haHa Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Δεν πιστευω οτι εκανε καποιο λαθος η Merc, απλα δεν ειχε το pace: α) δεν ειχε ουτε την δυνατοτητα να φερει τα φρεσκα hard σε θερμοκρασια ωστε να γυρισει πιο γρηγορα o Ham απο τον Gasly και να δουλεψει το undercut β) ουτε είχε καλη διαχειριση ελαστικων με χαμηλο tyre wear ωστε να μπορεσει να μεινει παραπανω εντος πιστας ο Ham και να γυρναει πιο γρηγορα μπας και εκανε overcut. Εδω και μια ωραια αναλυση που εξηγει τον λογο που ο Verstappen μετα απο ~20 γυρους γυρναγε επιτηδες με τον ιδιο ρυθμο που γυρναγε ο Vettel και γιατι δεν θα δουλευε το overcut στην Mercedes που ειχε απο τα χειροτερα tyre wear: Undercut vs overcut – Why tyre strategy was so finely poised in Monaco, and why Hamilton couldn’t make either work Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από haHa
tommy^ Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Iσως θα μπορουσε να τραβηξει παραπανω το stint του ο Λιουις. Νομιζω το ειπε και στο radio, oτι αφου τα λαστιχα κρατουσαν, γιατι τον εβαλαν μεσα;
Nik1239 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 29 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν πιστευω οτι εκανε καποιο λαθος η Merc, απλα δεν ειχε το pace: α) δεν ειχε ουτε την δυνατοτητα να φερει τα φρεσκα hard σε θερμοκρασια ωστε να γυρισει πιο γρηγορα o Ham απο τον Gasly και να δουλεψει το undercut β) ουτε είχε καλη διαχειριση ελαστικων με χαμηλο tyre wear ωστε να μπορεσει να μεινει παραπανω εντος πιστας ο Ham και να γυρναει πιο γρηγορα μπας και εκανε overcut. Εδω και μια ωραια αναλυση που εξηγει τον λογο που ο Verstappen μετα απο ~20 γυρους γυρναγε επιτηδες με τον ιδιο ρυθμο που γυρναγε ο Vettel και γιατι δεν θα δουλευε το overcut στην Mercedes που ειχε απο τα χειροτερα tyre wear: Undercut vs overcut – Why tyre strategy was so finely poised in Monaco, and why Hamilton couldn’t make either work Νομίζω ότι είπε σε μια φάση την ώρα του αγώνα ένα "why you called me in i was saving the tyres to go longer" 1
haHa Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Nik1239 είπε Νομίζω ότι είπε σε μια φάση την ώρα του αγώνα ένα "why you called me in i was saving the tyres to go longer" Γιατι αν εμενε μεσα, τοτε θα εμενε μεσα και ο Gasly που ειχε καλυτερο tyre wear, οποτε ηταν σιγουρο οτι δεν θα τον περναγε. https://www.formula1.com/en/latest/article.undercut-vs-overcut-why-tyre-strategy-was-so-finely-poised-in-monaco-and-why.1YYMDkEBnFols8bDWtSXiz.html Αναφορά σε κείμενο Sergio Perez and Sebastian Vettel both used the overcut to great effect here as they leapfrogged themselves ahead of Hamilton and Pierre Gasly, with Perez running long enough and with good enough pace on old tyres to also overcut Vettel. But the overcut was not a feasible strategy for Hamilton – on account of the Mercedes’ high tyre wear. Instead, they attempted to undercut Gasly, only to fail in that endeavour because Hamilton’s slow-to-warm new hard tyres on his out-lap were not as fast as Gasly’s in-lap fully-warmed old soft tyres. https://www.autosport.com/f1/news/mercedes-thought-hamiltons-monaco-strategy-had-bigger-potential/6514640/ Αναφορά σε κείμενο Wolff explained the thinking behind Mercedes' strategy after the race, saying the team believed the undercut was the best way to try and get ahead of Gasly. "I think the undercut was the only chance that we had," Wolff said when asked by Autosport/Motorsport.com about the strategy call. "We saw the tyre that came off, and there was nothing left, similar to Valtteri [Bottas]'s car. "There was some communication between him and the strategists, are we undercutting, and we felt the undercut had much bigger potential to kind of jump Gasly. "And it wasn't enough." "Lewis still had some rubber left on the tyre for what would have been a few decent laps. But the chances are that Gasly wouldn't have stopped anytime soon. and our fear was that Gasly was going to simply just stay out there as a road block forever. https://racingnews365.com/what-went-wrong-for-hamilton-and-mercedes-at-monaco Αναφορά σε κείμενο Hamilton held his position at the start of the race and Mercedes decided to try and undercut their way past Pierre Gasly. However, this strategic move did not quite work and the Brit was clearly angry on the radio when he said he "saved his tyres to go longer". However, Mercedes team principal Toto Wolff feels this strategy was not possible on Sunday. "We felt the undercut was the right thing to do in order to pass Gasly and that's what we did," Wolff told RacingNews365.com and other select members of the press. "The pitstop was good, the outlap was good and we thought one and a half seconds was close enough to undercut. "Our degradation was worse than other cars and we were finished with the tyres. On Lewis' car when analysed the tyres after the stop, there wasn't anything left either so there wasn't enough performance to overcut." Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από haHa
3DJIN Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) δεν ηταν μονο ο γκασλι,ηταν και ο φετελ και ο περεζ,4ος θα εβγαινε ο χαμ Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από 3DJIN
haHa Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 15 λεπτά πριν, 3DJIN είπε δεν ηταν μονο ο γκασλι,ηταν και ο φετελ και ο περεζ,4ος θα εβγαινε ο χαμ Πως θα εβγαινε 4ος οταν δεν μπορουσε καν να περασει τον gasly; Δεν ειχε το pace για undercut, δεν ειχε το tyre wear για overcut. Η στρατηγικη για το undercut ηταν σωστη, ηταν η πιθανότερη μπας και προσπερασει τον gasly. Για ελαχιστα δεν τους εκατσε λογω του γνωστου προβλήματος της Mercedes να φερει γρήγορα σε θερμοκρασία τα ελαστικα.
~mxls~ Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, idefixius είπε Tι λάθος έκανε εχθές η Mercedes? Που βγήκε πίσω από τον Gasly? Ε και? Aς πούμε έβγαινε μπροστά. Εκεί θα έμενε, στην 6η θέση. Δηλαδή τι 6η, τι 7η, σιγά τα ωά. Δεν θα έχανε τη θέση και από τον Σεμπ. Είναι σημαντική διαφορά. Αντί των 6 βαθμών της 7ης θέσης, θα έπαιρνε τους 10 της 5ης. Εντωμεταξύ 4 βαθμούς διαφορά έχει ο Μαξ. 11 λεπτά πριν, haHa είπε Πως θα εβγαινε 4ος οταν δεν μπορουσε καν να περασει τον gasly; Δεν ειχε το pace για undercut, δεν ειχε το tyre wear για overcut. Η στρατηγικη για το undercut ηταν σωστη, ηταν η πιθανότερη μπας και προσπερασει τον gasly. Για ελαχιστα δεν τους εκατσε λογω του γνωστου προβλήματος της Mercedes να φερει γρήγορα σε θερμοκρασία τα ελαστικα. αμφιβάλλω για το δεύτερο ο φόβος τους όμως που πόσταρες haHa είναι legit, το πάνω χέρι το είχε η AT "Lewis still had some rubber left on the tyre for what would have been a few decent laps. But the chances are that Gasly wouldn't have stopped anytime soon. and our fear was that Gasly was going to simply just stay out there as a road block forever."
haHa Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Δεν θα έχανε τη θέση και από τον Σεμπ. Είναι σημαντική διαφορά. Αντί των 6 βαθμών της 7ης θέσης, θα έπαιρνε τους 10 της 5ης. Εντωμεταξύ 4 βαθμούς διαφορά έχει ο Μαξ. Μα κινδυνευε απο τους απο πισω του για undercut, ειδικά απο την στιγμή που ειχε μεγαλο tyre wear και επεφτε ο ρυθμός του. Αν ο Χαμ καθοταν κι αλλο εξω, δεν σημαίνει οτι οι υπόλοιποι θα εκαναν ακριβώς την ιδια στρατηγική που εκαναν. Επίσης, ο Perez ειχε αισθητα πιο γρήγορο ρυθμό και θα περναγε ή με undercut ή με overcut. Για 0,5-1sec δεν δουλεψε το undercut του Ham, αν ειχε περασει τον Gasly, τοτε μάλλον δεν θα εχανε την θεση απο τον Vettel. Δεν υπολογιζαν ομως οτι θα ειχε τοσο αργο warm up lap σε σημειο που μια alpha tauri με used ελαστικα να γυρναει πιο γρήγορα απο μια Mercedes με φρεσκα ελαστικα. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από haHa
~mxls~ Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Ναι ο Τσέκο είχε ρυθμό για 1-2 (φυσικά σε αυτήν την πίστα δεν είναι εφικτό). Πιστεύω ότι θα έφερναν Γκασλι μέσα πιο σύντομα, γιατί υπήρχε στην εξίσωση ο Σεμπ, my 2 cents. Έχουμε ξαναδεί τον Χαμ να κανει όργια με 10% γόμα. Τεράστιο ταλέντο και στο Μονακό.
haHa Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε αμφιβάλλω για το δεύτερο Η Mercedes ειχε χειροτερο tyre wear απο τους περισσοτερους. Οτι ειχαν λιγο ακομα τα ελαστικα του Ham, δεν σημαινει οτι ηταν σε καλυτερη κατασταση απο του Gasly ή του Vettel. Εδω τι αλλο ειπε ο Wolff για τα ελαστικα του Ham: https://www.autosport.com/f1/news/mercedes-thought-hamiltons-monaco-strategy-had-bigger-potential/6514640/ Αναφορά σε κείμενο "We saw the tyre that came off, and there was nothing left, similar to Valtteri [Bottas]'s car. Γενικοτερα, η RB χειριστηκε απιστευτα τον αγωνα, ο εξαιρετικα αργος ρυθμος που πηγαινε ο Max μετα τον 15ο γυρο(ενω ηταν σε καθαρο αερα, γυρναγε στον ιδιο περιπου ρυθμο που γυρναγαν σε βρωμικο αερα... Alpha Tauri και Aston Martin), ηταν που ουσιαστικα εβγαλε εκτος στρατηγικης και τον Bottas και τον Ham και εδωσε την δυνατοτητα στον Perez να κανει undercut και ετσι να κοψει κι αλλους βαθμους απο τον Ham. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από haHa
vaggos88 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Ακομα δεν εχουν βγαλει την ροδα απο το μονοθεσιο του μποτας
tommy^ Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 32 λεπτά πριν, vaggos88 είπε Ακομα δεν εχουν βγαλει την ροδα απο το μονοθεσιο του μποτας Χαχααχαχαχαχα κλαιω!! Μπορει καποιος να βρει το team radio του Λιουις μετα το πιτ στοπ του (στην αρχη της μιρλας) οπου διερωταται για ποιο λογο τον εβαλαν τοσο νωρις αφου ειχε φυλαξει γομα ή κατι τετοιο...
Diinekis21 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Full Team Radio | A Frustrated Lewis Hamilton After Loosing Two Positions at the 2021 Monaco GP - YouTube 1 1
zanskou Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Έφυγε από τη ζωή ο Max Mosley σε ηλικία 81 ετών https://www.theguardian.com/sport/2021/may/24/max-mosley-f1-racing-driver-fia-president-privacy-campaigner-dies-aged-81 2
tommy^ Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 15 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Full Team Radio | A Frustrated Lewis Hamilton After Loosing Two Positions at the 2021 Monaco GP - YouTube I saved the tyres to go longer. Αρα κάτι δεν πήγε όντως καλά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις