Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν θέλουμε να ανοίξουμε συζήτηση με κάποιον στο φόρουμ καλό είναι να απαντάμε και σε κανά ερώτημα του συνομιλητή, αλλιώς μπορούμε να τα πούμε και στον καθρέπτη.

49 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

- Την εποχή της παντοδυναμίας του Σουμάχερ, δεν υπήρχε "σοβαρός" Βρετανός αντίπαλος, πέραν και μετά των γνωστών με τον Χιλ. Ο Ιρβάιν ήταν αρχικά μπάτλερ του Σουμάχερ στη Φεράρι και ο Κούλθαρντ μπάτλερ του Χάκινεν στη Μακλάρεν. Τυπική βρετανική παράδοση...🤣🤣🤣

Οπότε είπαν οι Βρετανοί: Θα ανακυρήξουμε την arch nemesis της μεγαλύτερης ελπίδας μας για πρωτάθλημα ή και πρωταθλητή (96) γιατί έχεις μια ασάφεια ως προς τα χρονικά σημεία  ως τον άνθρωπο που είναι πάνω από το grid. :)

57 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

- Όταν γράφεις "GP masterclass Schumi", τί ακριβώς εννοείς; Για το βρεγμένο; Αν ρίξεις ένα μάτι στις επίσημες ανασκοπήσεις, τα βίντεο κάθε έτους από την FIA, rainmaster αποκαλείται άλλος, επί σειρά ετών. Όχι αυτός που θες εσύ. Το όνομά του είναι Jean και το επίθετο Alesi. Δεν το λέω το εγώ, αλλά οι περιγραφές στα βίντεο της FIA. Και οι 2 οδηγοί υπήρχαν ταυτόχρονα στο grid επί 10 έτη. Δεν σε παρεξηγώ όμως. Το ίδιο κάνουν και οι τυπικοί τυφλοί οπαδοί του Χάμιλτον. Κλασικό παράδειγμα ο αγώνας στην Τουρκία πέρσι, όπου ο "Sir" (Σερ μόνο ένας, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης 🤣) βολόδερνε για 30 γύρους στο βρεγμένο στην 6η θέση, αλλά μόλις άρχισε να στεγνώνει η πίστα, να βολεύει τη Mercedes και να ανακτά θέσεις, βαφτίστηκε "wet masterclass". Πφφφφ. Γατάκια, κάντε μιά αναζήτηση "Senna Donington Park 1993" στο Youtube για να δείτε wet masterclass...

Senna GOAT. Επίσης 1985 gp Πορτογαλίας  :)

Τώρα για Schumi.. Iσπανία 96 (με προσπέρασμα στο συμπαθέστατο Alesi), Monaco 97, Spa 92, Spa 95, Spa 97,  Silverstone 98, Nurburgring 00, Malaysia 01,Indianapolis 03, Shanghai 06 και ένα κάρο ακόμα που θα ξεχνάω. Δε φαίνεται να είναι ακριβώς όπως τα λες.

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

- Εννοείται και εξυπακούεται πως ήθελε το πρωτάθλημα κατασκευαστών η Φεράρι. Αλλά δεν είναι τυχαίο πως από το πουθενά ο Ν.2 βολικός μπάτλερ έγινε ξαφνικά Σουμάχερ στη θέση του Σουμάχερ. Οποία σύμπτωσις!

1.Τσέκαρε τα δεδομένα σου. Κανένας Irvine δεν έγινε ποτέ Schumacher.

2.Ξανααναφέρω τη Μαλαισία του έτους. 

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

- Τα πήγε περίφημα ο Σάλο καθώς το μονοθέσιο "φυσούσε". Έτοιμο για οποιονδήποτε. Βάθρο στον 2ο αγώνα. Οποία σύμπτωσις Ν.2! Ράσελ, από το πουθενά, να κάνει πλακίτσα στον Μπότας! Η ιστορία έχει την τάση να επαναλαμβάνεται άλλωστε...Θυμάσαι μήπως τον Φιζικέλα; Μεταγραφή σχεδόν την ίδια εποχή, μεσούσης της περιόδου, μετά από 10 χρόνια, σε μιά μέτρια Φεράρι, και το παλικάρι βολόδερνε για να προσαρμοστεί και να μπεί στο Q2.

H Ferrari ήταν το 2ο μονοθέσιο το 1999 ενώ είχε κλείσει τη τρομακτική ψαλίδα του 98 από τη McLaren. Τα 2 McLaren ήταν εκτός (DNF & πίσω) άρα που θα έπρεπε να είναι τα Ferrari;.. 🧐

Επίσης πάλι ο Salo πέταξε χαρταετό σε 4 (που δεν είναι μόνο ευθείες) από τους 6 αγώνες που συμμετείχε.

Αυτά δεν είναι βαθμοί, είναι οι θέσεις που πήρε. :)

Salo.png.738fedef8d6ab217efc10eb7e3bc49fd.png

Fast forward 10 χρόνια και 20+ ταυτόχρονα.. Σα το θρυλικό δημοσιογράφο 🤣 😂 

Ο Russell φαίνεται top ταλέντο. Στη σημερινή εποχή ο παράγοντας μονοθέσιο παίζει μεγαλύτερο ρόλο από ποτέ.

 Ο Φίσικο δε πήγε καλά. Όχι ότι το μονοθέσιο της Ferrari το 09 ήταν για πολλά.

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

- Ποινές δέχονται όσοι παραβιάζουν κανονισμούς του σπορ, πλείστες οι περιπτώσεις. Έχω δεί βίντεο από το 1971 και έπειτα, παρακολουθώ ζωντανά από το 1988, και δεν έχω δεί οδηγό προσπερνάει τον πρωτοπόρο στο γύρο σχηματισμού. Αλλά δεν σε παρεξηγώ ξανά. "Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να κερδίζει και όλοι οι άλλοι να παν να γ@μη@@@ν". Άτιμο πράγμα το τυφλό οπαδιλίκι, πραγματικά...

Βολέ! 🥳

1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Εν κατακλείδι, να με συγχωρείς αν σε κούρασα, απλά το πρώτο σχόλιο που είδα μόλις άνοιξα τη σελίδα ήταν από το φίλο που έγραψε για το "λάθος που έκανε ο Χάμιλτον υπό πίεση" και μετά είδα την απάντησή σου. Τα υπόλοιπα ήρθαν συνειρμικά, για τις υπερτιμημένες πριμαντόνες που έχουν συνηθίσει να είναι μπροστά, εξαιτίας κυρίως ενός άριστου μονοθέσιου. 

Αντοχές έχω, αλλά βαριέμαι είναι η αλήθεια αν δεν έχει νόημα. :)

Μη πούμε τώρα με ποιον τα είχε η Κορίνα στο Λύκειο και πως επηρεάζεται η F1 μέχρι σήμερα από αυτό... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Ο χαμ κερδισε λογω της απειριας σε τετοιες καταστασεις του ver, εαν περιμενε λιγο ακομη θα ειχε μια καθαρη προσπεραση.

Τωρα πως γινεται σε τετοιο πρωταθλημα δισεκατομμυριων οι μισοι οδηγοι και ομαδες να πιστευουν οτι υπαρχει οριο στην στροφη και οι αλλοι μισοι οχι αυτο μονο η FIA το ξερει. Εαν ο ham το εκανε επι μισο αγωνα και ο ver οχι , πηρε ξεκαθαρο πλεονεκτημα που ισως ειχε φερει τον ver πιο νωρις πισω του. Και δεν φταιει ο ham αλλα οι διοργανωτες.

Ωραιος αγωνας παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Dharma108 είπε

Τωρα πως γινεται σε τετοιο πρωταθλημα δισεκατομμυριων οι μισοι οδηγοι και ομαδες να πιστευουν οτι υπαρχει οριο στην στροφη και οι αλλοι μισοι οχι αυτο μονο η FIA το ξερει. Εαν ο ham το εκανε επι μισο αγωνα και ο ver οχι , πηρε ξεκαθαρο πλεονεκτημα που ισως ειχε φερει τον ver πιο νωρις πισω του. Και δεν φταιει ο ham αλλα οι διοργανωτες.

 

Νομιζω εχει υπεραναλυθει, ανεβασε και ο συμφορουμιτης οτι δεν υπηρχε οδηγια στον αγωνα μονο στα Quali, το θεμα ειναι γιατι στο μεσο του αγωνα ειπαν στο HAM οτι υπαρχει γκρινια...Εφοσον δεν υπηρχε οδηγια οπως στα quali επρεπε να τον αφησουν να κανει οτι θελει. Αυτο ειναι το μονο μελανο σημειο της ιστοριας. Φυσικα ο  VER αφου περασε εκτος πιστας επρεπε να δωσει πισω την θεση, και ας ηταν και στην γραμμη εκκινησης/τερματισμου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To "έπρεπε" είναι σχετικό.  Θα μπορούσε να μην τη δώσει και να φάει ποινή. Ή να μη φάει ποινή.  Ποιος ξέρει τι θα αποφάσιζαν οι αγωνοδίκες?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

M@λ@κί@ έκανε ο VER. Έπρεπε να περιμένει και να τον περάσει με DRS στην ευθεία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Νομιζω εχει υπεραναλυθει, ανεβασε και ο συμφορουμιτης οτι δεν υπηρχε οδηγια στον αγωνα μονο στα Quali, το θεμα ειναι γιατι στο μεσο του αγωνα ειπαν στο HAM οτι υπαρχει γκρινια...Εφοσον δεν υπηρχε οδηγια οπως στα quali επρεπε να τον αφησουν να κανει οτι θελει. Αυτο ειναι το μονο μελανο σημειο της ιστοριας. Φυσικα ο  VER αφου περασε εκτος πιστας επρεπε να δωσει πισω την θεση, και ας ηταν και στην γραμμη εκκινησης/τερματισμου.

Δεν διαφωνω σε αυτα που λες αλλα εγω λεω οτι η red bull εδωσε οδηγια στον ver στο μεσο του αγωνα να βγαινει απο την στροφη γιατι το κανει και ο ham, αρα για αυτους δεν ηταν ξεκαθαρο το θεμα αλλιως θα ειχαν πει στους οδηγους εξαρχης να μην εχουν οριο στην στροφη. Εκει βρισκεται το λαθος .....

Τελοσπαντων προσωπικα και οι δυο δεν μου ειναι συμπαθης , εγω ειμαι με την alpinara αλλα δεν βλεπω φως στο τουνελ λολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μια απορία/σκέψη.. Ποιά η διαφορά του να βγαίνεις εκτός πίστας και να προσπερνάς εκτός πίστας; Τι θελώ να πω, όλοι λένε οτι ο Χαμ έβγαινε εκτος ορίων γιατι επιτρέπεται, ε και ο Βερ βγήκε εκτός πίστας γιατί επιτρέπεται, απλα στην 2η περίπτωση έτυχε να είναι ενα μονοθέσιο δίπλα του, ας ειχε καλύτερη γραμμή ο Χαμ να δούμε που θα έφτανε..

 

όσοι λένε για το οτι οταν το έκανε ο Χαμ δεν περνούσε κόσμο να αναλογιστούν οτι αν δεν το έκανε και δεν είχε κερδίσει έστω και μισό δευτερόλεπτο θα τον είχε προλάβει νωρίτερα ο Βερ με οτι αυτο συνεπάγεται..

Τουλάχιστον ξερω οτι την επόμενη φορα ο Βερ θα ναι πιο καυλωμένος στην μεταξύ τους κόντρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν επρεπε να δωσει τη θεση ο ver ηταν αγωνιστικο συμβαν η εξοδος του και δεν εγινε με δολο για να προσπερασει.Ας εμενε μπροστα με στοχο να δημιουργησει διαφορα ωστε σε περιπτωση ποινης να ειχε τυχη.Κακη στρατηγικη γενικα σε αυτο τον ααγωνα για τον ολλανδο απο την ομαδα του,ηταν γρηγοροτερος ολες τις μερες παρολα αυτα εχασε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Μια απορία/σκέψη.. Ποιά η διαφορά του να βγαίνεις εκτός πίστας και να προσπερνάς εκτός πίστας; Τι θελώ να πω, όλοι λένε οτι ο Χαμ έβγαινε εκτος ορίων γιατι επιτρέπεται, ε και ο Βερ βγήκε εκτός πίστας γιατί επιτρέπεται, απλα στην 2η περίπτωση έτυχε να είναι ενα μονοθέσιο δίπλα του, ας ειχε καλύτερη γραμμή ο Χαμ να δούμε που θα έφτανε..

Ειναι τελειως διαφορετικα συμβαντα που δεν σχετιζονται/συγκρινονται μεταξυ τους(παρα μονο απο τους γνωστους-αγνωστους ή απο ατομα που βλεπουν χρονια Φ1 και δεν ξερουν καν οτι τα kerbs δεν ειναι κομματι της πιστας).

Σκεψου και το αλλο: οταν αμυνεσαι δεν επιτρεπεται να αλλαξεις 2 φορες γραμμη(οντας εντος οριων πιστας),
ενω αν εισαι μονος σου, μπορεις να το κανεις.
Ή στην εξοδο της στροφης, δεν επιτρεπεται να χρησιμοποιησεις ολο το πλατος της πιστας αν καποιος ειναι πλαγια και λιγο μπροστα σου(πετωντας τον εκτος πιστας).
Οταν εισαι μονος σου, μπορεις να χρησιμοποιησεις ολο το πλατος της πιστας στην εξοδο της στροφης.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dharma108 είπε

αρα για αυτους δεν ηταν ξεκαθαρο το θεμα αλλιως θα ειχαν πει στους οδηγους εξαρχης να μην εχουν οριο στην στροφη

η FIA ειναι υπευθυνη για τους κανονες που δημιουργει/γραφει και τις εξαιρεσεις για καθε GP. Δεν ειναι ομως υπευθυνη για το τι καταλαβαινουν οι ομαδες. Εφοσον υπηρχε πριν την εναρξη του αγωνα αλλα και πιθανως και των Quali η διαφορα αυτη στην στροφη 4, επρεπε οι ομαδες να την επικοινωνησουν ορθα στους οδηγους τους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

η FIA ειναι υπευθυνη για τους κανονες που δημιουργει/γραφει και τις εξαιρεσεις για καθε GP. Δεν ειναι ομως υπευθυνη για το τι καταλαβαινουν οι ομαδες. Εφοσον υπηρχε πριν την εναρξη του αγωνα αλλα και πιθανως και των Quali η διαφορα αυτη στην στροφη 4, επρεπε οι ομαδες να την επικοινωνησουν ορθα στους οδηγους τους. 

Γεγονοτα:

1) Οι πιλοτοι ηξεραν απο την Παρασκευη οτι κατα την διαρκεια του αγωνα θα μπορουσαν να βγαινουν εκτος πιστας στην στροφη 4 χωρις να γινονται monitor τα track limits

Leclerc confirms drivers were told there would be no penalty for going off the circuit at turn

Different track limits rules for qualifying and race in Bahrain

Αναφορά σε κείμενο

However during the race drivers have been told “the track limits at the exit of turn four will not be monitored with regard to setting a lap time, as the defining limits are the artificial grass and the gravel trap in that location.”

2) H RB ρωταει τον race director για τα ορια στην στροφη 4.

3) Ο race director αλλαζει στην μεση του αγωνα την οδηγια και λεει οτι τωρα πια οι οδηγοι δεν πρεπει να βγαινουν εκτος πιστας στην στροφη 4 και ετσι ο Μαξ, ο Hamilton και οι υπολοιποι σταματανε να το κανουν.

Συμπερασμα απο τους γνωστους-αγνωστους εδω μεσα: Maf1a, αβανταρουν τον Hamilton κλπ.

Εντωμεταξυ, αν  πρoτoυ αλλαξει η οδηγια, την ερωτηση την ειχε κανει η Mercedes αντι για την RB, παλι τα ιδια θα διαβαζαμε και θα ελεγαν επιχειρηματα τυπου:
"με το που διαμαρτυρηθηκε ο Χαμ/Mercedes, αμεσως ετρεξαν να αλλαξουν στην μεση του αγωνα την οδηγια, κλασικη maf1a κλπ".

Εδω φθασαμε να διαβαζουμε οτι μεσα στο ολο κολπο ηταν και ο σκηνοθετης που επελεγε τα πλανα!

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Για μένα χτες ο hamilton έδειξε γιατί είναι νούμερο 1 οδηγός. Με ένα κατώτερο αυτοκίνητο σύμφωνα με τα δεδομένα της στιγμής κατάφερε να πάρει τη νίκη. Τα υπόλοιπα είναι να περνάει η ώρα.

ΚΑΙ η Mercedes. Μιλάμε για στρατηγικές αποφάσεις στο όριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ~mxls~ said:

ΚΑΙ η Mercedes. Μιλάμε για στρατηγικές αποφάσεις στο όριο.

Ακριβως.

Ο αγωνας αυτος ηταν σημαντικος και για αλλον λογο:
για να επιβεβαιωσουμε οτι δεν χρειαζεται να παιρνουμε σοβαρα διαφορους εδω μεσα, που τυγχανει να ειναι οι ιδιοι που ελεγαν κατι αστεια για limited illegality για ζαντες, που διαμαρτυρονταν γιατι η ΦΙΑ αρχισε να κοιταει το μοτερ της Φερραρι το 2019 και μετα ηπιαν το αμιλητο νερο το 2020, που τους φανηκε λογικο οταν απαγορευτηκαν μεσουσης της σεζον 2020 τα party modes των κινητηρων με σκοπο να πληξουν την Mercedes κλπ.


Ξερουμε οτι ισχυουν αυτα:
Leclerc confirms drivers were told there would be no penalty for going off the circuit at turn

Different track limits rules for qualifying and race in Bahrain

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Ribopaido είπε

30 περάσματα εκτος στροφής - κοντεψε να φτάσει στο διυλιστηριο διπλα-  ο σερ , καμια ποινη

Ο Φερστάπεν επρεπε να παραδωσει τη θεση.... ΜΠΡΑΒΟ...ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ

 

δεν στηρίζω, αλλά μου άρεσε το meme 😅

 

FB_IMG_1617009222131.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

“In all cases during the race, drivers are reminded of the provisions of Article 27.3 of the Sporting Regulations,” it adds. This rule states: “drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not leave the track without a justifiable reason”. The white lines bordering the asphalt define the track edge.

 

Αυτό ισχύει σε όλες τις πίστες,προφανώς αν το κάνεις 2-3  φόρες βγαίνοντας από την πιστά δε  τρως τιμωρία άλλα σε προειδοποιούν  και  εάν συνεχίσεις σε τιμωρούν γιατί προφανώς κερδίζεις .

Με το γραμμα του νομού(το οποίο δεν ισχύει σχεδόν πότε για τον Χαμιλτον) ο Verstappen έπρεπε να δώσει τη θέση που πήρε πίσω άλλα ο Χαμιλτον  και οσοι  αλλοι έβγαιναν σε εκείνο το σημείο ή σε οποιοιδήποτε σημείο  τις πίστας επανειλημμένα και  εσκεμμένα με σκοπό να αποκτήσουν πλεονέκτημα  θα έπρεπε να τους είχαν προειδοποιήσει με μαύρη άσπρη σημαία  μετά από τις πρώτες 2-3 φόρες που παρανόμησαν   και εαν συνεχιζόταν η μη τήρηση των ορίων της πίστας  τουλάχιστον ποινή 5 sec.

 

 

 

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...