Diinekis21 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Alexis-9 είπε Μεξικο is coming... Προβλεπω 1-2 για την RBR! Θα δούμε αν έχει πλεονέκτημα και φέτος η RB εκεί. Γιατί βλέπουμε ιδιαίτερα πράγματα από επιδόσεις/τρικ/λύσεις που χρησιμοποιούν οι ομάδες. Ο Checo ήταν ανταγωνιστικός στο Texas και μακάρι να συνεχίσει έτσι, αλλά όλη τη χρονιά τον Bottas δε τον έβλεπε! Πόσους βαθμούς έχει κοστίσει στη Merc το beta testing του Bottas; Αν ήταν ανταγωνιστικός ο Checo όλη τη χρονιά, θα τολμούσε να το κάνει; Αρκετούς και μάλλον όχι... Όπως και να έχει ένα 1-2 θα δώσει πνοή στο κατασκευαστών. 2
Moderators Spect~ Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Θα δούμε αν έχει πλεονέκτημα και φέτος η RB εκεί. Γιατί βλέπουμε ιδιαίτερα πράγματα από επιδόσεις/τρικ/λύσεις που χρησιμοποιούν οι ομάδες. Ο Checo ήταν ανταγωνιστικός στο Texas και μακάρι να συνεχίσει έτσι, αλλά όλη τη χρονιά τον Bottas δε τον έβλεπε! Πόσους βαθμούς έχει κοστίσει στη Merc το beta testing του Bottas; Αν ήταν ανταγωνιστικός ο Checo όλη τη χρονιά, θα τολμούσε να το κάνει; Αρκετούς και μάλλον όχι... Όπως και να έχει ένα 1-2 θα δώσει πνοή στο κατασκευαστών. νομιζω αν κάνουν 1-2 RBR μετα Ο Μαξ δεν χρειαζεται να κερδίσει αλλο αγωνα παρα μόνο να βγαίνει 2ος . Μπορει να ειμαι και λαθος αλλα νομιζω ετσι βαινει με τα νουμερα. Ακυρο, θελει τουλαχιστον 2 νικες εκτος εαν στην μια νικη του Μαξ παει κατι πολυ στραβα και τερματισει 6ος και κατω ο Χαμιλτον Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από Spect~
Diinekis21 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Spect~ είπε νομιζω αν κάνουν 1-2 RBR μετα Ο Μαξ δεν χρειαζεται να κερδίσει αλλο αγωνα παρα μόνο να βγαίνει 2ος . Μπορει να ειμαι και λαθος αλλα νομιζω ετσι βαινει με τα νουμερα. Όχι Είναι 12 βαθμούς μπροστά, άντε πες πάει στους 22. 4 αγώνες μένουν μετά , με 4x7=28. Είναι και τα FL +1. Έχουμε και sprint race στη Βραζιλία.
Moderators Spect~ Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 14 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Όχι Είναι 12 βαθμούς μπροστά, άντε πες πάει στους 22. 4 αγώνες μένουν μετά , με 4x7=28. Είναι και τα FL +1. Έχουμε και sprint race στη Βραζιλία. Ναι το ελεγξα μετα και για αυτο προσθεσα στην απαντηση. Δεν υπολογισα το Sprint race ομως 1
papoys1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 9 λεπτά πριν, Snoob είπε Δηλαδή, για να καταλάβω, στήνουν το πρωτάθλημα γιατί σε μια έρευνα ο Φερστάπεν πήρε το ιλιγγιώδες ποσοστό του 14,4%; Πήρε το 14,4 για το ποιος είναι ο δημοφιλέστερος από τους 20 οδηγούς. Αν το ερώτημα ήταν Μάξ ή Λούις για πρωταθλητής και αν δεχθούμε ότι το insomnia είναι ένας μικρόκοσμος της κοινωνίας που αντιπροσωπεύει όλα τα δείγματα και βλέποντας σε όλες τις πίστες ποιον από τους δύο επευφημούν οι φίλαθλοι εκεί μάλλον τα ποσοστά θα ήταν συντριπτικά υπέρ του Μαξ. Όχι γιατί δεν χωνεύουν το Λούις ο οποίος σαν χαρακτήρας φυσικά είναι πιο συμπαθής από το Μαξ αλλά βαρέθηκαν 4 χρόνια να βλέπουν το ίδιο έργο με το ίδιο φινάλε και θέλουν πλέον κάτι διαφορετικό. Αν και λάτρης από μικρός της Φόρμουλα 1 στην οποία με μύησε ο αείμνηστος Σένα τα τελευταία δύο χρόνια είχα βαρεθεί και σπάνια να έβλεπα Φόρμουλα. Και να καθόμουν έβλεπα τον αγώνα 10-15 λεπτά και έκλεινα την τηλεόραση βλέποντας τον συνήθη ύποπτο να κάνει περίπατο. Στους τελευταίους αγώνες βλέπω και τα δοκιμαστικά της Παρασκευής.🤣 Νομίζει κανείς ότι ότι οι εταιρείες αδιαφορούν για αυτό;; Σίγουρα τους ενδιαφέρει η νίκη αλλά τι να την κάνουν αν το προιόν που πουλάνε δεν τους αποφέρει κέρδος διότι ελάχιστοι κάθονται να το παρακολουθήσουν. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Το κατάλαβα το ερώτημα της έρευνας. Το δικό μου ερώτημα, για να καταλάβω τι διαβάζω εδώ, είναι το εξής: Στήνουν το πρωτάθλημα γιατί ο Φερστάπεν είναι δημοφιλέστερος του Νόρις κατά 0,7%; Και χάνει στις γυναίκες και τους νέους κάτω των 24 από το Νόρις; Ενώ στους πάνω των 35 επικρατεί ο Χάμιλτον; Δηλαδή, στήνεται η Mercedes να χάσει (και μαζί να χάσει και την ευκαιρία να γράψει απόλυτη ιστορία ο οδηγός της) επειδή προκύπτει από αυτή την ελάχιστη διαφορά του Φερστάπεν έναντι του Νόρις και του Χάμιλτον, πως αν δεν το στήσουν θα έχουν πρόβλημα; 2 1
Diinekis21 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) @papoys1 Η έρευνα δε δείχνει συντριπτική δημοφιλία του Max. 14,4% για Max και ~13% (δε λέει ακριβώς! - εκτός αν μου ξέφυγε) για Lewis. Το άρθρο δεν είχε link για την έρευνα. Tέλος πάντων αυτά δείχνει, άμα θέλετε να σχολιάσουμε. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από Diinekis21 1
papp0us Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Snoob είπε Το κατάλαβα το ερώτημα της έρευνας. Το δικό μου ερώτημα, για να καταλάβω τι διαβάζω εδώ, είναι το εξής: Στήνουν το πρωτάθλημα γιατί ο Φερστάπεν είναι δημοφιλέστερος του Νόρις κατά 0,7%; Και χάνει στις γυναίκες και τους νέους κάτω των 24 από το Νόρις; Ενώ στους πάνω των 35 επικρατεί ο Χάμιλτον; Δηλαδή, στήνεται η Mercedes να χάσει (και μαζί να χάσει και την ευκαιρία να γράψει απόλυτη ιστορία ο οδηγός της) επειδή προκύπτει από αυτή την ελάχιστη διαφορά του Φερστάπεν έναντι του Νόρις και του Χάμιλτον, πως αν δεν το στήσουν θα έχουν πρόβλημα; Ναι γιατι ο Χάμιλτον που κλέβει παγωτά απο μωρά για να νιώσει καλά κάθε Κυριακή, θα καθόταν στα γεράματα να στήσει πρωτάθλημα επειδή δεν έχει αρκετή δόξα και χρήμα, οπότε δεν μπορούσε απλά να τα παρατήσει πρωταθλητής, έπρεπε να βάλει πλάτες στον Verstappen για το καλό του αθλήματος. Μη βλέπετε μωρέ φαντάσματα παντού, απλά έπιασαν τη Mercedes, αργά η γρήγορα θα γινόταν. Ο Verstappen είναι πάρα πολύ καλός οδηγός, οπότε νομοτελειακά θα είχαμε μια τέτοια σεζόν. Ειδικά ο τελευταίος αγώνας και το τελευταίο stint, ξαναλέω ΔΕΝ έπιασε τίποτα ο Hamilton, ο Verstappen γύρναγε με ρυθμούς Cheko, γιατι δε χρειαζόταν να πατήσει παραπάνω γκάζι. Τη γάτα με το ποντίκι παίζανε , μόνο που κυνηγούσε το ποντίκι αυτή τη φορά. 2
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Επειδη μπορει να διαβαζουν και νεοι που δεν ξερουν ακομα τι ακριβως παιζει με στρατηγικες, ελαστικα, ακαθαρτο αερα κλπ: 16 ώρες πριν, papoys1 είπε Γιατί εσύ πιστεύεις πως αν η merc πει στο Χάμιλτον. να κόψει δεν θα κόψει. Πως εξηγείς ότι για 7-8 γύρους κινείται με μέσο όρο ένα δευτερόλεπτο το γύρο γρηγορότερα και ξαφνικά ο χρόνος αυτός μηδενίζεται ή ακόμη πάει και υπέρ του Μαξ. Ειναι απλο γιατι πεφτεις σε αυτο το logic fallacy: α) γιατι δεν παιρνεις υποψη σου οτι ο Μαξ αυξησε τον ρυθμο του και ετσι η διαφορα στο γυρολογιο τους μειωθηκε β) γιατι δεν γνωριζεις οτι οταν ενα μονοθεσιο ακολουθει ενα αλλο, τοτε χανει grip λογω του ακαθαρτου αερα, πεφτει η αποδοση του και αδυνατει να προσπερασει, παρα μονο αν εχουν μεγαλη διαφορα στην αποδοση. Πχ αυτος ηταν ο λογος που ο Μαξ δεν μπορεσε ποτε να προσπερασει τον Ρικιαρντο στο πρωτο στιντ στη Μοντσα: 16 ώρες πριν, papoys1 είπε Επίσης πως εξηγείς ότι η Merc τον κρατάει 7 γύρους με αποτέλεσμα ο Μαξ να κάνει 8 δευτερόλεπτα διαφορά και δεν τον βάζει γρηγορότερα ώστε να είναι κοντά. Γιατι ηθελε να δημιουργησει tyre offset ωστε να εχει μεγαλυτερη διαφορα αποδοσης μπας και καταφερει να προσπερασει στο τελος. Οταν τα μονοθεσια ειναι κοντα σε αποδοση και εχουν ιδια ηλικια ελαστικων, συνηθως δεν μπορουν να προσπερασουν, οποτε προσπαθουν να εχουν διαφορετικης ηλικιας ελαστικα για να ειναι μεγαλυτερη η διαφορα αποδοσης μπας και γινει η προσπεραση. Αυτην την στρατηγικη ακολουθησε πχ ο Χαμ στην Βαρκελωνη και περασε τον Μαξ 5 γυρους πριν το τελος: ------------------------------- 50 λεπτά πριν, papp0us είπε Ειδικά ο τελευταίος αγώνας και το τελευταίο stint, ξαναλέω ΔΕΝ έπιασε τίποτα ο Hamilton, ο Verstappen γύρναγε με ρυθμούς Cheko, γιατι δε χρειαζόταν να πατήσει παραπάνω γκάζι. +1 O Max εκανε εξαιρετικη διαχειριση ελαστικων. Δεν ηταν οτι δεν χρειαζοταν να πατησει παραπανω γκαζι, αλλα οτι δεν επρεπε να πατησει παραπανω γκαζι στην αρχη για να εχει τα ελαστικα του σε καλη κατασταση προς το τελος. Ο Μαξ γυρναγε χαλαρα(~1:40.300, κιτρινο πλαισιο) μεχρι να τον φθασει ο Χαμ στα ~3sec ωστε να διατηρησει τα ελαστικα του. Οταν ο Χαμ τον εφθασε στα 3sec, τοτε ο Μαξ αυξησε τον ρυθμο του και αρχισε να γυρναει ~1:39.400(μπλε πλαισιο). Αυτο μπορεσε να το κανει γιατι ειχε προφυλαξει τα ελαστικα του. Αντιθετα, ο Περεζ(δευτερη στηλη απο αριστερα στο κατω γραφημα, ο Μαξ ειναι η πρωτη στηλη ) στο τελευταιο στιντ πιεσε αρχικα τα ελαστικα(κιτρινο πλαισιο) και μπορεσε για 10 γυρους να διατηρηθει σε ιδια αποσταση(~22sec) απο τον Μαξ, αλλα μετα που αυξησε τον ρυθμο του ο Μαξ, ο Περεζ ειχε φαει τα ελαστικα του και γυρναγε πιο αργα(μπλε πλαισιο) με αποτελεσμα να τερματισει 42sec πισω(τελευταια στηλη δεξια). Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από haHa 4 3
dafnoula13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, haHa είπε O Max εκανε εξαιρετικη διαχειριση ελαστικων. Δεν ηταν οτι δεν χρειαζοταν να πατησει παραπανω γκαζι, αλλα οτι δεν επρεπε να πατησει παραπανω γκαζι στην αρχη για να εχει τα ελαστικα του σε καλη κατασταση προς το τελος. Αυτά...Σωστός Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από dafnoula13 2
papoys1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Παιδιά το στήνω είναι βαριά κουβέντα ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο και φυσικά ούτε εγώ το δέχομαι , αλλά γιατί να μη δεχθώ ότι η Merc σταματάει κατά κάποιο τρόπο την εξέλιξη του μονοθεσίου της ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όπως και έγινε , από τη στιγμή που και η RB δεν έκανε κάποια θεαματική εξέλιξη στο δικό της.. Και μόνο το ότι η RB κέρδισε σε μία πίστα που πάντα η Merc έκανε έκανε περίπατο δεν σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί έγινε αυτό;; Ξαφνικά η RB έγινε κυρίαρχη και ανίκητη στη Φόρμουλα 1;;; Τώρα τα ποιος θα τερματίσει πρώτος μετά από 5 αγώνες στις πίστες των Αράβων κανείς δεν μπορεί να το προεξοφλήσει αλλά αν η διαφορά των δύο πρώτων συνεχίζει να παίζει στα επίπεδα των τελευταίων αγώνων το ενδιαφέρον των θεατών θα κορυφωθεί. Τέλος πάντων μπορεί και να ήταν λάθος σκέψεις μου και συμπεράσματα θεωρώ όμως ότι ήταν ένας καλός λόγος για διάλογο. Στο τέλος μακάρι να το πάρει και ο Μαξ (τίμια ή άτιμα) 🤣 ώστε οι περισσότεροι να είμαστε ευχαριστημένοι.😉
Moderators Spect~ Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 6 λεπτά πριν, papoys1 είπε αλλά γιατί να μη δεχθώ ότι η Merc σταματάει κατά κάποιο τρόπο την εξέλιξη του μονοθεσίου της ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όπως και έγινε , από τη στιγμή που και η RB δεν έκανε κάποια θεαματική εξέλιξη στο δικό της. Γιατι ειναι πολλα τα λεφτα. Γιατι κανεις δεν θελει να χανει. Γιατι ολοι θελουν να γραψουν ιστορια. Πολλοι οι λογοι. Θα δεχομουν πιο ευκολα οτι ηταν στημενο το λαθος στο πιτ του ρασελ οταν αντικατέστησε τον Χαμιλτον απο το να εστησαν το να χασει ο Χαμιλτον σε πρωταθλημα που ειναι πισω, που ο καθε ποντος μετραει και θα τον κανει GOAT απο στατιστικης αποψης. 1
haHa Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, papoys1 είπε Παιδιά το στήνω είναι βαριά κουβέντα ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο και φυσικά ούτε εγώ το δέχομαι , αλλά γιατί να μη δεχθώ ότι η Merc σταματάει κατά κάποιο τρόπο την εξέλιξη του μονοθεσίου της ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όπως και έγινε , από τη στιγμή που και η RB δεν έκανε κάποια θεαματική εξέλιξη στο δικό της.. Και μόνο το ότι η RB κέρδισε σε μία πίστα που πάντα η Merc έκανε έκανε περίπατο δεν σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί έγινε αυτό;; Ξαφνικά η RB έγινε κυρίαρχη και ανίκητη στη Φόρμουλα 1;;; Ανικητη δεν εγινε, αλλα ειναι γεγονος οτι η RB ειναι συνολικα πιο γρηγορη και φυσικα δεν εχει καμια σχεση με την αποδοση που ειχε τα προηγουμενα χρονια. Eνδεικτικα εχει 9 pole(και θα ηταν παραπανω αν ελειπαν καποια λαθη των οδηγων της) φετος εναντι 5 pole της Mercedes. Και για να καταλαβεις οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε με τις προηγουμενες σεζον την αποδοση της RB: Στις προηγουμενες 7 σεζον με hybrid κινητηρες, η RB ειχε συνολικα 6 pole positions. Στην φετινη σεζον, η RB εχει ηδη 9 pole positions. 20 λεπτά πριν, papoys1 είπε Τέλος πάντων μπορεί και να ήταν λάθος σκέψεις μου και συμπεράσματα θεωρώ όμως ότι ήταν ένας καλός λόγος για διάλογο. Στο τέλος μακάρι να το πάρει και ο Μαξ (τίμια ή άτιμα) 🤣 ώστε οι περισσότεροι να είμαστε ευχαριστημένοι.😉 Τα συμπερασματα σου ηταν πραγματι λαθος, αλλα εδωσαν το εναυσμα να ενημερωθουν οσοι πρωτοβλεπουν F1 και δεν ηξεραν πχ οτι ενα μονοθεσιο χανει grip και γυρναει πιο αργα οταν ειναι πισω απο ενα αλλο στον ακαθαρτο αερα. 1 ώρα πριν, haHa είπε Επειδη μπορει να διαβαζουν και νεοι που δεν ξερουν ακομα τι ακριβως παιζει με στρατηγικες, ελαστικα, ακαθαρτο αερα κλπ: Ειναι απλο γιατι πεφτεις σε αυτο το logic fallacy: α) γιατι δεν παιρνεις υποψη σου οτι ο Μαξ αυξησε τον ρυθμο του και ετσι η διαφορα στο γυρολογιο τους μειωθηκε β) γιατι δεν γνωριζεις οτι οταν ενα μονοθεσιο ακολουθει ενα αλλο, τοτε χανει grip λογω του ακαθαρτου αερα, πεφτει η αποδοση του και αδυνατει να προσπερασει, παρα μονο αν εχουν μεγαλη διαφορα στην αποδοση. Πχ αυτος ηταν ο λογος που ο Μαξ δεν μπορεσε ποτε να προσπερασει τον Ρικιαρντο στο πρωτο στιντ στη Μοντσα: Γιατι ηθελε να δημιουργησει tyre offset ωστε να εχει μεγαλυτερη διαφορα αποδοσης μπας και καταφερει να προσπερασει στο τελος. Οταν τα μονοθεσια ειναι κοντα σε αποδοση και εχουν ιδια ηλικια ελαστικων, συνηθως δεν μπορουν να προσπερασουν, οποτε προσπαθουν να εχουν διαφορετικης ηλικιας ελαστικα για να ειναι μεγαλυτερη η διαφορα αποδοσης μπας και γινει η προσπεραση. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2021 από haHa 1
3DJIN Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 το θεμα ειναι να μην δουμε παλι οτι βλεπαμε με σουμαχερ,φετελ,χαμιλτον...δηλαδη ενα τυπο απλα να κοβει βολτες και η ομαδα να κερδιζει στο 70% των αγωνων κατασκευαστων και φυσικα οδηγων.Γιατι βλεπω κυριαρχια ρεντ μπουλ (ξανα) τα επομενα χρονια.
liakinen Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 13 λεπτά πριν, 3DJIN είπε Γιατι βλεπω κυριαρχια ρεντ μπουλ (ξανα) τα επομενα χρονια. Γιατί έχει φέτος η Red Bull καλύτερο μονοθέσιο; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις