Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο Μαξ μαζί με τον Μπότας και τον Νόρις είναι οι μεγαλύτεροι χαμένοι της ημέρας. Ο μεν πρώτος με νίκη είτε θα είχε μειώσει στο ελάχιστο τη διαφορά στο οδηγών (αν ο Χαμιλτον τερμάτιζε 2ος) είτε θα ήταν πάλι πρωτοπόρος, οι δε Μπόττας και Νόρις ουσιαστικά πλήρωσαν τις 5-place grid penalty ποινές τους με έναν "αγώνα" εκτός βαθμών, ειδικά σε πίστα που ευνοεί πολύ τα προσπεράσματα και θα μπορούσαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Υπήρχαν και άλλοι λιγότερο χαμένοι, όπως υπήρχαν και κερδισμένοι, π.χ.: οι 2 Γουίλλιαμς.

Όπως ξανάγραψα όμως είναι αστείο αυτό που έγινε άσχετο ποιος είναι μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά. Η F1 ήταν φανερό όταν έδωσε το οκ να βγουν πάλι τα μονοθέσια ότι το έκανε μόνο και μόνο για να γίνει η παρωδία των δύο γύρων και να έχουν πάτημα ότι ο αγώνας τυπικά δεν έγινε cancel. Η δε ορατότητα από τα on-board πλάνα ήταν ακόμα χειρότερη σε σχέση με την πρώτη προσπάθεια που είχε γίνει ένα τρίωρο πριν.

Δεν επιτρέπουν αγώνα οι συνθήκες; Ας μη γίνει αγώνας. Αποζημίωσε τους θεατές, μη διεξάγεις αυτή τη φαρσοκωμωδία των 2 γύρων και μην παίζεις θεάτρο σκιών επί ένα 4ωρο. Κατανοώ, απόλυτα τι αναφέρει το πρωτόκολλο (για την ακριβεία χθες καθόμουν και διάβαζα τι παίζει με τα time limits), αλλά αυτή η συμπεριφορά της F1 απέναντι τόσο στους οδηγούς και τις ομάδες, όσο και στους θεατές από εμένα δεν είναι οκ.

Τεσπά, πάμε για Ολλανδία. Παλαιάς κοπής πίστα, τύπου Μουντζέλο. Την έχω δει και γω στο Ασέτο Κόρσα, έχει μεγάλες πιθανότητες να είναι borefest, αλλά τουλάχιστον θα έχουμε ζάντα εξέδρες από την Παρασκευή. :P

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για να γυρίσουμε πίσω στο θέμα, όσο καθόμουν και έβλεπα χθες το θέατρο του παραλόγου σκεφτόμουν πόσο πιο εύκολα θα ήταν πολλά πράγματα για την F1 αν σιγά σιγά πήγαινε σε καλυμμένους τροχούς. 

Θέματα ασφάλειας, water spraying, better durability και πόσα ακόμη.

Ξέρω κάποιοι θα με πουν ιερόσυλο, αλλά τελικά ποια είναι τα οφέλη των ανοικτών τροχών στην F1 και πως αυτές οι τεχνολογίες έχουν καμία σχέση με αυτοκίνητα παραγωγής (ακόμη και hypercar);

Όταν βλέπω να γίνονται MotoGP αγώνες με συνθήκες έντονης βροχής, με 300 άλογα και 160 κιλά πρωτότυπο, σε δυο τροχούς, σκέφτομαι πόσο έχει χαθεί το νόημα στην μοντέρνα F1.

 

ΥΓ. κάποτε θα το καταφέρω ένα Caterham (ή μήπως Atom;) για να έχω κι εγώ open wheels!

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, skritikos είπε

Για να γυρίσουμε πίσω στο θέμα, όσο καθόμουν και έβλεπα χθες το θέατρο του παραλόγου σκεφτόμουν πόσο πιο εύκολα θα ήταν πολλά πράγματα για την F1 αν σιγά σιγά πήγαινε σε καλυμμένους τροχούς. 

Θέματα ασφάλειας, water spraying, better durability και πόσα ακόμη.

Ξέρω κάποιοι θα με πουν ιερόσυλο, αλλά τελικά ποια είναι τα οφέλη των ανοικτών τροχών στην F1 και πως αυτές οι τεχνολογίες έχουν καμία σχέση με αυτοκίνητα παραγωγής (ακόμη και hypercar);

Όταν βλέπω να γίνονται MotoGP αγώνες με συνθήκες έντονης βροχής, με 300 άλογα και 160 κιλά πρωτότυπο, σε δυο τροχούς, σκέφτομαι πόσο έχει χαθεί το νόημα στην μοντέρνα F1.

Στην F1 πρεπει να σκεφτουν και την ασφαλεια των κριτων, των θεατων κλπ που στο motogp ειναι πολυ-πολυ μικρος ο κινδυνος και για αυτο μπορει να ειναι πιο ευκολη η αποφαση για την διεξαγωγη ενος πολυ βροχινου αγωνα.
Κατα τα αλλα, μια χαρα βλεπουμε και f1 βροχινους αγωνες, απλα χθες ηταν ειδικη περιπτωση.

Καταλαβαινω οτι ολοι ξενερωσαμε χθες, αλλα τοση βροχη με μηδεν ορατοτητα συμβαινει μια φορα στα 10-20 χρονια.

Χασαμε λοιπον εναν αγωνα στα 10-20 χρονια. Εδω "χανουμε" 2-3 καθε χρονο λογω borefest διαταξης της πιστας.
Δεν χρειαζεται να αλλαξουμε τον σχεδιασμο τον μονοθεσιων για εναν χαμενο αγωνα στα 10-20 χρονια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Στην F1 πρεπει να σκεφτουν και την ασφαλεια των κριτων, των θεατων κλπ που στο motogp ειναι πολυ-πολυ μικρος ο κινδυνος.

Καταλαβαινω οτι ολοι ξενερωσαμε χθες, αλλα τοση βροχη με μηδεν ορατοτητα συμβαινει μια φορα στα 10-20 χρονια.

Χασαμε λοιπον εναν αγωνα στα 10-20 χρονια. Εδω "χανουμε" 2-3 καθε χρονο λογω borefest διαταξης της πιστας.
Δεν χρειαζεται να αλλαξουμε τον σχεδιασμο τον μονοθεσιων για εναν χαμενο αγωνα στα 10-20 χρονια.

Σκέφτομαι γενικότερα με αφορμή το χθεσινό. Γενικά συμφωνώ για την σπανιότητα του χθεσινού αλλά σκέφτομαι γενικότερα για το νόημα των open wheels.

Δημοσ.

Έβγαλε ανακοίνωση η F1 πως ερευνά πιθανές λύσεις για να αποζημιωθούν οι κάτοχοι εισητηρίων στο Σπα.

Μερικές πρώτες ιδέες που μου ήρθαν:

  • Μία δωρεάν συνεδρία Πιλάτες με τον γκουρού του είδους Λιούις Χάμιλτον
  • Μπλουζάκι "Είδα Κι Εγώ Τον Μεϊλάντερ Να Κάνει Ταχύτερο Γύρο Στο Σπα" (μεγέθη XL-XXXL διαθέσιμα)
  • Μαξιλάρι ταξιδιού με αυτόγραφο από τον Λάντο Νόρρις
  • Αντιολισθητικό πατάκι Ρεντ Μπουλ Ρέισινγκ (κατάλληλο και για τροχοβίλες)
  • Βιβλίο "Ο Αγών Μου", με αφιέρωση από Μπέρνι Έκκλεστον
  • Κλήρωση για δωρεάν προσκλήσεις σε αγώνες W Series - ο πρώτος κερδίζει πρόσκληση για έναν αγώνα, ο δεύτερος για δύο αγώνες 😁
  • Αφίσα "Οδηγός Της Ημέρας - Μαξ Φερστάππεν Βέλγιο 2021"
  • CD "Οι Οδηγοί Φόρμουλα 1 Τραγουδούν", περιλαμβάνει τα κομμάτια "Κάρλος Σάινθ - Σμούδ Οπερέιτορ", "Λάντο Νόρρις - Πους Δε Φίιλινγκ Ον (Σατερντέι Σάντει Γιέα)" και άλλες μεγάλες επιτυχίες από το τίμ ρέντιο

 

  • Like 1
Δημοσ.

το αντιολισθητικο πατακι για να αξιζει πρεπει να ειναι υπογεγραμενο απο grosjean και bottas ..
για το βιβλιο ο σωστος για να το υπογραψει ειναι ο max mosley αλλα μας αφησε χρονους ..

Δημοσ.

"Βρεθηκε" τελικα το πως εκλεισε την ψαλιδα η Merc απεναντι στην RB.
Η RB εκανε ερωτημα για ξεκαθαρισμα των κανονισμων σχετικα με την θερμοκρασια εισαγωγης αερα στους κινητηρες.
Απο οτι φαινεται η merc μετα το silverstone μπορεσε να "κατευθυνει" περισσοτερο κρυο αερα στον κινητήρα, χωρις οι σενσορες θερμοκρασιας που υπαρχουν για να μετραει η FIA  να αντιλαμβανονται κατι τετοιο.
Αποτελεσμα στην φαση της επιταχυνσης τα μονοθεσια με το αστερακι επιταχυνουν σαν να εχουν νεφτι μεχρι να εξισωθει η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα.
Οι φημες λενε οτι τους προδωσαν τα GPS logs (και ισως και μερικοι μηχανικοι που φυγανε απο την AMG προς αλλες κατευθυνσεις IMHO).
Μενει να δουμε αν η τεχνική οδηγια - επεξηγηση στην ερωτηση της RB θα κοψει τη φορα της Merc η θα κανει τις ομαδες να ακολουθησουν τον ιδιο δρομο.


https://www.planetf1.com/news/red-bull-mercedes-power-unit-trick/?utm_source=vuukle&utm_medium=talk_of_town

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.

Αναμενω απάντηση από FIA: "Παρανομη μέθοδος, αλλά μπορει να χρησιμοποιηθει για φετος και από του χρόνου καταργείται (σαν το DAS) " για να λυσσάξουν τα τρόλια :D 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, ghostrider είπε

"Βρεθηκε" τελικα το πως εκλεισε την ψαλιδα η Merc απεναντι στην RB.
Η RB εκανε ερωτημα για ξεκαθαρισμα των κανονισμων σχετικα με την θερμοκρασια εισαγωγης αερα στους κινητηρες.
Απο οτι φαινεται η merc μετα το silverstone μπορεσε να "κατευθυνει" περισσοτερο κρυο αερα στον κινητήρα, χωρις οι σενσορες θερμοκρασιας που υπαρχουν για να μετραει η FIA  να αντιλαμβανονται κατι τετοιο.
Αποτελεσμα στην φαση της επιταχυνσης τα μονοθεσια με το αστερακι επιταχυνουν σαν να εχουν νεφτι μεχρι να εξισωθει η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα.
Οι φημες λενε οτι τους προδωσαν τα GPS logs (και ισως και μερικοι μηχανικοι που φυγανε απο την AMG προς αλλες κατευθυνσεις IMHO).
Μενει να δουμε αν η τεχνική οδηγια - επεξηγηση στην ερωτηση της RB θα κοψει τη φορα της Merc η θα κανει τις ομαδες να ακολουθησουν τον ιδιο δρομο.


https://www.planetf1.com/news/red-bull-mercedes-power-unit-trick/?utm_source=vuukle&utm_medium=talk_of_town

BWOAH

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...