ghostrider Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 ολες οι ομαδες θα πανε στο οριο των κανονισμων και λιγο παραπερα η και πολυ παραπερα. Ηδη ο max εθεσε θεμα flex για τιε εμπρος αεροτομες (που εχει η merc). Οπως εκανε ο sir για τις πισω αεροτομες της RB. Στο γαλλικο GP οι team managers κλαφτηκαν στον masi για τα sausage kerbs αλλα τους υπενθυμισε οτοι αυτοι ειχαν ζητησει πιο ισχυρα track limits. οταν δεν τους περασε κανενας οδηγος δεν ξανατολμησε να τα καβαλησει παλι. Οσο πιο πολλες ομαδες ειναι στ κολπο και οσο πιο κοντα ειναι μεταξυ τους τοσο θα ακουγοντε και εντονοτερες κλαψες. Οσο για το spin του bottas που εκανε παλι το πειρατοζωο για να μην χανουν χρόνο εινια τυχεροι που θα χαει μονο 3 θεσεις. ισα που δεν σκουπισε τα πιτ της mclaren. Προσωπικα και ειδικα με τα οσα ειπανε ανετα τους εδινα ποινη εκινησης απο το grid για τον bot και 5 θεσεις για το αλλο μονοθεσιο. Τετοιες @#$@$ εκανε και η Benneton με το φιλτρο παλια και εγινε φλαμπε ο μπαμπας jos.
Anubis13 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δεν καταλαβαινω με ποιον τροπο χανουν χρονο στα πιτ και τι ζηταει η μερκ?
greenfan20 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Ιδέα. Την επόμενη φορά για να χάσουν ακόμα λιγότερο χρόνο, να μην ξεκινήσουν με 2α αλλά κατευθείαν με 8η.
eri77 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 12 λεπτά πριν, Anubis13 είπε Δεν καταλαβαινω με ποιον τροπο χανουν χρονο στα πιτ και τι ζηταει η μερκ? Εφόσον έχει σφίξει το παξιμάδι, ο μηχανικός δίνει σήμα για να ανάψει το πράσινο φως (ώστε να ξεκινάει το μονοθέσιο).. Λέει η FiA ότι αυτό γίνεται πολύ γρήγορα και υποψιάζεται ότι το κάνουν με κάποιο αυτόματο σύστημα και με αυτό το τρόπο δεν είναι ασφαλείς... Αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον. Μπορεί να είμαι και λάθος 2
george200-13 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Για μενα απο οτι καταλαβα και απο οτι ακουσα απο τον crofty ειπαν οτι εκανε burn out μολις εφευγε για να αφησει γομα στα pits για να εχουν καλυτερη εξοδο και νομιζω ειπαν οτι ολες οι ομαδες το κανουν. Παλια απαγορευοταν το burn out στα πιτ αλλα μου φαινεται το ξανα επετρεψαν. Αν ισχυει αυτο παντως και δεν λεγανε μλκιες και οντως επιτρεπονται τα burn outs στα πιτ τοτε το grid penalty ειναι τελειως αδικο και αυτο που θα επρεπε να κανουν ειναι να τα απαγορευσουν για την ασφαλεια των μηχανικων πρωτα απο ολα Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2021 από george200-13 1
papoys1 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 14 ώρες πριν, GoMaR είπε Σιγα μην ηθελε τον russel. Ξερει οτι ο Bottas ειναι του χεριου του. Εάν όμως φέτος στο τέλος δει την πλάτη του Μαξ δεν θα είναι στη θέση του ισχυρού κατά τις διαπραγματεύσεις όπως τα προηγούμενα χρόνια;;;
Πιτούλιας Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 50 λεπτά πριν, george200-13 είπε για την ασφαλεια των μηχανικων πρωτα απο ολα Ρίξε ένα μάτι στον αγώνα του Μπαχρέιν το 2018, όπου ο μηχανικός της Φεράρι έσπασε το πόδι του. Εκεί δεν είδαμε ουδεμία ανησυχία για περιορισμούς "λόγω ασφαλείας". Και θα υπήρχε σαφής δικαιολόγηση. Τώρα στα ξαφνικά, επειδή σε κάποιους "θεούς" έχει μπεί το αυγό στο από πίσω, διαμαρτύρονται για τα πάντα. Αλλά δεν είναι να περιμένει κάτι άλλο κάποιος από αυτούς που μιλάνε και θέτουν ως επιχείρημα το "finger error" στο Μπακού.
Gulik Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Πιτούλιας είπε Ρίξε ένα μάτι στον αγώνα του Μπαχρέιν το 2018, όπου ο μηχανικός της Φεράρι έσπασε το πόδι του. Εκεί δεν είδαμε ουδεμία ανησυχία για περιορισμούς "λόγω ασφαλείας". Και θα υπήρχε σαφής δικαιολόγηση. Τώρα στα ξαφνικά, επειδή σε κάποιους "θεούς" έχει μπεί το αυγό στο από πίσω, διαμαρτύρονται για τα πάντα. Αλλά δεν είναι να περιμένει κάτι άλλο κάποιος από αυτούς που μιλάνε και θέτουν ως επιχείρημα το "finger error" στο Μπακού. Η Ferrari το πλήρωσε αυτό το λάθος κανά 50χίλιαρο ή μήπως 100χίλιαρο δεν θυμάμαι, τότε, αμέσως μετά τον αγώνα. Το σημερινό λάθος του Bottas δεν είναι ίδιο, γι'αυτό υπήρξε και διαφορετική ποινή. Και ούτε καν σχετίζεται με την αλλαγή στους κανονισμούς που θα ισχύσουν από τον αγώνα της Ουγγαρίας, τον Αύγουστο, για τα "πιο αργά pit-stops". Να θυμίσουμε, βέβαια, ότι μακράν τα πιο γρήγορα pit-stops τα έχει ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ η Red Bull... 1
Πιτούλιας Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, Gulik είπε Η Ferrari το πλήρωσε αυτό το λάθος κανά 50χίλιαρο ή μήπως 100χίλιαρο δεν θυμάμαι, τότε, αμέσως μετά τον αγώνα. Το σημερινό λάθος του Bottas δεν είναι ίδιο, γι'αυτό υπήρξε και διαφορετική ποινή. Και ούτε καν σχετίζεται με την αλλαγή στους κανονισμούς που θα ισχύσουν από τον αγώνα της Ουγγαρίας, τον Αύγουστο, για τα "πιο αργά pit-stops". Να θυμίσουμε, βέβαια, ότι μακράν τα πιο γρήγορα pit-stops τα έχει ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ η Red Bull... Το θέμα δεν είναι πως πλήρωσε η Φεράρι, αλλά πως ουδέποτε αναφέρθηκαν θέματα ασφαλείας, όπως τώρα. Τότε θα υπήρχε 100% δικαιολογημένη απόφαση, τώρα ουδεμία δικαιολογία. Τώρα, για το αν το λάθος του Μπότας είναι το ίδιο ή όχι, ο ίδιος αναφέρει πως έγινε σκόπιμα, επειδή κάτι δοκίμαζαν. Ρίξε και ένα μάτι στο FP1, όπου ο Μπότας μπλόκαρε τον GIO, περιστατικό αν όχι ίδιο και απαράλλαχτο, παρόμοιο με αυτό που οδήγησε στο τραγικό συμβάν με τον GRO πέρσι. Παρόλα αυτά, ο ΒΟΤ γι' αυτό ούτε που διερευνήθηκε.
Gulik Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, Πιτούλιας είπε Το θέμα δεν είναι πως πλήρωσε η Φεράρι, αλλά πως ουδέποτε αναφέρθηκαν θέματα ασφαλείας, όπως τώρα. Τότε θα υπήρχε 100% δικαιολογημένη απόφαση, τώρα ουδεμία δικαιολογία. Τώρα, για το αν το λάθος του Μπότας είναι το ίδιο ή όχι, ο ίδιος αναφέρει πως έγινε σκόπιμα, επειδή κάτι δοκίμαζαν. Ρίξε και ένα μάτι στο FP1, όπου ο Μπότας μπλόκαρε τον GIO, περιστατικό αν όχι ίδιο και απαράλλαχτο, παρόμοιο με αυτό που οδήγησε στο τραγικό συμβάν με τον GRO πέρσι. Παρόλα αυτά, ο ΒΟΤ γι' αυτό ούτε που διερευνήθηκε. Η McLaren διαμαρτυρήθηκε άμεσα για το τετ-α-κε του Bottas στην FIA. Φυσικά και υπήρξε θέμα ασφαλείας και αφορούσε εκτός της δικής του ομάδας και των μηχανικών του, ΚΑΙ την McLaren που ήταν ακριβώς μπροστά ΚΑΙ οποιονδήποτε εκεί γύρω. Η ποινή ήταν αναμενόμενη. Ο Bottas λέει ότι έγινε σκόπιμα, όχι το λάθος και το τετ-α-κε... αλλά η προσπάθεια να στρώσουν με λάστιχο με 2α ταχύτητα. Πρόκειται για οδηγικό λάθος, για μένα. Τα υπόλοιπα είναι αναλύσεις χωρίς λόγο. Κι εννοείται πως το έχει ξαναδοκιμάσει, κάποια στιγμή, μην τρελαθούμε... Δεν το δοκίμαζε πρώτη φορά. Ίσως σήμερα η 2α του είχε διαφορετική χαρτογράφιση, ίσως ήταν πιο κρύα τα ελαστικά, δεν ξέρω, σημασία έχει ότι παραλίγο να πάρει τελικά παραμάζωμα το pit crew της McLaren. Μην ξεχνάμε πως με 2α εκκινούν πολλές φορές διάφοροι οδηγοί, υπό συνθήκες (ακόμα και όταν το οδόστρωμα δεν είναι καν βρεγμένο). Ο Verstappen το έχει κάνει αυτό σε 2-3 αγώνες, φέτος. Τα ίδια και οδηγοί της Williams παλιότερα κλπ. Στην "απολογία" του λέει κάτι σαν "προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να κάνουμε ταχύτερα pit-stops" ρίχνοντας πάλι το "φταίξιμο" στην Red Bull που κάνει τα γρηγορότερα, σχεδόν σε όλη την μέχρι τώρα διάρκεια της σεζόν, κάτι που με τους κανονισμούς που θα αλλάξουν τον Αύγουστο, ίσως πάψει να ισχύει. Έγινε, δηλαδή, η απολογία του αιώνια νούμερο 2 οδηγού της Mercedes, ΞΑΝΑ ένας μοχλός πίεσης και μια άσκηση πολιτικής για αλλαγή στους κανονισμούς και μείωσης της όποιας διαφοράς έχουν, σε όλα τα επίπεδα, από τον άμεσο αντίπαλο. Απολογία που αφορά -κατά πάσα πιθανότητα- οδηγικό λάθος με τεράστια επικινδυνότητα, κιόλας! 1
Πιτούλιας Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Η αλλαγή στους κανονισμούς υπήρξε χθες, γι' αυτό αναφέρθηκα στα μηνύματά μου. Όχι για το σημερινό περιστατικό στα pit. Απλά, τα δυό μαζί συνδέονται και μπορεί κάποιος να καταλάβει εάν υπάρχει σκοπιμότητα ή όχι σε αυτό που συνέβη εχθές. Οπότε σχολιάζω αυτό: 14 λεπτά πριν, Gulik είπε Απολογία που αφορά -κατά πάσα πιθανότητα- οδηγικό λάθος με τεράστια επικινδυνότητα, κιόλας Πολύ σωστά! Δεν είναι ειρωνεία που συνέβη αυτό σήμερα, μετά την αλλαγή των κανονισμών κατόπιν πιέσεων της Mercedes; Σκόπιμα δοκίμαζαν κάτι που, όπως αποδείχθηκε, είχε αυξημένες πιθανότητες επικινδυνότητας εντός των pits!
Gulik Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, Πιτούλιας είπε Η αλλαγή στους κανονισμούς υπήρξε χθες, γι' αυτό αναφέρθηκα στα μηνύματά μου. Όχι για το σημερινό περιστατικό στα pit. Απλά, τα δυό μαζί συνδέονται και μπορεί κάποιος να καταλάβει εάν υπάρχει σκοπιμότητα ή όχι σε αυτό που συνέβη εχθές. Οπότε σχολιάζω αυτό: Πολύ σωστά! Δεν είναι ειρωνεία που συνέβη αυτό σήμερα, μετά την αλλαγή των κανονισμών κατόπιν πιέσεων της Mercedes; Σκόπιμα δοκίμαζαν κάτι που, όπως αποδείχθηκε, είχε αυξημένες πιθανότητες επικινδυνότητας εντός των pits! Άρα συμφωνούμε, γιατί νόμισα αρχικά ότι σου φάνηκε περίεργη η ποινή στον Bottas. Έτσι είναι, δοκιμάζουν κάτι με την 2α, μπορεί στο φινάλε να έχει σε αυτό τον αγώνα (που είναι διπλός κιόλας αφού και το άλλο Σαββατοκύριακο εδώ θα τρέξουν) διαφορετική καμπύλη ροπής η 1η ταχύτητα και διαφορετική η 2η, από τους προηγούμενους αγώνες, ώστε να πετύχουν λίγο ταχύτερη εκκίνηση στο τέλος των pit stop τους με 2α, μειώνοντας τη διαφορά από τις Red Bull... Τα αυτοκίνητα θα είναι εδώ για 12-13 μέρες εξάλλου, δεν πάνε πίσω στα εργοστάσια ώστε να γίνουν τυχόν δοκιμές εκεί, ούτε οι προσομοιωτές δίνουν τέτοια δυνατότητα, σε αυτό που αφορά η συγκεκριμένη δοκιμή: Το να εκκινήσει δηλαδή όσο πιο "τέλεια" γίνεται το μονοθέσιο επάνω σε οδόστρωμα που είναι -κατά το μεγαλύτερο ποσοστό- ΤΣΙΜΕΝΤΟ, κι όχι άσφαλτος... Μπροστά από όλα τα pit box υπάρχει τσιμέντο, άσφαλτος υπάρχει στην είσοδο και στην έξοδο μονάχα, του pit-lane, σε όλες τις πίστες. Εξάλλου, εδώ που το pit-lane είναι τόσο στενό, έχουν απαγορευθεί οι δοκιμές εκκίνησης που συνήθως κάνουν κάποιοι οδηγοί στα practice στην έξοδο του pit-lane, είδαμε και σήμερα ότι στήθηκαν αρκετά μονοθέσια κανονικά στο grid της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού για να δοκιμάσουν εκκινήσεις, μόλις τελείωσαν τα practice sessions. Η Mercedes προφανώς και ήθελε να δοκιμάσει "τέλεια" εκκίνηση επάνω στο τσιμέντο, κι αυτό έκανε, το ότι πήγε λάθος οφείλεται κατ'εμέ στον Bottas. Oι όποιες δοκιμές αλλά και τα όποια επικίνδυνα λάθη, πληρώνονται. Δεν γίνεται να φέρνεις τετ-α-κε σε τόσο στενό χώρο με τουλάχιστον μια ντουζίνα ανθρώπους τριγύρω σου και να μην δέχεσαι σοβαρή ποινή. Θα δούμε κατά πόσο θα στοιχίσει όλο αυτό την Κυριακή, στον αγώνα, που θα παίξουν ρόλο και οι στρατηγικές των ομάδων. 1
george200-13 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Gulik είπε Άρα συμφωνούμε, γιατί νόμισα αρχικά ότι σου φάνηκε περίεργη η ποινή στον Bottas. Έτσι είναι, δοκιμάζουν κάτι με την 2α, μπορεί στο φινάλε να έχει σε αυτό τον αγώνα (που είναι διπλός κιόλας αφού και το άλλο Σαββατοκύριακο εδώ θα τρέξουν) διαφορετική καμπύλη ροπής η 1η ταχύτητα και διαφορετική η 2η, από τους προηγούμενους αγώνες, ώστε να πετύχουν λίγο ταχύτερη εκκίνηση στο τέλος των pit stop τους με 2α, μειώνοντας τη διαφορά από τις Red Bull... Τα αυτοκίνητα θα είναι εδώ για 12-13 μέρες εξάλλου, δεν πάνε πίσω στα εργοστάσια ώστε να γίνουν τυχόν δοκιμές εκεί, ούτε οι προσομοιωτές δίνουν τέτοια δυνατότητα, σε αυτό που αφορά η συγκεκριμένη δοκιμή: Το να εκκινήσει δηλαδή όσο πιο "τέλεια" γίνεται το μονοθέσιο επάνω σε οδόστρωμα που είναι -κατά το μεγαλύτερο ποσοστό- ΤΣΙΜΕΝΤΟ, κι όχι άσφαλτος... Μπροστά από όλα τα pit box υπάρχει τσιμέντο, άσφαλτος υπάρχει στην είσοδο και στην έξοδο μονάχα, του pit-lane, σε όλες τις πίστες. Εξάλλου, εδώ που το pit-lane είναι τόσο στενό, έχουν απαγορευθεί οι δοκιμές εκκίνησης που συνήθως κάνουν κάποιοι οδηγοί στα practice στην έξοδο του pit-lane, είδαμε και σήμερα ότι στήθηκαν αρκετά μονοθέσια κανονικά στο grid της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού για να δοκιμάσουν εκκινήσεις, μόλις τελείωσαν τα practice sessions. Η Mercedes προφανώς και ήθελε να δοκιμάσει "τέλεια" εκκίνηση επάνω στο τσιμέντο, κι αυτό έκανε, το ότι πήγε λάθος οφείλεται κατ'εμέ στον Bottas. Oι όποιες δοκιμές αλλά και τα όποια επικίνδυνα λάθη, πληρώνονται. Δεν γίνεται να φέρνεις τετ-α-κε σε τόσο στενό χώρο με τουλάχιστον μια ντουζίνα ανθρώπους τριγύρω σου και να μην δέχεσαι σοβαρή ποινή. Θα δούμε κατά πόσο θα στοιχίσει όλο αυτό την Κυριακή, στον αγώνα, που θα παίξουν ρόλο και οι στρατηγικές των ομάδων. ναι ωραια ολα αυτα αλλα για να φας ποινη θα πρεπει να κανεις κατι που απαγορευεται οχι γιατι εκ του αποτελεσματος και μη ηθελημενα ηταν επικινδυνο. Ναι ηταν παρα πολυ επικινδυνο αυτο που εκανε ο τουριστας αλλα ακομα δεν εχουν ξεκαθαρισει αν επιτρεπεται τελικα το burnout στα πιτ. Θα πρεπει ναι το ξεκαθαρισουν οτι απαγορευτεια για να ΜΗΝ ξανα συμβει. Δεν ξερω απλως μου φαινεται περιεργη η αποφαση γιατι δεν βρισκω λογικο να τιμωρειται καποιος για κατι που εκανε και (μαλλον απο οσο εχω καταλαβει) δεν απαγορευεται. εμενα μου φαινεται σαν να τιμωρουν καποιον που εκανε σπιν πχ στον αγωνα χωρις να το θελει. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2021 από george200-13
Gulik Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, george200-13 είπε ναι ωραια ολα αυτα αλλα για να φας ποινη θα πρεπει να κανεις κατι που απαγορευεται οχι γιατι εκ του αποτελεσματος και μη ηθελημενα ηταν επικινδυνο. Ναι ηταν παρα πολυ επικινδυνο αυτο που εκανε ο τουριστας αλλα ακομα δεν εχουν ξεκαθαρισει αν επιτρεπεται τελικα το burnout στα πιτ. Θα πρεπει ναι το ξεκαθαρισουν οτι απαγορευτεια για να ΜΗΝ ξανα συμβει. Δεν ξερω απλως μου φαινεται περιεργη η αποφαση γιατι δεν βρισκω λογικο να τιμωρειται καποιος για κατι που εκανε και (μαλλον απο οσο εχω καταλαβει) δεν απαγορευεται Υπάρχει μέσα στους κανονισμούς άρθρο που απαγορεύει "δοκιμές εκκίνησης" εντός του Pit-lane, τις επιτρέπει μονάχα στην έξοδο. Βάσει αυτού τον τιμώρησαν, και προφανώς και για παραδειγματισμό. Δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί ποτέ τέτοιο τετ-α-κε στην Formula 1, τουλάχιστον μέσα στις τελευταίες δεκαετίες. Προφανώς η ποινή αφορά κι αυτό, αν τύχει και ξανασυμβεί θα ρίξουν ακόμα μεγαλύτερη ποινή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις