idefixius Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Θυμάται κανείς ποιο μοντέλο πρόγνωσης καιρού χρησιμοποιούν οι ομάδες? Αναφέρθηκε στον σχολιασμό του αγώνα (γαλλικό νομίζω είπαν οι σχολιαστές) αλλά δε μπορώ να το βρω.
ghostrider Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν είναι εφικτό για την Merc να χρησιμοποίει full power για 2 αγώνες, να πετάει το PU να παίρνει 5 θέσεις ποινής και μετα ξανά 2 αγώνες full power και πάλι από την αρχή. 1
greenfan20 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Την γαλλική ΕΜΥ. However, unlike decades ago when teams had weather information supplied by their own independent suppliers, for a while now they have all used a centralised service. Since 2017 that job has been taken by Meteo France, which provides the same data and information to teams, FOM and the FIA. 1
Anubis13 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ghostrider είπε Εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν είναι εφικτό για την Merc να χρησιμοποίει full power για 2 αγώνες, να πετάει το PU να παίρνει 5 θέσεις ποινής και μετα ξανά 2 αγώνες full power και πάλι από την αρχή. Ειναι και για αυτο ειπα και εγω οτι το παρτυ mode απαγορευτηκε απο Σαββατο σε Κυριακη αλλα δεν σου απαγορευει κανενας να κατεβαζεις πουσαρισμενο PU και να το αλλαζεις καθε 2,3,5 αγωνες Αναφορά σε κείμενο Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ, παραδέχθηκε πως δεν είνιια όλα ρόδινα αναφορικά με τη μονάδα ισχύος και εξήγησε το γιατί. «Οι μονάδες ισχύος μας είναι οι πιο αξιόπιστες από το 2014. Επειδή τις πιέζουμε στα όριά τους, έχουμε δει παραδείγματα, ας πούμε ασυνήθιστων ήχων στον κινητήρα εσωτερικής καύσης που δεν τους κατανοούμε ακόμα και στο παρελθόν μας προκάλεσαν μπελάδες. Είχαμε κινητήρες που αστοχούσαν στο παρελθόν. Η εξισορρόπηση αξιοπιστίας και απόδοσης είναι κρίσιμος παράγοντας τα τελευταία δύο χρόνια και θα συνεχίσει να είναι τα επόμενα χρόνια. Του χρόνου δεν θα έχουμε μειονεκτήματα, διότι έχουμε κατανοήσει ορισμένα προβλήματα», δήλωσε ο Βόλφ στο Autosport. https://www.gazzetta.gr/in-motion/2050568/o-kinitiras-tis-mercedes-kanei-periergoys-ihoys Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2021 από Anubis13 1
eri77 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 23 ώρες πριν, ghostrider είπε Εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν είναι εφικτό για την Merc να χρησιμοποίει full power για 2 αγώνες, να πετάει το PU να παίρνει 5 θέσεις ποινής και μετα ξανά 2 αγώνες full power και πάλι από την αρχή. καταρχήν 10 θέσεις ποινής.κατα δευτερον,αυτη η τακτικη δεν μπορει να πιασει διοτι πρεπει να σέβονται το budget cup
george200-13 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 12/10/2021 στις 8:48 ΜΜ, Anubis13 είπε https://www.gazzetta.gr/in-motion/2050568/o-kinitiras-tis-mercedes-kanei-periergoys-ihoys Live εικόνες από την μονάδα κινητήρων της mercedes: Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2021 από george200-13
Nabuko Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Ευχάριστα νέα για τους τιφόζι. Το Μπιτόνι θα λείπει από Βραζιλία και Μεξικό Χωρίς τον αγωνιστικό της διευθυντή σε Μεξικό και Βραζιλία η Ferrari Ferrari F1 Boss Binotto to Miss Mexico & Brazil Weekends 2
GoMaR Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Ευχαριστα νεα λεει.. χααχαχαχαχα Εντωμεταξυ σε ολη την διαρκεια της σεζον ελεγαν πως δεν τους νοιαζει τοσο η 3η θεση, αλλα τωρα ο μπινοτο ειπε πως ο στοχος ειανι η 3η θεση.. Κατσε σπιτι λεμεεεε
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Expected 2022 F1 calendar 20 March Bahrain (Sakhir) 27 March Saudi Arabia (Jeddah) 10 April Australia (Melbourne) 24 April Emilia Romagna (Imola) 8 May Miami 22 May Spain (Barcelona) 29 May Monaco 12 June Azerbaijan (Baku) 19 June Canada (Montreal) 3 July Great Britain (Silverstone) 10 July Austria (Spielberg) 24 July France (Le Castellet) 31 July Hungary (Budapest) 28 August Belgium (Spa-Francorchamps) 4 September Netherlands (Zandvoort) 11 September Italy (Monza) 25 September Russia (Sochi) 2 October Singapore (Marina Bay) 9 October Japan (Suzuka) 23 October USA (Austin) 30 October Mexico (Mexico City) 13 November Brazil (Sao Paulo) 20 November Abu Dhabi (Yas Marina) 1 1
mandos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, eri77 είπε 27 March Saudi Arabia (Jeddah) 10 April Australia (Melbourne) 24 April Emilia Romagna (Imola) 8 May Miami 22 May Spain (Barcelona) 2 ώρες πριν, eri77 είπε 13 November Brazil (Sao Paulo) 20 November Abu Dhabi (Yas Marina) πιο ηλίθια σειρά από πλευράς logistics και άσκοπης μετακίνησης δεν μπορούσαν να σκεφτούν. Αλλά φαίνεται καλά κρατεί το πετρελαϊκο κόλπο που θέλουν τον πρώτο και τελευταίο αγώνα της χρονιάς (αντί για Αυστραλία -> Βραζιλία) και μετά μου λένε ότι θα κάνουν στροφή προς green fuel? Jeddah - Yas Marina: 2000klm Sao Paolo -> Yas Marina: infinity Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2021 από mandos
eri77 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 17 λεπτά πριν, mandos είπε πιο ηλίθια σειρά από πλευράς logistics και άσκοπης μετακίνησης δεν μπορούσαν να σκεφτούν. Αλλά φαίνεται καλά κρατεί το πετρελαϊκο κόλπο που θέλουν τον πρώτο και τελευταίο αγώνα της χρονιάς (αντί για Αυστραλία -> Βραζιλία) και μετά μου λένε ότι θα κάνουν στροφή προς green fuel? Jeddah - Yas Marina: 2000klm Sao Paolo -> Yas Marina: infinity το σκέφτηκα και εγώ.ουσιαστικα αντι για κινα εχουν βαλει imola.πιθανολογω οτι θα το αλλαξουν.επίσης το αλλο που μου εκανε εντυπωση ειναι 12 June Azerbaijan (Baku) 19 June Canada (Montreal) ωστόσο ακομα και του χρονου ειναι σχεδον απιθανο να πανε Australia
ghostrider Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Στις 14/10/2021 στις 3:07 ΜΜ, Nabuko είπε Ευχάριστα νέα για τους τιφόζι. Το Μπιτόνι θα λείπει από Βραζιλία και Μεξικό Χωρίς τον αγωνιστικό της διευθυντή σε Μεξικό και Βραζιλία η Ferrari Ferrari F1 Boss Binotto to Miss Mexico & Brazil Weekends σουζα το αλογακι !!!! προβλεπω να γινουν leak φωτο του binotto αλυσοδεμενο σε ενα κελαρι με την πλατη εκτεθειμενη και ενα τιφοζι μοναχό με μαστιγιο να φωναζει " ... εδω θα τα πληρωσεις ολα γκαντεμογατα μπινοτο ... "
Shyn Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 14/10/2021 στις 4:04 ΜΜ, GoMaR είπε Ευχαριστα νεα λεει.. χααχαχαχαχα Εντωμεταξυ σε ολη την διαρκεια της σεζον ελεγαν πως δεν τους νοιαζει τοσο η 3η θεση, αλλα τωρα ο μπινοτο ειπε πως ο στοχος ειανι η 3η θεση.. Κατσε σπιτι λεμεεεε Το ιδιο ειπε και στην αρχη της σεζον... https://www.formula1.com/en/latest/article.returning-ferrari-to-top-three-is-minimum-objective-for-2001-says-binotto.OGsswShnATaLqpR2GW2gu.html Αυτο που ειπαν ειναι οτι δεν θα θυσιασουν πορους απο το 2022 για την τριτη θεση. Απολυτα φυσιολογικο επισης να αλλαζουν στοχους κατα την διαρκεια της σεζον (αναλογα με την εκβαση των αγωνων). Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2021 από Shyn
Προτεινόμενες αναρτήσεις