Πιτούλιας Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, haHa είπε Ο κανονισμος με την 2η παραγραφο που επικαλειται ο Πιτουλιας: Οι συνεχεις ανακριβειες: Η πραγματικοτητα σε τυχαιους αγωνες: Bahrain: bahrain.pdf "A fuel sample was taken from car number 44." (Hamilton) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Imola: Imola.pdf "A fuel sample was taken from car number 04." (Norris) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Monaco: Monaco.pdf "A fuel sample was taken from car number 33." (Verstappen) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Austrian: Austrian.pdf "A fuel sample was taken from car number 16." (Leclerc) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Πάλι τα ίδια; Είπα "τέλος" καθώς δεν ήθελα να το συνεχίσω, αλλά εσύ το διάλεξες. Επικαλείσαι συνέχεια το 6.6.2, και το κοκκίνισες τώρα κιόλας, άρα λοιπόν στις Τεχνικές Αναφορές μετά από κάθε GP, η δειγματοληψία καυσίμου, όπως στην περίπτωση του LEC που έχεις κιτρινίσει, γίνεται με βάση αυτό και ως εκ τούτου αυτό αποδεικνύει πως λέω ανακρίβειες, σωστά; Ή κατάλαβα λάθος;
tommy^ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, skritikos είπε Στους αγώνες υπάρχουν μόνο οι κανονισμοί. Τα υπόλοιπα μπορούν να ερμηνευθούν με πολλούς τρόπους οπότε δεν έχουν χώρο. Αυτό ισχύει από τους αγώνες R/C cars μέχρι και την F1. Και φυσικά κάθε άλλη μορφή αγώνων. Και οι κανονισμοί φυσικά γράφονται από ανθρώπους, και πάντα θα υπάρχουν παραλείψεις και ελλείψεις. Γιατί είναι τόσο περίεργο αυτό στα αυτιά σας; Οι ομάδες ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ πως ακολουθούν όλους τους κανονισμούς και έχουν δικαίωμα συμμετοχής μόνο κάτω από αυτούς τους όρους. Κρίνεις αν κατέχω την κοινή λογική και την ηθική; Αλήθεια τώρα; Από ένα Thread για την Formula 1; 🤐 Πολλες ερμηνειες υπαρχουν οταν ενας κανονισμος ειναι ελλιπης ή μη σωστα διατυπωμενος. Φαινεται σου ειναι εξαιρετικα δυσνοητο το γεγονος πώς ενας κανονισμος της F1 εχει μια τετοια "παιδαριωδη" ελλειψη. Δεν πειραζει, το καταλαβαμε, προχωραμε παρακατω. Δε σε κρινω εγω, μονος σου εκτιθεσαι. Οταν δεν αντιλαμβανεσαι την "τρυπα" στον κανονισμο που αναφερομαστε και απλα αναμασας κουβεντες του στυλ "ο κανονισμος αυτα λεει και μπλα μπλα ετσι ειναι στους αγωνες μπλα μπλα" (λες και στη ζωη δεν υπαρχουν κανονες, μονο στην F1 υπαρχουν) τοτε, σορρυ ναι, απο τη συμπεριφορα σου φαινεται να εχεις ελλειψη κοινης λογικης. Ή απλα εισαι ακομα αν βαμμενο fanboy. Διαλεξε τι απο τα δυο εισαι.
skritikos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 7 λεπτά πριν, tommy^ είπε Πολλες ερμηνειες υπαρχουν οταν ενας κανονισμος ειναι ελλιπης ή μη σωστα διατυπωμενος. Φαινεται σου ειναι εξαιρετικα δυσνοητο το γεγονος πώς ενας κανονισμος της F1 εχει μια τετοια "παιδαριωδη" ελλειψη. Δεν πειραζει, το καταλαβαμε, προχωραμε παρακατω. Δε σε κρινω εγω, μονος σου εκτιθεσαι. Οταν δεν αντιλαμβανεσαι την "τρυπα" στον κανονισμο που αναφερομαστε και απλα αναμασας κουβεντες του στυλ "ο κανονισμος αυτα λεει και μπλα μπλα ετσι ειναι στους αγωνες μπλα μπλα" (λες και στη ζωη δεν υπαρχουν κανονες, μονο στην F1 υπαρχουν) τοτε, σορρυ ναι, απο τη συμπεριφορα σου φαινεται να εχεις ελλειψη κοινης λογικης. Ή απλα εισαι ακομα αν βαμμενο fanboy. Διαλεξε τι απο τα δυο εισαι. Εσύ είσαι σίγουρα άλλος ένας στο ignore list μου.
tommy^ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 41 λεπτά πριν, skritikos είπε Εσύ είσαι σίγουρα άλλος ένας στο ignore list μου. Δοξα τω Θεω!
dafnoula13 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Χαλαρώστε παιδιά, κουβέντα να κάνουμε όχι να μαλώνουμε. 2
liakinen Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, mandos είπε και που να σφίξουν και οι ζέστες Πόσο ακόμα θες να σφίξουν σε λίγο θα φοράμε λευκές κελεμπίες 😋 Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2021 από liakinen 2
Πιτούλιας Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 Υπενθυμίζω στο χρήστη @haHa πως του έχω απευθύνει ερώτηση και οφείλει να απαντήσει. 1
Πιτούλιας Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 10/8/2021 στις 12:52 ΜΜ, haHa είπε Ο κανονισμος με την 2η παραγραφο που επικαλειται ο Πιτουλιας: Οι συνεχεις ανακριβειες: Η πραγματικοτητα σε τυχαιους αγωνες: Bahrain: bahrain.pdf "A fuel sample was taken from car number 44." (Hamilton) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Imola: Imola.pdf "A fuel sample was taken from car number 04." (Norris) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Monaco: Monaco.pdf "A fuel sample was taken from car number 33." (Verstappen) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Austrian: Austrian.pdf "A fuel sample was taken from car number 16." (Leclerc) "The fuel samples have been checked for density and analysed by gas chromatography." Λοιπόν, θεωρώ πως έδωσα ικανοποιητικό περιθώριο χρόνου στο χρήστη @haHa να απαντήσει, αλλά δεν το έκανε. Επίσης, τόνισα πιό πριν πως σταματάω καθώς δεν ήθελα να τον εκθέσω για άλλη μιά φορά. Αλλά αφού αυτός το διάλεξε, τώρα θα υποστεί και τις συνέπειες. Υπενθυμίζω για τους τύπους, πως από την αρχή αντικείμενό μας ήταν ο αποκλεισμός του VET και το άρθρο 6.6.2 της FIA μέσω του οποίου αποφασίστηκε αυτός ο αποκλεισμός. Έχοντας ως οδηγούς το αναλυτικό άρθρο του Motorsport και το 6.6.2 της FIA, έγραψα πως: Αναφορά σε κείμενο Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του 6.6.2, ο έλεγχος για τα καύσιμα γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ο ανωτέρω χρήστης, στην αγωνιώδη του προσπάθεια να αποδείξει πως γράφω ανακρίβειες, παρέθεσε τις Τεχνικές Αναφορές των GP, στις οποίες απλά αναγράφεται: Έχουμε μιά αναφορά περί "fuel sample" και ο χρήστης έχει νομίσει πως έχει πιάσει τον παπά από τα μπαλάκια, το αποκαλεί "πραγματικότητα" και το κοτσάρει εδώ, με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων. Όμως σε αυτήν την απόπειρά του, "ξέχασε" να παραθέσει και την Τεχνική Αναφορά από το GP της Ουγγαρίας. Και έχω τη λέξη ξέχασε εντός εισαγωγικών, διότι ο συγκεκριμένος χρήστης, όπως του έχουν τονίσει και άλλοι εδώ, μονίμως ακολουθεί τις ίδιες τακτικές, απόκρυψη στοιχείων, χρήση υψηλής κοπτοραπτικής, "εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς" κλπ. στην προσπάθειά του ταιριάξει τα πράγματα στην αφήγησή του και να υποτιμήσει τη νοημοσύνη των υπολοίπων. Και για ποιόν λοιπόν λόγο η Τεχνική Αναφορά του GP της Ουγγαρίας είναι σημαντική; Διότι περιέχει αυτό: Το οποίο επιβεβαιώνει οριστικά και απόλυτα τον αρχικό ισχυρισμό μου, πως μόνο τα μονοθέσια που δεν έχουν επιστρέψει στα pit ελέγχονται για τα καύσιμα, σύμφωνα με το 6.6.2., καθώς όντως αναφέρονται μόνο τα μονοθέσια το οποία δεν επέστρεψαν στα pit και ως εκ τούτου ελέγχθηκαν για το δείγμα του ενός λίτρου. Και εάν κάποιος εξακολουθεί να έχει αντίρρηση, παρακάτω στο ίδιο έγγραφο υπάρχει αυτό: Εάν λοιπόν τα καύσιμα του μονοθεσίου 33 αντλούνταν σύμφωνα με το 6.6.2, το μονοθέσιο 33 θα αναφερόταν και αυτό στην παραπάνω πρόταση, μαζί με τα μονοθέσια 05, 63 και 06. Άρα λοιπόν, το δείγμα καυσίμου που αναφέρεται στις Τεχνικές Αναφορές των GP, είναι άσχετο και ανεξάρτητο από το 6.6.2 και αποτελεί έναν απλό έλεγχο ρουτίνας περί της πυκνότητάς του. Νομίζω πως πιό απλό και ξεκάθαρο δεν γίνεται. Αλλά όπως έχω ήδη τονίσει, ακόμη και η απλή ανάγνωση για κάποιους εξακολουθεί να αποτελεί πυρηνική φυσική. Προκαλώ λοιπόν άπαντες, και ειδικά αυτούς που σπεύδουν να καταπιούν αμάσητα αυτά που γράφει ο συγκεκριμένος χρήστης, να βρούν στις Τεχνικές Αναφορές τη φράση "It was checked on car X whether a 1.0 litre sample of fuel could be taken". Μέχρι να το βρείτε λοιπόν, η κατηγορία περί "ανακριβειών" όχι μόνο καταρρίπτεται, αλλά επιστρέφεται Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2021 από Hal9000
Moderators Spect~ Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Moderators Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 38 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Λοιπόν, θεωρώ πως έδωσα ικανοποιητικό περιθώριο χρόνου στο χρήστη @haHa να απαντήσει, αλλά δεν το έκανε. Επίσης, τόνισα πιό πριν πως σταματάω καθώς δεν ήθελα να τον εκθέσω για άλλη μιά φορά. Αλλά αφού αυτός το διάλεξε, τώρα θα υποστεί και τις συνέπειες. Υπενθυμίζω για τους τύπους, πως από την αρχή αντικείμενό μας ήταν ο αποκλεισμός του VET και το άρθρο 6.6.2 της FIA μέσω του οποίου αποφασίστηκε αυτός ο αποκλεισμός. Έχοντας ως οδηγούς το αναλυτικό άρθρο του Motorsport και το 6.6.2 της FIA, έγραψα πως: Ο ανωτέρω χρήστης, στην αγωνιώδη του προσπάθεια να αποδείξει πως γράφω ανακρίβειες, παρέθεσε τις Τεχνικές Αναφορές των GP, στις οποίες απλά αναγράφεται: Έχουμε μιά αναφορά περί "fuel sample" και ο χρήστης έχει νομίσει πως έχει πιάσει τον παπά από τα μπαλάκια, το αποκαλεί "πραγματικότητα" και το κοτσάρει εδώ, με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων. Όμως σε αυτήν την απόπειρά του, "ξέχασε" να παραθέσει και την Τεχνική Αναφορά από το GP της Ουγγαρίας. Και έχω τη λέξη ξέχασε εντός εισαγωγικών, διότι ο συγκεκριμένος χρήστης, όπως του έχουν τονίσει και άλλοι εδώ, μονίμως ακολουθεί τις ίδιες τακτικές, απόκρυψη στοιχείων, χρήση υψηλής κοπτοραπτικής, "εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς" κλπ. στην προσπάθειά του ταιριάξει τα πράγματα στην αφήγησή του και να υποτιμήσει τη νοημοσύνη των υπολοίπων. Και για ποιόν λοιπόν λόγο η Τεχνική Αναφορά του GP της Ουγγαρίας είναι σημαντική; Διότι περιέχει αυτό: Το οποίο επιβεβαιώνει οριστικά και απόλυτα τον αρχικό ισχυρισμό μου, πως μόνο τα μονοθέσια που δεν έχουν επιστρέψει στα pit ελέγχονται για τα καύσιμα, σύμφωνα με το 6.6.2., καθώς όντως αναφέρονται μόνο τα μονοθέσια το οποία δεν επέστρεψαν στα pit και ως εκ τούτου ελέγχθηκαν για το δείγμα του ενός λίτρου. Και εάν κάποιος εξακολουθεί να έχει αντίρρηση, παρακάτω στο ίδιο έγγραφο υπάρχει αυτό: Εάν λοιπόν τα καύσιμα του μονοθεσίου 33 αντλούνταν σύμφωνα με το 6.6.2, το μονοθέσιο 33 θα αναφερόταν και αυτό στην παραπάνω πρόταση, μαζί με τα μονοθέσια 05, 63 και 06. Άρα λοιπόν, το δείγμα καυσίμου που αναφέρεται στις Τεχνικές Αναφορές των GP, είναι άσχετο και ανεξάρτητο από το 6.6.2 και αποτελεί έναν απλό έλεγχο ρουτίνας περί της πυκνότητάς του. Νομίζω πως πιό απλό και ξεκάθαρο δεν γίνεται. Αλλά όπως έχω ήδη τονίσει, ακόμη και η απλή ανάγνωση για κάποιους εξακολουθεί να αποτελεί πυρηνική φυσική. Προκαλώ λοιπόν άπαντες, και ειδικά αυτούς που σπεύδουν να καταπιούν αμάσητα αυτά που γράφει ο συγκεκριμένος χρήστης, να βρούν στις Τεχνικές Αναφορές τη φράση "It was checked on car X whether a 1.0 litre sample of fuel could be taken". Μέχρι να το βρείτε λοιπόν, η κατηγορία περί "ανακριβειών" όχι μόνο καταρρίπτεται, αλλά επιστρέφεται και τρίβεται για τα καλά στα μούτρα του κατήγορου. Δεν ξέρω για ποιόν λόγο ο συγκεκριμένος χρήστης ακολουθεί μονίμως τις ίδιες τακτικές, εάν γίνεται σκόπιμα ή επειδή όλοι οι κάλοι έχουν φύγει από τα πόδια και έχουν πάει στο κεφάλι. Αυτό που ξέρω είναι πως εάν είναι σωστός, θα πρέπει στην προκειμένη περίπτωση να γράψει ένα απλό "Έχεις δίκιο", τίποτα παραπάνω. Σε διαφορετική περίπτωση θεωρώ πως η διαχείριση του ιστότοπου εδώ θα πρέπει να εξετάσει τον οριστικό αποκλεισμό του, διότι επανειλημμένα επιχειρεί σκόπιμα να αποπροσανατολίσει και να παραπλανήσει άλλους χρήστες. Κάτι το οποίο του έχουν αναφέρει και άλλοι. Fuel draining and sampling 6.6.1 Competitors must provide a means of removing all fuel from the car. 6.6.2 Competitors must ensure that a 1.0 litre sample of fuel may be taken from the car at any time during the Event. After a practice session, if a car has not been driven back to the pits under its own power, it will be required to supply the above mentioned sample plus the amount of fuel that would have been consumed to drive back to the pits. The additional amount of fuel will be determined by the FIA. Η πρωτη προταση του 6.6.2 δηλώνει οτι πρέπει τα μονοθέσια να εχουν 1 λίτρο για έλεγχο σε περίπτωση που ζητηθεί είτε αυτο ειναι για έλεγχο αν ειναι ίδιο με αυτο που εοχυν δηλώσει ειτε γιατι θελουν να το κανουν σφηνάκια ειτε για οτι αλλο λόγω το χρειαστούν. Η δεύτερη πρόταση, αυτη που ξεκινάει με το "after a practice.." ειναι μία πιο ειδική περίπτωση και ξεκαθαρίζει οτι εκτός απο το 1 λιτρο πρεπει να δωσουν και το αντίστοιχο για το κομμάτι που τους εχει μείνει. Πολύ σημαντικό οτι η πρώτη πρόταση αφορά οποιαδήποτε στιγμή του event ενω η δεύτερη αφορα τα practice session. Με λίγα λόγια, στο μονοθέσιο 33 ο αρχικός έλεγχος που ήθελαν να κάνουν ηταν ως προς τη σύσταση του καυσίμου εαν όμως δεν μπορούσαν να παρουν το 1 λίτρο που απαιτείται τότε θα είχε θέμα.. Αν προσέξεις στο τέλος γράφει: All car weights and the items checked were found to be in conformity with the 2021 FIA Formula One Technical Regulations. Το οποίο σημαίνει οτι το μονοθέσιο 33 ηταν σε συμόρφωση με τον 6.6.2 που λεει οτι πρεπει να δώσει 1λιτρο καύσιμο οποιαδήποτε στιγμή του ζητηθεί. 2
Πιτούλιας Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 33 λεπτά πριν, Spect~ είπε Με λίγα λόγια, στο μονοθέσιο 33 ο αρχικός έλεγχος που ήθελαν να κάνουν ηταν ως προς τη σύσταση του καυσίμου εαν όμως δεν μπορούσαν να παρουν το 1 λίτρο που απαιτείται τότε θα είχε θέμα.. Το οποίο σημαίνει οτι το μονοθέσιο 33 ηταν σε συμόρφωση με τον 6.6.2 που λεει οτι πρεπει να δώσει 1λιτρο καύσιμο οποιαδήποτε στιγμή του ζητηθεί. Δηλαδή ρε φίλε μου, σοβαρά τώρα; Μετά τα "εδώ παπάς, εκεί παπάς" θα παίξουμε και την κολοκυθιά τώρα; Εδώ τα πράγματα είναι σαφή και αναφέρει το έγγραφο καθαρά ποιά μονοθέσια ελέγχθηκαν με τη διαδικασία του 6.6.2. Και το μονοθέσιο 33 απουσιάζει. Ποιά "αν δεν μπορούσαν να πάρουν" κλπ.; Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Και μας κοπανάς στο τέλος τη γενικολογία της FIA, για να αποδείξεις τί; Το ειδικό, το οποίο δεν υπάρχει στο έγγραφο; Αυτά είναι υποθέσεις και ευσεβείς πόθοι.
skritikos Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 16 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Δηλαδή ρε φίλε μου, σοβαρά τώρα; Μετά τα "εδώ παπάς, εκεί παπάς" θα παίξουμε και την κολοκυθιά τώρα; Εδώ τα πράγματα είναι σαφή και αναφέρει το έγγραφο καθαρά ποιά μονοθέσια ελέγχθηκαν με τη διαδικασία του 6.6.2. Και το μονοθέσιο 33 απουσιάζει. Ποιά "αν δεν μπορούσαν να πάρουν" κλπ.; Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Και μας κοπανάς στο τέλος τη γενικολογία της FIA, για να αποδείξεις τί; Το ειδικό, το οποίο δεν υπάρχει στο έγγραφο; Αυτά είναι υποθέσεις και ευσεβείς πόθοι. Ή μας τρολλάρεις ή απλά δεν κατανοείς τι διαβάζεις γιατί τα διαβάζεις βιαστικά και έχοντας ήδη αποφασίσει τα συμπεράσματα σου. 6
Moderators Spect~ Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Moderators Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 27 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Δηλαδή ρε φίλε μου, σοβαρά τώρα; Μετά τα "εδώ παπάς, εκεί παπάς" θα παίξουμε και την κολοκυθιά τώρα; Εδώ τα πράγματα είναι σαφή και αναφέρει το έγγραφο καθαρά ποιά μονοθέσια ελέγχθηκαν με τη διαδικασία του 6.6.2. Και το μονοθέσιο 33 απουσιάζει. Ποιά "αν δεν μπορούσαν να πάρουν" κλπ.; Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Και μας κοπανάς στο τέλος τη γενικολογία της FIA, για να αποδείξεις τί; Το ειδικό, το οποίο δεν υπάρχει στο έγγραφο; Αυτά είναι υποθέσεις και ευσεβείς πόθοι. O 6.6.2 που ξεκιναει εκει που λεει οτι πρεπει να παρέχουν 1 λιτρο καυσιμο ή εκει που λεει για το οτι αυτοι που σταματησυν πεκτος πιτ θα πρεπει να δωσουν 1 + οτι αλλο ειναι; Εχεις προβλημα κατανόησης και επισης δεν εισαι διατεθιμένος να κανεις συζητηση αλλα θες απλα να επιβαλεις αυτο που εσυ νομιζεις σωστο πραγμα που ΟΛΟΙ εδω μεσα σου λενε οτι δεν ισχυει 4
Πιτούλιας Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Έχει ήδη καταστεί σαφές για το ποιοί είναι αυτοί που παίζουν παιχνίδια και προσπαθούν να ερμηνεύσουν κατά το δοκούν. Έχω ισχυριστεί από την αρχή πως μόνο όσοι δεν επιστρέφουν στα pit ελέγχονται για το 1 λίτρο, και το έγγραφο της FIA στο GP της Ουγγαρίας το επιβεβαιώνει πανηγυρικά καθώς αναφέρει πως κλήθηκαν να ελεγχθούν για το 1 λίτρο μόνο τα μονοθέσια 05, 63 και 06, αυτά δηλαδή που όντως δεν επέστρεψαν στα pits. Πιό καθαρά δεν γίνεται. Αν δεν μας βρούν λοιπόν οι ανωτέρω κύριοι τη φράση "It was checked on car X whether a 1.0 litre sample of fuel could be taken" στις υπόλοιπες Τεχνικές Αναφορές, η οποία και χρησιμοποιήθηκε στο τελευταίο GP, και η οποία και θα πληροί τα κριτήρια ελέγχου του 6.6.2, επαληθεύοντας πως συγκεκριμένα μονοθέσια ελέγχονται με βάση αυτό, όπως κι έγινε στο GP της Ουγγαρίας, δεν χρειάζεται να πω τίποτα περισσότερο και δεν χρειάζεται να επανέλθω. Οι κύριοι μπορούν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε υποθετικά σενάρια επιθυμούν.
skritikos Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο η Aston Martin απέσυρε το Appeal για την απόφαση της Ουγγαρίας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις