Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, haHa είπε

Tην ομαδα του κοιταει ο Helmut, αλλα καλα κανει και την λεει ευγενικα στον Toto που μας ελεγε οτι δεν θα ερθουν αλλα upgrades στην Mercedes.

 

Οσον αφορα την Ουγγαρια, δεν θα μαθουμε ποτε τι θα γινοταν στον αγωνα και ποιος ηταν πιο γρηγορος. Τα μονοθεσια φαινονταν ισαξια.
Στο qualifying, απλα στο Q3 ο Max δεν απεδωσε οπως επρεπε. Ενδεικτικα, ο χρονος που εκανε στο Q2 ηταν πιο γρηγορος απο αυτον που εκανε στο Q3 και αρκουσε για P2. 


https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Hungarian_Grand_Prix#Qualifying_classification

 

image.png.1973e44eccd2b5c845a5523c9c2fee60.png

 

Απλα η αποδοση της Mercedes στην Ουγγαρια ηταν εκπληξη, μιας και λογω οτι ειναι αργο circuit την περιμεναμε αισθητα πιο πισω, οπως στο Monaco και στο Baku. Ομως, ηταν αισθητα πιο γρηγορη απο οτι αναμενοταν και ο Helmut λεει οτι οι αναβαθμισεις που εφερε η Mercedes απο το Silverstone δουλεψαν.

Δεν διαφωνούμε. Αλλά αυτό ακριβώς εννοώ, αντί να σχολιάζει τις αναβαθμίσεις της Merc και το αν έπρεπε (!) ή όχι να έρθουν ας κοιτάει το δικό του pipeline. Εκτός αν θέλει να μας πει πως η στρατηγική τους βασίζεται στο τι λέει ο Toto για την Merc :D

 

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

To appeal δεν εχει νοημα αν δεν δωσουν 1 λιτρο καυσιμο. Οι κανονισμοι ειναι σαφεστατοι.

Εχεις διαβασεί ποιο ειναι ομως το πάτημα τους ε; Σου λενε Η FIA ξερει πόσα λίτρα βάλαμε και επίσης ξέρει πόσα λίτρα έχουν χρησιμοποιηθεί και οτι απο αυτα τα δεδομένα μένουν κάπου 1.44 λίτρα οπότε κάπου ειναι αυτα. 
Θεωρω οτι μπορει να δεχτει και ενα χτύπημα ως προς την αξιοπιστία των μετρήσεων η FIA, αν δηλαδη αποδειχθει οτι δεν μετρανε σωστα τα καυσιμα που εχουν καταναλωθεί

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Εχεις διαβασεί ποιο ειναι ομως το πάτημα τους ε; Σου λενε Η FIA ξερει πόσα λίτρα βάλαμε και επίσης ξέρει πόσα λίτρα έχουν χρησιμοποιηθεί και οτι απο αυτα τα δεδομένα μένουν κάπου 1.44 λίτρα οπότε κάπου ειναι αυτα. 
Θεωρω οτι μπορει να δεχτει και ενα χτύπημα ως προς την αξιοπιστία των μετρήσεων η FIA, αν δηλαδη αποδειχθει οτι δεν μετρανε σωστα τα καυσιμα που εχουν καταναλωθεί

To διαβασα. Μην παρασυρεσαι απο τα διαφορα που γραφει ο Πιτούλιας...
Συμφωνα με το ιδιο αρθρο, το ποσα λιτρα βαζουν το δηλωνει η ιδια η Aston Martin στην FIA:

Αναφορά σε κείμενο

A team can calculate how much fuel is left because it knows how much it put in before the start,
...

"We measure the fuel that goes in," he said. "And the fuel flow meter that we have in the car, which is mandated by the FIA, measures how much fuel gets used.

"So the difference between what went in, and what's used, is what's left. And that's how we know there's 1.74 litres left.

"We have that, the FIA work to the fuel flow meter, they have all that data, we supply them with the data of how much fuel we put in, they have the ability to check that at any time. So all that data is available."

Αλλα κι αυτο δεν λεει τιποτα.
 

Υπαρχουν διαφοροι λογοι που υπαρχει εξτρα ελεγχος για το ποσο καυσιμο εμεινε.
Αν απλα στηριζοντουσαν σε αυτα που λεει η Aston Martin, τοτε δεν θα χρειαζοταν καν ο ελεγχος.

Η Aston Martin πρεπει να δωσει 1 λιτρο καυσιμο. Αν δεν μπορεσει, τοτε ειναι παρανομη συμφωνα με τους κανονισμους, δεν εχει νοημα να το πολυσυζηταμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Tην ομαδα του κοιταει ο Helmut, αλλα καλα κανει και την λεει ευγενικα στον Toto που μας ελεγε οτι δεν θα ερθουν αλλα upgrades στην Mercedes.

 

Οσον αφορα την Ουγγαρια, δεν θα μαθουμε ποτε τι θα γινοταν στον αγωνα και ποιος ηταν πιο γρηγορος. Τα μονοθεσια φαινονταν ισαξια.
Στο qualifying, απλα στο Q3 ο Max δεν απεδωσε οπως επρεπε. Ενδεικτικα, ο χρονος που εκανε στο Q2 ηταν πιο γρηγορος απο αυτον που εκανε στο Q3 και αρκουσε για P2. 


https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Hungarian_Grand_Prix#Qualifying_classification

 

image.png.1973e44eccd2b5c845a5523c9c2fee60.png

 

Απλα η αποδοση της Mercedes στην Ουγγαρια ηταν εκπληξη, μιας και λογω οτι ειναι αργο circuit την περιμεναμε αισθητα πιο πισω, οπως στο Monaco και στο Baku. Ομως, ηταν αισθητα πιο γρηγορη απο οτι αναμενοταν και ο Helmut λεει οτι οι αναβαθμισεις που εφερε η Mercedes απο το Silverstone δουλεψαν.

Από πού προκύπτει ότι η Μερσεντές δεν θα ήταν γρήγορη στην Ουγγαρία;;;

Ανέκαθεν ήταν το φαβορί όλα αυτά τα χρόνια αφού τους ξέσκιζε όλους κιόλας.

Και όχι δεν είναι αργό circuit, άσχετα αν το λένε Μονακό χωρίς τοίχους, γιατί πολύ απλά είναι γεμάτο γρήγορες στροφές η μία μετά την άλλη με ελάχιστα φρεναρίσματα (μόλις 4 "μεγάλα" μετά από ευθεία), μόνο ένα chicane και καμιά φουρκέτα. Πώς ακριβώς προκύπτει ότι είναι αργή πίστα; Επειδή έχει μικρές ευθείες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, just getting started είπε

Από πού προκύπτει ότι η Μερσεντές δεν θα ήταν γρήγορη στην Ουγγαρία;;;

Ανέκαθεν ήταν το φαβορί όλα αυτά τα χρόνια αφού τους ξέσκιζε όλους κιόλας.

Και όχι δεν είναι αργό circuit, άσχετα αν το λένε Μονακό χωρίς τοίχους, γιατί πολύ απλά είναι γεμάτο γρήγορες στροφές η μία μετά την άλλη με ελάχιστα φρεναρίσματα (μόλις 4 "μεγάλα" μετά από ευθεία), μόνο ένα chicane και καμιά φουρκέτα. Πώς ακριβώς προκύπτει ότι είναι αργή πίστα; Επειδή έχει μικρές ευθείες;

Αργο circuit ισως δεν ειναι ο σωστος χαρακτηρισμος, ηθελα να πω οτι ειναι high-downforce track.

Στους επομενους 4 αγωνες(Spa, Dutch, Monza, Russia), οι 2 πιστες(Spa, Monza) ειναι low downforce και θεωρουνται παραδοσιακα power circuits οποτε η Mercedes αναμενεται πιο δυνατη σε σχεση με Αυστρια κλπ.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Αργο circuit ισως δεν ειναι ο σωστος χαρακτηρισμος, ηθελα να πω οτι ειναι high-downforce track.

Στους επομενους 4 αγωνες(Spa, Dutch, Monza, Russia), οι 2 πιστες(Spa, Monza) ειναι low downforce και θεωρουνται παραδοσιακα power circuits οποτε η FERRARI αναμενεται πιο δυνατη σε σχεση με Αυστρια κλπ.

 

  • Like 2
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Εχεις διαβασεί ποιο ειναι ομως το πάτημα τους ε; Σου λενε Η FIA ξερει πόσα λίτρα βάλαμε και επίσης ξέρει πόσα λίτρα έχουν χρησιμοποιηθεί και οτι απο αυτα τα δεδομένα μένουν κάπου 1.44 λίτρα οπότε κάπου ειναι αυτα. 
Θεωρω οτι μπορει να δεχτει και ενα χτύπημα ως προς την αξιοπιστία των μετρήσεων η FIA, αν δηλαδη αποδειχθει οτι δεν μετρανε σωστα τα καυσιμα που εχουν καταναλωθεί

Η FIA ξέρει ότι τους δηλώσει η ομάδα. Η ομάδα μπορεί να έχει κάνει λάθος. Η FIA επιλέγει τυχαία αν θέλει να ζυγίσει κάποια μονοθέσια. Στις 2 ώρες πριν τον αγώνα πρέπει να έχουν γίνει οι δηλώσεις των ομάδων και στην 1 ώρα να είναι τα καύσιμα εντός του τεποζίτου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, skritikos είπε

To report των stewards τα λέει ξεκάθαρα και απλά:

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Hungarian Grand Prix - Offence - Car 5 - Fuel .pdf

 

Καλό είναι από την αρχή να γράφεις αυτό που θες να πείς και όχι με επεξεργασία εκ των υστέρων, διότι δεν τα βλέπουμε. Για πες μας λοιπόν, καταρχάς εάν διάβασες το άρθρο το οποίο έχω παραθέσει, αυτά που έχω γράψει με βάση αυτό και τους κανονισμούς, πού ακριβώς διαφωνείς, και τέλος ποιά είναι τα "ξεκάθαρα κι απλά" στα οποία αναφέρεσαι. Aυτά που έχουν ήδη ειπωθεί και εξηγηθεί, σωστά;

 

Αλλά κι ο άλλος, συνεχίζει τα airball και τα αυτογκόλ, καθώς λέει "μην παρασύρεσαι απ΄αυτά που λέει" αλλά με αυτά που γράφει όχι μόνο επιβεβαιώνει αυτά που έχω γράψει ήδη, αλλά δεν το καταλαβαίνει κιόλας πως συμφωνεί...διαφωνώντας.

 

Αναφορά σε κείμενο

Όσον αφορά την ένσταση της Aston Martin, ισχυρίζονται πως όλα τα διαθέσιμα δεδομένα, τα οποία έχει και η FIA, δείχνουν πως υπήρχαν 1.74 λίτρα υπόλοιπο και πως για κάποιο λόγο η συσκευή απάντλησης του καυσίμου χάλασε ή είναι προβληματική.

Αναφορά σε κείμενο

A team can calculate how much fuel is left because it knows how much it put in before the start,
...

"We measure the fuel that goes in," he said. "And the fuel flow meter that we have in the car, which is mandated by the FIA, measures how much fuel gets used.

"So the difference between what went in, and what's used, is what's left. And that's how we know there's 1.74 litres left.

"We have that, the FIA work to the fuel flow meter, they have all that data, we supply them with the data of how much fuel we put in, they have the ability to check that at any time. So all that data is available."

 

Η μόνη διαφορά είναι που "ξέχασε" αυτό εδώ, το οποίο υπάρχει στο άρθρο το οποίο είχα παραθέσει.

 

Αναφορά σε κείμενο

Szafnauer's assertion was that the car's lift pump had failed, and that's why the last dregs could not be removed. That was a key element of the debate with the FIA

 

Αναφορά σε κείμενο

Η Aston Martin πρεπει να δωσει 1 λιτρο καυσιμο. Αν δεν μπορεσει, τοτε ειναι παρανομη συμφωνα με τους κανονισμους, δεν εχει νοημα να το πολυσυζηταμε.

Αναφορά σε κείμενο

Στην περίπτωση του VET λοιπόν, είναι προφανές πως υπάρχει παράβαση των κανονισμών.

 

Εδώ μιλάμε για μοναδικές περιπτώσεις.

 

38 λεπτά πριν, skritikos είπε

Η FIA ξέρει ότι τους δηλώσει η ομάδα. Η ομάδα μπορεί να έχει κάνει λάθος. Η FIA επιλέγει τυχαία αν θέλει να ζυγίσει κάποια μονοθέσια. Στις 2 ώρες πριν τον αγώνα πρέπει να έχουν γίνει οι δηλώσεις των ομάδων και στην 1 ώρα να είναι τα καύσιμα εντός του τεποζίτου. 

 

Επεξεργασία: Βρε, καταλαβαίνετε τί διαβάζετε στο άρθρο 6;; Και βέβαια μπορεί να κάνει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, αλλά λέει πως το κάνει μόνο εάν ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν.

Επεξ/σία από Πιτούλιας
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Επεξεργασία: Βρε, καταλαβαίνετε τί διαβάζετε στο άρθρο 6;; Και βέβαια μπορεί να κάνει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, αλλά λέει πως το κάνει μόνο εάν ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν.

Μαλλον δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.
Η δευτερη παραγραφος του αρθρου 6.6.2  δεν αναφερει αυτο που "καταλαβες".
Η δευτερη παραγραφος του αρθρου 6.6.2 ΔΕΝ αφορα τον αγωνα, αλλα τα υπολοιπα sessions και λεει οτι σε περιπτωση που καποιος σταματησει πριν τα pits, τοτε θα πρεπει να δωσει το 1 λιτρο ΣΥΝ οτι καυσιμο χρειαζοταν για να φθασει στα πιτ:

image.png.959979fb39200ae66859ac3bf5550450.png

"Ουτε πυρηνικη φυσικη να ηταν" και αλλα τετοια δειχνουν την πραγματικοτητα..

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

"Ουτε πυρηνικη φυσικη να ηταν" και αλλα τετοια δειχνουν την πραγματικοτητα..

Ακριβώς. Και αυτό σχετίζεται με δεδομένα που έχουν και οι ομάδες και η FIA, τα οποία είναι κοινά.

Αυτός λοιπόν είναι και ο λόγος που έκανε έφεση η Aston Martin.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Καλό είναι από την αρχή να γράφεις αυτό που θες να πείς και όχι με επεξεργασία εκ των υστέρων, διότι δεν τα βλέπουμε. Για πες μας λοιπόν, καταρχάς εάν διάβασες το άρθρο το οποίο έχω παραθέσει, αυτά που έχω γράψει με βάση αυτό και τους κανονισμούς, πού ακριβώς διαφωνείς, και τέλος ποιά είναι τα "ξεκάθαρα κι απλά" στα οποία αναφέρεσαι. Aυτά που έχουν ήδη ειπωθεί και εξηγηθεί, σωστά

.

.

4 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Επεξεργασία: Βρε, καταλαβαίνετε τί διαβάζετε στο άρθρο 6;; Και βέβαια μπορεί να κάνει έλεγχο ανά πάσα στιγμή, αλλά λέει πως το κάνει μόνο εάν ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν.

Επεξεργασία έγινε αυτόματα γιατί έκανα δυο post ο ίδιος και ήμουν ο τελευταίος στο thread. Δεν καταλαβαίνω τι άλλο περιμένεις να σου πω. Το άρθρο είναι ένα ακόμη άρθρο χωρίς κάτι καινούργιο σαν πληροφορία. Το report των stewards λέει ότι χρειάζεται και είναι αυτό πάνω στο οποίο καταθέτει το appeal η Aston Martin.

Το τελευταίo revision των FIA regulations καθώς και το report είναι ότι χρειάζεται κάποιος για να καταλάβει την υπόθεση και την αντίθετη άποψη FIA και Aston Martin.

Για το άρθρο 6, μια χαρά καταλαβαίνουμε, όπως και κάθε άλλο άρθρο των κανονισμών. Πάμε λοιπόν να κάνουμε λίγο FIA F1 Regulations φροντιστήριο (όλα με βάση την version 2021-06-28):

1.8 Event Any event entered into the FIA F1 Championship Calendar for any year commencing 24 hours before P1 is scheduled to take place and including all practice and the race itself and ending at the later of the time for the lodging of a protest under the terms of the Sporting Code and the time when a technical or sporting verification has been carried out under the terms of that Code, whichever is the later.

2.7 Duty of Competitor It is the duty of each competitor to satisfy the FIA technical delegate and the stewards that his automobile complies with these regulations in their entirety at all times during an Event. 2021 Formula 1 Technical Regulations 14 28 June 2021 © 2021 Fédération Internationale de l’Automobile Issue 10 The design of the car, its components and systems shall, with the exception of safety features, demonstrate their compliance with these regulations by means of physical inspection of hardware or materials. No mechanical design may rely upon software inspection as a means of ensuring its compliance. Due to their nature, the compliance of electronic systems may be assessed by means of inspection of hardware, software and data. CAD models may be requested by the FIA in order to check compliance with the Regulations. Such models should be supplied in a format and by a method specified by the FIA. In such cases, scanning technology will be used by the FIA to check that the physical car is the same as the inspected CAD models. Each competitor must ensure that all relevant personnel (whether employee, consultant, contractor, secondee or any other type of permanent or temporary personnel) associated with its participation in the Championship are appropriately informed with respect to the ways in which their areas of responsibility may impact the competitor’s compliance with the Regulations. Each competitor must ensure that the FIA ethics and compliance hotline with respect to the Regulations is clearly communicated to all these individuals.

5.10.3 All cars must be fitted with two fuel flow meters, wholly within the fuel tank, which have been manufactured and calibrated by the FIA designated suppliers to specifications determined by the FIA. These sensors may only be installed and used as specified by the FIA. Furthermore, all fuel delivered to the power unit must pass through these homologated sensors, and must all be delivered to the combustion chambers by the fuel injectors described by Article 5.10.2.

6.6.2 Competitors must ensure that a 1.0 litre sample of fuel may be taken from the car at any time during the EventAfter a practice session, if a car has not been driven back to the pits under its own power, it will be required to supply the above mentioned sample plus the amount of fuel that would have been consumed to drive back to the pits. The additional amount of fuel will be determined by the FIA.

6.6.3 All cars must be fitted with a –2 'Symetrics' male fitting in order to facilitate fuel sampling. If an electric pump on board the car cannot be used to remove the fuel an externally connected one may be used provided it is evident that a representative fuel sample is being taken. If an external pump is used it must be possible to connect the FIA sampling hose to it and any hose between the car and pump must be -3 in diameter and not exceed 2m in length. Details of the fuel sampling hose may be found in the Appendix to the Technical and Sporting Regulations.

6.6.4 The sampling procedure must not necessitate starting the engine or the removal of bodywork (other than the nosebox assembly and the cover over any refuelling connector).

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, skritikos είπε

Δεν καταλαβαίνω τι άλλο περιμένεις να σου πω.

Να μας πείς πού ΑΚΡΙΒΩΣ διαφωνείς σε αυτά του άρθρου και σε αυτά που είπα βάσει αυτού και των κανονισμών. Και όπως ήδη σε ρώτησα, ποιά πράγματα είναι "ξεκάθαρα κι απλά", όπως είπες πιό πριν. Κατεβατά άνευ τοποθέτησης είναι παντελώς άκυρα. Δεκτή οιαδήποτε άποψη, αρκεί να συνοδεύεται με κάποια απόπειρα τεκμηρίωσης.

 

1 ώρα πριν, skritikos είπε

Το άρθρο είναι ένα ακόμη άρθρο χωρίς κάτι καινούργιο σαν πληροφορία.

Σοβαρά; Το άρθρο εξηγεί αναλυτικά το τί συνέβη, αναφέρει επίσης τα όσα ανέφερα για τα 6.6.2 και 6.6.4 και επίσης αναφέρει πως η Aston Martin μιλάει για χαλασμένη αντλία. Όσον αφορά τη χαλασμένη αντλία τουλάχιστον, δεν είναι αυτό, ας το πούμε, κάτι καινούριο; Ο "φίλος" σου, ο οποίος κατά τ' άλλα συμφωνεί...διαφωνώντας μαζί μου, "επέλεξε" να το αγνοήσει αυτό, κι απ' ότι βλέπω, το αγνοείς κι εσύ επίσης. Γιατί; Μήπως είναι σκόπιμο;

 

1 ώρα πριν, skritikos είπε

Το report των stewards λέει ότι χρειάζεται και είναι αυτό πάνω στο οποίο καταθέτει το appeal η Aston Martin.

Η αναφορά των αγωνοδικών λέει αυτό ακριβώς που ήδη έχει ειπωθεί και εξηγηθεί. Την ακριβή άποψή σου θέλω για το πού διαφωνείς σε αυτά που διαβάσαμε και στο άρθρο αλλά και σε αυτά που έγραψα κατόπιν εγώ.

 

1 ώρα πριν, skritikos είπε

Το τελευταίo revision των FIA regulations καθώς και το report είναι ότι χρειάζεται κάποιος για να καταλάβει την υπόθεση και την αντίθετη άποψη FIA και Aston Martin.

Πες μας λοιπόν, τί ήταν αυτό που κατάλαβες εσύ; Καλό είναι να λες πως κατάλαβες, αλλά δεν μας είπες τί και ποιό ήταν αυτό που κατάλαβες. Δυό λόγια μόνο, και όχι άσχετα κατεβατά.

 

1 ώρα πριν, skritikos είπε

Για το άρθρο 6, μια χαρά καταλαβαίνουμε, όπως και κάθε άλλο άρθρο των κανονισμών. Πάμε λοιπόν να κάνουμε λίγο FIA F1 Regulations φροντιστήριο (όλα με βάση την version 2021-06-28)

Για το 1.8, το οποίο ήταν μιά απόπειρα αποπροσανατολισμού, όπως ήδη απάντησα πιό πριν, και ειδικά για το 6.6.2 που ανέφερες "μέσω των αγωνοδικών", η απάντηση είναι ήδη εδώ, στο άρθρο που παρέθεσα:

Αναφορά σε κείμενο

That rule is not applied to the race itself, as the consensus is that in the hybrid era and with fuel so tight it would not have been right for a driver to lose a win through a lack of sample if he could have parked on the in-lap and kept enough in the tank.

It's not written in the rules as such, but if any car does stop on the in-lap, for whatever reason, the FIA takes note – and Bauer ensures that it is checked. And that's exactly what happened with Vettel.

 

Τα 2.7 και 5.10.3 που παραθέτεις είναι παντελώς άσχετα και είναι μία ακόμα απόπειρα αποπροσανατολισμού. Και το 6.6.3 είναι επίσης κάτι "καινούριο", το οποίο θα έπρεπε να είχε γίνει, πριν ο ελεγκτής της FIA παραπέμψει στο 6.6.4. Θα έπρεπε να έχει εφαρμόσει αυτό το άρθρο, την εξωτερική απόπειρα άντλησης δηλαδή. Αλλά δεν το έκανε, δεν έδωσε αυτήν τη δυνατότητα στην Aston Martin.

 

F1_DOC56_Hungary2021.png.255de74b3913504fb44e60905fa6bc0e.png

 

 

Σημείωση: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, συγγνώμη για το γέλωτα, αλλά την ώρα που γράφω αυτό το μήνυμα, διαβάζω και την απόφαση που βγήκε πριν από λίγο. Εντάξει, ακριβώς αυτά που παρατήρησα στο μήνυμά μου πριν λίγες μέρες:

Aston Martin supplied detailed information from its fuel system which it claimed showed it had experienced a failure during the race. As a result “a significant amount of fuel was inadvertently discharged from the fuel cell” of Vettel’s car during the race.

The stewards agreed this evidence constituted a “new element”. However they pointed out it did not change the fact Aston Martin were unable to give a sufficient sample after the race.

Aston Martin originally claimed there was a further 1.44 litres of fuel in Vettel’s car. However, the stewards noted, “an analysis of various data carried out after August 1st, 2021 showed that there was actually less than one litre remaining at the end of the race due to an initially unnoticed malfunction in the fuel system.”

The F1 rule book “unequivocally calls for a remaining amount of one litre and does not allow any exceptions under which circumstances or for what reasons it could be dispensed with”, they added.

 

Παραδέχονται λοιπόν πως υπάρχει πιθανότητα δυσλειτουργίας της αντλίας, αλλά δυστυχώς "οι κανονισμοί μας δεν το προβλέπουν". ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Επεξ/σία από Πιτούλιας
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Aston Martin supplied detailed information from its fuel system which it claimed showed it had experienced a failure during the race. As a result “a significant amount of fuel was inadvertently discharged from the fuel cell” of Vettel’s car during the race.

The stewards agreed this evidence constituted a “new element”. However they pointed out it did not change the fact Aston Martin were unable to give a sufficient sample after the race.

Aston Martin originally claimed there was a further 1.44 litres of fuel in Vettel’s car. However, the stewards noted, “an analysis of various data carried out after August 1st, 2021 showed that there was actually less than one litre remaining at the end of the race due to an initially unnoticed malfunction in the fuel system.”

The F1 rule book “unequivocally calls for a remaining amount of one litre and does not allow any exceptions under which circumstances or for what reasons it could be dispensed with”, they added.

Γελοιοτητες πραγματικα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...