Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εσύ είσαι που έβαλες το Video με τον Ραικόνεν, κανονικά δε θα έπρεπε να σε βάλω σε ignore γιατι είσαι μεγάλος διασκεδαστής, αλλα ο πόνος σου είναι μεγάλος για να συζητάμε έστω και για να με διασκεδάζεις. Βλέπεις χάμιλτον σε κάθε στροφή, βάζεις Ant1 να δείς άγριες μέλισσες, και αυτοί οι αλήτες έχουν βάλει μιουζικαλ. ΤΟ ΧΑΜΙΛΤΟΝ.

Αφιερωμένο.

Μαύρος με καπέλο, χάμιλτον και σε γλεντάει. Μονο κοτσίδες του λείπουν.

Πίσω στην καθημερινότητα, ξέρουμε καθόλου αν τελικά η Redbull πατήσει κάτω την Μερτσέντα φέτος που για πρώτη φορά δε φαίνεται απίθανο, υπάρχουν πιθανότητες η Honda να μείνει τελικά στο άθλημα, ή είναι ξεκάθαρα οικονομικοί ο λόγοι που την κοπανάνε οι Ιάπωνες;

166677521_10158405608268759_3441295189532198975_o.jpg

Μόλις επιβεβαίωσες αυτό που έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημερα στο φορουμ.
Εχω εναν προβληματισμο..
Οι παλιες καλες racing point(aston martin δλδ) που υποτιθεται περσυ ηταν τοσο δυνατες και "εκλεψαν" συστηματα φρενων δε μου εδωσαν και τις καλυτερες εντυπωσεις.

Δηλαδη εχουμε εναν οδηγο (seb) που συνεχιζει το ιδιο βιολι απο περσυ (14-15 θεση :P ) και εναν stroll που οκ τερματισε 10oς.
Θελω να πω οτι δε μου φανηκαν τοοοσο ανταγωνιστικες οσο φανηκαν περσυ.
Ναι ξερω νωρις ειναι ακομα αλλα παντα μιλαμε για τις πρωτες εικονες οπως μιλαμε και για τις υπολοιπες ομαδες.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GoMaR είπε

Καλημερα στο φορουμ.
Εχω εναν προβληματισμο..
Οι παλιες καλες racing point(aston martin δλδ) που υποτιθεται περσυ ηταν τοσο δυνατες και "εκλεψαν" συστηματα φρενων δε μου εδωσαν και τις καλυτερες εντυπωσεις.

Δηλαδη εχουμε εναν οδηγο (seb) που συνεχιζει το ιδιο βιολι απο περσυ (14-15 θεση :P ) και εναν stroll που οκ τερματισε 10oς.
Θελω να πω οτι δε μου φανηκαν τοοοσο ανταγωνιστικες οσο φανηκαν περσυ.
Ναι ξερω νωρις ειναι ακομα αλλα παντα μιλαμε για τις πρωτες εικονες οπως μιλαμε και για τις υπολοιπες ομαδες.
 

Mercedes, Aston Martin ‘worst affected’ by new rules

Εδω η διαφορα χρονων στο qualifying του Bahrain σε σχεση με περυσι.
Μονο η Haas εχασε περισσοτερο χρονο, γιατι εν γνωσει της δεν χρησιμοποιησε κανενα token για να αναβαθμισει το μονοθεσιο της.

image.png.c95193ac5fae06ccf5303aa5f8b943ed.png

 

Αναφορά σε κείμενο

Mercedes and Aston Martin are paying the price for their low-rake car designs with Toto Wolff conceding they have “lost more” pace than high-rake cars.

This season Formula 1 introduced a new regulation regarding the floors that was aimed at slowing down the cars.

But cutting away a segment of floor just in front of the rear tyre, designed to reduce downforce, has affected the grid’s low-rake cars more than their high-rake counterparts.

And that has had the biggest impact on Mercedes and Aston Martin.

While last year Mercedes’ W11 was the car to beat, this year – at least as far as testing and the Bahrain GP have shown – it is Red Bull’s high-rake RB16B that has come to the fore.

Max Verstappen claimed pole position for the Bahrain Grand Prix by 0.388s ahead of Lewis Hamilton.

Wolff said, as quoted by Racingnews365: “Definitely, there’s a pattern that low rake cars, seems to have seemed to have lost more than a high rake car.

“But, that’s the situation. We just need to get that kind of sweet spot so we can combat with our competitors.

The Austrian, though, concedes it is not just the new regulations that are hurting Mercedes in Bahrain.

“I think the car is just not in a happy place and Bahrain wasn’t particularly great last year either,” he continued.

“This is a is a track layout that Red Bull seems to master better than us.

“But of course, between the lines, it also means that the W12 could work much better on a different route.

“But of course this is only speculation, because the new car has not yet driven on any other track.

“We just need to we just need to do what we have done in the last years and understand the car and the tyres and optimise every detail and then we will be back.”
 

“We will not be anywhere near that kind of performance here now, and the direct cause of that performance drop-off is the new-for-2021 aero regulations, imposed on all the teams.

“If you compare the qualifying times between those two races here in Bahrain, now and four months ago, it looks like the high-rake aero philosophy cars have gained around a second per lap compared to the low-rake aero philosophy cars.

“So Mercedes and ourselves are the teams worst affected.”

 

Εδώ κι άλλο άρθρο που εξηγεί με εικόνες τι είναι low-rake και high-rake:
GARY ANDERSON: HAVE NEW F1 RULES HURT LOW-RAKE MERCEDES?

 

 

 

BAH_Day1_W11-vs-RB16B-Side-on-008-1024x5

 

BAH_Day1_W11-vs-RB16B-Rake3quarter_Colou

 

Εδώ και παλιότερη εικόνα που φαίνεται πιο έντονα η διαφορά στο rake:
maxresdefault.jpg

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, greg4 είπε

Η Ferrari πόσες μοίρες έχεις; Πιο κοντά στο 1.9 φαίνεται από την φώτο.

H φώτο ειναι 2 χρόνια πίσω, απλά βολέυει για να φανεί η διαφορά.

Πάντως, η Φερράρι ειναι πραγματι πιο κοντα σε high-rake σχεδιασμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

χαχαχαχα ποσο απιστευτο ρε φιλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

Τα παπούτσια να δέσεις σε κάποιους ανθρώπους (+Vettel), θα τους λυθούν σε 5 βήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, greg4 είπε

Εγινε τελικα ξεκαθαρο οτι υπηρχε οδηγια πριν το αγωνα οτι μπορουν να βγαινουν εκει οι οδηγοι...
Το αξιοπεριεργο ειναι οτι οταν το ζητησε ο Μαξ, επαψε να υφισταται αυτη η ανοχη!
Γιατι αραγε;;; :rolleyes:

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, greg4 είπε

Btw, να υπενθυμισω οτι και τις προηγουμενες χρονιες επιτρεποταν να βγαινεις εκτος πιστας στην turn 4 στο Bahrain.
Εδω αρθρο για τον περσινο αγωνα που λεει χαρακτηριστικα o race director Michael Masi οτι δεν θα εκαναν monitor τα track limits αλλα αν γινοταν προσπεραση σε αυτο το σημειο θα επρεπε να δωθει πισω:
FIA abandons track limits lap time deletions for Bahrain GP after driver discussion

Αναφορά σε κείμενο

He wrote: "The track limits at the exit of Turn 4 will not be monitored with regard to setting a lap time, as the defining limits are the artificial grass and the gravel trap in that location."

Although the drivers see Turn 4 as a potential passing opportunity, Masi also made it clear that anyone gaining an advantage could have to give the place back..

Και παρολο το τοσο ξεκαθαρο αυτο θεμα, η εδω maf1a ομαδα γραφει επι 10+ σελιδες τα δικα της.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

το ειχανε πει απο την αρχη στη μεταδοση ,δε μπορω να καταλαβω το ντορο

Η αληθεια με μια προταση:

Στις 29/3/2021 στις 3:55 ΜΜ, yositosi είπε

να κάνω μια βλακώδη ερώτηση μπας και έχασα κανένα επεισόδιο;;;

Πέταξε καμία σπόντα, ή αμφισβήτησε κάτι η RB για το τελικό αποτέλεσμα και γίνεται η όλη συζήτηση ή είναι απλά η αντίδραση κάποιων που από άποψη δεν γουστάρουν Hamilton ή Merc και απλά χώνουν;;

ΣΟΒΑΡΑ ρωτάω, μήπως έχω χάσει παρασκήνιο.

ή με μια εικονα:

4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

let me help you with dis:

2770705.0064.jpg

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...