mandos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 https://www.formula1.com/en/latest/article.stewards-dismiss-aston-martins-request-for-review-of-vettels-hungarian-gp.4T6nL3WlcKdsTRakx0ciNg.html Αναφορά σε κείμενο After the hearing the FIA revealed that Aston Martin had discovered that a faulty fuel pump meant a "significant amount of fuel was inadvertently discharged from the fuel cell of Car 5" meaning FIA personnel could only extract 0.3 litres. This was accepted as 'new evidence' but in their decision document, the stewards said it was irrelevant why there was less than 1.0 litres of fuel in the car - writing that in order to secure a right of review, "Aston Martin would have had to present facts that actually more than 1 litre of fuel was remaining. The explanation why this requirement could not be met is not relevant to the decision as to whether a breach of the regulations has occurred." Therefore the officials dismissed the request for a right of review, which means Vettel's disqualification from the race stands pending further appeal from Aston Martin, which the team say they are still considering.
haHa Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 11 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε Να μας πείς πού ΑΚΡΙΒΩΣ διαφωνείς σε αυτά του άρθρου και σε αυτά που είπα βάσει αυτού και των κανονισμών. Και όπως ήδη σε ρώτησα, ποιά πράγματα είναι "ξεκάθαρα κι απλά", όπως είπες πιό πριν. Κατεβατά άνευ τοποθέτησης είναι παντελώς άκυρα. Δεκτή οιαδήποτε άποψη, αρκεί να συνοδεύεται με κάποια απόπειρα τεκμηρίωσης. Ο κανονισμος: Η "κατανοηση": Στις 6/8/2021 στις 4:56 ΜΜ, Πιτούλιας είπε Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του 6.6.2, ο έλεγχος για τα καύσιμα γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. 18 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε Επεξεργασία: Βρε, καταλαβαίνετε τί διαβάζετε στο άρθρο 6;; Και βέβαια μπορεί να κάνει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, αλλά λέει πως το κάνει μόνο εάν ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν. Ο Πιτουλιας εχει δειξει οτι αδυνατει να καταλαβει τα πιο απλα πραγματα και τα διαστρεβλωνει. Για να καλυψει αυτην την αδυναμια, συχνα προχωραει σε σχολια τυπου "Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν", "Κατεβατά άνευ τοποθέτησης είναι παντελώς άκυρα" που ειναι αυτο ακριβως που ο ιδιος κανει. 2 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 11 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε Να μας πείς πού ΑΚΡΙΒΩΣ διαφωνείς σε αυτά του άρθρου και σε αυτά που είπα βάσει αυτού και των κανονισμών. Και όπως ήδη σε ρώτησα, ποιά πράγματα είναι "ξεκάθαρα κι απλά", όπως είπες πιό πριν. Κατεβατά άνευ τοποθέτησης είναι παντελώς άκυρα. Δεκτή οιαδήποτε άποψη, αρκεί να συνοδεύεται με κάποια απόπειρα τεκμηρίωσης. Σοβαρά; Το άρθρο εξηγεί αναλυτικά το τί συνέβη, αναφέρει επίσης τα όσα ανέφερα για τα 6.6.2 και 6.6.4 και επίσης αναφέρει πως η Aston Martin μιλάει για χαλασμένη αντλία. Όσον αφορά τη χαλασμένη αντλία τουλάχιστον, δεν είναι αυτό, ας το πούμε, κάτι καινούριο; Ο "φίλος" σου, ο οποίος κατά τ' άλλα συμφωνεί...διαφωνώντας μαζί μου, "επέλεξε" να το αγνοήσει αυτό, κι απ' ότι βλέπω, το αγνοείς κι εσύ επίσης. Γιατί; Μήπως είναι σκόπιμο; Η αναφορά των αγωνοδικών λέει αυτό ακριβώς που ήδη έχει ειπωθεί και εξηγηθεί. Την ακριβή άποψή σου θέλω για το πού διαφωνείς σε αυτά που διαβάσαμε και στο άρθρο αλλά και σε αυτά που έγραψα κατόπιν εγώ. Πες μας λοιπόν, τί ήταν αυτό που κατάλαβες εσύ; Καλό είναι να λες πως κατάλαβες, αλλά δεν μας είπες τί και ποιό ήταν αυτό που κατάλαβες. Δυό λόγια μόνο, και όχι άσχετα κατεβατά. Για το 1.8, το οποίο ήταν μιά απόπειρα αποπροσανατολισμού, όπως ήδη απάντησα πιό πριν, και ειδικά για το 6.6.2 που ανέφερες "μέσω των αγωνοδικών", η απάντηση είναι ήδη εδώ, στο άρθρο που παρέθεσα: Τα 2.7 και 5.10.3 που παραθέτεις είναι παντελώς άσχετα και είναι μία ακόμα απόπειρα αποπροσανατολισμού. Και το 6.6.3 είναι επίσης κάτι "καινούριο", το οποίο θα έπρεπε να είχε γίνει, πριν ο ελεγκτής της FIA παραπέμψει στο 6.6.4. Θα έπρεπε να έχει εφαρμόσει αυτό το άρθρο, την εξωτερική απόπειρα άντλησης δηλαδή. Αλλά δεν το έκανε, δεν έδωσε αυτήν τη δυνατότητα στην Aston Martin. Σημείωση: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, συγγνώμη για το γέλωτα, αλλά την ώρα που γράφω αυτό το μήνυμα, διαβάζω και την απόφαση που βγήκε πριν από λίγο. Εντάξει, ακριβώς αυτά που παρατήρησα στο μήνυμά μου πριν λίγες μέρες: Aston Martin supplied detailed information from its fuel system which it claimed showed it had experienced a failure during the race. As a result “a significant amount of fuel was inadvertently discharged from the fuel cell” of Vettel’s car during the race. The stewards agreed this evidence constituted a “new element”. However they pointed out it did not change the fact Aston Martin were unable to give a sufficient sample after the race. Aston Martin originally claimed there was a further 1.44 litres of fuel in Vettel’s car. However, the stewards noted, “an analysis of various data carried out after August 1st, 2021 showed that there was actually less than one litre remaining at the end of the race due to an initially unnoticed malfunction in the fuel system.” The F1 rule book “unequivocally calls for a remaining amount of one litre and does not allow any exceptions under which circumstances or for what reasons it could be dispensed with”, they added. Παραδέχονται λοιπόν πως υπάρχει πιθανότητα δυσλειτουργίας της αντλίας, αλλά δυστυχώς "οι κανονισμοί μας δεν το προβλέπουν". ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Εχει δίκιο ο @haHa σε αυτο που λεει. . Δεν ελεγχουν μονο οποιον δεν παει στα πιτ απλα αυτοι που δεν πανε στα πιτ ειναι περισσότερο "υποπτοι" οποτε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα τον ελεγξουν. Τωρα αν ελεγξουν καποιον που εχει σταματησει κανονικα στα πιτ συμφωνα με τον κανονισμο πρεπει να δωσει 1 λιτρο καυσιμο ενω αν ελεγξουν κάποιον εκτος πιτ πρεπει να δωσει 1 λιτρα + οτι θα εκαιγε για να φτασει εκει. Δηλαδη αν ηθελε 2 λιτρα απο το σημειο που σταματησε μεχρι τα πιτε τοτε θα επρεπε να δωσει 3 λιτρα καυσιμο και οχι 1 1
skritikos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε Να μας πείς πού ΑΚΡΙΒΩΣ διαφωνείς σε αυτά του άρθρου και σε αυτά που είπα βάσει αυτού και των κανονισμών. Και όπως ήδη σε ρώτησα, ποιά πράγματα είναι "ξεκάθαρα κι απλά", όπως είπες πιό πριν. Κατεβατά άνευ τοποθέτησης είναι παντελώς άκυρα. Δεκτή οιαδήποτε άποψη, αρκεί να συνοδεύεται με κάποια απόπειρα τεκμηρίωσης. Σοβαρά; Το άρθρο εξηγεί αναλυτικά το τί συνέβη, αναφέρει επίσης τα όσα ανέφερα για τα 6.6.2 και 6.6.4 και επίσης αναφέρει πως η Aston Martin μιλάει για χαλασμένη αντλία. Όσον αφορά τη χαλασμένη αντλία τουλάχιστον, δεν είναι αυτό, ας το πούμε, κάτι καινούριο; Ο "φίλος" σου, ο οποίος κατά τ' άλλα συμφωνεί...διαφωνώντας μαζί μου, "επέλεξε" να το αγνοήσει αυτό, κι απ' ότι βλέπω, το αγνοείς κι εσύ επίσης. Γιατί; Μήπως είναι σκόπιμο; Η αναφορά των αγωνοδικών λέει αυτό ακριβώς που ήδη έχει ειπωθεί και εξηγηθεί. Την ακριβή άποψή σου θέλω για το πού διαφωνείς σε αυτά που διαβάσαμε και στο άρθρο αλλά και σε αυτά που έγραψα κατόπιν εγώ. Πες μας λοιπόν, τί ήταν αυτό που κατάλαβες εσύ; Καλό είναι να λες πως κατάλαβες, αλλά δεν μας είπες τί και ποιό ήταν αυτό που κατάλαβες. Δυό λόγια μόνο, και όχι άσχετα κατεβατά. Για το 1.8, το οποίο ήταν μιά απόπειρα αποπροσανατολισμού, όπως ήδη απάντησα πιό πριν, και ειδικά για το 6.6.2 που ανέφερες "μέσω των αγωνοδικών", η απάντηση είναι ήδη εδώ, στο άρθρο που παρέθεσα: Τα 2.7 και 5.10.3 που παραθέτεις είναι παντελώς άσχετα και είναι μία ακόμα απόπειρα αποπροσανατολισμού. Και το 6.6.3 είναι επίσης κάτι "καινούριο", το οποίο θα έπρεπε να είχε γίνει, πριν ο ελεγκτής της FIA παραπέμψει στο 6.6.4. Θα έπρεπε να έχει εφαρμόσει αυτό το άρθρο, την εξωτερική απόπειρα άντλησης δηλαδή. Αλλά δεν το έκανε, δεν έδωσε αυτήν τη δυνατότητα στην Aston Martin. Σημείωση: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, συγγνώμη για το γέλωτα, αλλά την ώρα που γράφω αυτό το μήνυμα, διαβάζω και την απόφαση που βγήκε πριν από λίγο. Εντάξει, ακριβώς αυτά που παρατήρησα στο μήνυμά μου πριν λίγες μέρες: Aston Martin supplied detailed information from its fuel system which it claimed showed it had experienced a failure during the race. As a result “a significant amount of fuel was inadvertently discharged from the fuel cell” of Vettel’s car during the race. The stewards agreed this evidence constituted a “new element”. However they pointed out it did not change the fact Aston Martin were unable to give a sufficient sample after the race. Aston Martin originally claimed there was a further 1.44 litres of fuel in Vettel’s car. However, the stewards noted, “an analysis of various data carried out after August 1st, 2021 showed that there was actually less than one litre remaining at the end of the race due to an initially unnoticed malfunction in the fuel system.” The F1 rule book “unequivocally calls for a remaining amount of one litre and does not allow any exceptions under which circumstances or for what reasons it could be dispensed with”, they added. Παραδέχονται λοιπόν πως υπάρχει πιθανότητα δυσλειτουργίας της αντλίας, αλλά δυστυχώς "οι κανονισμοί μας δεν το προβλέπουν". ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Αν οι τρέχοντες κανονισμοί είναι άσχετα κατεβατά τότε τι θες να σου απαντήσω; Χαμένος χρόνος! Το Event ξεκινά με την προετοιμασία για το FP1 και τελειώνει λίγες ώρες μετά τον αγώνα. Και το καύσιμο πρέπει να δίνεται αμέσως μετά τον αγώνα, όχι 2 εβδομάδες μετά. Οι κανονισμοί υπάρχουν για να είναι ίσο το πεδίο. Σήμερα μια εξαίρεση εδώ, αύριο μια εξαίρεση εκεί, και μετά θα κάνει ο κάθε κριτής και η κάθε ομάδα ότι θέλει. Αναμενόμενη και σωστή λοιπόν η απόφαση της FIA. Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2021 από skritikos
haHa Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 12 λεπτά πριν, Spect~ είπε Εχει δίκιο ο @haHa σε αυτο που λεει. . Δεν ελεγχουν μονο οποιον δεν παει στα πιτ απλα αυτοι που δεν πανε στα πιτ ειναι περισσότερο "υποπτοι" οποτε ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα τον ελεγξουν. Τωρα αν ελεγξουν καποιον που εχει σταματησει κανονικα στα πιτ συμφωνα με τον κανονισμο πρεπει να δωσει 1 λιτρο καυσιμο ενω αν ελεγξουν κάποιον εκτος πιτ πρεπει να δωσει 1 λιτρα + οτι θα εκαιγε για να φτασει εκει. Δηλαδη αν ηθελε 2 λιτρα απο το σημειο που σταματησε μεχρι τα πιτε τοτε θα επρεπε να δωσει 3 λιτρα καυσιμο και οχι 1 Σωστο το παραπανω, αλλα δεν ισχυει για τον αγωνα, ισχυει μονο για τα υπολοιπα sessions. 1
Πιτούλιας Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, Spect~ είπε Τωρα αν ελεγξουν καποιον που εχει σταματησει κανονικα στα πιτ συμφωνα με τον κανονισμο πρεπει να δωσει 1 λιτρο καυσιμο ενω αν ελεγξουν κάποιον εκτος πιτ πρεπει να δωσει 1 λιτρα + οτι θα εκαιγε για να φτασει εκει. Δηλαδη αν ηθελε 2 λιτρα απο το σημειο που σταματησε μεχρι τα πιτε τοτε θα επρεπε να δωσει 3 λιτρα καυσιμο και οχι 1 Να σε ρωτήσω κάτι; Τί σχέση έχει αυτό με την περίπτωση της Aston Martin; Ζητήθηκε 1 λίτρο. Όχι 1+ ή 2+ κλπ. Το κίτρινο που τονίζει ο άλλος είναι παντελώς άσχετο και είναι κλασική τακτική αποπροσανατολισμού, διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε στην περίπτωση της Aston Martin. Το έθεσε ως "επιχείρημα" έτσι ώστε να πιαστεί από κάπου.
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Να σε ρωτήσω κάτι; Τί σχέση έχει αυτό με την περίπτωση της Aston Martin; Ζητήθηκε 1 λίτρο. Όχι 1+ ή 2+ κλπ. Το κίτρινο που τονίζει ο άλλος είναι παντελώς άσχετο και είναι κλασική τακτική αποπροσανατολισμού, διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε στην περίπτωση της Aston Martin. Το έθεσε ως "επιχείρημα" έτσι ώστε να πιαστεί από κάπου. Ειναι επεξηγηση του κανονισμου. Αν και οπως σωστα εγραψε o haha εφαρμοζεται στο practice και οχι για τον αγνωα (αυτο με 1 λ + οτι θα χρειαζοταν). Κατα τα αλλα δεν ελεγχουν μονο αυτους που σταματανε εκτος πιτ οπως λες εσυ απλα αυτοι στοχοποιουνται απο μονοι τους. Ειναι οπως και με την αστυνομια, αν δει εσενα με κοστουμι και 2 η ωρα τα ξημερωματα σε μοναχικο δρομο και δει και εμενα με κουκουλα αξυριστο κλπ μαντεψε ποιον θα θεωρησει περισσότερο υποπτο και θα ελεγξει; αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να ελεγξει και εσενα αν θελει. Ε το ιδιο ισχυει και εδω
skritikos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Να σε ρωτήσω κάτι; Τί σχέση έχει αυτό με την περίπτωση της Aston Martin; Ζητήθηκε 1 λίτρο. Όχι 1+ ή 2+ κλπ. Το κίτρινο που τονίζει ο άλλος είναι παντελώς άσχετο και είναι κλασική τακτική αποπροσανατολισμού, διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε στην περίπτωση της Aston Martin. Το έθεσε ως "επιχείρημα" έτσι ώστε να πιαστεί από κάπου. 1 λίτρο και η FIA κατάφερε να βγάλει 0.3lt Αυτά που τόνισε ο HaHa είναι για να δείξει πως ερμηνεύεις κάθε φορά τα πράγματα όπως θες/βολεύει και αρνείσαι να δεχτείς βασικά πράγματα που ορίζονται από τους ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. Που δεν τους γράφεις εσύ κι εγώ αλλά μια σύνθετη ομάδα ειδικών.
haHa Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Να σε ρωτήσω κάτι; Τί σχέση έχει αυτό με την περίπτωση της Aston Martin; Ζητήθηκε 1 λίτρο. Όχι 1+ ή 2+ κλπ. Το κίτρινο που τονίζει ο άλλος είναι παντελώς άσχετο και είναι κλασική τακτική αποπροσανατολισμού, διότι κάτι τέτοιο δεν έγινε στην περίπτωση της Aston Martin. Το έθεσε ως "επιχείρημα" έτσι ώστε να πιαστεί από κάπου. Για να θυμηθουμε ποιος πρωτοανεφερε την δευτερη παραγραφο του 6.6.2 που δεν εχει καμια σχεση με τον αγωνα και φυσικα δεν ισχυει το παρακατω: Στις 6/8/2021 στις 4:56 ΜΜ, Πιτούλιας είπε Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του 6.6.2, ο έλεγχος για τα καύσιμα γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 38 λεπτά πριν, skritikos είπε 1 λίτρο και η FIA κατάφερε να βγάλει 0.3lt Η ιδια η Aston Martin αποδεχτηκε και εξηγησε οτι τελικως εχει μεινει μονο 0.3l στο ντεποζιτο και οτι δεν ισχυει πως πρεπει να εχει 1.44l στο ντεποζιτο οπως αρχικα οι ιδιοι υπεθεταν. Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2021 από haHa 1
dafnoula13 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ακόμη χρησιμοποιεί παλιά εξαρτήματα στον κινητήρα , και έπειτα από την Μονζα θα χρησιμοποιησει τα νέα, πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει όταν το κάνει αυτό ? Να υποθέσω ότι στην καλύτερη θα κλειδώσει την τρίτη θέση η στα υπόλοιπα Gran Prix θα "παιδέψει" τους Merc RedBull ?
haHa Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 12 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ακόμη χρησιμοποιεί παλιά εξαρτήματα στον κινητήρα , και έπειτα από την Μονζα θα χρησιμοποιησει τα νέα, πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει όταν το κάνει αυτό ? Να υποθέσω ότι στην καλύτερη θα κλειδώσει την τρίτη θέση η στα υπόλοιπα Gran Prix θα "παιδέψει" τους Merc RedBull ? Θεωρητικα ο νεος κινητηρας δεν πρεπει να εχει performance gain.
Πιτούλιας Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 8 λεπτά πριν, Spect~ είπε Ειναι επεξηγηση του κανονισμου. Μόνο που, επαναλαμβάνω, δεν έχει ουδεμία σχέση με την περίπτωση της Aston Martin. 10 λεπτά πριν, Spect~ είπε Αν και οπως σωστα εγραψε o haha εφαρμοζεται στο practice και οχι για τον αγνωα (αυτο με 1 λ + οτι θα χρειαζοταν). Αυτό το "σωστό", ήδη υπάρχει στο άρθρο που είχα παραθέσει, και το έγραψα και εκ νέου χθες σε κάποιους που κάνουν τις πάπιες μονίμως και πετάνε τη μπάλα στην κερκίδα. Οπότε, δεν έχουμε κάτι καινούριο εδώ. Ας το ξαναδούμε λοιπόν. Αναφορά σε κείμενο That rule is not applied to the race itself, as the consensus is that in the hybrid era and with fuel so tight it would not have been right for a driver to lose a win through a lack of sample if he could have parked on the in-lap and kept enough in the tank. It's not written in the rules as such, but if any car does stop on the in-lap, for whatever reason, the FIA takes note – and Bauer ensures that it is checked. And that's exactly what happened with Vettel. 15 λεπτά πριν, Spect~ είπε Κατα τα αλλα δεν ελεγχουν μονο αυτους που σταματανε εκτος πιτ Χμμμ. Θέλεις να μας αναφέρεις κάποιες περιπτώσεις ελέγχων καυσίμου, μετά το τέλος του αγώνα, σε οδηγούς πέραν από αυτούς που δεν επέστρεψαν στα pit; Προσωπικά δεν έχω υπόψιν κάτι, αλλά εάν υπάρχουν κάνε έναν κόπο να τις αναφέρεις. 24 λεπτά πριν, Spect~ είπε αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να ελεγξει και εσενα αν θελει Μα, αυτό είναι το θέμα. Ο κανονισμός είναι εκεί πρός "τάξιν και συμμόρφωσιν". Αλλά η πράξη, και το 6.6.2, αποδεικνύει πως ελέγχονται μόνον αυτοί που δεν επέστρεψαν στα pit. Εκτός κι αν, όπως σου ανέφερα παραπάνω, μπορεί κάποιος να μας βρεί περιπτώσεις που ελέγχθηκαν και κάποιοι άλλοι. Ορίστε και τι γράφει και ο συντάκτης του άρθρου: Αναφορά σε κείμενο Not every car is checked after every race or every session, so there may well have been cases where drivers didn't have a big enough sample left, but they still retained their points 29 λεπτά πριν, skritikos είπε 1 λίτρο και η FIA κατάφερε να βγάλει 0.3lt Αυτά που τόνισε ο HaHa είναι για να δείξει πως ερμηνεύεις κάθε φορά τα πράγματα όπως θες/βολεύει και αρνείσαι να δεχτείς βασικά πράγματα που ορίζονται από τους ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. Που δεν τους γράφεις εσύ κι εγώ αλλά μια σύνθετη ομάδα ειδικών. Μπά, χρυσό πουλί της νιότης; Τώρα το κίτρινο τονισμένο του "φίλου΄" σου στο 6.6.2, το οποίο έλεγε 1+ κλπ., και είναι παντελώς άσχετο με την Aston Martin, τώρα έγινε 1 σκέτο λίτρο; Αμάν βρε παιδί μου. Τέτοιες ντρίμπλες και ο Χατζηπαναγής θα τις ζήλευε. Όσον αφορά την "ομάδα ειδικών", η FIA παραδέχθηκε πως πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα στην αντλία, αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στους κανονισμούς της. Ένα τόσο απλό πράγμα δηλαδή, η πρόβλεψη αστοχίας ενός μηχανικού μέρους, είναι εκτός κανονισμών. Αυτό μιλάει από μόνο του για την "ομάδα ειδικών" που επικαλείσαι. Εσύ μπορεί να το θεωρείς σωστό, αλλά ο VET και η Aston Martin έχασαν 18 βαθμούς από κάτι που δεν ήταν δικό τους λάθος.
skritikos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 23 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Μόνο που, επαναλαμβάνω, δεν έχει ουδεμία σχέση με την περίπτωση της Aston Martin. Αυτό το "σωστό", ήδη υπάρχει στο άρθρο που είχα παραθέσει, και το έγραψα και εκ νέου χθες σε κάποιους που κάνουν τις πάπιες μονίμως και πετάνε τη μπάλα στην κερκίδα. Οπότε, δεν έχουμε κάτι καινούριο εδώ. Ας το ξαναδούμε λοιπόν. Χμμμ. Θέλεις να μας αναφέρεις κάποιες περιπτώσεις ελέγχων καυσίμου, μετά το τέλος του αγώνα, σε οδηγούς πέραν από αυτούς που δεν επέστρεψαν στα pit; Προσωπικά δεν έχω υπόψιν κάτι, αλλά εάν υπάρχουν κάνε έναν κόπο να τις αναφέρεις. Μα, αυτό είναι το θέμα. Ο κανονισμός είναι εκεί πρός "τάξιν και συμμόρφωσιν". Αλλά η πράξη, και το 6.6.2, αποδεικνύει πως ελέγχονται μόνον αυτοί που δεν επέστρεψαν στα pit. Εκτός κι αν, όπως σου ανέφερα παραπάνω, μπορεί κάποιος να μας βρεί περιπτώσεις που ελέγχθηκαν και κάποιοι άλλοι. Ορίστε και τι γράφει και ο συντάκτης του άρθρου: Μπά, χρυσό πουλί της νιότης; Τώρα το κίτρινο τονισμένο του "φίλου΄" σου στο 6.6.2, το οποίο έλεγε 1+ κλπ., και είναι παντελώς άσχετο με την Aston Martin, τώρα έγινε 1 σκέτο λίτρο; Αμάν βρε παιδί μου. Τέτοιες ντρίμπλες και ο Χατζηπαναγής θα τις ζήλευε. Όσον αφορά την "ομάδα ειδικών", η FIA παραδέχθηκε πως πιθανόν να υπήρχε πρόβλημα στην αντλία, αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στους κανονισμούς της. Ένα τόσο απλό πράγμα δηλαδή, η πρόβλεψη αστοχίας ενός μηχανικού μέρους, είναι εκτός κανονισμών. Αυτό μιλάει από μόνο του για την "ομάδα ειδικών" που επικαλείσαι. Εσύ μπορεί να το θεωρείς σωστό, αλλά ο VET και η Aston Martin έχασαν 18 βαθμούς από κάτι που δεν ήταν δικό τους λάθος. Ερώτηση προς εσένα και σταματάω γιατί ο ειρωνικός σου τρόπος με απωθεί. Αν το ίδιο θέμα το είχε αντιμετωπίσει η Mercedes στο αυτοκίνητο του Hamilton τι θα έλεγες; Πες την αλήθεια όμως χωρίς ανοησίες και φτηνή ρητορεία.
haHa Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε Μα, αυτό είναι το θέμα. Ο κανονισμός είναι εκεί πρός "τάξιν και συμμόρφωσιν". Αλλά η πράξη, και το 6.6.2, αποδεικνύει πως ελέγχονται μόνον αυτοί που δεν επέστρεψαν στα pit. Επιμενεις και γραφεις εν γνωσει σου ανακριβειες. Μπορεις να δεις το race scrutineering report καθε αγωνα και θα δεις οτι ελεγχουν και μονοθεσια που επεστρεψαν κανονικα στα πιτ. Οπως και να εχει, με την συνεχη επιμονη σου στις ανακριβειες, απεδειξες για αλλη μια φορα ποσο αξιοπιστα ειναι τα γραφομενα σου. Παει συνηθως και πακετο με ειρωνεια, προσωπικους χαρακτηρισμους κλπ που ομως δεν μπορει να καλυψει την ελλειψη επιχειρηματων. Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2021 από haHa 3 1
Πιτούλιας Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 14 λεπτά πριν, skritikos είπε Ερώτηση προς εσένα και σταματάω γιατί ο ειρωνικός σου τρόπος με απωθεί. Αν το ίδιο θέμα το είχε αντιμετωπίσει η Mercedes στο αυτοκίνητο του Hamilton τι θα έλεγες; Πες την αλήθεια όμως χωρίς ανοησίες και φτηνή ρητορεία. Το θέμα δεν είναι τα πρόσωπα, για όλους είναι το ίδιο. Αρκεί να αποδίδεται δικαιοσύνη. Είτε αυτός λέγεται ΗΑΜ είτε VER είτε VET κ.ο.κ. και οι σχετικές αποφάσεις να μην αφήνουν την αίσθηση της αδικίας. Τέλος λοιπόν. 16 λεπτά πριν, haHa είπε Επιμενεις και γραφεις εν γνωσει σου ανακριβειες. Μπορεις να δεις το race scrutineering report καθε αγωνα και θα δεις οτι ελεγχουν και μονοθεσια που επεστρεψαν κανονικα στα πιτ. Οπως και να εχει, με την συνεχη επιμονη σου στις ανακριβειες, απεδειξες για αλλη μια φορα ποσο αξιοπιστα ειναι τα γραφομενα σου. Παει συνηθως και πακετο με ειρωνεια, προσωπικους χαρακτηρισμους κλπ που ομως δεν μπορει να καλυψει την ελλειψη επιχειρηματων. Αφήνω ξανά αυτό εδώ, για να τελειώνω και με σένα και να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους. Ενδεικτικό είναι πως δεν ελέγχθηκε ο OCO, ενώ θα'πρεπε να γίνει. Για το θέμα των "επιχειρημάτων", τις ντρίμπλες, τις απόπειρες αποπροσανατολισμού κλπ., όλα είναι στη διάθεση του καθενός. Τέλος λοιπόν. Not every car is checked after every race or every session, so there may well have been cases where drivers didn't have a big enough sample left, but they still retained their points
Προτεινόμενες αναρτήσεις