Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μάλλον δεν είμαι κατανοητός. το sector 3 δεν έχει κάποια τεράστια ευθεία ώστε να μπορεί να κάνει την διαφορά λόγο PU. Δλδ η Red Bull είναι αεροδυναμικη καλή μόνο στην στροφή 3??

Ρε συ η μονη σοβαρη ευθεια που υπαρχει σε αυτη την πιστα ειναι στο sector 3 που πανε flat out πριν την στροφη 14. Η rb ειναι καλυτερη στο sector 1 και 2 που ειναι πιο απαιτητικα σε αεροδυναμικη. Νομιζω ειναι ξεκαθαρο και απο την πιστα αλλα και απο τους χρονους των οδηγων στα sectors. Και ναι η στροφη 3 σε αυτην την πιστα ειναι η πιο απαιτητικη αεροδυναμικα στροφη σε ολη την πιστα. Δεν ξερω σε τι ακριβως λογομαχουμε οταν οι χρονοι ειναι ξεκαθαροι. Οταν λεω σαν νταλικα ειναι σχημα υπερβολης. Αλλα αν δεις πως στριβε η rb κολλημενη στην ασφαλτο και δεν εκανε κιχ και πως η mercedes ειναι ξεκαθαρη η διαφορα. Αλλωστε απο την αρχη της χρονιας ξεραμε οτι η μερσεντα εχει πολυ ασταθες rear δεν ειναι κατι καινουριο που το μαθαινουμε τωρα

 

ΥΓ αν και δεν ειδα τα δεδομενα ο μαχ παιζει να εμπαινε στην 3 με καμμια 5αρια χιλιομετρα παραπανω σε ταχυτητα. Για τετοια ανεση μιλαμε 

Επεξ/σία από george200-13
  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, haHa είπε

Εξαιρετικος Μαξ, επεσε στο 1:08.xxx οπως αναμενοταν, αλλα και εξαιρετικος Gasly!

Ο Gasly παίζει να έχει κλέψει το μονοθέσιο του Πέρεζ και να το έχει βάψει στα χρώματα της AT, δεν γίνεται να κουβαλάει αυτό το αυτοκίνητο 4-5-6ες θέσεις συνεχόμενα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Ρε συ η μονη σοβαρη ευθεια που υπαρχει σε αυτη την πιστα ειναι στο sector 3 που πανε flat out πριν την στροφη 14. Η rb ειναι καλυτερη στο sector 1 και 2 που ειναι πιο απαιτητικα σε αεροδυναμικη. Νομιζω ειναι ξεκαθαρο και απο την πιστα αλλα και απο τους χρονους των οδηγων στα sectors. Και ναι η στροφη 3 σε αυτην την πιστα ειναι η πιο απαιτητικη αεροδυναμικα στροφη σε ολη την πιστα. Δεν ξερω σε τι ακριβως λογομαχουμε οταν οι χρονοι ειναι ξεκαθαροι. Οταν λεω σαν νταλικα ειναι σχημα υπερβολης. Αλλα αν δεις πως στριβε η rb κολλημενη στην ασφαλτο και δεν εκανε κιχ και πως η mercedes ειναι ξεκαθαρη η διαφορα. Αλλωστε απο την αρχη της χρονιας ξεραμε οτι η μερσεντα εχει πολυ ασταθες rear δεν ειναι κατι καινουριο που το μαθαινουμε τωρα

 

ΥΓ αν και δεν ειδα τα δεδομενα ο μαχ παιζει να εμπαινε στην 3 με καμμια 5αρια χιλιομετρα παραπανω σε ταχυτητα. Για τετοια ανεση μιλαμε 

Μπορεί απλά να έχει παραπάνω φτερό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Verstappen says technical issues prevented pole lap being even faster around ‘incredible’ Zandvoort

Αναφορά σε κείμενο

Pole may have been Verstappen’s. But Red Bull team boss Christian Horner told the media after qualifying that Verstappen had suffered a suspected DRS failure on his final lap, which meant he didn’t have that function available to him on his final lap – a fact that Verstappen was unaware of when he faced the media in the post-qualifying press conference.

“Is that so? I don't know!” he replied when the question of how the loss of DRS might have affected his lap time was put to him. “But for me, the problems started earlier, out of Turn 3 it's quite bumpy and I had a double shift. I was two-tenths up on my lap and then I lost, like, one and a half tenths all the way to Turn 7.

“Then you also use more energy, because you're a gear higher, because I derated as well. So I don't know, I need to check but I was not aware that my DRS was closed to the line. That's not very lovely.”

Ισχυρίζονται ότι μπορούσαν και καλύτερα.

8 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Η rb ειναι καλυτερη στο sector 1 και 2 που ειναι πιο απαιτητικα σε αεροδυναμικη.

Verstappen: "especially Sector 2 was really enjoyable to drive"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν τον πάω τον κοτσιδάκια αλλά είναι προσωπικότητα μεγάλη ο κερατάς. Πως κατάφερε με έξυπνες δηλώσεις της στιγμής να κερδίσει ένα φουλ "εχθρικό" πλήθος και από τα ουουουουου πέρασαν σε ένα ελαφρύ μεν χειροκρότημα δε. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Iliaz είπε

Ο Gasly παίζει να έχει κλέψει το μονοθέσιο του Πέρεζ και να το έχει βάψει στα χρώματα της AT, δεν γίνεται να κουβαλάει αυτό το αυτοκίνητο 4-5-6ες θέσεις συνεχόμενα

Μόνο ο Max κάνει μαγικά με την RB! Στο ίδιο μονοθέσιο ο Gasly ήταν 1 γύρο πίσω.

Πάντως κάνει πολύ εντυπωσιακά πράγματα στην AlphaTauri!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, george200-13 είπε

Και ναι η στροφη 3 σε αυτην την πιστα ειναι η πιο απαιτητικη αεροδυναμικα στροφη σε ολη την πιστα.

Turns 7-8:

Allow us to introduce ourselves

 

Όσο για τις ευθείες και λοιπά αλλά, από την 3 μέχρι την 7 στροφή πρακτικά ευθεία είναι, όπως και μέχρι την 1 το κομμάτι της ευθείας με την μεγαλύτερη τελική ανήκει στο πρώτο σέκτορ. Από τις 3 πρακτικά στροφές του σέκτορ 1, οι δύο είναι με αρκετά μεγάλο banking και από εκεί είναι που τα μονοθέσια παίρνουν αρκετή πρόσφυση, και όχι τόσο από την ταχύτητα με την οποία μπαίνουν (και άρα αεροδυναμικότητα).

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ενας ασχετος απλα εβλεπε το βιντεο που παρεθεσε ο @liakjim χωρις να ξερει απο φορμουλα και το τι κανουν αλλοι οδηγοι/ομαδες θα εβγαζε 2 συμπερασματα , πρώτον οτι η Merc σε μετριες και αργες στροφες απλα ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ και 2ον οτι ο Max στις ευθειες εχει κοφτη και τον μαζευει η Merc ετσι...Μου φαινεται εντυπωσιακα μεγαλες οι διαφορες των 2 μονοθεσιων. 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αν ενας ασχετος απλα εβλεπε το βιντεο που παρεθεσε ο @liakjim χωρις να ξερει απο φορμουλα και το τι κανουν αλλοι οδηγοι/ομαδες θα εβγαζε 2 συμπερασματα , πρώτον οτι η Merc σε μετριες και αργες στροφες απλα ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ και 2ον οτι ο Max στις ευθειες εχει κοφτη και τον μαζευει η Merc ετσι...Μου φαινεται εντυπωσιακα μεγαλες οι διαφορες των 2 μονοθεσιων. 

Μηπως ειναι θεμα "ποσοτητας" φτερουγας; Ρωταω γιατι δεν παρακολουθησα χτες καθολου το ζωντανο...

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αν ενας ασχετος απλα εβλεπε το βιντεο που παρεθεσε ο @liakjim χωρις να ξερει απο φορμουλα και το τι κανουν αλλοι οδηγοι/ομαδες θα εβγαζε 2 συμπερασματα , πρώτον οτι η Merc σε μετριες και αργες στροφες απλα ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ και 2ον οτι ο Max στις ευθειες εχει κοφτη και τον μαζευει η Merc ετσι...Μου φαινεται εντυπωσιακα μεγαλες οι διαφορες των 2 μονοθεσιων. 

Είναι θέμα setup και αεροδυναμικής. Το έχουμε πει 1000 φορές. Η ρεντ μπουλ έχει την καλύτερη αεροδυναμική από το 2010 έως τώρα ( ναι όλες αυτές τις χρονιές) 

Το θέμα σε κάθε πίστα είναι τι είναι πιο χρήσιμο, σε τέτοιες πίστες όπως αυτή και το Αζερμπαϊτζάν η αεροδυναμική είναι πολύ πιο χρήσιμη από το να έχει κάποιος σε +20 km/H τελική 

13 ώρες πριν, eri77 είπε

Μάλλον δεν είμαι κατανοητός. το sector 3 δεν έχει κάποια τεράστια ευθεία ώστε να μπορεί να κάνει την διαφορά λόγο PU. Δλδ η Red Bull είναι αεροδυναμικη καλή μόνο στην στροφή 3??

Αν είδες τον γύρο του Μαξ, στο τέλος δεν άνοιξε καν DRS στην ευθεία, από εκεί έχασε 1-2 δέκατα. Ο χαμ επίσης είχε τον μποτας μπροστά και έτσι έπαιρνε SS

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...