Shyn Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Παιδιά το στήνω είναι βαριά κουβέντα ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο και φυσικά ούτε εγώ το δέχομαι , αλλά γιατί να μη δεχθώ ότι η Merc σταματάει κατά κάποιο τρόπο την εξέλιξη του μονοθεσίου της ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όπως και έγινε , από τη στιγμή που και η RB δεν έκανε κάποια θεαματική εξέλιξη στο δικό της.. Και μόνο το ότι η RB κέρδισε σε μία πίστα που πάντα η Merc έκανε έκανε περίπατο δεν σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί έγινε αυτό;; Ξαφνικά η RB έγινε κυρίαρχη και ανίκητη στη Φόρμουλα 1;;; Η Redbull ευνοηθηκε κατα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. Τα "downforce cuts" που εγιναν για λογους ασφαλειας ευνοησαν κατα πολυ τα αυτοκινητα με high rake. Παραλληλα με τον νεο κινητηρα της Honda εγιναν πολυ πιο ανταγωνιστικοι απο περυσι. Γιαυτο και βλεπεις αυτην την θεαματικη εξελιξη. Δεν ειναι μονο οτι εξελιθηκε η Redbull σε συγκριση με την προηγουμενη σεζον αλλα οτι εχασαν και αρκετο ρυθμο στην Mercedes.
ep1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 10 λεπτά πριν, vaggos88 είπε Αν έκανε στην άκρη έγκαιρα δεν θα χρειαζόταν το drs για να πάρει ανάσα. Καθυστέρησε πολύ ο Μικ. Δεν του το είχα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Mα, όταν κάποιος λέει "μήπως μας δίνουν αυτό που θέλουμε;" για στήσιμο μιλάμε. Δεν είναι θέμα διατύπωσης, είναι θέμα λογικής. Αλλιώς, πώς μας το δίνουν; Προσεύχονται στον Άγιο Παχούμιο να μας το προσφέρει; Όχι. Κανονίζουν να έρθει έτσι το πράγμα ώστε να προκύψει αυτό που θέλει "ο κόσμος". Επομένως, δεδομένων των συνθηκών, όπως αυτές αποτυπώνονται στη βαθμολογία, τι σημαίνει στήσιμο; Σημαίνει πως η Μερσέντες και ο Χάμιλτον μπορούν καλύτερα, αλλά δεν το κάνουν για να μη χάσει ενδιαφέρον το προϊόν και να υπηρετηθούν τα συμπεράσματα εκείνης της έρευνας. Λέω, λοιπόν, πως αφενός (από την έρευνα που αναφέρθηκε παραπάνω) εγώ δεν βλέπω κάποια καταλυτική προτίμηση στο να νικήσει ο Φερστάπεν, αφετέρου δεν μπορώ να φανταστώ πως ειδικά ένας πολυπρωταθλητής με τη ψυχοσύνθεση του Χάμιλτον και μια εταιρία όπως η Μερσέντες α) θα ήθελαν και β) θα διακινδύνευαν να στήσουν το οτιδήποτε. Ακόμη κι αν πάμε στο άλλο σενάριο, δηλαδή ότι RB και Φερστάπεν μπορούσαν ακόμη καλύτερα κι απλά κρατάνε δυνάμεις για να μη φάει τελείως τη σκόνη τους η δεύτερη ομάδα και ο οδηγός της, ισχύουν στο ακέραιο οι ενστάσεις που έχω για το σενάριο να είναι στημένη η Μερσέντες: κόβει κανείς αυτόν τον Φερστάπεν, διατεθειμένο να στήσει το οτιδήποτε; Με τις κόντρες, τα ψυχολογικά παιχνίδια αλλά και τις επαφές στη διάρκεια αγώνων, τις χειρονομίες κτλ. εγώ το αντίθετο βλέπω, πως βάζουν τα δυνατά τους, λυσάνε αμφότεροι και απλά, για οριακές διαφορές δεν τα καταφέρνουν να κυριαρχήσουν απόλυτα, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα πρωτάθλημα που δεν έχει κριθεί 5-6-7 στροφές πριν τη λήξη. Δηλαδή, αν είναι στα αλήθεια όλο αυτό που βλέπουμε σκηνοθετημένο, κανονισμένο, στημένο κτλ., στα επόμενα Όσκαρ οι τύποι πρέπει να σαρώσουν όλα τα αγαλματίδια. Ειδικά Φερστάπεν και Χάμιλτον, που όπως τους κόβω, αν μπορούσαν θα πλακώνονταν στις μπουνιές, δικαιούνται από κοινού το όσκαρ Α' αντρικού ρόλου. Μια απλούστερη εξήγηση από το στήσιμο (και την εξασφάλιση της σιωπής όλων των εμπλεκομένων) είναι πως, λόγω κανονισμών και εξέλιξης, η Mercedes δεν μπορεί πλέον να κερδίζει διά περιπάτου και ο Φερστάπεν είναι αρκετά ικανός οδηγός ώστε, με ένα δυνατό αυτοκίνητο, να διεκδικεί με σοβαρότατες πιθανότητες το πρωτάθλημα. Κι αν κάποιος αναγνώσει σκοπιμότητα στις αλλαγές στους κανονισμούς ή επιδίωξη να γίνει το πρωτάθλημα πιο αμφίρροπο... να θυμίσω το εξής: ΟΛΑ τα αθλήματα στις ΗΠΑ, στόχο έχουν αυτό ακριβώς, να μη μπορείς να προβλέψεις το νικητή. Γι' αυτό έχουν draft και salary cap, γι' αυτό δίνουν στη χειρότερη ομάδα της περασμένης σεζόν τη δυνατότητα να διαλέξει πρώτη ποιον ταλαντούχο νεοεισερχόμενο παίκτη θέλει να βάλει στο ρόστερ της, γι' αυτό δεν αφήνουν τους πιο πλούσιους να σκορπάνε αφειδώς χρήματα ώστε μαζέψουν ό,τι καλύτερο υπάρχει. Και γι' αυτό το repeat (πόσω μάλλον το threepeat) είναι άθλος, ενώ σε κάποιες άλλες χώρες (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε) το ζητούμενο καταντάει να είναι πόσες δεκαετίες θα συμπληρώσει σερί πρωταθλήματα ο εκάστοτε κυρίαρχος... Προσωπικά, όποιος κανονισμός κάνει το πρωτάθλημα πιο αμφίρροπο, ώστε να έχουμε όχι μόνο δύο, αλλά μακάρι τρεις κι αν ήταν δυνατόν παραπάνω διεκδικητές, θεωρώ πως κινείται προς σωστή κατεύθυνση. 12 2
JailbrokenDiesel Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 13 λεπτά πριν, ep1 είπε Αν έκανε στην άκρη έγκαιρα δεν θα χρειαζόταν το drs για να πάρει ανάσα. Καθυστέρησε πολύ ο Μικ. Δεν του το είχα. επισης πως και ειχε DRS μονο ο Μαξ, και οχι ο Χαμ; ηταν πανω απο 1" η μεταξυ τους αποσταση; οταν περασε τον Μικ, γιατι δεν ειχε κ εκεινος DRS;
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 25 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε επισης πως και ειχε DRS μονο ο Μαξ, και οχι ο Χαμ; ηταν πανω απο 1" η μεταξυ τους αποσταση; οταν περασε τον Μικ, γιατι δεν ειχε κ εκεινος DRS; Γιατι ο Χαμ ηταν πανω απο 1sec πισω απο τον Μαξ στην γραμμη του DRS. 1
greenfan20 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 58 λεπτά πριν, Snoob είπε Ειδικά Φερστάπεν και Χάμιλτον, που όπως τους κόβω, αν μπορούσαν θα πλακώνονταν στις μπουνιές, δικαιούνται από κοινού το όσκαρ Α' αντρικού ρόλου. Σιγά μην δεχόντουσαν να το πάρουν από κοινού. Θα παίζαν μπουνιές και γι' αυτό. 2
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Shyn είπε Η Redbull ευνοηθηκε κατα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. Τα "downforce cuts" που εγιναν για λογους ασφαλειας ευνοησαν κατα πολυ τα αυτοκινητα με high rake. Παραλληλα με τον νεο κινητηρα της Honda εγιναν πολυ πιο ανταγωνιστικοι απο περυσι. Γιαυτο και βλεπεις αυτην την θεαματικη εξελιξη. Δεν ειναι μονο οτι εξελιθηκε η Redbull σε συγκριση με την προηγουμενη σεζον αλλα οτι εχασαν και αρκετο ρυθμο στην Mercedes. Καπως σχετικο. Οι αλλαγες φετος πραγματι ευνοησαν τα αυτοκινητα με high rake και δυσκολεψαν τα αυτοκινητα με low rake: Αυτα εχουν οι αλλαγες, να δουμε που θα κατσει του χρονου η μπιλια! Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από haHa 1
PC555paul Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, ep1 είπε Αν έκανε στην άκρη έγκαιρα δεν θα χρειαζόταν το drs για να πάρει ανάσα. Καθυστέρησε πολύ ο Μικ. Δεν του το είχα. Η αλήθεια είναι πως κρίνοντας από το παρακάτω βίντεο έπραξε υποδειγματικά, αν κάτι καθυστέρησε ήταν η εμφάνιση μπλε σημαίας.
tommy^ Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 4 ώρες πριν, haHa είπε Eνδεικτικα εχει 9 pole(και θα ηταν παραπανω αν ελειπαν καποια λαθη των οδηγων της) φετος εναντι 5 pole της Mercedes. Καλυτερο Q speed, δε συνεπαγεται ΠΑΝΤΑ και καλυτερο race pace.
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, tommy^ είπε Καλυτερο Q speed, δε συνεπαγεται ΠΑΝΤΑ και καλυτερο race pace. Κανενας δεν ειπε κατι τετοιο. Ειναι απλα μια ενδειξη. Το θεμα ειναι οτι με τα τωρινα μονοθεσια, το track position λογω qualifying ειναι συνηθως σημαντικοτερο απο λιγο καλυτερο race pace. Ακομα και 0.4s πιο γρηγορο race pace να εχεις(τυχαιο νουμερο, σπανια βλεπουμε μεγαλυτερη διαφορα μεταξυ των 2 ομαδων), στις περισσοτερες πιστες δεν μπορεις να προσπερασεις με τα τωρινα μονοθεσια. Ηταν κατι που πχ ειδαμε στη Monza, οπου ο Ricciardo με πιο αργο μονοθεσιο κερδισε χωρις καν να απειληθει και στο sprint δεν τον πλησιασε καν ο Ham. Ειναι κατι που ειδαμε και προχθες: ο Χαμ με καλυτερο race pace λογω πιο φρεσκων ελαστικων κατα 8 γυρους, δεν μπορεσε να μπει καν σε DRS. Ειναι κι ο λογος που πχ στην Tουρκια ο Χαμ με ολοφρεσκο κινητηρα και το ταχυτερο μονοθεσιο, ζοριστηκε παρα πολυ να προσπερασει τον πουθενα Tsunoda με Alpha Tauri. Ας ελπισουμε οτι του χρονου με τις αλλαγες που ερχονται, τα μονοθεσια θα μπορουν να ακολουθουν πιο ευκολα το ενα το αλλο και ετσι το qualifying δεν θα ειναι τοσο σημαντικο και θα βλεπουμε περισσοτερες μαχες. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από haHa
tommy^ Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, haHa είπε Κανενας δεν ειπε κατι τετοιο. Ειναι απλα μια ενδειξη. Το θεμα ειναι οτι με τα τωρινα μονοθεσια, το track position λογω qualifying ειναι συνηθως σημαντικοτερο απο λιγο καλυτερο race pace. Ακομα και 0.4s πιο γρηγορο race pace να εχεις, στις περισσοτερες πιστες δεν μπορεις να προσπερασεις με τα τωρινα μονοθεσια. Ηταν κατι που πχ ειδαμε στη Monza, οπου ο Ricciardo με πιο αργο μονοθεσιο κερδισε χωρις καν να απειληθει. Ειναι κατι που ειδαμε και προχθες: ο Χαμ με καλυτερο race pace λογω πιο φρεσκων ελαστικων κατα 8 γυρους, δεν μπορεσε να μπει καν σε DRS. Ας ελπισουμε οτι του χρονου με τις αλλαγες που ερχονται, τα μονοθεσια θα μπορουν να ακολουθουν πιο ευκολα το αλλο και ετσι το qualifying δεν θα ειναι τοσο σημαντικο και θα βλεπουμε περισσοτερες μαχες. Ισχυουν ολα τα παραπανω. Το 0.4 sec βεβαια, ειναι αναλογα την πιστα αλλα σε γενικες γραμμες ισχυει.
Sugizo Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Να μην ξεχνάμε, ότι κι όλοι οι fan της Ferrari θέλουν να το πάρει ο Verstappen φέτος, για να μην περάσει τον Μιχαλάκη στα πρωταθλήματα. 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις