CleanthisD Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, xxatziva είπε τα ιδια θα ελεγα και παλι. καρναβαλια που αντι να ενισχυουν την ασφαλεια του καθε οχηματος στην maf1a την τιμωρουν. Εντάξει να πούμε και του στραβού το δίκιο κάπως πρέπει να περιορίσουν τις απεριόριστες σπατάλες χρημάτων. Με πρόσχημα το "σέρβις" όπως το λες εκτός από την αλλαγή σε λάδια, τακάκια, ιμάντες και φίλτρο καμπίνας θα άλλαζαν κινητήρες, κιβώτια κτλ. Έτσι οι πλούσιες ομάδες σε κάθε αγώνα θα είχαν το τέλειο μονοθέσιο και οι μικρές θα πήγαιναν μόνο για τα βασικά. Η ήδη ανοιχτή ψαλίδα θα άνοιγε ακόμη περισσότερο
Gulik Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, greenfan20 είπε Ο Οκον 11ος και έβαλε μαλακή; Καλά τι καπνίζουν εκεί στην Αλπιν; Έχει θέμα με τη διαχείριση ελαστικών η Alpine από την Πέμπτη... Το είπε κι ο Alonso.
xxatziva Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Πραγματικά στην προκειμένη περίπτωση δεν καταλαβαίνω την ένσταση σου προς τη FIA. Σοβαρά ρωτάω, αλήθεια δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. κανεις σερβις το αμαξι να ειναι ασφαλες. αυτο ειναι σωστο. η maf1a σε τιμωρει ομως-χανεις θεσεις. αρα δεν θελουν σερβις καθολου.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, vaggos88 είπε Ωχ. δε μου αρεσει αυτο.... 5 δευτερα ειναι αυτα Μια χαρα ειναι! Η κιτρινη ειναι βοηθητικη, την ασπρη δεν πρεπει να ξεπερασει Επεξ/σία 23 Μαΐου 2021 από Αλεξανδρος A.92
vaggos88 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε Μια χαρα ειναι! Ειχα την εντύπωση οτι πρέπει να ειναι πισω απο την γραμμή.
haHa Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Το ταχυτερο μονοθεσιο οδηγει την κουρσα στο Μονακο, οπότε δεν περιμένουμε προσπερασεις. Ουτε με στρατηγικη θα καταφερουν κατι, γιατι πιστεύω ο Μαξ θα βγει σε καθαρη πιστα οταν κανει το πιτ στοπ του.
xxatziva Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 6 λεπτά πριν, CleanthisD είπε Εντάξει να πούμε και του στραβού το δίκιο κάπως πρέπει να περιορίσουν τις απεριόριστες σπατάλες χρημάτων. Με πρόσχημα το "σέρβις" όπως το λες εκτός από την αλλαγή σε λάδια, τακάκια, ιμάντες και φίλτρο καμπίνας θα άλλαζαν κινητήρες, κιβώτια κτλ. Έτσι οι πλούσιες ομάδες σε κάθε αγώνα θα είχαν το τέλειο μονοθέσιο και οι μικρές θα πήγαιναν μόνο για τα βασικά. Η ήδη ανοιχτή ψαλίδα θα άνοιγε ακόμη περισσότερο σερβις λεω οταν χτυπησεις να μπορεις να αλλαξεις το κομματι που εσπασε ωστε να ειναι ασφαλες το οχημα. να τσουλαει οπως ηταν πριν το ατυχημα.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, vaggos88 είπε Ειχα την εντύπωση οτι πρέπει να ειναι πισω απο την γραμμή. Την ασπρη, οχι την κιτρινη. Η κιτρινη ειναι για να την βλεπουν οι οδηγοι και να ξερουν οτι ειναι καλα σε σχεση με την ασπρη. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, xxatziva είπε κανεις σερβις το αμαξι να ειναι ασφαλες. αυτο ειναι σωστο. η maf1a σε τιμωρει ομως-χανεις θεσεις. αρα δεν θελουν σερβις καθολου. Μα οι ομάδες συμφωνούν με τους κανονισμούς, δεν είναι MaFIA..
xxatziva Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Μα οι ομάδες συμφωνούν με τους κανονισμούς, δεν είναι MaFIA.. και δεν εχει βρεθει ενας να πει ρε λαλάκες τι λετε? αυτο βολευει ολες τις ομαδες αφου ο αντιπαλος χανει θεσεις ανευ αγωνα για ενα σερβις. δηλαδη κοιτανε τον εαυτο τους ενω θα επρεπε να κοιτανε την ασφαλεια για ολους. αλλιώς θα γινονται σοβαρα ατυχηματα με συνεπειες. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, xxatziva είπε και δεν εχει βρεθει ενας να πει ρε λαλάκες τι λετε? αυτο βολευει ολες τις ομαδες αφου ο αντιπαλος χανει θεσεις ανευ αγωνα για ενα σερβις. δηλαδη κοιτανε τον εαυτο τους ενω θα επρεπε να κοιτανε την ασφαλεια για ολους. αλλιώς θα γινονται σοβαρα ατυχηματα με συνεπειες. Οταν σε καλεσουν να ψηφισεις τους κανονισμους εξηγησε το...αυτοι δεν ξερουν! 2 1
george200-13 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Ο αγωνας αν δεν εχουμε κανενα safety car εινε borefest. Αχχχ παλιο καλο μονακο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις