GoMaR Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Εγω πιστεύω πως επαιξε ρολο και η ιδια πρόθεση του οδηγού πριν 2-3 στροφές. Μπορεί να μη το έγραψαν σαν λόγο αλλά μπορεί να επηρέασε. 1
liakjim Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 39 λεπτά πριν, GoMaR είπε Εγω πιστεύω πως επαιξε ρολο και η ιδια πρόθεση του οδηγού πριν 2-3 στροφές. Μπορεί να μη το έγραψαν σαν λόγο αλλά μπορεί να επηρέασε. Ποια ήταν η πρόθεση;
haHa Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, liakjim είπε Χαίρομαι που ξεκαθαρίστηκε και αυτό λοιπόν. 😉 Ναι, ειναι κατι που εχουμε πει προηγουμενως: Στις 5/7/2021 στις 6:14 ΜΜ, haHa είπε Η ποινη χθες δωθηκε επειδη θεωρησαν πως ο Perez ηταν τελειως διπλα, ισως κι ελαχιστα μπροστα. Αν θεωρουσαν οτι ηταν ελαχιστα πισω, τοτε δεν θα τους απασχολουσε οτι ο Νορρις δεν του αφησε χωρο, μιας και δικαιουται να τον σπρωξει εκτος πιστας ακολουθωντας την αγωνιστικη γραμμη. 22 ώρες πριν, haHa είπε Οπως και να εχει, το point μου δεν ηταν για το ποιος ηταν μπροστα(που ειναι οριακο και εξαρταται ποιο σημειο θα αποφασισεις να παρεις σαν benchmark για το ποιος ειναι μπροστα), Ενδιαφερον εχει οτι το σχετικα αντιστοιχο συμβαν στην Ιμολα μεταξυ Χαμ-Verstappen δεν εγινε investigate(ή τουλαχιστον δεν βρισκω την αποφαση), οπως ενδιαφερον εχει και η αιτιολογηση του συμβαντος Leclerc-Verstappen στην Αυστρια το 2019 που ειναι πολυ πιο αναλυτικη απο την αιτιολογηση στο συμβαν Perez-Norris: Εδω και οι rules of racing με τους οποιους εχουν μεγαλωσει οι οδηγοι: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/ Alternatively, an attacker may try to overtake around the outside against a defender who covers the inside line. If the driver going around the outside is already more than half a car length ahead by the apex, they are entitled to cut in to the inside along the racing line. If the driver going around the outside is not sufficiently far ahead to take the racing line on apex, they can continue on an outside line. In this case, a potential dispute arises at corner exit. The driver on the outside naturally wants to continue their trajectory along the outside, while the driver on the inside wants to take a quicker straighter line by running out to the edge of the track. Who owns that piece of track on corner exit? Who is to blame in the event of a collision there? Depending on the type of corner and the cars involved, either the outside or inside line may be quicker through the corner, meaning the driver on the outside may gain or lose ground from corner entry to corner exit. It is relative positions of the cars at exit — not at entry or apex — that is therefore crucial in judging these cases. If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision. In this case, the driver on the inside is free to drift out towards the outside on exit. While they are expected to approximately follow the racing line — but not exactly, since they enter the corner on a tighter trajectory to a normal racing line — they have some freedom in selecting how aggressively they close out the other driver. Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2021 από haHa 1
GoMaR Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, liakjim είπε Ποια ήταν η πρόθεση; Πλζ μη παιζουμε με τις λεξεις Δημητρη. Γραφω αυτο που βλεπω. Δες το βιντεο και δες. Τωρα αν ηταν προθεση η οχι ρωτα τον κυριουλη. Εγω βλεπω οτι σε 3 στροφες εκανε το ιδιο πραγμα.
liakjim Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 4 λεπτά πριν, GoMaR είπε Πλζ μη παιζουμε με τις λεξεις Δημητρη. Γραφω αυτο που βλεπω. Δες το βιντεο και δες. Τωρα αν ηταν προθεση η οχι ρωτα τον κυριουλη. Εγω βλεπω οτι σε 3 στροφες εκανε το ιδιο πραγμα. Δεν είδα κάτι τέτοιο.
GoMaR Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 turn 1 μετα το safety car δεν ειδες που τον πεταξε τον περεζ ΟΛΟ εξω παλι ; Ηταν και εκτος γραμμης ο κυριουλης και πιο πισω.
liakjim Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Ωραία ανάλυση από Πάλμερ , όπως πάντα. Με λίγα λόγια, δίκαιη η ποινή συμφώνως κανονισμών, άδικη αν δούμε τι έχει παιχτεί τόσο καιρό σε προηγούμενα συμβάντα. Απαιτείται περισσότερη σταθερότητα στις αποφάσεις. https://youtu.be/MXcKvEw7JVQ 2
eri77 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δεν έχω καταλάβει ποτέ αυτή την εμμονή πού έχετε με το ποίος έφταιγε και αν ήταν δικιά η όχι η ποινή...τυχαίνει και πάμε παραπέρα. Απορώ αν οι ίδιοι οι stewards ασχολούνται τόσο πολύ 2 2
tommy^ Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Σιγα μην ασχολουνται! Τι λεει το sprint; Δεν εχω διαβασει ποια θα ειναι η διαδικασια και πώς θα εμπλεκεται στον κυριως αγωνα...
GoMaR Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Αυτό που έχω καταλάβει ειναι πως θα γίνει fp1 Μετά θα γίνουν qualify. Μετά fp2 και μετα Sprint race. Οι θεσεις του qualify θα ορίσουν και τις θέσεις του grid για το sprint race. Οι πρωτοι τρεις παιρνουν βαθμούς (δε ξερω πόσους) και οι θέσεις του sprint race θα ορίσουν τις θέσεις grid για τον αγώνα. Αν δε κατάλαβες σημαίνει ότι δε τα έχω καταλάβει και εγώ σωστά 😂😂
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 θα μπορούσαν αντί για τα qualy που έχουμε τώρα να κάνουν elimination race με σειρά εκκίνησης την αντίστροφη απ' ότι είναι το πρωτάθλημα
Diinekis21 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, GoMaR είπε Οι πρωτοι τρεις παιρνουν βαθμούς (δε ξερω πόσους) 3 ο 1ος, 2 ο 2ος, 1 ο 3ος. 2 1
eri77 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 https://www.formula1.com/en/latest/article.ferrari-unveil-cutting-edge-simulator-at-fiorano-to-help-develop-all-new.zYL1LUv9GnlSZozHgMuyT.html
~mxls~ Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Η λογική λέει πώς αν ένας οδηγός εγκαταλείψει στο sprint race, εκκινεί τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής. Δεν βλέπω γιατί να πάρει κάποιος γενικά χοντρά ρίσκα Σάββατο για 1-2-3 βαθμούς. Η χαρά του Κρίστιαν δηλαδή το Σάββατο. Χαζέ Κρίστιαν.
Nik1239 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 48 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Η λογική λέει πώς αν ένας οδηγός εγκαταλείψει στο sprint race, εκκινεί τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής. Δεν βλέπω γιατί να πάρει κάποιος γενικά χοντρά ρίσκα Σάββατο για 1-2-3 βαθμούς. Η χαρά του Κρίστιαν δηλαδή το Σάββατο. Χαζέ Κρίστιαν. Ναι αυτό είναι βλακεία θα ήταν ποιο ωραίο και ενδιαφέρον να έπαιρναν βαθμούς οι πρώτοι 10 έστω και λιγότερους από ότι στον κανονικό αγώνα πχ 10 ο πρώτος 9 ο δεύτερος κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις