eri77 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, mandos είπε Ενδιαφέρων... τι τάσεις παίζουν στην μονάδα ισχύος μιας F1? 20000 volt... Νομίζω. Δεν είμαι σίγουρος
ghostrider Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 κοντα στα 1000V με αυξητικές τασεις https://drivetribe.com/p/all-about-f1-batteries-YYA5UHo2QYKrT_UmQnmcRA?iid=F6TGvGeqT1inr6SJ0Onk3g 3
haHa Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, eri77 είπε Ποτέ δεν είπε η FiA ότι το PU Ferrari είναι παράνομο.... Μία πού έλεγες για εικασία Εχεις δικιο σε αυτο, λογω της συμφωνιας δεν μπορεσε να το αποκαλυψει. Ομως η ιδια η FIA παραδεχθηκε οτι επεβαλλε κυρωσεις στην Ferrari για τον κινητηρα της. Αυτο ειναι το σημαντικο. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από haHa
skritikos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 8 λεπτά πριν, ghostrider είπε κοντα στα 1000V με αυξητικές τασεις https://drivetribe.com/p/all-about-f1-batteries-YYA5UHo2QYKrT_UmQnmcRA?iid=F6TGvGeqT1inr6SJ0Onk3g Ακριβώς, 1000V μέγιστη οπουδήποτε στο αυτοκίνητο. 5.12.5 The maximum peak voltage on the car must never exceed 1000V. 1
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Ride Onboard For Our First Laps Of Zandvoort | 2021 Dutch Grand Prix - YouTube Μια πιο αργή βόλτα για να μάθουμε τη πίστα! The Last Time F1 Raced At Zandvoort... | Race Highlights - 1985 Dutch Grand Prix - YouTube Κι ένα flashback από το τελευταίο gp εκεί. Lauda, Prost, Senna στο Podium με τις φωνές των Hunt & Walker. Έπος. 4 1
eri77 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 32 λεπτά πριν, haHa είπε Εχεις δικιο σε αυτο, Με κάλυψες.. Από εκεί και πέρα, το πού δίνει σημασία και τι ερμηνεία κάνει ο καθένας, είναι άλλο θέμα
skritikos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Ride Onboard For Our First Laps Of Zandvoort | 2021 Dutch Grand Prix - YouTube Μια πιο αργή βόλτα για να μάθουμε τη πίστα! The Last Time F1 Raced At Zandvoort... | Race Highlights - 1985 Dutch Grand Prix - YouTube Κι ένα flashback από το τελευταίο gp εκεί. Lauda, Prost, Senna στο Podium με τις φωνές των Hunt & Walker. Έπος. Πόσο περισσότερο θέαμα με τα μονοθέσια να μπορούν να κολλάνε ακόμη και στις στροφές. Θλιβερή η σύγκριση με την τωρινή F1 και ας ήταν όλα τόσο ερασιτεχνικά. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από skritikos
ghostrider Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 32 λεπτά πριν, haHa είπε Εχεις δικιο σε αυτο, λογω της συμφωνιας δεν μπορεσε να το αποκαλυψει. Ομως η ιδια η FIA παραδεχθηκε οτι επεβαλλε κυρωσεις στην Ferrari για τον κινητηρα της. Αυτο ειναι το σημαντικο. κυρωσεις δεν επεβαλλε. απλα αλλαξε τον κανονισμό και εβαλε και 2ο σενσορα καυσιμου. οπως αλλαξε τον κανονισμο για τα τεστ στις ευκαμπτες πτερυγες. οταν οι ομαδες βρισκουν καποιο παραθυρακι στους κανονισμους η fia απλα το κλεινει (οταν το αντιλαμβανονται οι αλλες ομαδες). το ιδιο αναμενω και στην περιπτωση της merc. απλα θα ενημερωσει το βιβλιο κανονισμων με το που πρεπει να ειναι οι θεση του αισθητηρα θερμοκρασιας ωστε να μην "κλεβουν" οι ομαδες. Ομαδα που δεν ψαχνει τα γκριζα παραθυρα των κανονισμων δεν κερδιζει. Δειτε το "ντοκυμαντερ" του πως κερδισε η lancia037 τα quattro. Προσωπικη αποψη οι τρυπες στους κανονισμούς για το σχεδιασμό ενος μονοθεσιου πρεπει να κλίνουν μεταξυ ληξης ενος πρωταθληματος και της εναρξης του νεου πρωταθληματος. απαξ και αρχισει ενα πρωταθλημα με ενα σετ κανονισμων πρεπει να τελειωνει με αυτο. 1
haHa Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, eri77 είπε Με κάλυψες.. Από εκεί και πέρα, το πού δίνει σημασία και τι ερμηνεία κάνει ο καθένας, είναι άλλο θέμα Για αυτο ειπα οτι εισαι σωστος σε αυτο και οχι βεβαια στις εικασιες που εκανες πριν. Πχ το οτι η FIA eπεβαλλε κυρωσεις στην Ferrari για τον κινητηρα της ειναι αδιαμφησβητητο γεγονος. Το αν καποια ομαδα(Ferrari,Renault, Mercedes) τωρα παρακαμπτει τον αισθητηρα θερμοκρασιας αερα ειναι απλα εικασια. Θα μαθουμε συντομα αν θα χρειαστει προσαρμογη κανονισμων/ελεγχων οπως πχ υπηρχε με τα flexi wings κλπ. ---------------------------------------- 11 λεπτά πριν, ghostrider είπε κυρωσεις δεν επεβαλλε. Κυρωσεις επιβληθηκαν(απλα δεν μπορουν να αποκαλυψουν τι κυρωσεις ηταν), το δηλωσε ακομα και προεδρος της FIA. Το οτι κατι τοσο ευρεως γνωστο δεν τον γνωριζεις, ειναι αποτελεσμα των διαφορων που γραφουν για mafia και παραποιουν την πραγματικοτητα. Ηταν αλλωστε αυτοι που οταν αρχισαν οι πιο αυστηροι ελεγχοι στους κινητηρες(ακομα και οταν βρηκαν τον Leclerc με 5 κιλα παραπανω καυσιμο και δεν τον εκαναν disqualify!), ελεγαν οτι ηταν δακτυλος της Mercedes και οτι γινονται τα χατηρια της Mercedes, maf1a κλπ. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από haHa
ghostrider Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 και τα 5 κιλα παραθυρακι ηταν. μετα εβαλε η fia να δηλωνουν τα κιλα καυσιμου. και καπως ετσι εμεινε η AM του ελβετικου σουγια Vettel
haHa Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, ghostrider είπε και τα 5 κιλα παραθυρακι ηταν. μετα εβαλε η fia να δηλωνουν τα κιλα καυσιμου. και καπως ετσι εμεινε η AM του ελβετικου σουγια Vettel Ουτε αυτο ισχυει, δεν ηταν παραθυρακι. Κλασικο δωρακι απο την FIA στην Φερραρι ηταν που δεν εκαναν disqualify τον Leclerc. Red Bull expect Leclerc to be disqualified from Abu Dhabi GP Απο την εναρξη εκεινης της σεζον υπηρχε η υποχρεωση να δηλωνουν τα κιλα καυσιμου(technical directive TD/014-19) και η Ferrari βρεθηκε να εχει παραβιασει αυτον τον κανονισμο που ηταν μερος του Sporting Code. Γιατι τωρα εσυ νομιζες οτι ηταν παραθυρακι; Γιατι με τις ανακριβειες που εγραφαν αρκετοι και εφθασαν να κατηγορουν την Mercedes για τους παραπανω ελεγχους που γινοντουσαν στους κινητηρες και στα καυσιμα, προσπαθησαν να καλυφθει η αληθεια και οπως φαινεται το πετυχαν σε μερικες περιπτωσεις οπως αυτη. --------------------------------------------- 42 λεπτά πριν, ghostrider είπε κυρωσεις δεν επεβαλλε. 38 λεπτά πριν, haHa είπε Κυρωσεις επιβληθηκαν(απλα δεν μπορουν να αποκαλυψουν τι κυρωσεις ηταν), το δηλωσε ακομα και προεδρος της FIA. Βρηκα και τις δηλωσεις του Todt που αναφερεται στις κυρωσεις προς την Φερραρι https://www.motorsport.com/f1/news/todt-ferrari-fia-engine-row-sanction-details/4778630/ “If you ask me, I would love to be able to give all the details of the situation, but they [Ferrari] were opposed,” explained Todt. “So, I mean, they have been sanctioned but we cannot give the detail of the sanction." Εδώ και σε ελληνικά : https://www.autoblog.gr/2020/04/12/todt-h-ferrari-htan-antitheth-sto-na-dwsoume-leptomereies-sxetika-me-ton-kinhthra-ths/ "Εάν με ρωτάτε, θα ήθελα πολύ να μπορώ να δώσω όλες τις λεπτομέρειες της κατάστασης, ωστόσο [η Ferrari] ήταν αντίθετη. Έχουν υποστεί κυρώσεις, αλλά δεν μπορούμε να δώσουμε λεπτομέρειες για αυτό." Για αυτο δεν πρεπει να παρασυρομαστε απο αυτους που γραφουν περι maf1a και παραποιουν την πραγματικοτητα. Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από haHa 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Για να δούμε. Μπορεί τώρα να γλιστρήσει κάνας μηχανικός στα paddock και να χαθεί το μισό FP2..
ghostrider Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 δικιο εχεις. ξεχαστηκα. η ομαδα ομως τιμωρηθηκε με 50000 προστιμο. το πληρες σκεπτικο δεν το ειδαμε και οι ομαδες που ειχαν να κερδισουν δεν κανανε ενσταση σε αντιθεση με την ελαφρια τιμωρια (κατ'εμενα) του sir στο UK που η RB εκανε ενσταση και πηρε .. τους 3 κριτες. ας ελπισουμε οτι το FP2 θα γινει ολο αλλιως δυσκολα τα πραγματα απο αποψη δεδομενων για τις ομαδες στον αγωνα. ειναι και στενη πιστα και οποιος κανει λαθος δεν εχει επιστροφη. οι χαλικοπαγιδες παραμονευουν.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ναι, πάει ο Χαμ. Λάστιχα μάλλον Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2021 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις