κανει την καλυτερη εκκινηση απο τους 3, θεωρω οτι συμβιβαστηκε στο "να κλεισουμε να μην εχει καμια τυχη ο Μαξ" παρα στο να το παλεψει μονος του οπως κανει σχεδον σε καθε αγωνα ο Ολλανδος Εγώ πιστεύω ότι η τακτική τους ήταν αυτή. Θέλοντας ο κοτσιδάκιας δεύτερο τον Μπότας τουλάχιστον 5-10-15 γύρους ώστε να κρατήσει το Μαξ πίσω του και να κάνει κάποια διαφορά που θα του εξασφάλιζε την πρώτη θέση αποφάσισαν να κλείσουν με αυτόν τον τρόπο αφού την ταχύτητα την έχουν στην ευθεία. Δεν περίμεναν αυτό που έκανε ο Μαξ όπως και ελάχιστοι περιμέναμε να κάνει αυτή την απίστευτη κίνηση να στρίψει πρώτος στην στροφή αλλά ο τρελός Μαξ που κάποιοι δεν παραδέχονται ότι αυτή τη στιγμή είναι νούμερο 1 οδηγός στη φόρμουλα , άσχετα αν η φάτσα του και η συμπεριφορά του είναι συμπαθητική ή αντιπαθητική ,το κατάφερε και τους την έφερε. Ο Χάμιλτον για μένα φοβόταν μήπως είναι πίσω του δεύτερος το οποίο θεωρούσε πιο πιθανό μπαίνοντας ανάμεσά τους. Αλλά όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα που λέει και η παροιμία. Ενδεχομένως κάποια στιγμή στο μέλλον ο Μπότας θα πει τι ακριβώς παίχτηκε και τότε θα μάθουμε την αλήθεια. Ο τελευταίος όμως που μπορεί να κατηγορήσει το Μπότας είναι ο Χάμιλτον και θα ήταν αχάριστος αν το έκανε γιατί όλα τα χρόνια το μόνο που έκανε ήταν να τον βοηθάει να πάρει το πρωτάθλημα. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από papoys1 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Πολλά από τα προβλήματα που μαστίζουν το χώρο έχουν να κάνουν με το ότι πρόκειται για διαδικασία εξαιρετικά δαπανηρή και εξειδικευμένη. Αποτέλεσμα είναι να έχεις ελάχιστες ομάδες, ακόμη λιγότερους κατασκευαστές κινητήρων και εξαρτήσεις που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Η κατάσταση με τους δύο οδηγούς είναι κάτι που προσωπικά με ενοχλεί πολύ. Ο "δεύτερος" να είναι σκλαβάκι του πρώτου. Κι αν η ομάδα τα λογαριάσει λάθος και δεν υπάρχει ξεκάθαρος πρώτος (Φέτελ-Λεκλέρκ, πρόσφατα, για παράδειγμα), να προκύπτουν επαφές μέσα σε αγώνες μεταξύ "συμπαικτών", με ό,τι κινδύνους εγκυμονεί αυτό όταν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες/χρόνους απόκρισης στα κλάσματα. Εύκολη λύση δεν υπάρχει (αν υποτεθεί πως υπάρχει), γιατί από τη μία θες ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα ώστε να έχει ενδιαφέρον, με ό,τι συνεπάγεται αυτό, από την άλλη αν στριμώξεις πολύ τους ισχυρούς κατασκευαστές κινδυνεύεις να θεωρήσουν πως δεν επωφελούνται αρκετά με τους περιορισμούς που επιβάλλονται, και να σηκωθούν να φύγουν. Τα κατανοώ όλα αυτά, αλλά δεν παύει να με ενοχλεί το ότι τόσο απροκάλυπτα θεωρείται ο ένας οδηγός πιόνι στα χέρια της ομάδας και του "πρώτου" της ομάδας. Εντελώς θεωρητικά, θα ήθελα οι ομάδες να έχουν μόνο έναν οδηγό. Το ξέρω, δεν γίνεται. Θεωρητικά. 1
tommy^ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, papoys1 είπε οκ αυτός είναι ο πρωταθλητής της καρδιάς μας αλλά στο τέλος βλέπω να μείνεις μόνος που θέλει να το πάρει και πάλι ο κοτσιδάκιας. Τον βαρεθήκαμε στο πρώτο βάθρο οπότε Μαξ έχουμε , Μαξ στηρίζουμε. Τώρα αν στους αγώνες που απέμειναν ο Χάμιλτον καταφέρει να τερματίσει πρώτος ε χαλάλι του. Τουλαχιστον αν το παρει φετος, θα ειναι ισως η πρωτη χρονια που θα το παρει χωρις να εχει καλυτερο μονοθεσιο απο τον διεκδικητη. Τον εχω βαρεθει στο πρωτο βαθρο με το καλυτερο μονοθεσιο του grid. Αν δεν το διαθετει ομως, δεν εχω θεμα να τον βλεπω στο βαθρο. Σε κατι φωτο (εκτος race) με γελοια ενδυση εχω βαρεθει να τον βλεπω σιγουρα! Τελος, αν ο Μαξ μεχρι τωρα εχει υφακι λες και εχει παρει 20 πρωταθληματα, φαντασου πώς θα ειναι μετα απο το πρωτο του πρωταθλημα! Λλλλουις (με προφορα Τοτο) θα λεμε και θα κλαιμε!!! 1 ώρα πριν, Snoob είπε Εντελώς θεωρητικά, θα ήθελα οι ομάδες να έχουν μόνο έναν οδηγό. Το ξέρω, δεν γίνεται. Θεωρητικά. Το προβλημα δεν ειναι μονο ο 2ος οδηγος αλλα και οι ομαδες "δορυφοροι". 3
dafnoula13 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Εαν βγει πρωταθλητής ο Μαξ και στους κατασκευαστες η Merc ...Θα είναι και οι δυο ικανοποιημενοι ? Εαν μια ομάδα έπρεπε να επιλέξει ένα από τα δυο , ποιο θα επέλεγε? 1
zanskou Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, dafnoula13 είπε Εαν βγει πρωταθλητής ο Μαξ και στους κατασκευαστες η Merc ...Θα είναι και οι δυο ικανοποιημενοι ? Εαν μια ομάδα έπρεπε να επιλέξει ένα από τα δυο , ποιο θα επέλεγε? μάλλον το κατασκευαστών γιατί φέρνει περισσότερα χρήματα. αν και το prestige στα ματια του κοσμου ειναι το οδηγών 3
haHa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dafnoula13 είπε Εαν βγει πρωταθλητής ο Μαξ και στους κατασκευαστες η Merc ...Θα είναι και οι δυο ικανοποιημενοι ? Εαν μια ομάδα έπρεπε να επιλέξει ένα από τα δυο , ποιο θα επέλεγε? 1 ώρα πριν, zanskou είπε μάλλον το κατασκευαστών γιατί φέρνει περισσότερα χρήματα. αν και το prestige στα ματια του κοσμου ειναι το οδηγών Ολες οι ομαδες επιλεγουν το οδηγων. Για αυτο βλεπεις συχνα να βαζουν σε χειροτερη στρατηγικη το Νο2 οδηγο τους για να μπλοκαρει τον αντιπαλο Νο1 οδηγο. πχ ενδεικτικα η RB στο Silverstone θυσιασε βαθμους που θα εφερνε ο Perez βαζοντας τον για pit stop ωστε να κλεψει το fastest lap απο τον Hamilton. Αντιστοιχα, εχουμε δει την Μερσεντες να χρησιμοποιει τον Bottas ωστε να καθυστερησει τον Μαξ. Αυτο σημαινει οτι θα μαζεψουν λιγοτερους βαθμους για το κατασκευαστων , αλλα ο Νο1 θα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να παρει το οδηγων. Μπορει τα λεφτα απο την ΦΙΑ να ειναι περισσοτερα για το κατασκευαστων(η διαφορα μεταξυ 1ης και 2ης θεσης ειναι ~$20m), αλλα τα πραγματικα λεφτα ερχονται απο τους χορηγους, διαφημισεις, prestige και αυτα πανε με το πρωταθλημα οδηγων. Ολοι θελουν το #1 στο μονοθεσιο τους(το δινουν σε αυτον που πηρε το οδηγων) και αυτο θυμαται ο κοσμος. Πχ: το 1999 ολοι θυμομαστε τον Χακιννεν να παιρνει το πρωταθλημα, ασχετα αν το κατασκευαστων το πηρε η Ferrari. το 2008 ολοι θυμομαστε τον Χαμιλτον να παιρνει το πρωταθλημα, ασχετα αν το κατασκευαστων το πηρε η Ferrari. Y.Γ.: Στον προηγουμενο αγωνα, ο Max προτεινε να θυσιασουν τον Περεζ με αλλη στρατηγικη ωστε να αναγκασουν τον Χαμιλτον σε πιτ στοπ. Αυτο ειναι κατι που συνηθως σκεφτεται η ομαδα και ειναι νομιζω απο τις λιγες φορες που ακουμε τον Νο1 οδηγο να προτεινει στρατηγικη για το Νο2 οδηγο! Palmer feels driver dynamic at Red Bull is ‘bizarre’ Αναφορά σε κείμενο Palmer said this is unheard of and feels the dynamic at the team is somewhat strange. “A driver trying to dictate the strategy of his team-mate is pretty much unheard of during the race, but Red Bull duly brought Perez in and Hamilton was forced to cover him,” Palmer said in his column for the official F1 site. “We know Red Bull are sacrificing Perez from time to time, purely to aim for the drivers’ title. Even as early as Silverstone they pitted Perez out of the points, just so he could get the fastest lap and stop Hamilton picking up the extra point. “It’s a slightly bizarre dynamic when the lead driver starts to suggest it as well though over the team radio, but it just shows how single-minded Verstappen is right now. He’s acting like a driver who has been here before and has the experience to read the race and make the right calls, even in these high-pressure scenarios. “The entire team, including his team-mate, are all pulling in the same direction. That was also clear by the way Perez offered no fight to Verstappen on the opening lap after Turn 1.” Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από haHa 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 20 λεπτά πριν, haHa είπε Y.Γ.: Στον προηγουμενο αγωνα, ο Max προτεινε να θυσιασουν τον Περεζ με αλλη στρατηγικη ωστε να μπλοκαρει τον Χαμιλτον. Αυτο ειναι κατι που συνηθως σκεφτεται η ομαδα και ειναι νομιζω απο τις λιγες φορες που ακουμε τον Νο1 οδηγο να προτεινει στρατηγικη για το Νο2 οδηγο! Palmer feels driver dynamic at Red Bull is ‘bizarre’ Ειναι λιγο υποκριτικό γιατι ολοι το σκεφτονται και το κανουν αλλα ειναι "κακο" αν το πει ο ιδιος ο οδηγος. Γιατι δεν σχολιασε τον Σαινθ που ειπε οτι ο Λεκλερ κανει χαζα λαθη για να μην τον αφησει να τον περασει (που οντως εκανε) ; Απλα δωσανε βαση γιατι ειναι ο Μαξ και παει για τιτλο. Οποισδηποτε και να ηταν στη θεση του το ιδιο θα ελεγε/εκανε. Ειδικα οταν ο 2ος οδηγος δεν ειναι ουτα καν 3ος στην καταταξη και οταν υπαρχει τοσο μικρη διαφορα με τον 2ο και το πρωταθλημα θα κριθει στο τελος 1
haHa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, Snoob είπε Τα κατανοώ όλα αυτά, αλλά δεν παύει να με ενοχλεί το ότι τόσο απροκάλυπτα θεωρείται ο ένας οδηγός πιόνι στα χέρια της ομάδας και του "πρώτου" της ομάδας. Εντελώς θεωρητικά, θα ήθελα οι ομάδες να έχουν μόνο έναν οδηγό. Το ξέρω, δεν γίνεται. Θεωρητικά. Δυστυχως, επεκτεινεται το θεμα και με τους οδηγους των ομαδων δορυφορων. Εδω τι ειχε πει ο Helmut Marko της Red Bull: Αναφορά σε κείμενο Of course, we will also use the AlphaTauri drivers strategically. But it will always be fair."
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Γενικά, είναι προβληματική η κατάσταση. Το ανέφερα και στο μήνυμά μου νωρίτερα, "εξαρτήσεις που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν". Λίγες ομάδες, ακόμη λιγότεροι κατασκευαστές κινητήρων, δύο οδηγοί ανά ομάδα κτλ. Είναι πανάκριβο σπορ, κλειστός ο κύκλος, πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ λύση, όμως: Χρειάζεται να αποκτήσει αγωνιστικό ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, δεν μπορεί να λέμε "ή τον μπλοκάρουμε στην αρχή ή δεν γίνεται να τον πιάσουμε σε 70 γύρους". Υπάρχει θέμα. Τώρα κάτι προσπαθούν να κάνουν με τα ελαστικά, αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό από μόνο του. Αγώνας χωρίς προσπεράσματα, αγώνας χωρίς μάχες, και μάλιστα με αυτοκίνητα που τα παρακολουθούν διαρκώς και υπαγορεύουν στους οδηγούς τι να κάνουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις